Sigma ProCentrum na Air Show 2011
W weekend 27–28 sierpnia br. w Radomiu, odbędą się Międzynarodowe Pokazy Lotnicze Air Show. Jest to kolejna z serii imprez, na których nie zabraknie przedstawicieli Sigma ProCentrum, którzy udostępnią do przetestowania teleobiektywy marki Sigma.
Informacja prasowa
Pokazy lotnictwa w teleobiektywach Sigma!
W weekend 27–28 sierpnia br. w Radomiu, odbędą się Międzynarodowe Pokazy Lotnicze Air Show. Jest to kolejna z serii imprez, na których nie zabraknie przedstawicieli Sigma ProCentrum, którzy udostępnią do przetestowania teleobiektywy marki Sigma. Zapraszamy do fotografowania pięknych widoków i emocjonujących akrobacji.
Specjalnie dla fanów lotnictwa, w tym roku organizatorzy zaplanowali aż 570 minut pokazów niespotykanych na żadnym innym Air Show w Polsce. Pokazy dynamiczne będą trwały od godziny 9.00 do 18.30 i zaprezentują się w nich przedstawiciele 17 państw. Przygotowane stoisko przez przedstawicieli Sigma ProCentrum z pewnością stworzy niepowtarzalną okazja do zrobienia wyjątkowych zdjęć przy pomocy teleobiektywów Sigma, wyeksponowanych na statywach Slik. Uchwycenie zapierających dech w piersiach akrobacji, wykonywanych przez najlepszych pilotów, to marzenie wielu osób. My pomożemy je spełnić. Oprócz odbywających się pokazów w powietrzu będzie można przyjrzeć się z bliska statycznej wystawie samolotów i śmigłowców, przedstawianych jako najnowocześniejsze maszyny oraz porozmawiać z ich pilotami. Niektóre z eksponowanych statków powietrznych będą otwarte dla publiczności. Do odbywających się w ramach Air Show 2011 pokazów w powietrzu oraz wystawy statycznej samolotów i śmigłowców zaproszono przedstawicieli sił powietrznych 26 państw.
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
"Uchwycenie zapierających dech w piersiach akrobacji, wykonywanych przez najlepszych pilotów, to marzenie wielu osób." Tak. Szczególnie tych, którzy podpinają Sigmę pod body Canona. Dla nich statyczna wystawa samolotów i śmigłowców będzie wyjątkowo cenna, bo prawdopodobnie wyjdzie ostro na zdjęciach.
ale chyba nic nie masz przeciwko 100-300/f4, czy nowym 50-500, 120-400, 150-500.... albo 120-300/f2.8 . 100-400 to pewnie jest starszy niż połowa samolotów tam pokazywanych i całe szczęście, bo nowy za 13000pln to dopiero będzie frajda.... dobrze, że dadzą osłonę i futerał i łącznik no i ten kolor
Jak ktoś liczy na cuda w kombinacji kulawego AF 5d + Sigma...
Mam wrażenie, że to nie Sigma ma problem tylko Canon...
I właśnie dlatego Sigma ma problem:-)
Uzytkownicy Canona mają problem, bo nie chcą ryzykowac zakupu Sigmy.
Niestety jedyny sensowny obiektyw Sigmy w sensie ogniskowej, ceny i rozmiarow tj 500mm F4.5, ktory nadawalby sie do pokazow lotniczych, nie ma stabilizacji optycznej, dlatego odpada.
@andresz, z drugiej strony patrząc, kiedyś nie było stabilizacji a zdjęcia robili.
grzegorzp, od tego czasu zmienily sie oczekiwania co do jakosci
A Sigma wytnie wszystkim numer i udostępnią obiektywy o ogniskowych od 4,5mm do 50mm :)))
@andersz - uważasz, że do zdjęć lotniczych obiektyw bez stabilizacji się nie nadaje ?? Podpowiem ci tylko, że jesteś w błędzie :)
@lumiks, jezeli uazasz ze Lada 2107 nie nadaje sie do przemieszczania to podpowiem ci ze jestes w bledzie.
Obiektyw ze stabilizacja taka jak np VRII Nikona pozwala zyskac 4 jednoski naswietlania bez utraty jakosci, czyli np.: zeby fotografowac z np zalozonym czasem 1/2000s wystarczy stosowac czulosc 400 zamiast 3200, albo przy danej kombinacji przyslony/czulosci skrocic czas naswietlanie np z 1/500 na 1/4000, bez utraty jakosci.
to tyle teorii.........
ale fotografowałeś kiedyś pokazy lotnicze? Jeśli tak to wiesz, iż samoloty mają to do siebie, że latają na niebie a nie w ciemnych pomieszczeniach. 1/2000 i iso 3200 - to musiałby być nocne pokazy chyba.
Przy danej kombinacji przysłony/czulosci (np. 500mm F4.5 ISO 200) dzięki stabilizacji skrócisz czas naświetlania z 1/500 na 1/4000 ?? Wytłumacz proszę w jaki sposób.
brak stabilizacji a pokazach to ogromna bolączka. tak jak nic poniżej 500mm się nie nadaje. od siebie dodam że warto pójść w f2.8 bo lepiej rozmywa niebo. skąd wy to bierzecie? z dupy czy z głowy?
@lumix, do 10 lat fotografuje pokazy w le bourget, ferte alais i od zeszlego roku axalp. rzeczywiscie chodzilo mi o przykladowe wydluzenie czasu z 1/4000 na 1/500, ze stabilizacja, dzieki temu mozna zejsc na nizsza czulosc, czyli uzyskac lepsza jakosc. Tak krotkie czasy i ogniskowa min.500 sa niezbedne jesli fotografuje sie male mysliwce, airbus a380 jest duzo latwiejszy do sfotografowania. Samoloty smiglowe i helikoptery wygladaja fajniej na dluzszych czsach bo nie maja zamrozonych smigielek.
@Don Yoorando, zgadzam sie z toba w100%, z tym ze 2.8/500 to straszne koszty, wymiary i waga.
Spece od marketingu już otwierają szampana - ktoś wierzy bezgranicznie w ich opowiastki o 4 EV zysku ze stabilizacji obrazu;-) Oj ludzie, bez elektroniki niedługo nie będziecie umieli iść się wysiusiać...
Pokazy pewnie jak zwykle będą beznadziejnie i nieprofesjonalnie zorganizowane - mega korki, parkingi 5-10 km od lotniska, tylko dwie kasy i kilometrowe kolejki do nich - z nie działającej już Góraszki nie wzięli przykładu. A szkoda, bo dla samych Sigm też warto by tam było zajrzeć.
@Jacek Z.
i tu Cię zadziwię. Nie wiem jak było w Góraszce, ale dojazd z W-wy był znośny, trzeba było tylko skierować się na Kozienice i od tamtej strony wjechać. Zero korków, parking 5 min jazdy specjalną linią MZK. Przy kasach o godz 11:00 zero kolejek. Wejście również bez oczekiwania, pełny catering, dużo miejsca. Jednym słowem impreza przygotowana perfekcyjnie
Ja byłem w Radomiu po raz kolejny i wg. mnie organizacja w niczym nie ustępuje a nawet przewyższa np. berlińskie ILA na którym też raz byłem (w 2008). Dojechałem na parking w sobotę ok. 10:30, nie stałem w żadnych korkach, do miejsca gdzie nie dało się już dalej wjechać autem nawet jak się było max. wcześnie, miałem pieszo z 1,5km a więc wcale nie tak daleko (a cała trasa od auta do bramy wejściowej - max. 30 minut).
Na miejscu organizacja w pełni profesjonalna - dużo kas, pełny catering, toi-toi'e gęsto rozstawione, zero kolejek. Jedynie piwosze mieli problem bo piwo było sprzedawane tylko w jednym miejscu i dobrze.