Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Canon RF 28-70 mm, 24-105 mm, 50 mm i 35 mm - nowe obiektywy dla EOS R

Canon RF 28-70 mm, 24-105 mm, 50 mm i 35 mm - nowe obiektywy dla EOS R
5 września
2018 11:03

Razem z pełnoklatkowym bezlusterkowcem, Canon zaprezentował cztery nowe obiektywy z bagnetem RF - modele 28-70 mm f/2L USM, 50 mm f/1.2L USM, 35 mm f/1.8 Macro IS STM oraz 24-105 mm f/4L IS USM.

Specyfikacja obiektywów są dostępne w naszej bazie:

Informacja prasowa

RF 50mm f/1.2L USM - kluczowe funkcje

  • Super jasny f/1.2 standardowy obiektyw dający najwyższą jakość zdjęć
  • Szybki i precyzyjny w pracy
  • Legendarna jakość obrazu i trwałość serii L
  • Zaprojektowany do profesjonalnego użytku

Canon RF 28-70 mm, 24-105 mm, 50 mm i 35 mm - nowe obiektywy dla EOS R

RF 24-105mm f/4L IS USM - kluczowe cechy

  • Uniwersalny, praktyczny oraz profesjonalny zoom
  • Stabilny i poręczny w pracy profesjonalisty
  • 5-stopniowa stabilizacja obrazu
  • Szybki, płynny i cichy autofocus ze stabilizacją Nano USM oferuje idealne warunki dla fotografowania oraz filmowania
  • Jakość legendarnej serii L oferująca szczegóły, głębię i ostrość zdjęć

Canon RF 28-70 mm, 24-105 mm, 50 mm i 35 mm - nowe obiektywy dla EOS R

RF 28-70mm f/2L USM - kluczowe cechy

  • Pierwszy na świecie pełnoklatkowy standardowy obiektyw typu zoom, oferujący jasność f / 2 w całym zakresie.
  • Redefiniuje oczekiwania względem standardowych obiektywów
  • Płynne,i prawie bezgłośne ustawienia ostrości dzięki technologii Canon USM
  • Inteligentna kontrola i intuicyjna ergonomia zapewniająca szybkie i wygodne fotografowanie
  • Wywodzący się z legendarnej serii L , wzbudzający zaufanie

Canon RF 28-70 mm, 24-105 mm, 50 mm i 35 mm - nowe obiektywy dla EOS R

RF 35mm f/1.8 MACRO IS STM - kluczowe cechy

  • Doskonała jakość obrazu i naturalnie szeroki kąt w niewielkich rozmiarach
  • Świetny do pracy przy słabym oświetleniu, pomaga uchwycić atmosferę nawet w ciemnych warunkach
  • Powiększenie makro z 5-stopniową stabilizacja obrazu pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły
  • Lekki w podróży, pozwala robić zdjęcia instynktownie i skupić się na kreatywności

Canon RF 28-70 mm, 24-105 mm, 50 mm i 35 mm - nowe obiektywy dla EOS R


Komentarze czytelników (19)
  1. PERON
    PERON 5 września 2018, 11:07

    W body nie ma stabilizacji to przydałby sie stabilizacja we wszystkich szkłach. Brak konsekwencji a szkoda bo do filmowania to jednak fajna sprawa.

  2. RobKoz
    RobKoz 5 września 2018, 11:10

    Do filmowania jest w body dostępna stabilizacja elektroniczna. Nie tak wydajna jak mechaniczna ale też nie jest to tylko bajer który pamiętamy z kompaktów. W serii EOS-M sprawdza się dobrze.

  3. Arek
    Arek 5 września 2018, 11:12

    Fajne te premiery. Tak jak u konkurencji od razu uniwersalny 24-105 mm f/4.0. Dla bardziej wymagających unikalny 28-70 mm f/2.0, a 1.8/35 Macro to ciekawe połączenie szkiełka do wszystkiego (bo przecież jasne i fajna ogniskowa) z dodatkową opcją makro.

    50 mm f/1.2 wydaje się czymś na początek, co jednak nie wykorzystuje w pełni rozmiaru bagnetu. Czekamy na 50 mm f/0.9

  4. mate
    mate 5 września 2018, 11:21

    @RobKoz
    "Do filmowania jest w body dostępna stabilizacja elektroniczna."

    Przecież to jest namiastka mechanicznej stabilizacji, więc co ty w ogóle chcesz porównywać?

  5. Stivenson
    Stivenson 5 września 2018, 11:26

    Wszystkie 4 obiektywy fajnie się zapowiadają i nie zabijają ceną czego sie spodziewałem. Canon uznał że albo lepiej wyprzedawać stabilizację w szkłach albo da IS w którymś tam następnym body dla pro. Moim marzeniem jest stałka okolic 24 f1,2 lub jaśniejsza :D

  6. mate
    mate 5 września 2018, 11:34

    @Stivenson
    "Wszystkie 4 obiektywy fajnie się zapowiadają i nie zabijają ceną czego sie spodziewałem"

    O ile o 24-105 i 35/1.8 można to powiedzieć, to ceny na poziomie ok. 14 tys. zł za 28-70 i ok. 10 tys. zł za 50/1.2 ciężko nazwać "nie zabijającymi".

  7. RobKoz
    RobKoz 5 września 2018, 11:40

    @mate

    "Przecież to jest namiastka mechanicznej stabilizacji, więc co ty w ogóle chcesz porównywać?"

    Przespałeś kilka lat? Ta "namiastka" jest powszechnie używana w wielu kamerach sportowych gdzie sprawdza się bardzo dobrze. Aby zobaczyć istotną różnicę musisz zrobić stop klatkę i wycinać zdjęcia z filmu. Przy czym jak to film z jazdy rowerem to może się okazać że ta "namiastka" sprawdza się lepiej bo ma większy zakres ruchu (może "tłumić" większa amplitudę drgań)

  8. Stivenson
    Stivenson 5 września 2018, 11:49

    Tak wiem 14000 to nie mało a w zasadzie bardzo dużo ale ja się spodziewałem za 28-70 2,0 z 16000-20000 ;) nie mniej pisali tu ludzie coś o 1900$ co było nierealne. 24-105 w zestawie jest w okolicach zeissa 24-70 i taniej niż sony 24-105 . Trzeba szukać pozytywów. Ciekawe czy za parę lat sigma nie zacznie robić jaśniejszych zoomów niż 2.8

  9. wzrokowiec
    wzrokowiec 5 września 2018, 11:54

    @RobKoz
    "Przespałeś kilka lat? Ta "namiastka" jest powszechnie używana w wielu kamerach sportowych gdzie sprawdza się bardzo dobrze"

    Niestety potwierdzam, że elektroniczna stabilizacja jest widoczna z daleka i daje słaby i nienaturalny efekt jakby rozciągania elementów kadru. Testowałem na GoPro i Nikonie D500.

  10. Hausner85
    Hausner85 5 września 2018, 11:55

    28-70 mm f/2.0 waga 1430 gram. Ktoś się dobrze czuje? Serio? Absurdalnie ciężki obiektyw.

  11. mate
    mate 5 września 2018, 11:56

    @RobKoz
    "Przespałeś kilka lat?"

    Nie, w przeciwieństwie do ciebie wiem o czym piszę. Po pierwsze stabilizacja elektroniczna wymaga rejestrowania materiału wideo z cropem, aby mieć zapas na "suwanie obrazem po matrycy", skoro ta jest nieruchoma. Po drugie słabo sobie radzi z kompensacją przesunięć yaw/pitch. po trzecie jej skuteczność jest niższa. Po czwarte nie da się jej wykorzystać w trybie foto.

  12. 5 września 2018, 11:57

    @RobKoz

    Skoro to takie cudowne to po co producenci aparatu i obiektywów tracą czas na skomplikowane systemy stabilizacji?

    Na filmie z roweru gdzie i tak wszystko lata a kamera ma szeroki kąt to może i bez różnicy ale przy normalnym filmowaniu szczególnie na dłuższych ogniskowych to o dupę można to potłuc.

  13. triger
    triger 5 września 2018, 13:01

    35 nie ma uszczelnień, także z tym skupieniem się na kreatywności w podróży to tak nie do końca :(

  14. mate
    mate 5 września 2018, 13:36

    @Stivenson
    "Tak wiem 14000 to nie mało a w zasadzie bardzo dużo ale ja się spodziewałem za 28-70 2,0 z 16000-20000 ;)"

    Te 14 tys. to moje luźne optymistyczne założenie.

    "Ciekawe czy za parę lat sigma nie zacznie robić jaśniejszych zoomów niż 2.8"

    ??? Przecież od kilku już lat robi.

  15. mav
    mav 5 września 2018, 13:57

    Odnośnie "pierwszego na świecie" to w sumie sigma 24-35 owszem ejst pierwszym na świecie pełnoklatkowym obiektywem, ale raczej szerokim, a nie standardowym..kwestia sprytnego doboru słów

  16. RobKoz
    RobKoz 5 września 2018, 14:39

    @mate

    "Nie, w przeciwieństwie do ciebie wiem o czym piszę. Po pierwsze stabilizacja elektroniczna wymaga rejestrowania materiału wideo z cropem, aby mieć zapas na "suwanie obrazem po matrycy", skoro ta jest nieruchoma. Po drugie słabo sobie radzi z kompensacją przesunięć yaw/pitch. po trzecie jej skuteczność jest niższa. Po czwarte nie da się jej wykorzystać w trybie foto."

    Bla, bla, bla. Napisz coś o czym nie wiem. Tak stabilizacja elektroniczna ma wady. Ale już dawno nie jest li tylko namiastką. Tylko tyle i aż tyle.


    @Borat

    "Skoro to takie cudowne to po co producenci aparatu i obiektywów tracą czas na skomplikowane systemy stabilizacji?"

    Bo nie jest "takie cudowne". Jest GORSZA niż mechaniczna. Ale między byciem gorszym a byciem tylko "namiastką" jest jeszcze sporo możliwości.

  17. mate
    mate 5 września 2018, 14:52

    @RobKoz
    "Bla, bla, bla. Napisz coś o czym nie wiem."

    Za dużo by pisać.

    "Ale między byciem gorszym a byciem tylko "namiastką" jest jeszcze sporo możliwości."

    Bycie namiastką znaczy nic innego jak coś niedorównującego "oryginałowi", w tym przypadku stabilizacji mechanicznej.

  18. jacq
    jacq 5 września 2018, 16:10

    A jam składam oficjalne zażalenie. 28-70 f 2.0 chce podpiąć do gniazda FE !!! :)

  19. Bahrd
    Bahrd 6 września 2018, 10:44

    link - budowa i wykresy MTF wszystkich czterech nowych szkieł RF.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.