Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Black Weekend z marką Sigma

Black Weekend z marką Sigma
22 listopada
2018 12:31

K-Consult zaprasza do skorzystania z promocji w ramach „Black Weekend” z marką Sigma. Akcja potrwa od 23 do 26 listopada (lub do momentu wyczerpania zapasów). Ceny wybranych modeli obiektywów mają zostać obniżone.

Informacja prasowa

Black Weekend z marką Sigma.

Z ogromną przyjemnością zapraszamy na Black Weekend z marką SIGMA. W tym roku przygotowaliśmy wyjątkowe promocje dla wyjątkowych obiektywów z naszej oferty. Łącznie, na wybranych modelach, nasi Klienci mogą zaoszczędzić aż 1 500 zł! Taka okazja zdarza się tylko raz w roku. Wszystkie szczegóły znaleźć można na stronie sigma.kconsult.pl. Startujemy w piątek 23 listopada br.

Black Weekend z marką SIGMA potrwa od 23 do 26 listopada br. (lub do wyczerpania zapasów). W tych dniach obniżamy ceny wybranych obiektywów nawet o 1 200 zł. Coś dla siebie z pewnością znajdą miłośnicy portretu, fotografii krajobrazowej, ulicznej, czy też fotografii sportowej i przyrodniczej. Obiektywy dostępne w promocji znaleźć można na stronie sigma.kconsult.pl. Konkretne modele zdradzimy już jutro. Warto pamiętać, że liczba obiektywów w ofercie promocyjnej jest ograniczona.

Dla naszych klientów mamy również dodatkową niespodziankę z okazji zbliżającego się weekendu. Dla wszystkich modeli obiektywów SIGMA z linii Art, Contemporary oraz Sport wydłużamy gwarancję z 2 do 5 lat – zupełnie bezpłatnie. Wartość gwarancji to 299 zł. Łącznie więc na wybranych modelach nasi Klienci będą mogli zaoszczędzić aż 1 500 zł.

Promocja dostępna będzie w sieci salonów Sigma ProCentrum oraz w autoryzowanych punktach sprzedaży, których lista znajduje się na stronie sigma.kconsult.pl. Serdecznie zapraszamy!


Komentarze czytelników (38)
  1. gavin
    gavin 22 listopada 2018, 12:51

    Cóż za kreatywne obliczenia!

  2. RobKoz
    RobKoz 22 listopada 2018, 13:03

    A myślałem że już niewiele może mnie zaskoczyć.

    Czy to jeszcze marketing czy już potok myśli po niezłym ćpaniu?

    Nie wiem, czy się śmiać czy płakać. Taka wycena sugeruje że gwarancja to 'must have' bo inaczej obiektyw nie przeżyje tych kilku lat więc trzeba ją wliczyć w cenę zakupu.

    Ponieważ ostatnio było kilka podobnych kwiatków (choc ten jest wyjątkowy) proponuję by Optyczni dali możliwość głosowania (łapka w górę i łapka w dół) przy wszystkich materiałach reklamowych. A jak producent dostanie więcej łapek w dół to jeden kolejny jego materiał zostaje pominięty.

    Serio doceniam to że w jednym miejscu mogę poczytać o różnych promocjach. To jest wygodne, ale taki bełkot (jeśli nie oszustwo) sprawia że mi się odechciewa czytać kolejnych i niesprawiedliwie cierpią na tym firmy które potrafią swoje materiały poprawnie zredagować.

  3. mate
    mate 22 listopada 2018, 13:52

    @RobKoz
    "Nie wiem, czy się śmiać czy płakać. Taka wycena sugeruje że gwarancja to 'must have' bo inaczej obiektyw nie przeżyje tych kilku lat więc trzeba ją wliczyć w cenę zakupu."

    Ale w sumie to czego znowu nie zrozumiałeś? Czy Sigma to jedyny producent oferujący wydłużenie gwarancji za dodatkową opłatą? Po prostu w okresie tego całego BW odstępują od opłaty za wydłużenie gwarancji.

    "ale taki bełkot (jeśli nie oszustwo)"

    A konkretnie co by tutaj miało być oszustwem?

  4. Cichy
    Cichy 22 listopada 2018, 14:22

    Zgodzę się, że mogłoby to być napisane trochę bardziej przystępną polszczyzną, ale nie zgodzę się już z oskarżeniami o oszustwo ! Jeśli ktoś planował zakup topowej portretowej Sigmy i dodatkowo chciał dokupić do niej rozszerzenie gwarancji (do 5 lat), to robiąc to w dniu jutrzejszym płaci mniej o 1499 zł. Gdzie tu oszustwo ?

  5. RobKoz
    RobKoz 22 listopada 2018, 15:08

    @Cichy

    "Jeśli ktoś planował zakup topowej portretowej Sigmy i dodatkowo chciał dokupić do niej rozszerzenie gwarancji (do 5 lat), to robiąc to w dniu jutrzejszym płaci mniej o 1499 zł. Gdzie tu oszustwo ?"

    Jeśli ktoś planował zakup samego obiektywu to jest mamiony obietnicą do 1500 zł taniej a tymczasem taka obniżka nie jest na obiektyw a tylko na zestaw obiektyw + gwarancja.

  6. RobKoz
    RobKoz 22 listopada 2018, 15:09

    Powinno być napisane do 1200 na obiektyw i do 1500 na zestaw obiektyw + gwarancja.

  7. sąsiad
    sąsiad 22 listopada 2018, 15:13

    faktycznie, jak kupi obiektyw z gwarancją to ma 1500 zł taniej.. i jest tym mamiony, ja nie kupię, poczekam aż zdrożeje i przynajmniej będę wiedział za co płacę, nie będę brał udziału w tym skandalu ! podobnie jak pozostali przedmówcy bijący pianę dla piany

  8. Cichy
    Cichy 22 listopada 2018, 15:23

    @RobKoz

    > Klienci MOGĄ zaoszczędzić AŻ 1500 zł<
    > W tym dniu obniżamy ceny wybranych obiektywów nawet o 1200 zł<
    > Wydłużamy gwarancję bezpłatnie. Wartość gwarancji to 299 zł.<
    > ŁĄCZNIE więc na wybranych modelach nasi Klienci będą mogli zaoszczędzić aż 1 500 zł.<

    Faktycznie. Oszustwo o jedną złotówkę.

  9. mate
    mate 22 listopada 2018, 15:39

    @RobKoz
    "Powinno być napisane do 1200 na obiektyw i do 1500 na zestaw obiektyw + gwarancja."

    Litery może i rozpoznajesz, ale z czytaniem słabo.
    Cytaty:

    "Black Weekend z marką SIGMA potrwa od 23 do 26 listopada br. (lub do wyczerpania zapasów). W tych dniach obniżamy ceny wybranych obiektywów nawet o 1 200 zł."

    "wydłużamy gwarancję z 2 do 5 lat – zupełnie bezpłatnie. Wartość gwarancji to 299 zł. Łącznie więc na wybranych modelach nasi Klienci będą mogli zaoszczędzić aż 1 500 zł."

    Nie głupio Ci?

  10. RobKoz
    RobKoz 22 listopada 2018, 15:54

    Echa mate, mate...

    Jak z dzieckiem!

    "Z ogromną przyjemnością zapraszamy na Black Weekend z marką SIGMA. W tym roku przygotowaliśmy wyjątkowe promocje _dla_ _wyjątkowych_ _obiektywów_ z naszej oferty. Łącznie, _na_ _wybranych_ _modelach_, nasi Klienci mogą zaoszczędzić aż 1 500 zł!"

    Dotarło???

    Widzisz tam "na wybranych modelach" czy "na wybranych zestawach model + gwarancja"?

    Dotarło???

  11. mate
    mate 22 listopada 2018, 15:56

    @RobKoz
    "Łącznie, _na_ _wybranych_ _modelach_, nasi Klienci mogą zaoszczędzić aż 1 500 zł!"

    I dalej masz wyjaśnione [---] jak dokładnie skonstruowana jest ta promocja. Czy na przeczytanie pozostałych akapitów zabrakło umiejętności?
    Zanim zaczniesz komuś zarzucać, że jest naćpany czy że oszukuje to się zastanów chwilę.

  12. Cichy
    Cichy 22 listopada 2018, 16:14

    "MOGĄ zaoszczędzić AŻ 1500 zł" to nie to samo, co "zaoszczędzają 1500 zł". Nie ma jak umiejętność czytania ze zrozumieniem.

  13. Jonny
    Jonny 22 listopada 2018, 16:16

    Tak, czy siak, okresy gwarancyjne na kosztowny sprzęt, powinny być znacznie wydłużone, choćby do 60 miesięcy, żeby nie była to jedynie jakaś przedświąteczna łaskawość producentów, tylko dzień powszedni.

    Nie tak dawno we Francji, były takie propozycje, aby gwarancje były nawet 120 miesięczne. :)

  14. opty
    opty 22 listopada 2018, 16:18

    Jak ze źle wychowanym dzieckiem...

  15. zbytek3
    zbytek3 22 listopada 2018, 16:46

    Mam kumpla od kopiarek - oni wlasnie najwiecej zarabiaja na przedluzonych gwarancjach, psuje sie 1 procent a za 99 procent zyja,
    prawdziwa promocja to obnizamy cene sama np o 20 procent i juz...

  16. komor
    komor 22 listopada 2018, 17:19

    @mate, wymoderowałem nieco Twoją ostatnią wypowiedź. Powinienem ją usunąć, ale ponieważ zawiera także merytorycznie przydatne wyjaśnienie, to tylko wymoderowałem. Ale miarkuj proszę język.

  17. mate
    mate 22 listopada 2018, 20:12

    @komor
    No ale ile można? Gość ma problem z przeczytaniem krótkiej notki prasowej ze zrozumieniem. Nie rozumie znaczenia słów w niej zawartych (nie odróżnia słów "zaoszczędzić" od "taniej", a to wbrew pozorom nie znaczy to samo), dostał w odpowiedzi konkretne cytaty, gdzie zasady promocji są wyjaśnione, to dalej się ciska, w dodatku rzucając podejrzenia w kierunku autora tekstu o ćpanie czy znamiona oszustwa. No ile?

  18. mate
    mate 22 listopada 2018, 20:15

    @Jonny
    "Nie tak dawno we Francji, były takie propozycje, aby gwarancje były nawet 120 miesięczne. :)"

    Znowu jakieś legendy opowiadasz :)
    Gwarancja jest DOBROWOLNYM świadczeniem producenta, nie musi jej dawać w ogóle. W świetle prawa za towar odpowiada sprzedawca i ustawowy okres 2 lat dotyczy właśnie niezgodności towaru z umową i tak jest w każdym kraju UE, więc nie ma mowy o jakichś przymusowych gwarancjach we Francji.

  19. RobKoz
    RobKoz 22 listopada 2018, 20:22

    @mate

    "Łącznie, _na_ _wybranych_ _modelach_, nasi Klienci mogą zaoszczędzić aż 1 500 zł!"

    Czy wydłużona gwarancja to _model_ ???

    W jaki sposób na jakimkolwiek modelu obiektywu mogę zaoszczędzić 1500zł ???

    Nie mogę! Mogę tylko na obiektywie razem z wydłużoną gwarancją.

    To że dalsza część notki jest prawdziwa nie zmienia tego że pierwszy akapit jest kłamstwem. Tu nie ma miejsca na dyskusję. Słowo model w języku polskim ma kilka znaczeń ale żadne z nich nie oznacza kompletu przedmiot + usługa.

    @Cichy

    ""MOGĄ zaoszczędzić AŻ 1500 zł" to nie to samo, co "zaoszczędzają 1500 zł". Nie ma jak umiejętność czytania ze zrozumieniem. "

    Ech, następny. Na jakim modelu mogę zaoszczędzić 1500? Modelu! Nie modelu + usługa!

  20. Cichy
    Cichy 22 listopada 2018, 20:51

    Nie widzisz, że jesteś osamotniony w tych swoich wywodach ?

    Jak kupuję auto i dokładam do niego opcje, to nie ma znaczenia, czy są to światła LED, lakier metalik, skóry czy rozszerzenie gwarancji. Nadal końcowa suma jest wypadkową kwotą za konkretny produkt (samochód). Nie mogę sobie kupić samej klimatyzacji czy rozszerzenia gwarancji bez samochodu. Więc jeśli producent na końcu rabatuje mi o konkretna kwotę , to będę ją rozkładał na czynniki pierwsze ?

  21. Jonny
    Jonny 22 listopada 2018, 21:29

    @mate

    Mam serdecznie w tyle, kto jest gwarantem poprawnego działania zakupionego sprzętu, dla mnie ważne jest tylko to, aby ktoś brał za ten sprzęt odpowiedzialność.

    Nie mam zamiaru Ciebie przekonywać w żadnej sprawie, ponieważ mi na Twoim zdaniu zupełnie nie zależy, widzę jednak, że nie odpuszczasz żadnej okazji, nawet wtedy, kiedy o czymś nie masz bladego pojęcia.

    Prawo młodości i ja to nawet rozumiem, bo sam kiedyś byłem młody.

  22. człowiek
    człowiek 22 listopada 2018, 21:32

    Witam

    A nowe szkła 56mm 1.4 nie dotarły na czas czarnego ...... :(
    Czekam cierpliwie

    Pozdrawiam

  23. mate
    mate 22 listopada 2018, 21:34

    @RobKoz
    "Czy wydłużona gwarancja to _model_ ??? "

    Nie, usługa, która może być przypisana do tego modelu, ale która nie funkcjonuje samodzielnie.
    Zwracam uwagę na dwa słowa klucze: "łącznie" i "zaoszczędzić". Zaoszczędzić to nie to samo, co taniej, a co sugerowałeś w swoich wywodach. I owszem, na wybranych modelach można łącznie zaoszczędzić do 1500 zł, a co oznacza łącznie to jest wyjaśnione w kolejnych zdaniach tego komunikatu.

  24. mate
    mate 22 listopada 2018, 21:39

    @Jonny
    "Mam serdecznie w tyle, kto jest gwarantem poprawnego działania zakupionego sprzętu, dla mnie ważne jest tylko to, aby ktoś brał za ten sprzęt odpowiedzialność. "

    No przecież bierze, sprzedawca i jest do tego ustawowo zobligowany na okres 24 miesięcy.

    "nawet wtedy, kiedy o czymś nie masz bladego pojęcia."

    Rotfl. I pisze to osoba, która fantazjuje o przymusowym wydłużaniu gwarancji producentów, podczas gdy ci nie muszą w ogóle udzielać jakiejkolwiek gwarancji.

  25. Jonny
    Jonny 22 listopada 2018, 21:50

    Wielu producentów, dobrowolnie rozszerza okresy gwarancji na swój sprzęt i lista jest bardzo długa.

    Sam skorzystałem przed rokiem z bezpłatnego rozszerzenie okresu gwarancyjnego na aparat firmy Panasonic.

    Obecnie również trwa analogiczna akcja tegoż producenta na wybrane aparaty.

    Ode mnie, to w zasadzie tyle.

  26. MaciekKwarciak
    MaciekKwarciak 22 listopada 2018, 23:17

    @Cichy
    "Faktycznie. Oszustwo o jedną złotówkę."

    To jest oszustwo na jedną złotówkę na jednej sztuce. Jako społeczeństwo możemy stracić tysiące.

  27. RobKoz
    RobKoz 23 listopada 2018, 08:39

    @Cichy

    "Nie widzisz, że jesteś osamotniony w tych swoich wywodach ?"

    A to ma jakieś znaczenie dla faktów?

    Tamto zdanie jest nieprawdziwe i to jest fakt. O czym tu dyskutować? Ktoś użył nieodpowiedniego słowa i tyle.

    Mnie to bawi bo jakiemuś marketingowcowi niechcący wyszła sugestia że bez gwarancji przedmiot jest nie w pełni wartościowy.

    Ps. zauważ że np. gavin też zwrócił na to uwagę, więc nie jest tak że jestem osamotniony. A że mate się czepia? Zawsze się czepia więc to nic nie znaczy.

  28. mate
    mate 23 listopada 2018, 09:27

    @RobKoz
    "Tamto zdanie jest nieprawdziwe i to jest fakt."

    Jest prawdziwe, tylko trzeba rozumieć co się czyta, a nie interpretować po swojemu, że zacytuję ciebie:

    "Jeśli ktoś planował zakup samego obiektywu to jest mamiony obietnicą do 1500 zł taniej".

    Widzisz już, że to ty masz problem ze zrozumieniem, bo Sigma nigdzie nie twierdzi, że obiektywy są tańsze do 1500 zł, tylko że ŁĄCZNIE można ZAOSZCZĘDZIĆ do 1500 zł i w dalszej części jest dokładnie wyjaśnione w jaki sposób powstaje owa oszczędność. Czytaj do cholery całość i ze zrozumieniem.

    "Mnie to bawi bo jakiemuś marketingowcowi niechcący wyszła sugestia że bez gwarancji przedmiot jest nie w pełni wartościowy. "

    Znowu widzisz rzeczy, których nie ma. Może jakaś szkoła wieczorowa? Przyda ci się.

  29. komor
    komor 23 listopada 2018, 11:22

    @RobKoz, jak w reklamie widzę słowa „nawet”, „aż do” i podobne, to zawsze wiem, że kryją się za tym jakieś warunki. Nie jest kłamstwem, jak w reklamie ktoś napisze, że mogę kupić taniej/zaoszczędzić „nawet do” 1500 zł, gdzie potem drobnym drukiem jest napisane, jakie tam są warunki do tego. Jest to niedopowiedzenie i w zależności od tego, jak szybko poniżej i w jaki sposób jest to wyjaśnione, to mogę to uznać za uczciwe lub nie. Mnie osobiście wkurzają reklamy telekomów, w których często zdarza się stwierdzenie typu „abonament już od [niska kwota], a telefony już od [niska kwota]”, tylko sformułowanie to starannie pomija fakt, że tylko jedna z tych dwóch części może być jednocześnie prawdziwa, tzn. albo mam niski abonament (ale za telefon muszę bezpośrednio zapłacić), albo dostanę tanio telefon (pod warunkiem zakupienia drogiego abonamentu, który mi ten telefon sfinansuje). Ale to nadal nie kwalifikuje się jako kłamstwo, bo w takim sformułowaniu jest „a”, a nie „i”. Gdyby było „i”, wtedy można by dochodzić.

  30. mate
    mate 23 listopada 2018, 11:38

    @komor
    "Nie jest kłamstwem, jak w reklamie ktoś napisze, że mogę kupić taniej/zaoszczędzić „nawet do” 1500 zł, gdzie potem drobnym drukiem jest napisane, jakie tam są warunki do tego."

    Zwłaszcza, że tutaj nie ma nic drobnym drukiem, tylko jest normalnie wyjaśnione, a słowo "taniej" odnosi się tylko do kwoty 1200 zł.
    Jak się wejdzie w podany link do strony z promocją, to też jest czarno na białym:
    "Zapraszamy na BLACK WEEKEND Z MARKĄ SIGMA
    Obniżamy ceny obiektywów nawet o 1200 zł!
    Ale to nie wszystko!
    Do wszystkich modeli Art, Sport i Contemporary BEZPŁATNIE wydłużamy gwarancję z 2 do 5 lat.
    Wartość gwarancji wynosi 299zł.
    Łącznie zaoszczędzisz nawet do 1500 zł!"

    Zasady są proste i czytelne.

  31. lumiks
    lumiks 23 listopada 2018, 11:44

    Po ilości komentarzy przypomina mi się stara zasada "nieważne czy piszą o mnie dobrze czy źle, ważne że piszą" ;)

  32. RobKoz
    RobKoz 23 listopada 2018, 15:52

    @komor

    @RobKoz, jak w reklamie widzę słowa „nawet”, „aż do” i podobne, to zawsze wiem, że kryją się za tym jakieś warunki. Nie jest kłamstwem, jak w reklamie ktoś napisze, że mogę kupić taniej/zaoszczędzić „nawet do” 1500 zł, gdzie potem drobnym drukiem jest napisane, jakie tam są warunki do tego.

    Powoli. Jeśli w reklamie użyto ogólnikowego stwierdzenia że na zakupach mogę zaoszczędzić 1500, albo w tych dniach mogę zaoszczędzić 1500 to nie ma problemu.

    Tutaj jednak wyraźnie jest mowa o modelach obiektywów. A ja na żadnym z nich nie mogę oszczędzić 1500 zł. Niezależnie od tego który model wybiorę.

    "Jest to niedopowiedzenie i w zależności od tego, jak szybko poniżej i w jaki sposób jest to wyjaśnione, to mogę to uznać za uczciwe lub nie."

    W tym sęk że tu nie ma niedopowiedzenia - wyraźnie jest napisane że chodzi o modele obiektywów.

  33. mate
    mate 23 listopada 2018, 17:20

    @komor
    Widzisz już, że jak grochem o ścianę?

  34. siosio
    siosio 23 listopada 2018, 18:24

    Ja tam widzę ewidentne przekłamanie, gdyż można zaoszczędzić maksymalnie 1499 złotych. Można było zrobić rabat do 1201 zł i wówczas byłaby oszczędność do 1500 zł :)

  35. terminy
    terminy 24 listopada 2018, 11:23

    @mate

    Przed 23.11.2018 w ofercie był dostępny:

    - np. Sigma 105mm F/1.4 DG HSM ART do Canona
    (Gwarancja - 3 lata - Gwarancja 3-letnia po bezpłatnym zarejestrowaniu produktu na stronie www.gwarancja.sigma-foto.pl Możliwość odpłatnego przedłużenia gwarancji do 5 lat.),

    Nie było dostępnego Sigma 105mm F/1.4 DG HSM ART do Canona
    (Gwarancja - 5 lata).

    Kupujący ten obiektyw 22.11.2018, bez dodatkowej czynności przedłużenia gwarancji, wyda 6190 zł
    Kupujący ten obiektyw 23.112018, bez dodatkowej czynności przedłużenia gwarancji, wyda 4990 zł. Różnica wynosi 1200 zł.

    Mamy więc nie oszczędność, a potencjalną oszczędność, ponieważ chodzi nie o każdy zakup sprzed 23.11.2018, a tylko zakup z potencjalnym wyborem dodatkowej czynności przedłużenia gwarancji.

    Kupujący ten obiektyw 23.11.2018, bez dodatkowej czynności przedłużenia gwarancji, zyskuje (nie oszczędza) w stosunku do kupującego ten obiektyw 22.11.2018, bez dodatkowej czynności przedłużenia gwarancji,2 lata gwarancji.

  36. mate
    mate 25 listopada 2018, 11:03

    @terminy
    "Kupujący ten obiektyw 23.112018, bez dodatkowej czynności przedłużenia gwarancji, wyda 4990 zł. Różnica wynosi 1200 zł."

    No i Sigma o tym informuje:
    "W tych dniach obniżamy ceny wybranych obiektywów nawet o 1 200 zł."

    "Mamy więc nie oszczędność, a potencjalną oszczędność, ponieważ chodzi nie o każdy zakup sprzed 23.11.2018, a tylko zakup z potencjalnym wyborem dodatkowej czynności przedłużenia gwarancji. "

    No ale to przecież każdy przynajmniej średnio rozgarnięty wie po przeczytaniu ze zrozumieniem tej informacji prasowej.

  37. terminy
    terminy 26 listopada 2018, 20:03

    @mate
    "@terminy
    "Kupujący ten obiektyw 23.112018, bez dodatkowej czynności przedłużenia gwarancji, wyda 4990 zł. Różnica wynosi 1200 zł."

    No i Sigma o tym informuje:
    "W tych dniach obniżamy ceny wybranych obiektywów nawet o 1 200 zł." "

    To powtórzenie części wywodu prowadzącego do wniosku z kolejnego akapitu.

    @mate
    ""Mamy więc nie oszczędność, a potencjalną oszczędność, ponieważ chodzi nie o każdy zakup sprzed 23.11.2018, a tylko zakup z potencjalnym wyborem dodatkowej czynności przedłużenia gwarancji. "

    No ale to przecież każdy przynajmniej średnio rozgarnięty wie po przeczytaniu ze zrozumieniem tej informacji prasowej."

    Potencjalna nie jest właściwą.
    Przedmówca pominął tych kupujących co nie osiagną oszczędności, bo oszczędzają na dodatkowej czynności przedłużenia gwarancji.
    Czyli:
    "Kupujący ten obiektyw 23.11.2018, bez dodatkowej czynności przedłużenia gwarancji, zyskuje (nie oszczędza) w stosunku do kupującego ten obiektyw 22.11.2018, bez dodatkowej czynności przedłużenia gwarancji,2 lata gwarancji."


  38. mate
    mate 27 listopada 2018, 09:23

    @terminy
    "Kupujący ten obiektyw 23.11.2018, bez dodatkowej czynności przedłużenia gwarancji, zyskuje (nie oszczędza) w stosunku do kupującego ten obiektyw 22.11.2018, bez dodatkowej czynności przedłużenia gwarancji,2 lata gwarancji."

    A ile zaoszczędzi w stosunku do kupującego ten obiektyw 22.11.2018 z opcją przedłużenia gwarancji?

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.