Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Sigma Photo Pro 6.3.0 - nota serwisowa do użytkowników Mac OS X El Capitan

Sigma Photo Pro 6.3.0 - nota serwisowa do użytkowników Mac OS X El Capitan
5 października
2015 13:53

Firma Sigma odkryła problemy we współpracy jej programu Photo Pro 6.3.0 z system operacyjnym Mac OS X El Capitan v10.11.

Pierwszy problem, który w nocie serwisowej opisuje firma Sigma, dotyczy powolnego procesu otwierania się okna startowego aplikacji Photo Pro 6.3.0. W zależności od konfiguracji komputera, praca z programem może się rozpocząć w czasie od 3 do 10 minut od pierwszego uruchomienia. Drugi problem objawia się czasem nagłym wyłączeniem aplikacji po kliknięciu, w menu wyboru napędu zewnętrznego, dysku HDD.

Firma Sigma dodaje, że pracuje nad rozwiązaniem problemów.


Komentarze czytelników (3)
  1. abes
    abes 5 października 2015, 17:25

    Niestety, El Capitan nie chce współpracować z wieloma innym aplikacjami - co momentami doprowadza mnie szewskiej pasji :@
    Ładnie ze strony Sigmy, że informuje swoich klientów o niezawinionym problemie.

  2. komor
    komor 5 października 2015, 20:38

    Bo nie instaluje się nowego systemu w dzień po premierze. :) Ja tam z Oj Kapitanem zaczekam przynajmniej do 10.11.1. Parę programów u mnie też musi dostać najpierw poprawki.

  3. kostek_ja
    kostek_ja 6 października 2015, 02:32

    Tylko prawda też jest taka, że to iż dana apka nie działa jest winą dewelopera, a nie apple. Apple wrzuca dużo wcześniej wersję beta właśnie aby dewelopery przetestowali i poprawili aplikacje zanim nowy system trafi do ogólnego użytku. Jakoś zabierają się do roboty dopiero po publicznej premierze, a wszyscy zrzędzą na system a nie na dewelopera. Dziwne.

    Tym bardziej że są deweloperzy których nowy system jakoś nie zaskakuje. Parallels jakoś jest zawsze gotowy na nowego OSX'a ;)

    Oczywiście system wymaga kilku poprawek ze strony apple, ale to już oddzielny temat, bez związku z działaniem jakieś apki. OK, z regóły bez związku bo czasami bug systemu powoduje bug apki jak np. felerny problem z którymś tam odcieniem szarości w pierwszych wersjach Yosemite.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.