Nikon - nowa odsłona strony internetowej
Firma Nikon odświeżyła swoją stronę internetową. Wśród nowości jest responsywny interfejs, który ułatwia korzystanie z witryny za pomocą urządzeń mobilnych.
Informacja prasowa
Firma Nikon ogłosiła uruchomienie odświeżonej strony internetowej www.nikon.pl. Nowy responsywny interfejs ułatwia klientom korzystanie ze strony zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych.
Strona stanowi bogate źródło informacji na temat produktów firmy Nikon, a dzięki nowej szacie graficznej i udoskonalonej nawigacji poruszanie się po niej jest zdecydowanie bardziej intuicyjne. Informacje o produktach są wzbogacone o większe, atrakcyjne obrazy oraz zamieszczone na stronie filmy - wystarczy tylko kliknąć lub dotknąć odpowiednie miejsce na ekranie.
„Rozwój technologii cyfrowych jest kluczowym elementem działania naszej firmy, dlatego też nową stronę zaprojektowaliśmy w oparciu o najnowsze trendy. Klienci firmy Nikon chcą mieć dostęp do informacji zawsze i wszędzie tam, gdzie się znajdują. Dotyczy to zarówno profesjonalnych fotografów, jak i amatorów zainteresowanych upiększeniem zdjęć wykonywanych przy pomocy smartfona. Nasi klienci chętnie poświęcają czas, by odkrywać ofertę firmy Nikon w poszukiwaniu produktów, które mogą się im przydać. Chcieliśmy im to ułatwić. Od teraz oferta firmy Nikon jest dostępna dla różnych grup odbiorców bez względu na urządzenie, z jakiego korzystają” - mówi Monika Matuszewska, Consumer Experience Manager w firmie Nikon Europe.
Stronę korporacyjną Nikon miesięcznie odwiedza średnio ok. 2 miliony osób. Znajdują się w niej specjalnie przygotowane sekcje dotyczące obsługi i pomocy technicznej oraz dział prasowy. Odwiedzający mogą również czerpać inspirację ze zdjęć fotografów wyróżnianych w ramach kampanii JESTEM WŁASNĄ WIZJĄ ŚWIATA firmy Nikon.
Więcej informacji na temat wielokrotnie nagradzanych produktów firmy Nikon można znaleźć na stronie nikon.pl.
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Milczę na ten temat ;)
I to jest ten "trynd". Stronę odświeżyć, zrobić soft na komórki, albo plugin do zegarka. Produkcję się wyautsorsuje do podwykonawcy i podniesie płace menedżmentu o 20%.
Mogli by odświeżyć polski serwis i kontrolę jakości bo strona to żadnemu użytkownikowi nie jest do niczego potrzebna.
Bardzo przepraszam; co to znaczy "responsywny" i "wyautsorsuje", bo nie znam takich słów z lekcji języka polskiego.
Przy okazji czerwcowych zmian można się było z komentarzy dowiedzieć, że strona Optyczne.pl nie jest - przepraszam za wyrażenie - responsywna, więc taka która jest to zapewne musi jakieś przeciwieństwo.
To nie ma znaczenia jaka jest. Sęk w tym, że jest. Admin wpisał wiadomość i trzeba podnieść swoją mikroskopijną kulejąca namiastkę ego z kolan codziennej nicości. Na szczęście kolejne wiadomości już niebawem, i znowu to przyjemne uczucie mrowienia w palcach, świadczące o tym, że zbliża się ten moment, kiedy przez 15 sekund można poczuć się kimś...
Nowa strona, promocje w biedronce robią, do sklepów fotograficznych listy z zakazem sprzedaży swojego sprzętu wysyłają takie tam działania marketingowe wysokich lotów.
Robią cashback np 800zł na D750, faktycznie biedronkowy marketing...