Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Canon CN-E 70-200 mm T4.4 L IS KAS S

Canon CN-E 70-200 mm T4.4 L IS KAS S
20 kwietnia
2017 17:00

W ofercie firmy Canon pojawił się nowy obiektyw filmowy CN-E 70-200 mm T4.4 L IS KAS S wyposażony w serwomechanizm. Dołącza do zaprezentowanego w ubiegłym roku modelu CN-E 18-80 mm.

Informacja prasowa

Canon uzupełnia linię obiektywów filmowych o nowy model CN-E70-200mm T4.4 L IS KAS S.

Canon CN-E 70-200 mm T4.4 L IS KAS S

Warszawa, 20 kwietnia 2017 r. – Firma Canon, światowy lider w dziedzinie rozwiązań do przetwarzania obrazu, zaprezentował najnowszy kompaktowy obiektyw filmowy z serwomechanizmem - CN-E70-200mm T4.4 L IS KAS S. Zaprojektowany z myślą o profesjonalistach i zaawansowanych użytkownikach, którzy używają aparatów i kamer z dużą, pojedynczą matrycą. Operatorzy pracujący przy filmach fabularnych i dokumentalnych, a także rejestrujący materiały ślubne oraz wideo korporacyjne osiągają niezrównaną precyzję i najwyższą jakość obrazu. Nowy obiektyw oferuje imponujący zakres ogniskowych (70-200 mm) w formacie Super 35 i dołącza do zaprezentowanego w 2016 r. modelu CN-E18-80mm, uzupełniając linię kompaktowych obiektywów filmowych firmy Canon.

Niewiarygodna dokładność

Optyczny zoom 2.8x, precyzyjny AF i wbudowany serwomechanizm sprawia, że obiektyw CN-E70-200 oferuje rozbudowane możliwości filmowania. Nawet podczas sterowania zoomem obraz pozostaje idealnie ostry, co jest bardzo przydatne, kiedy trzeba szybko wykonać zbliżenie bez zmiany obiektywu, na przykład podczas kręcenia materiałów informacyjnych.

Canon CN-E 70-200 mm T4.4 L IS KAS S

Nowy CN-E70-200 to obiektyw parafokalny z trzema trybami stabilizacji obrazu. W połączeniu z obiektywem CN-E18-80 pozwala operatorom uzyskać szeroki zakres ogniskowych 18-400 mm1. Jest to ważne w sytuacjach, kiedy trzeba zachować bezpieczną odległość, na przykład podczas filmowania sportu.

CN-E70-200 został zaprojektowany pod kątem lustrzanek cyfrowych z mocowaniem EF i kompatybilnych kamer z wymiennymi obiektywami Canon, wykorzystuje szeroką gamę funkcji mocowania i superszybki autofokus (AF). Zaawansowany tryb Dual Pixel CMOS AF umożliwia precyzyjne ostrzenie obrazu za naciśnięciem jednego przycisku (one-shot AF), a ciągły autofokus umożliwia śledzenie ruchomego obiektu bez utraty ostrości, co przydaje się podczas filmowania dzikiej przyrody.

Optyczna jakość 4K

Doświadczenie firmy Canon w dziedzinie konstrukcji optycznych przełożyło się na niezwykłą jakość obrazu, którą CN-E70-200 zachowuje od środka do krawędzi filmowanego kadru. Funkcję przenoszenia modulacji (MTF) dostosowano specjalnie do potrzeb kamer 4K, a dzięki balansowi bieli dopasowanemu do innych kinowych obiektywów Canon Cinema EOS, CN-E70-200 zapewnia wyjątkową jakość obrazu – bez względu na to czy nagrywamy w rozdzielczości 4K czy HD.

Canon CN-E 70-200 mm T4.4 L IS KAS S

Łatwiejsza obsługa

Kompaktowy i lekki obiektyw CN-E70-200 umożliwia filmowanie w trudnych warunkach, na przykład z pająków lub dronów. W połączeniu z ergonomiczną konstrukcją i opcjonalnym uchwytem Canon ZSG-C10 pozwala wypróbować szeroką gamę nowych stylów filmowania. Uchwyt Canon ZSG-C10, podłączony do obiektywu 20-pinowym kablem, umożliwia płynny zoom oraz OneShot AF. Można zamontować go na tubusie obiektywu, aby komfortowo filmować z kamerą opartą na ramieniu albo zdjąć z obiektywu i obsługiwać ręcznie. ZSG-C10 oferuje łatwy w użyciu przełącznik zoomu, przycisk rozpoczęcia/zatrzymania nagrywania, przycisk autofokusa oraz regulację kąta w celu zapewnienia optymalnego komfortu.

CN-E70-200mm T4.4 L IS KAS S - kluczowe funkcje:

  • Wysoka jakość, niska cena
  • Pełna zgodność z mocowaniem EF
  • Piękny efekt bokeh
  • Ograniczenie tzw. oddychania obiektywu (zmiany pola widzenia podczas ustawiania ostrości)
  • Doskonałe osiągi w rozdzielczości 4K
  • Wygodny uchwyt

1. CN-E70-200 obsługuje konwertery EF1.4 i 2.0X, aby zapewnić jeszcze większy zakres ogniskowych, aż do 400mm.

Canon CN-E 70-200 mm T4.4 L IS KAS S


Komentarze czytelników (7)
  1. zbytek3
    zbytek3 20 kwietnia 2017, 17:14

    Niska cena ? prosze napisac...

  2. 20 kwietnia 2017, 17:43

    Cena zakupu dla użytkownika większego znaczenia nie ma bo i tak tego typu obiektywy wypożycza się na konkretne dni zdjęciowe.

    Dzisiaj nawet telewizje większość sprzętu filmowego wypożyczają. W zasadzie własny sprzęt użytkują jedynie ekipy reporterskie i studio programów śniadaniowych czy informacyjnych czyli takie, które realizują swój program codziennie. Wszelkiego rodzaju programy, seriale, teleturnieje, reality to sprzęt wypożyczany na jedynie na czas realizacji zdjęć.

  3. mav
    mav 20 kwietnia 2017, 18:17

    Zapomniałeś o kotleciarzach :)

    Chociaz i tutaj pojawia się pomału trend wynajmowania.

  4. rotnem
    rotnem 20 kwietnia 2017, 19:27

    A czemu jego nie pomalowali na ten idiotyczny biały? No bo to przecież kawał lufy taki 70-200 F4 - 700g szkła i metalu!

    Nie wiem naprawdę co im odbiło po 80-200 2.8, że się w to pakowali.
    Już biały 300 F4 śmiesznie wyglada i niepotrzebnie zwierzaki straszy. I przyciąga na wyjazdach niepotrzebną uwagę.

  5. 20 kwietnia 2017, 20:08

    @mav

    Pokaż mi kotleciarza walącego śluby za 2-3 tyś. zł, który kupi obiektyw stricte filmowy za kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy DOLARÓW :)

  6. waldi72
    waldi72 21 kwietnia 2017, 00:40

    @Borat.
    Wypuszczony z tej samej serii CN-E18-80mm kosztuje nieco więcej niż 5 tys. dolarów. Ten pewno będzie w podobnej cenie, bo to seria obiektywów Cinema trochę niższej klasy - taka dla śmiertelnika. Pewno kotleciarz w Polsce nie kupi, ale kotleciarz w USA już może sobie pozwolić na obecne CN-E18-80.
    Sam zastanawiałem się nad CN-E18-80 mm, bo jest pewno pozbawiony wady "focus breathing" i utrzymuje ostrość przy zmianie ogniskowej, a to przy filmowaniu ważne.

  7. 21 kwietnia 2017, 10:37

    To i tak 5 tyś dolarów za dużo dla weselnego kameruna

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.