Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Obiektywy filmowe Samyang V-DSLR z mocowaniem Sony E

Obiektywy filmowe Samyang V-DSLR z mocowaniem Sony E
10 kwietnia
2014 17:39

Firma Samyang poinformowała, że wprowadzone niedawno do sprzedaży obiektywy pełnoklatkowe z mocowaniem Sony E-mount Full Frame są także dostępne w wersji filmowej z płynnie regulowaną przysłoną. Poszerzenie oferty instrumentów optycznych o modele z tym bagnetem i przystosowane do filmowania jest związane z niedawną premierą aparatu Sony A7S.

Informacja prasowa

Obiektywy filmowe Samyang V-DSLR do Sony Alfa 7S
Już w sprzedaży!

Obiektywy filmowe Samyang V-DSLR z mocowaniem Sony E

Kraków, 10 kwietnia 2014 r. – Samyang informuje, że wprowadzone niedawno do sprzedaży obiektywy pełnoklatkowe z mocowaniem Sony E-mount Full Frame są także dostępne w wersji filmowej z płynnie regulowaną przysłoną. Jest to ważna informacja dla przyszłych użytkowników aparatu Sony Alfa 7S, którego światowa premiera odbyła się 6 kwietnia 2014 w San Diego.

Obiektywy filmowe serii Samyang V-DSLR stanowią obecnie najszerszą ofertę optyki przeznaczonej do filmowania z użyciem aparatów i kamer wyposażonych w mocowanie Sony E-mount Full Frame.

Wprowadzone do sprzedaży modele obejmują następujące konstrukcje:

  • Samyang V-DSLR 8mm T3.8 UMC Fish-eye CS II
  • Samyang V-DSLR 14mm T3.1 ED AS IF UMC
  • Samyang V-DSLR 24mm T1.5 ED AS IF UMC
  • Samyang V-DSLR 35mm T1.5 AS IF UMC
  • Samyang V-DSLR 85mm T1.5 AS IF UMC
Obiektywy filmowe Samyang V-DSLR wyposażone zostały w pierścienie zębate systemu Follow Focus oraz płynnie i bezgłośnie regulowaną przysłonę. System oznaczeń przystosowano do potrzeb filmowców, w wyniku czego indeksy naniesione są z boku obiektywu, a przysłona wyrażona za pomocą liczby T.

Więcej o produktach Samyang na stronie:
www.samyang.pl.


Komentarze czytelników (12)
  1. Wnioski
    Wnioski 10 kwietnia 2014, 18:55

    Szybcy są!

  2. bogdanek
    bogdanek 10 kwietnia 2014, 18:59

    No , i znowu będzie tak jak z 10-tką , niby wprowadzili , a go nie ma.

  3. sektoid
    sektoid 10 kwietnia 2014, 19:07

    Czy "T" jest równe "f" ??

  4. 6 mpx
    6 mpx 10 kwietnia 2014, 19:32

    Nie, wartość f nie jest równa wartości T. Wartość f nie uwzględnia światła odbitego i pochłanianego przez soczewki obiektywu. Wartość T to uwzględnia, dlatego dla obiektywu o świetle f/2,8 wartość T będzie wynosić trochę powyżej 3.

  5. kojut
    kojut 10 kwietnia 2014, 19:36

    Sektoid, nie. Ale tylko w rozumieniu geometrycznym. Czyli jak dla obiektywu jednego producenta f1.4 wartość transmisji będzie wynosić 1.5, wcale nie oznacza, że dla drugiego będzie taka sama. Wpływ na to ma budowa obiektywu- ilość i jakość szkła oraz rodzaj powłok. "f" jest obliczane matematycznie (średnica dzielona przez ogniskową) a transmisja jest mierzona.

  6. gietrzy
    gietrzy 10 kwietnia 2014, 21:25

    Bogdanek - od około 24h jest dostępny (m43) w B&H - $530 więc nie *** głupot. Poza tym jakoś wielcy śpią więc wyboru nie ma. 10mm na GH4@C4K daje ~ 22,5mm więc jest OK (nie za szeroko) szkoda tylko, że nie jest tańszy z 50-70 dolców.

  7. TRI-X
    TRI-X 10 kwietnia 2014, 22:03

    Filmowe? You must be joking. To co wyróżnia obiektywy do użytku filmowego to przede wszystkiem mechanizm ogniskowania. Samyang przerebrandował fotoobjektywy z niezmienioną precyzją ogniskowania, która jest zależna od kąta obrotu pierścienia, od nieskończoności do minimalnej odległości. Kąt obrót takiego 35/1.5 wygląda na niecałe 90stopni. Wiekszość filmówek ZEISSa , COOKE itd. mają srednio 200stopni. Mój skromny Biotar 58/2 ma od nieskończoności do 0.5m ponad 300stopni. To jest precyzja nastawiania ostrości.

  8. gietrzy
    gietrzy 10 kwietnia 2014, 22:10

    Przestań się mazać i Kup Zeiss'a - proste. Ja czekam na mikro Dyszkę. Tak, mam Voitka i wiem o czym piszesz.

  9. bogdanek
    bogdanek 10 kwietnia 2014, 22:21

    @gietrzy ,- a , przepraszam , nie sprawdziłem , ale ten obiektyw tak dziwnie niby był w sprzedaży , szumnie zapowiedziany , a go de facto w foto tipie długo nie było , chyba , że mieli stronę nie odświeżoną.
    A sklep który wymieniłeś mnie nie interesuje , ja mieszkam niedaleko dystrybutora :-)

  10. Z_photo
    Z_photo 10 kwietnia 2014, 22:44

    @ gietrzy: "... Bogdanek - od około 24h jest dostępny (m43) w B&H - $530 więc nie *** głupot."

    Kolega @bogdanek ma rację - wspomniany obiektyw (10mm) w ofercie Foto-Tip pojawił się bodajże przedwczoraj, choć jako "już będący w sprzedaży" był anonsowany 18 marca na polskiej stronie Samyanga: link
    Tak więc informację że "obiektywy pełnoklatkowe z mocowaniem Sony E-mount Full Frame są także dostępne w wersji filmowej" należałoby z ostrożności przyjmować z przymrużeniem oka :)

  11. gietrzy
    gietrzy 10 kwietnia 2014, 23:22

    Wolę poczekać i rok niż mieć kulfona w torbie. Świat nocą bez Samy byłby... droż$zy.

    FE to prawie system. A7s vs A7r - mam nadzieję na fatmankowy acr resize-test w jakiejś grocie/jaskini.
    FuFu to lowlight a tu ani 24-50-90/1.4 ani 24-70-200/2.8 więc póki co to cienitko, ale mam nadzieję, że projekt A7s "wypali".

  12. 11 kwietnia 2014, 09:35

    Z tym kątem pierścienia ostrzenia, to nie jest do końca tak. Filmówki Samyanga z definicji są zaprojektowane do współpracy z follow focus, a tam jest spora redukcja. Zbyt duży zakres to nieużyteczność systemu, od problemów z oznaczaniem zakresów na pierścieniu ff (tam się rysuje kreski zmazywalnym pisakiem dla miejsc ostrzenia danej sceny), po utrudnione szybkie i zarazem płynne przeostrzanie.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.