Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Problem z dostępnością aparatu Nikon 1 V3

Problem z dostępnością aparatu Nikon 1 V3
8 lipca
2014 12:23

Japoński oddział Nikona wystosował na swojej stronie przeprosiny za problemy z dostępnością nowego bezlusterkowca tego producenta – modelu 1 V3. Powodem opóźnień ma być liczba zamówień, która przekroczyła założenia produkcyjne. Problem z dostępnością występuje także w przypadku wizjera DF-N1000 EVF.

O sprawie pisze serwis Nikon Rumors. W amerykańskich sklepach sieci B&H, Adorama oraz Amazon (niewykluczone, że także i innych) aparat Nikon 1 V3, a także dedykowany dla niego wizjer DF-N1000 EVF, są w tej chwili niedostępne.

Powodem opóźnień w dostawach ma być liczba zamówień, która przekroczyła założenia produkcyjne. Na stronie japońskiego oddziału firmy Nikon pojawiły się z tej okazji przeprosiny. Sytuacja ma się ponoć wkrótce zmienić.

Po przejrzeniu wyników, jakie dają porównywarki cenowe, wychodzi na to, że także w Polsce aparat Nikon 1 V3 jest w tej chwili niedostępny (występują braki magazynowe).

Nikon 1 V3 miał premierę w marcu tego roku. Więcej o nim możecie poczytać tutaj.

Problem z dostępnością aparatu Nikon 1 V3

Problem z dostępnością aparatu Nikon 1 V3


Komentarze czytelników (22)
  1. sektoid
    sektoid 8 lipca 2014, 12:51

    No proszę. A nasze trolle dawno ogłosiły, że to się nie nadaje :D

  2. rubio
    rubio 8 lipca 2014, 13:07

    Niezły chłit matetingowy.

  3. komisarz_ryba
    komisarz_ryba 8 lipca 2014, 13:17

    @rubio - zaden chwyt. Jezeli produkt jest niedostepny w sklepach to na czym niby ma polegac tu marketing? Po prostu wyprodukowali malo egzemplarzy, zwlaszcza majac w pamieci porazke V1 i V2. Tak malo, ze az za malo.

  4. 8 lipca 2014, 13:59

    W tym roku wyprodukowano 7szt., zamówienia złożono jednak na szt.9. Sytuacja ma się wkrótce zmienić, możliwe, że 2szt. ze sprzedanych dotychczas zostaną niebawem zwrócone przez klientów... ;)

  5. 8 lipca 2014, 15:15

    Szkoda że osoba która mi go sprezentowała nie miała problemów z dostępnością. ..

    Tego się można po byłych spodziewać.

    Nawet "braki na rynku spowodowane działalnością spekulantów"
    ich nie powstrzymają.
    ;)

    ["duży zestaw" - z wizjerem]

  6. ALIGATOR
    ALIGATOR 8 lipca 2014, 15:17

    dokładnie. Nic innego jak bełkot. Bo badziew się nie sprzedaje to próbują wzbudzić w jakiś sposób zainteresowanie. Jak coś jest dobre to nawet reklamować a to chwytają się już takich niskich zagrywek. Myślą że ludzie to idioci ?

  7. komisarz_ryba
    komisarz_ryba 8 lipca 2014, 15:29

    @aligator - sadzac pop logice na jakiej opera sie twoj wpis to maja racje. Skoro aparat jest nie do kupienia w USa w najwiekszych sklepach jak amazon czy BPH, to jaki ma sens taka kampania reklamowa? Patrzcie, nie ma aparatu, kupujcie? Ale co kupowac, jak nie ma?

  8. sektoid
    sektoid 8 lipca 2014, 15:33

    Prawie cały czerwiec bujałem się motocyklem po Bałkanach. Czasem obserwowałem, czym to sobie ludki fotografują. W Dubrowniku przykładowo zdecydowana większość turystów to grupy Koreańczyków. Prawie każdy robił zdjęcia. Zdecydowanie przeważały bezlusterkowce, wśród nich głównie Fuji i Nikon. Do tego całkiem sporo tabletów. Lustrzanki były zdecydowanie w odwrocie, dosłownie pojedyncze sztuki. W tabletach gustują panie. Wcale mnie to nie dziwi. Kto normalny w dzisiejszych czasach dźwiga lustro i po co ?

  9. 8 lipca 2014, 15:45

    Poprzednie modele do dzisiaj kurzą się w magazynach i na półkach sklepowych więc V3 wyprodukowali trochę żeby znowu nie zostać z towarem. Marketingowo wygląda jak by ludzie kupowali na potęgę a w rzeczywistości jest taka sama lipa jak z poprzednimi modelami tylko nauczeni doświadczeniem mniej tego naklepali :)

  10. 8 lipca 2014, 15:56

    @sektoid

    Z tym odwrotem to bym nie przesadzał bo tymi bezlusterkowacami to fotografują głównie kitajce.

  11. sektoid
    sektoid 8 lipca 2014, 16:03

    @Borat. Ja tam piszę tylko o tym, co widziałem. Sam odstawiłem lustrzanki ze względu na gabaryty. Spadku jakości nie widzę. Wręcz przeciwnie :)

  12. MaciekKwarciak
    MaciekKwarciak 8 lipca 2014, 16:16

    Tak jak Sony ostatnio obniżyło cenę A99 z powodu "dużego zainteresowania."

    Nikon zwyczajnie ma problemy produkcyjne.

  13. ktojack
    ktojack 8 lipca 2014, 16:40

    sektoid | 2014-07-08 16:03:13
    @Borat. Ja tam piszę tylko o tym, co widziałem. Sam odstawiłem lustrzanki ze względu na gabaryty. Spadku jakości nie widzę. Wręcz przeciwnie :)

    Może po prostu nauczyłeś się fotografować? Może lustrzanka była za skomplikowana dla Ciebie i wystarcza Ci kompakt? Może zacząłeś fotografować w trybie AUTO?

    I proszę się nie obrażać. Ja tylko pytam ;-).

  14. sektoid
    sektoid 8 lipca 2014, 17:31

    @ktojack.
    Tak. Po ponad 30 latach używania lustrzanek, a wcześniej dalmierza w końcu ogarnąłem temat :D Opanowałem niezwykle skomplikowaną zależność czasu ekspozycji, dziury i czułości :D

  15. Euzebiusz
    Euzebiusz 8 lipca 2014, 17:59

    Na mnie zadziałało. Jak zobaczę, kupię dwa :-)

  16. Jan Szpak
    Jan Szpak 8 lipca 2014, 19:11

    Czy sa juz jakies listy gdzie mozna sie zapisac?

  17. Jan Szpak
    Jan Szpak 8 lipca 2014, 19:13

    Gdybym mial "babcie" emerytke to postawil bym ja w kolejce.

  18. lcf
    lcf 9 lipca 2014, 01:08

    @sektoid: bierz pod uwagę, że u nas zarobki są jeszcze umiarkowane, więc kryterium cenowe ma u nas dosyć duże znaczenie - a bezlusterkowce z powodu sporego zainteresowania w bogatszych częściach globu ceny mają jeszcze dosyć wysokie, tak korpusy jak i optyka.

    No i u nas zazwyczaj też na jednym systemie się kończy, ew. jakimś lusterku APS-C uzupełnionym prostą małpką. Przy skromniejszych budżetach na sprzęt i zwracając większą uwagę na jakość obrazu w stosunku do ceny, niż do wagi ma to oczywiście sens. Na body FF do roboty uzupełnione jakimś zgrabniejszym bezlusterkowcem do turystyki (i odpowiednią szklarnię w obu przypadkach) za dużo osób sobie u nas niestety pozwolić nie może.

  19. lcf
    lcf 9 lipca 2014, 01:20

    Żeby nie było - za zgrabne i sensowne bezlusterkowce uważam raczej sprzęty w stylu X-T1 lub E-M1, ewentualnie mocno okrojone lecz bardziej ekonomiczne alternatywy w postaci X-A1 czy E-PL5, niż te Nikony V3 :).

  20. Boa
    Boa 9 lipca 2014, 10:40

    Oczywiście, że są lepsze bezlusterkowce, ale wielu ludzi kupuje, "bo to jest NIKON Panie! To MUSI być dobre!"

  21. Regan
    Regan 9 lipca 2014, 15:49

    @dcs, chętnie przejmę po Tobie taki niechciany prezent :)

    W bezlusterkowcu nie potrzebuję matrycy APS-C, może dlatego, że z dźwiganiem lustrzanki w turystycznych wyjazdach nie mam problemu. Gdybym nie wolała inwestować w szkła i chciała sobie sprezentować jakiś aparat systemowy to na pierwszym miejscu byłby to Olympus dla jakości, na drugim Nikon 1 dla mobilności.

    Bawią mnie komentarze sugerujące, że producent wdraża absurdalną strategię marketingową polegającą na wypuszczeniu na rynek zbyt małej ilości egzemplarzy, żeby potem mówić, że takie dobre, że zabrakło :D Pewnie faktycznie, byli tym razem ostrożni i nie przesadzili z produkcją. V3 to naprawdę dobry aparat, aczkolwiek podobnie jak w przypadku pozostałych jedynek najtrudniejsza do przeskoczenia jest nieintuicyjna obsługa. To duża przeszkoda, ale pod kątem wyników to nadal dobry aparat.

  22. 10 lipca 2014, 22:40

    Celowo wstrzymali dostawy, a jak teraz wrzucą do sklepów, to ludzie - tropem Euzebiusza - kupią po dwa... ;)

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.