Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Nowe statywy Camrock z łamaną kolumną

Nowe statywy Camrock z łamaną kolumną
27 sierpnia
2011 00:23

Dystrybutor produktów marki Camrock w Polsce, firma Foxfoto, wprowadza do oferty nową serię statywów z włókien węglowych. Serię TYC wyróżnia możliwość ustawiania kolumny centralnej pod dowolnym kątem. Pierwszy statyw z nowej serii TYC77 oprócz wspomnianej możliwości „łamania” kolumny pod dowolnym kątem, zaopatrzony jest też w dwie głowice kulowe. Umożliwiają one fotografowanie (i/lub) filmowanie dwoma aparatami na raz, na jednym statywie.

Informacja prasowa

Nowe statywy Camrock z łamaną kolumną

Nowe statywy Camrock z łamaną kolumną

Łódź, dn. 26.08.2011 r. – Dystrybutor produktów marki Camrock w Polsce, firma Foxfoto, wprowadza do oferty nową serię statywów z włókien węglowych. Serię TYC wyróżnia możliwość ustawiania kolumny centralnej pod dowolnym kątem. Pierwszy statyw z nowej serii TYC77 oprócz wspomnianej możliwości „łamania” kolumny pod dowolnym kątem, zaopatrzony jest też w dwie głowice kulowe. Umożliwiają one fotografowanie (i/lub) filmowanie dwoma aparatami na raz, na jednym statywie.

Inną praktyczną cechą statywów Camrock TYC jest możliwość demontażu jednej z nóg i wykorzystanie jej jako monopodu.

Nowe statywy Camrock z łamaną kolumną

Stabilność oraz wytrzymałość gwarantuje wykonanie z ośmiu warstw włókien węglowych. Klamry, zaciski oraz głowice wykonane są natomiast ze stopów magnezowych. Nogi statywów zakończone zostały stopkami dostosowującymi się do aktualnego podłoża i rozstawu nóg. Po zdjęciu gumowych stopek, nogi kończą się ostrym szpikulcem, wbijanym w podłoże.

Model TYC77 jest statywem przeznaczonym do utrzymywania najcięższego sprzętu fotograficznego. Bez problemu poradzi sobie z zaawansowanymi lustrzankami i długimi obiektywami. Jego maksymalne obciążenie to 15 kg.

Specyfikacja modelu Camrock TYC77:

  • Max. wysokość robocza statywu: 177 cm
  • Min. wysokość robocza: 21 cm
  • Wymiary po złożeniu: 77 cm × 12 cm × 11 cm
  • Waga: 1,95 kg
  • Ilość sekcji nóg: 3
  • Maksymalny udźwig: 15 kg
  • Materiał: Włókna węglowe (nogi, kolumna), stop magnezu (łączenia, klamry)
  • Funkcje dodatkowe: Monopod, łamana kolumna centralna.

Głowica Camrock HM070:

  • Maksymalny udźwig: 15 kg
  • Cechy: Kulowa, trzy pokrętła regulacji, szybkozłączka z blokadą, dwie poziomice
  • Rozmiar gwintu: gwint mocowania aparatu: 1,4", gwint mocowania statywu: 3,8"
  • Waga: 530 g
  • Wysokość: 11,5 cm
  • Średnica podstawy: 6,2 cm

Głowica Camrock HM05:

  • Maksymalny udźwig:  4 kg
  • Cechy: Kulowa, jedno pokrętło regulacji, szybkozłączka z blokadą i korkiem
  • Rozmiar gwintu: gwint mocowania aparatu: 1,4", gwint mocowania statywu: 1,4"
  • Waga: 140 g
  • Wysokość: 7,5 cm
  • Średnica podstawy: 3,7 cm
Sugerowana cena detaliczna statywu Camrock TYC77 to 859 zł brutto.

Produkty są już dostępne w sklepie infoto.pl


Komentarze czytelników (17)
  1. Marek B
    Marek B 27 sierpnia 2011, 07:41

    Pomysł z "łamaną kolumną" rewelacyjny. Sam używam dodatkowej takiej kolumny do Triopo i doskonale się pracuje. Cena zbyt wysoka w porównaniu chociazby z Manfrotto, które na dodatek lepiej rozwiązało techniczne problem pochylania kolumny. A praca z dwoma aparatami jednocześnie, to zapewne żart ? :)

  2. ff1
    ff1 27 sierpnia 2011, 08:45

    w których statywach Manfrotto da się przekręcić kolumnę centralną do dołu (i jeszcze będzie w cenie do 800 zł)?

  3. Piotrekok
    Piotrekok 27 sierpnia 2011, 09:38

    I do tego w którym statywie węglowym Manfrotto? Chociaż jak na taki statyw 2 kg dosyć dużo:(

  4. Ktosik
    Ktosik 27 sierpnia 2011, 10:56

    mam wiekowego velbona z łamana głowica, świetnie się sprawdza gdy trzeba robić zdjęcia "z za rogu"

  5. Marek B
    Marek B 27 sierpnia 2011, 14:01

    ff1 w takiej - 055XProb + głowica 494RC2, Sprzedaz prowadzi sklepfoto.com. A gdyby jeszcze poszukać to pewnie jeszcze taniej by sie kupiło. Że nie powiem o zakupie zagranicą. Ko0nstrukcja z włókiem weglowych, to jest bardziej trick marketingowy niz rzeczywista korzyść. No, proszę mnie przekonać, że jeżeli dwa statywy (aluminiowy i węglowy) wytrzzymaja obciążenie np: 10 kg, to że któryś z nich jest lepszy pod względem udźwigu od drugiego. Bo dla mnie to tak odpowieź na pytanie co jest baqrdziej ciężkie ? ... kilo pierza, czy kilo cukru ? :). Pozdrawiam

  6. Marek B
    Marek B 27 sierpnia 2011, 14:17

    P.S. ... przedstawiony przeze mnie statyw nie udźwignie 15 kg, ale kto stawia taki ciężar na statywie ? :). Nie licze oczywiście superobiektywów Sigmy za 100 tys zł ... lub podobnych

  7. mazag
    mazag 27 sierpnia 2011, 16:02

    Marek B: to że statyw ma udźwig 15kg nie oznacza, że będziesz na nim wieszał 15 kg. Tutaj jest podane max obciażenie jakie jest w stanie taki statyw wytrzymać przy zachowaniu swoich właściwości tłumienia drgań itp. Gdy zawiesisz na takim statywie 600mm/4 + pro body to już masz ok 7-8kg, Gdy takim zestawem zaczynasz przechylać na różne strony to z pewnościa uzyskasz obciażenia rzędu 15kg. Ja mam statyw podobnej klasy o max sile obciążenia 12kg i wieszam na nim ok 5kg i mówiąc szczerze czesto odczuwam potrzebę zaopatrzenia się w coś bardziej stabilnego.

    Co do statywów węglowych to nie zgodzę się , że są jedynie wybiegiem marketingowym. Statywy na bazie włókien węglowych cechują się znacznie większą wytrzymałością/zdolnością tłumienia drgań przy zachowaniu znacznie niższej wagi. Być może w pracy w studio to nie ma az tak wielkiego znaczenia, ale już w pracy w terenie ma znaczenie olbrzymie. Ja tam wolę nosić 1,5kg na plecach niż 3kg.

  8. b300
    b300 27 sierpnia 2011, 16:02

    @Marek B - pochwalisz się co to jest za łamana kolumna ktorą używasz z Triopo ?

  9. sigmiarz
    sigmiarz 27 sierpnia 2011, 18:59

    poza tym jest to [b]sugerowana[/b] cena detaliczna..

  10. Marek B
    Marek B 27 sierpnia 2011, 19:00

    b300 - proszę uprzejmie jest tutaj do obejrzenia i ewentulnie do kupienia link

  11. Marek B
    Marek B 27 sierpnia 2011, 19:05

    Generalnie rzecz biorąc jestem za wysoką jakościa, nawet jerzeli to ma dużo kosztować. Jednak onbecnie powstaje coraz więcej firm z "coraz to lepszymi produktami". Miałem okazję już się nabrać na wysokie marketingowe jakości wyrobów. Dlaatego tak krytycznie podchodzę do wielu nowości.

  12. sigmiarz
    sigmiarz 27 sierpnia 2011, 23:52

    uzycie karbonu który jest dość sprężysty jeśli włókna ułożone są na wytrzymałość na ściskanie z góry i jako taką wytrzymałość na uderzenia z boku, trochę podobnie jak karbon w rurach rowerowych.. może być dyskusyjne, bo sprężyna pochłania to fakt, ale zawsze jest to fala która zanika stopniowo... :) dlatego akurat sprężystości bym nie brał pod uwagę jako zaletę, projektanci musieli to jakoś inaczej zaprojektować,
    najpewniej włókna są tak złożone żeby zachowywały się jak lotnicze aluminium, czyli żadnego przenoszenia drgań, szybciej się odkształci niż zacznie drgać. Tutaj to raczej waga, co może mieć znaczenie przy statywach plenerowych, a ten świetnie się do tego nadaje, a że jeśli fotograf w plenerze to nie w studio więc po co drugi... lepiej kupić za to jakieś dodatkowe szkło.

  13. 29 sierpnia 2011, 07:36

    Panowie dziwne te kłutnie, nikt wam nic nie da za darmo! I jeżeli kupicie statyw za 300PLN (w najtańszym sklepie) to znaczy że jest on tyle wart. Zamocujcie na statyw dobrą lunetę o wadze około 2kg z i wystawcie na działanie wiatru, to zobaczymy jak będzie tłumić drgania. Miałem VELBONA 750R i do czasu używania go w warunkach studyjnych było Ok!, ale na zewnątrz poległ, Manfrotto 055PROB cena x2 użyteczność x3 nie wspomnę że do niego można wszystko dokupić doposażyć czy naprawić, pozdrawiam chiny z jednorazowymi zakupami. NIC NIE MA ZA DARMO! I to że ktoś kupił chńszczyznę to nie znaczy że źle zrobił, może mu to wystarczy, ale niech nie plecie głupot że za 50PLN kupił coś tak samo dobrego jak przedmiot za 100PLN.

  14. misiak76
    misiak76 29 sierpnia 2011, 07:41

    Całe szczęście, że statywu jeszcze nie kupiłem, a może i szkoda bo doszedł kolejny do rozważenia. Będę musiał przejechać się na rębińską do Łodzi i go sobie obejrzeć i sprawdzić.

  15. jelen40
    jelen40 29 sierpnia 2011, 21:24

    do Rafael
    może po prostu przepłaciłeś ? marki hyunadi i kia oraz samsung 15 lat temu też budziły obrzydzenie !
    a dzisiaj ?
    sam używam sprzętu triopo (statyw z seri GE + głowica B-4) od ponad 12 m-cy jeżeli chodzi o trwałość i stabiloność ocena na 5 (sprzęt używany w terenie)
    A te legedarne manfrotto ?, jeżeli ktoś chce przepłacać proszę bardzo, nie widzę różnicy w jakości wykonania sprzętu
    pozdrawiam

  16. messsucher
    messsucher 30 sierpnia 2011, 00:48

    Marku B - w pełni sie zgadzam - statyw jeśli ma uźwig 10 kg to ma i koniec i to niezależnie od tego z czego jest zrobiony i dlatego z radością wynikającą z oszczędności poczynionych przez zaniechanie zakupu karbonu wniosłem ostatnio na Rysy mój niezawodny statyw zrobiony ze starego kaloryfera żeliwnego - i chociaż wiało ani drgnął :)))))

  17. abes
    abes 30 sierpnia 2011, 13:13

    Mój zestaw (karbonowy 055MF4 + magnezowa 460MG) wygląda SUPER i ... i tyle. Poza tym większego szajsu jeszcze nie widziałem. No ok - może przesadzam, w końcu są gorsze produkty, niż Manfrotto, ale tylko Manfrotto kosztuje x2 lub x3, oferując dokładnie to samo, co tańsze marki.
    Szczerze nie polecam - ale zaznaczam, że to moje subiektywne odczucie :)

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.