Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Cyfrowe.pl - obiektywy Canon EF L z dodatkowym ubezpieczeniem

Cyfrowe.pl - obiektywy Canon EF L z dodatkowym ubezpieczeniem
20 grudnia
2017 12:27

Sklep Cyfrowe.pl przygotował ofertę specjalną dla osób planujących nabyć któryś z obiektywów Canon EF z linii L. Za złotówkę będzie można dokupić dodatkowe 3-letnie ubezpieczenie.

Informacja prasowa

Obiektywy Canon EF L z dodatkowym ubezpieczeniem od Cyfrowe.pl.

Ultrabezpieczny pakiet to propozycja sklepu Cyfrowe.pl, skierowana do osób planujących zakup wybranych obiektywów marki Canon. W ramach oferty Klienci mogą dobrać dodatkowe 3-letnie ubezpieczenie obiektywu za symboliczną złotówkę. Wspomniana oferta dotyczy obiektywów Canon z serii EF L. Przy zakupie obiektywu, Klient ma możliwość objęcia go za 1 zł 3-letnią ochroną pogwarancyjną uCare w pakiecie „Awaria”. Rzeczywista wartość pakietu ubezpieczeniowego to 379 złotych.

Ochrona ubezpieczeniowa obiektywu w zakresie awarii rozpoczyna się po zakończeniu gwarancji producenta i obejmuje pokrycie kosztów naprawy urządzenia w przypadku wystąpienia awarii z przyczyn wewnętrznych.

Pakiet uCare „Awaria” zapewnia darmowy transport urządzenia do punktu serwisowego oraz darmowy transport urządzenia po naprawie, z punktu serwisowego do Ubezpieczonego. Gwarantuje maksymalnie 22-dniowy czas naprawy objętego ochroną urządzenia, w przypadku jego przekroczenia zapewnia Ubezpieczonemu środki na zakup urządzenia o takich samych lub podobnych parametrach jakie ma uszkodzone urządzenie lub wymianę urządzenia.

Propozycja będzie dostępna do 7 stycznia 2018, wyłącznie w sklepie internetowym oraz w salonach Cyfrowe.pl, zlokalizowanych w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Katowicach i Szczecinie.

Szczegółowe informacje oraz regulamin: https://goo.gl/35VV33. Ochronę pogwarancyjną w ramach pakietu uCare „Awaria” świadczy: Digital Care Sp. z o.o.


Komentarze czytelników (5)
  1. hmmkot
    hmmkot 20 grudnia 2017, 12:41

    a tym czasem w USA kupując obiektyw za parę dolców można nabyć ubezpieczenie od wszystkiego. Ale to co jest to i tak krok w dobrym kierunku :)

  2. zdebik
    zdebik 20 grudnia 2017, 17:04

    W UK dodatkowe dwa lato kosztowało £100, teraz zapewne więcej.

  3. zdebik
    zdebik 20 grudnia 2017, 17:04

    *lata

  4. 21 grudnia 2017, 09:09

    Cyfrowe.pl to spamerzy. Plecak kupiłem, i teraz co chwile dostaje reklamy. Wypisać się nie da, prosiłem ich parokrotnie. Wiec z ich sklepu nie skorzystam.

  5. mi_b
    mi_b 27 grudnia 2017, 15:32

    ko20 - reklamy dostajesz, bo zaznaczyłeś, że chcesz je dostawać. Cyfrowe.pl nikogo nie zmusza do zaznaczenia/odznaczenia tego checkboxa w procesie składania zamówienia. Wypisać się można bardzo prosto - na dole każdego emaila z reklamą jest napisane "W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania naszych wiadomości klikając tutaj." - łatwiej się chyba nie da. Ściema z parokrotną prośbą nie przejdzie, chyba, że robiłeś to telepatycznie :) Wszystkie telefony są odbierane na bieżąco, zaległości w odpowiadaniu na emaile również nie ma ;)
    Oczywiście kupuj gdzie Ci pasuje - mamy wolny rynek i możesz kupować tam gdzie tylko chcesz.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.