Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Na części zamienne do obiektywów Tamrona trzeba czekać dłużej

Na części zamienne do obiektywów Tamrona trzeba czekać dłużej
1 września
2018 07:56

Foto-Technika informuje, że od dłuższego czasu boryka się z ograniczeniami w dostawach części zamiennych do obiektywów Tamron, w związku z tym dystrybutor nie jest w stanie zagwarantować deklarowanego, 3-dniowego terminu napraw gwarancyjnych dla obiektywów tego producenta.

Informacja prasowa

Firma Foto-Technika, wyłączny dystrybutor marki Tamron w Polsce informuje, że od dłuższego czasu boryka się z dużymi ograniczeniami w dostawach części zamiennych do napraw gwarancyjnych obiektywów Tamron.

W związku z tym jesteśmy zmuszeni poinformować, że nie jesteśmy w stanie zagwarantować deklarowanego trzy dniowego terminu napraw gwarancyjnych dla obiektywów Tamron. Okres oczekiwania na dostawy części zamiennych wydłuża się, a tym samym czas oczekiwania na naprawy jest znacznie dłuższy.

Taka sytuacja może w konsekwencji doprowadzić również do ograniczeń w zapewnieniu efektywnej 5 letniej gwarancji.

Za zaistniała sytuację i możliwe pojawiające się problemy z naprawami serwisowymi i terminami napraw serdecznie przepraszamy.


Komentarze czytelników (20)
  1. Tomeq67
    Tomeq67 31 sierpnia 2018, 19:58

    To łony sie psujo? ;)

  2. ryszardo
    ryszardo 31 sierpnia 2018, 20:37

    Poinformowali, super. I co z tego?
    Jeśli się zobowiązali i klient ma to na piśmie, to może oczekiwać tak czy inaczej.

  3. darekcn4
    darekcn4 31 sierpnia 2018, 22:17

    Tak się sypią, że serwis nie wyrabia z częściami? :D

  4. sektoid
    sektoid 31 sierpnia 2018, 22:51

    I jak to się ma jakościowo do eLi Canona ? To jest przepaść.

  5. Cichy
    Cichy 31 sierpnia 2018, 23:31

    @ryszardo

    Klient nie ma na piśmie takiego zapewnienia.

  6. pbu
    pbu 1 września 2018, 00:24

    @Cichy
    Jak nie, jak tak? 5-letnią gwarancję dają na piśmie. A teraz ostrzegają przed ograniczeniami w zapewnieniu efektywnej 5 letniej gwarancji :-O

  7. Cichy
    Cichy 1 września 2018, 02:05

    Mnie chodziło o zapewnienie 3 dni serwisowych. Ale dobrze, że ostrzegają, przynajmniej będzie wiadomo, skąd biorą się ewentualne opóźnienia w naprawach.

  8. MaciekKwarciak
    MaciekKwarciak 1 września 2018, 07:38

    Ze względu na ogromne zainteresowanie, Tamron pro prostu nie wyrabia z produkcją.

  9. sloma_p
    sloma_p 1 września 2018, 08:28

    I Samyang też nie? Bo na forach pojawiają się informacje o problemach Foto techniki również z Samyangiem...

  10. Stivenson
    Stivenson 1 września 2018, 08:33

    Cięcie kosztów :) No proszę, wisi artykuł jednej firmy o przedłużonej gwarancji a drugiej że naprawy mogą się przedłużać. Mam tylko nadzieję że na przykład ta pierwsza firma nie jest udziałowcem tej drugiej :D
    Ciekawe w czy umowie gwarancyjnej jest zapis że jeśli naprawa "może się przedłużać" klient ma prawo wymiany towaru na nowy tak jak ma to miejsce w cywilizowanych rynkach :D

  11. Cichy
    Cichy 1 września 2018, 10:29

    Jeśli chodzi o Tamrona - chodzi o problem z dostawami części, a nie z dużą awaryjnością.

    Samyang z kolei - przypominam, że dystrybutor jest nowy stosunkowo od niedawna i rozwijają swoją bazę serwisową dopiero, szkła z AF chyba póki co nie są naprawiane w PL ale ma się to zmienić.

  12. r2mdi
    r2mdi 1 września 2018, 13:18

    Gwarancja - się zepsuło - trzeba naprawić w terminie. Jak się nie ma części to trzeba dać nowy egzemplarz, a nie pisać banialuki w Internecie. Trzeba było nie obiecywać gruszek na wierzbie, skoro wzięło się kasę w sklepie.
    A dla ewentualnych przyszłych posiadaczy Tamrona ważny element w wewnętrznej dyskusji czy potrzebuję takich kłopotów.

  13. lostek815
    lostek815 1 września 2018, 18:55

    Skąd w ogóle się wzięły te 3 dni? To wynika z tej przedłużonej gwarancji? Bo na karcie gwarancyjnej jest informacja o 30 dniach roboczych. Każdy producent zresztą zabezpiecza się takimi długimi terminami właśnie w razie problemu ze sprowadzeniem części zamiennych. Normalna sytuacja w sumie.

  14. Cichy
    Cichy 1 września 2018, 22:50

    To nie była deklaracja w karcie, tylko informacja prasowa, że w związku ze sprawną pracą serwisu obiektywy kupione z dystrybucji PL będą naprawiane w terminie 3-dniowym. Teraz się zes….ło ze względu na te dostawy części i już w niektórych cięższych przypadkach 3 dni nie są realne. Ale podejrzewam, że większość spraw typu kalibracja itp. powinno być sprawnie.

  15. sloma_p
    sloma_p 2 września 2018, 17:22

    @Cichy - o jakim nowym dystrybutorze Samyanga piszesz? Była jakaś zmiana od czasu, kiedy 3.5 roku temu została nim Foto-technika? Czy te 3.5 roku to mało? link

  16. Cichy
    Cichy 2 września 2018, 20:42

    Minęły 3 lata odkąd FT przejęła dystrybucję, ale bardzo długi czas sprzedawały się jeszcze szkła z Foto-Tipa, były tańsze bo były wyprzedaże. A szkła z AF to w zasadzie nowość i do ich serwisowania potrzebny jest odpowiedni sprzęt.

  17. sloma_p
    sloma_p 3 września 2018, 02:42

    No nie bardzo widzę związek pomiędzy wyprzedażami, a organizowaniem serwisu, zresztą, 3.5 roku to naprawdę dużo. A pierwsze szkła AF do Sony wyszły ponad 2 lata temu. Nie kupuję tego, ani nagłych problemów z dostępnością części do Tamrona. Tak się składa że większość moich szkieł w razie kłopotów będzie serwisowana przez Foto-technikę, więc dobrze byłoby, żeby firma nie miała kłopotów, a różne rzeczy się słyszy "na mieście"...

  18. HeadShot
    HeadShot 3 września 2018, 09:48

    Dobrze ze obiektywy jeszcze sprzedają. Ja na konsole TAPin czekam od połowy kwietnia...

  19. sanescobar
    sanescobar 3 września 2018, 12:31


    @sloma_p

    " a różne rzeczy się słyszy "na mieście"...

    @Cichy, no własnie niestety słyszy się, że będą zmiany ale pisałem ci to już 2 tygodnie temu.

  20. Cashback
    Cashback 8 września 2018, 10:09

    A tak się przymierzałem do tego 150-600 G2, chyba trzeba będzie wykasłać parę groszy ekstra na Sigmę Sport..

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.