Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Japoński oddział firmy Canon udostępnił już kilka przykładowych zdjęć wykonanych nowym bezlusterkowcem EOS R.
W udostępnionej tutaj galerii można znaleźć sześć fotografii wykonanych Canonem EOS R, wraz z obiektywami RF - 28-70 mm f/2L USM, 50 mm f/1.2L USM, 35 mm f/1.8 Macro IS STM i 24-105 mm f/4L IS USM.
Chyba nie przewidzieli takiego zainteresowania. Zdjęcia ładują się ponad trzy minuty. Widoczki jak widoczki ale siedząca dziewczyna zrobiona 50/f1.2 robi wrażenie. A w zasadzie nie ona tylko rozmycie tła. Wygląda tak idealnie.. że aż sztucznie - jak z PS'a :-)
5 września 2018, 11:13
Ciekawe co powiedzą o tym rozmyciu zagożali wielbiciele starego 50 1.2 Canona, którzy psioczyli na sterylne rozmycie Sigm 50 ;D
Po oglądnięciu sampli z 50mm f/1.2 popsułem sobie niespodziankę na prezent gwiazdkowy. Body może być słabsze niż Nikon czy Sony, nie mieć pokręteł, stabilizacji czy czegokolwiek...
Wiele razy czytałem tu o przykładowych zdjęciach na wysokim ISO, że wyglądają jak zrobione komórką i praktycznie zawsze była to przesada, mająca uwypuklić słabą jakość takich fot. Tymczasem sampel Canona na ISO12800 wygląda dokładnie jak zdjęcie z komórki przy wysokiej czułości, zero szczegółów, na niebie kasza jak z matrycy CCD. Oni serio wybrali takie zdjęcie, żeby się nim pochwalić?
50 1.2 przynajmniej na środku bardzo ostre. To może być rekordowe szkło czyli nowość u Canona.
Ciekaw jestem roadmapy szklarni. Zaczęli z przytupem jakby kierowali tę szklarnię do jakiegoś innego body bo tu wydaje się jest lekki dysonans. Body jest ewidentnie amatorskie choć dla wymagającego amatora a szklarnia wygląda na mega PRO.
"Body jest ewidentnie amatorskie choć dla wymagającego amatora a szklarnia wygląda na mega PRO. "
Dwa szkiełka są dla pro a dwa pozostałe to amatorski kit i makro/jasny standard.
Tak też jest z tą puszką to coś pomiędzy amatorskim 6D a pro 5D. Tak naprawdę o pozycjonowaniu puszki będziemy mogli coś powiedzieć po testach AF. Brak drugiego slotu wskazuje na zastosowanie amatorskie jednak uszczelnienia i liczba pokręteł* na profi.
W sumie po raz pierwszy u Canona dostajemy cztery pokrętła: tradycyjna rolka przy spuście, druga rolka przy kciuku zastępująca tradycyjną dolną. Trzecia rolka przyjęła formę gładzika a czwarta znajduje się na obiektywach/przejściówce. Niestety na razie nic nie wiadomo na temat ich konfiguracji. Osobiście w trybie manualnym z lampą zawsze potrzebowałem ich właśnie czterech: - czas - przesłona - ISO - korekta ekspozycji dla lampy
Jeśli więc pod gładzik będę mógł podpiąć ISO a pod pokrętło na obiektywie sterowanie korektą lampy to będę więcej niż uszczęśliwiony. Nareszcie będę mógł sensownie sterować aparatem z lampą bez odrywania lewej ręki od obiektywu i bez wchodzenia w menu.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
Chyba nie przewidzieli takiego zainteresowania. Zdjęcia ładują się ponad trzy minuty. Widoczki jak widoczki ale siedząca dziewczyna zrobiona 50/f1.2 robi wrażenie. A w zasadzie nie ona tylko rozmycie tła. Wygląda tak idealnie.. że aż sztucznie - jak z PS'a :-)
Ciekawe co powiedzą o tym rozmyciu zagożali wielbiciele starego 50 1.2 Canona, którzy psioczyli na sterylne rozmycie Sigm 50 ;D
Mi się te zdjęcia w ogóle nie ładują
Mi się załadowały ...
No powiem Wam,,,, inna epoka weszła u Canona !!!
Mi na razie jedno :(
ściągają się jak krew z nosa :(
Po oglądnięciu sampli z 50mm f/1.2 popsułem sobie niespodziankę na prezent gwiazdkowy.
Body może być słabsze niż Nikon czy Sony, nie mieć pokręteł, stabilizacji czy czegokolwiek...
Wiele razy czytałem tu o przykładowych zdjęciach na wysokim ISO, że wyglądają jak zrobione komórką i praktycznie zawsze była to przesada, mająca uwypuklić słabą jakość takich fot. Tymczasem sampel Canona na ISO12800 wygląda dokładnie jak zdjęcie z komórki przy wysokiej czułości, zero szczegółów, na niebie kasza jak z matrycy CCD. Oni serio wybrali takie zdjęcie, żeby się nim pochwalić?
12800 wygląda podobnie do APSC w Sony ... a w sumie szkoda bo jak zwykle u Canona szkła zapowiadają się ciekawie
50 1.2 przynajmniej na środku bardzo ostre. To może być rekordowe szkło czyli nowość u Canona.
Ciekaw jestem roadmapy szklarni. Zaczęli z przytupem jakby kierowali tę szklarnię do jakiegoś innego body bo tu wydaje się jest lekki dysonans. Body jest ewidentnie amatorskie choć dla wymagającego amatora a szklarnia wygląda na mega PRO.
Elegancka ostrość na tym 50/1.2:) Ciekawe jak sobie radzi z bokehem i trudnym tłem
Po przetlumaczeniu strny na angielski translator cos o "pupil AF" wspomina:
"Even if the depth of field is shallow , AF pupil AF at pinpoint on the pupil"
po ściagnięciu i obejrzeniu zdjęć, troszkę przysiadłem nad ceną za tą piędziesiatke.
@dARTi
"To może być rekordowe szkło czyli nowość u Canona. "
cena jest rekordowa, dużym plusem jest fakt że ta ostrość jest bardzo przyzwoita własnie za środkiem kadru :) znaczy tam gdzie w portrecie jest wazne.
@Misieq84
"12800 wygląda podobnie do APSC w Sony ... "
to by był postęp :) dla canona
@dARTi
"Body jest ewidentnie amatorskie choć dla wymagającego amatora a szklarnia wygląda na mega PRO. "
Dwa szkiełka są dla pro a dwa pozostałe to amatorski kit i makro/jasny standard.
Tak też jest z tą puszką to coś pomiędzy amatorskim 6D a pro 5D. Tak naprawdę o pozycjonowaniu puszki będziemy mogli coś powiedzieć po testach AF. Brak drugiego slotu wskazuje na zastosowanie amatorskie jednak uszczelnienia i liczba pokręteł* na profi.
W sumie po raz pierwszy u Canona dostajemy cztery pokrętła: tradycyjna rolka przy spuście, druga rolka przy kciuku zastępująca tradycyjną dolną. Trzecia rolka przyjęła formę gładzika a czwarta znajduje się na obiektywach/przejściówce. Niestety na razie nic nie wiadomo na temat ich konfiguracji. Osobiście w trybie manualnym z lampą zawsze potrzebowałem ich właśnie czterech:
- czas
- przesłona
- ISO
- korekta ekspozycji dla lampy
Jeśli więc pod gładzik będę mógł podpiąć ISO a pod pokrętło na obiektywie sterowanie korektą lampy to będę więcej niż uszczęśliwiony. Nareszcie będę mógł sensownie sterować aparatem z lampą bez odrywania lewej ręki od obiektywu i bez wchodzenia w menu.
@RobKoz
"W sumie po raz pierwszy u Canona dostajemy cztery pokrętła"
Nie, nie po raz pierwszy, obejrzyj sobie M5, też miał 4, z czego 2 konfigurowalne a 2 przypisane (kompensacja ekspozycji i PASM).