Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Specjalna edycja Pentaxa K-50 na finał WOŚP

Specjalna edycja Pentaxa K-50 na finał WOŚP
8 stycznia
2016 13:38

Firma Ricoh informuje, że podczas tegorocznego 24. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować specjalną edycję aparatu Pentax K-50.

Informacja prasowa

24. Finał WOŚP - specjalna edycja Pentax K-50.

Warszawa, 8 stycznia 2016 r. - Podczas tegorocznego Finału WOŚP będzie można wylicytować specjalną edycję zaawansowanej lustrzanki Pentax K-50. Przekazany przez Ricoh (właściciela marki Pentax) czerwony aparat z charakterystycznym serduszkiem będzie do zdobycia na jednej z aukcji Allegro - http://aukcje.wosp.org.pl. Jest to jedyny taki egzemplarz wyprodukowany wyłącznie na tę okazję.

Ricoh Polska już po raz czwarty weźmie udział w Finale WOŚP. Firma jest partnerem technologicznym Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - dostarcza jej rozwiązania do druku oraz projektory i tablice interaktywne. Na urządzeniach firmy produkowane są m.in. identyfikatory dla 120 tysięcy wolontariuszy, a tablice wykorzystywane są także w trakcie Przystanku Woodstock.

Udział w Finale WOŚP stał się już tradycją dla wszystkich pracowników Ricoh Polska. Jesteśmy dumni z tego, że możemy uczestniczyć w tym wydarzeniu i okazać swoje wsparcie dla słusznej sprawy. Cieszymy się, że nasze rozwiązania technologiczne są również pomocne podczas codziennej pracy Fundacji - powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska. - W zeszłym roku zostaliśmy oficjalnym dystrybutorem aparatów fotograficznych marki Pentax i Ricoh. Z tej okazji podczas 24. Finału będzie można wylicytować jedyny w swoim rodzaju aparat Pentax K-50 z wygrawerowanym serduszkiem WOŚP - dodał.


Komentarze czytelników (60)
  1. 8 stycznia 2016, 13:49

    link

    Nie ma go na aukcji : (
    link

  2. Arek
    Arek 8 stycznia 2016, 14:00

    W informacji użyto czasu przyszłego "będzie do zdobycia". Więc sądzę, że niedługo się pojawi.

    Choć faktycznie, gdy wysyła się info prasowe dobrze by było, aby produkt był już dostępny do licytacji, bo news ludzie czytają jak jest aktualny u góry strony. Za 2 dni mało kto będzie o nim pamiętał... Szkoda...

  3. jausmas
    jausmas 8 stycznia 2016, 14:08

    Fajna inicjatywa i miło, że Optyczni informują :-)

    W tym roku dam więcej na WOŚP.

  4. 8 stycznia 2016, 14:12

    Chciałem dać na początek 2400 (24. Finał) i zobaczyć jak się akcja/aukcja rozwinie : (

    W Fotografii są same jakieś stare złomy -przykro.
    link

    O rany, uszkodzone też.

    Więc pochwały dla Pentaksa.

  5. Arek
    Arek 8 stycznia 2016, 14:14

    Bardzo proszę o powstrzymanie się od politycznych wycieczek. Błagam Was nie róbmy tutaj polsko-polskiej wojny.

  6. paul80
    paul80 8 stycznia 2016, 14:35

    Cel jest szlachetny i potrzebny, nie wnikam w szegóły, od tego są inni.

  7. Arek
    Arek 8 stycznia 2016, 14:50

    Aukcja ruszy w niedzielę.

  8. 8 stycznia 2016, 15:21

    Robiliśmy w pracy logo na obudowie tego aparatu.

    Jak na tak duży koncern to się nie wysilili dając jeden z najniższych modeli w kicie :)

  9. 8 stycznia 2016, 15:21

    Więc tu chodzi o wizerunek marki i reklamę, a nie o jak najwięcej kasy na dzieciaki.
    Aukcja od niedzieli, ale lepiej dla marki żeby nius powisiał na portalu przez cały weekend od piątku.
    (aukcja się pewnie w niedzielę nie skończy, więc będą powody do przypominania o niej)

  10. 8 stycznia 2016, 15:24

    Borat
    możesz sobie dokupić link

  11. Arek
    Arek 8 stycznia 2016, 15:25

    Ja bym się spisków nie doszukiwał.

  12. jaad75
    jaad75 8 stycznia 2016, 16:16

    Ja bym nie powiedział, że jeden z najniższych, choć zdecydowanie lepiej wyglądałoby, gdyby dali jakiś aktualny model.

  13. 8 stycznia 2016, 16:29

    @jaad75
    A jaki? Przecież to body klasy Nikona D5200 czyli jedna z najniższych serii lustrzanek amatorskich.

    Ale jak Pentax ma może ze trzy linie aps-c to w porównaniu z Nikonem czy Canonem, które mają jeszcze drugie tyle FF wygląda na nie taką niską :)

  14. 8 stycznia 2016, 16:38

    Widzieliście gamę kolorów DA35?
    link

    link

  15. jaad75
    jaad75 8 stycznia 2016, 16:52

    No więc właśnie Borat, w porównaniu z aktualnym portfolio Pentaksa, to średnia półka (a jeśli chodzi o klasy z Nikonem, to akurat trudno porównywać, bo pod niektórymi względami bliżej tu do serii D5x00, pod innymi do D7x00). Szkoda tylko, że dali model, który nie jest już od dawna produkowany - mogli śmiało wystawić np. K-S2 i wyglądałoby to marketingowo lepiej IMHO. Choć oczywiście mogli też i jakieś limitowane K-3, co zapewne byłoby zarówno lepsze wizerunkowo, jak również dawałoby szanse na wylicytowanie znacznie wyższej kwoty...

  16. 8 stycznia 2016, 17:04

    ale nie ma K-3 II Silver albo Prestige

  17. 8 stycznia 2016, 17:06

    Z resztą jakby topowy P poszedł poniżej ceny sklepowej...

  18. bogdanek
    bogdanek 8 stycznia 2016, 17:32

    @dcs , ale tu chodzi o jakiekolwiek pieniądze :-)

  19. MX-1
    MX-1 8 stycznia 2016, 18:43

    Kurna - słaby model, kit..... A gdzie inni ,wielcy - nie dają nic? Może Nikon. Canon, a Sony - nie ma chętnych?
    żałosne są te wasze komentarze

  20. Radziu GFD
    Radziu GFD 8 stycznia 2016, 19:54

    Nic tylko lypanie spode lba i plucie jadem z japy rozdziawionej od podlogi do sufitu !!!
    Pentax wychylil sie z szeregu wspierajac dobra inicjatywe wiec trzeba go wyszydzic opluc i podeptac, prawda? POLSKA w calej swojej "URODZIE".
    Czy wazne sa ich pobudki? Chca reklamy? Niech jej dostana jak najwiecej za to, ze wpieraja ta akcje, moze dzieki temu wiecej firm sie wlaczy. Niewazne, ze to Entry Level, niewazne, ze wrzuca to sobie w koszty. Wazne jest to,ze chca pomoc.
    Kazde wsparcie sie liczy i kazdy ofiarodawca powinien byc doceniony, a nie wyszydzany.

  21. 8 stycznia 2016, 20:05

    Spoko, że dali ale nie oszukujmy się prezes polskiego oddziału to w droższym garniturze chodzi :)

  22. Jaromir
    Jaromir 8 stycznia 2016, 21:06

    @dcs: Widzieliście gamę kolorów DA35?

    Nie zasnę dzisiaj z powodu tego różowego

  23. jausmas
    jausmas 8 stycznia 2016, 21:43

    @Borat
    Zanim zaczniesz oceniac innych moze sam się jakoś bardziej zaangażuj.

  24. 8 stycznia 2016, 21:58

    Nie popieram tej akcji bo to wyręczanie państwa z podstawowych powinności wobec obywatela. Na ten cel płacę co miesiąc składkę zdrowotną.

  25. mcgyver
    mcgyver 8 stycznia 2016, 22:46

    Łe, pełną klatę by rzucili ;)

  26. jaad75
    jaad75 8 stycznia 2016, 22:49

    Trudno się nie zgodzić z takim tokiem rozumowania, aczkolwiek osobiście składki też nie płacę, bo nie popieram socjalistycznego systemu opieki zdrowotnej. :P

  27. fafniak
    fafniak 8 stycznia 2016, 22:55

    A ja będę opowiadał o tym co mi sie przytrafiło, tak często jak tylko będę mógł.
    Robiliśmy materiał o zdarzeniach w pewnej wsi. Jakiś sk... tak znęcał sie nad kilkumiesięcznym dzieciakiem że w efekcie maluch wyładował w szpitalu...
    Powiem wam że stojąc nad czymś co przypominało inkubator otoczony jakimiś kosmicznymi urządzeniami, patrząc na tego zmasakrowanego malucha, ledwo utrzymałem kamerę. Za mną po cichu pojawił sie lekarz i cicho tylko powiedział " 3 miesiące temu nie mielibyśmy nawet szans na próby ratowania go..." Zgadnijcie skąd był sprzęt?
    Niestety mimo opieki 24h użycia sprzętu najlepszej klasy.... ponieśli porażkę.

    Zgadza się że Owsiak ma swoje wady i być może coś nawywijał... Faktem jest ze nikt chyba nie zdołał policzyć ile kosztuje zaangażowanie instytucji publicznych,wojska, mediów itd. Itp.
    Ale jeżeli ten sprzęt pojawia sie tam gdzie nie byłoby szans na pojawienie sie go w normalnym "trybie" - ja jestem ZA.
    I błagam uszanujcie zdanie innych - nie róbcie pyskówki tutaj.

  28. poetanonclarus
    poetanonclarus 8 stycznia 2016, 23:44

    Bez żółci i biadolenia! Ja też nie lubię Owsiaka, zamiast na WOŚP daję na Caritas, które bez rozgłosu medialnego robi nieporównywalnie więcej, ale jeśli komukolwiek uratuje to zdrowie lub życie... Błagam, nie wylewajcie tu pomyj...

  29. jaad75
    jaad75 9 stycznia 2016, 00:08

    A ktoś tu wylewa pomyje? Opowieści o wspaniałości Caritasu, jako alternatywie dla WOŚP, to taka sama propaganda, jak każda inna. To system jest chory u podstaw.

  30. Szabla
    Szabla 9 stycznia 2016, 00:35

    Obywatele, pomagajcie jak możecie i jak chcecie. To nie jest miejsce na pyskówki ideologiczne.

  31. fanmario
    fanmario 9 stycznia 2016, 00:53

    My żyjemy w szczęśliwym kraju wystarczy się rozejrzeć...

    Jak można komuś dokopać to kopiemy.
    Jak coś ktoś robi to źle!
    Jak nic nie robi to leń.
    Leniom żyje się łatwiej!

    Ricoh wystawia datek i świetnie.
    Myślicie ,że jak dali by 1000 sztuk to było by lepiej?
    Już by leciały posty , że jedzie na Owsiaku sprzedać nie może to rozdaje itp.

    Jam wystawi N,C,F,O czy inna firma to dostaną kopy, że za późno?
    Pomagam WOSP od lat drobnymi datkami za serduszko.
    Jak WOSP uratowało by choć jedno żucie czy nie warto było?

  32. fanmario
    fanmario 9 stycznia 2016, 00:55

    Sorry jam =jak (literówka)

  33. fanmario
    fanmario 9 stycznia 2016, 00:57

    żucie...
    też widziałem :)
    (proszę połączyć posty)

  34. jaad75
    jaad75 9 stycznia 2016, 01:02

    @fanmario "Myślicie ,że jak dali by 1000 sztuk to było by lepiej?
    Już by leciały posty , że jedzie na Owsiaku sprzedać nie może to rozdaje"
    A to na pewno, nawet wiem, kto by to napisał... :P

    Ale patrząc na to z czysto marketingowego punktu widzenia - dało by się to nieco sprytniej zorganizować i więcej zyskać wizerunkowo.

  35. fanmario
    fanmario 9 stycznia 2016, 01:43

    @jaad75 u nas nie ale w .de ?
    Fakt, Niemcy nie mają Owsiaka.
    Pierwszy raz na Jurka popatrzyłem dzięki Tobie jako na dobro narodowe :)

  36. septemberlicht
    septemberlicht 9 stycznia 2016, 11:02

    Kiedy czytam jak to Caritas cicho i pokornie pomaga to śmiać mi się chce. Kościół katolicki w Polsce dostaje co roku miliardy złoty z budżetu, w tym z moich podatków. I ja mam chylić czoła przed szczodrobliwością kościelnej fundacji? Dostają od państwa miliardy, a potem rzucą ochłap innym kościelnym instytucjom. Bez jaj.

  37. Sin
    Sin 9 stycznia 2016, 13:34

    @dcs "Więc tu chodzi o wizerunek marki i reklamę, a nie o jak najwięcej kasy na dzieciaki."

    A Ty co dałeś na aukcję?

  38. T.B.
    T.B. 9 stycznia 2016, 14:01

    W żadnym państwie, w żadnych Niemczech, czy innych tam Amerykach nie ma wszystkiego na "kasę chorych", czyli od państwa.
    To do znafcuf i ekspertuf od "chorych systemów".

  39. jaad75
    jaad75 9 stycznia 2016, 15:10

    T.B. ja tam nic nie chcę i nie potrzebuję "od państwa".

  40. T.B.
    T.B. 9 stycznia 2016, 18:09




    @ jaad75
    T.B. ja tam nic nie chcę i nie potrzebuję "od państwa".

    Dróg też nie potrzebujesz, bo sam je sobie rozwijasz przed autem, czy jeździsz obok? Na przykład.
    Jeśli nie płacisz na kasę chorych (cokolwiek by to oznaczało), tylko bezpośrednio lekarzom, to OK. Ale jeśli w ogóle nie płacisz podatków, to jesteś darmozjadem żyjącym na koszt innych obywateli.

  41. jaad75
    jaad75 9 stycznia 2016, 18:37

    @T.B. za drogi płacę w akcyzie za paliwo i na bramkach. Podatki minimalizuję do podatków od nieruchomości, ktore wpisuję w koszty. Płacę VAT jak większość. Do lekarzy nie chodzę, a jak chodzę, to płacę. Od polskiego państwa nie potrzebuję już nic, może poza odszkodowaniem za zniszczoną firmę i majątek zabrany moim przodkom, bo póki co, to paru darmozjadów pożyło sobie na pośrednio również na mój koszt.

  42. ptasiarz
    ptasiarz 9 stycznia 2016, 19:33

    Drogi w miastach ich oświetlenie, budowa itd są finansowane z budżetu miejskiego mi.in. z podatków od nieruchomości, których nie płacisz, wykształciłeś się do szkoły podstawowej i leczyłeś w dzieciństwie też za opłatą? a jak się podpali Twój dom czy tam co innego też nie będziesz potrzebował niczego od państwa? Jeśli jesteś uczciwy to zawieś sobie na szyi plakietkę "nie potrzebuje niczego od państwa polskiego" tak na okoliczność np wypadku drogowego (czego Ci nie życzę) żeby pogotowie nie trudziło się udzielaniem zbytecznej pomocy., nie korzystaj z ulicznego oświetlenia, chodników, przenigdy z metra ani innej publicznej komunikacji, gdyż żadne z powyższych nie jest finansowane z vatu czy akcyzy za paliwo. I nie popieraj finansowych oszustw, koś kto jak Owsiak okrada państwo okrada wszystkich(no prawie) bo większość jednak czegoś tam od państwa potrzebuje.

  43. jaad75
    jaad75 9 stycznia 2016, 19:54

    Nie doczytałeś - płacę podatki od nieruchomości, tyle, że wpuszczam je w koszty, czyli idą do budżetu lokalnego, a nie do ogólnokrajowego (przynajmniej w teorii). Tak, w dzieciństwie też bywało, że leczyłem się za opłatą, choć rzadko, bo do chorowitych nie należę. Wykształcić wolałbym się za opłatą, zwłaszcza jeśli wspaniałe "państwo opiekunicze" nie okradło by wcześniej m.in. mojej rodziny z majątku. Od podpaleń itp. wypadków jestem ubezpieczony. To, że wydatki o których piszesz nie są finansowane z ogromnych obciążeń podatkowych, to przede wszystkim wina marnego zarządzania i nadmiernie rozrośniętego aparatu urzędniczego, a także właśnie zbiurokratyzowanego "państwa opiekuńczego" i postawy socjalistycznych ludków, którzy takiej "opiekuńczości" oczekują.
    A na Owsiaka póki co nie ma przymusu dawania, w przeciwieństwie do np. przymusowych datków na ratowanie nierentownych przedsiębiorstw, tudzież dotacji dla "jakże rentownego" Kościoła Katolickiego, o najnowszych śmiesznych wymysłach typu 500+ nie wspominając.

  44. komisarz_ryba
    komisarz_ryba 9 stycznia 2016, 21:26

    Dla etatowych ignoratnow:
    - budzet NFZ za 2015 - 67,5 mld
    - WOSP zbiera 53mln

    Nie wiem jak bardzo uposloedzone musi byc myslenie ze WOSP wyrecza panstwo, jezeli jego roczny przychod (bez odjecia kosztow) to mniej niz 1/1000 budzetu NFZ.

    To nie jest post przeciw WOSP. To sprzeciw wobec gloszenia glupoty.

  45. jaad75
    jaad75 9 stycznia 2016, 21:36

    A ktoś tu zestawia te kwoty jako równoważne? Faktem jest, że z WOŚP kupowane są sprzęty, które jakoś nie są kupowane przez NFZ, czyli de facto WOŚP dofinansowuje tę instytucję - coś, co w prawidłowo zarządzanym systemie nie musiałoby w ogóle mieć miejsca.

  46. AdamD
    AdamD 10 stycznia 2016, 01:01

    Przekazany przez Ricoh (właściciela marki Pentax) czerwony aparat z charakterystycznym serduszkiem będzie do zdobycia na jednej z aukcji Allegro - link Jest to jedyny taki egzemplarz wyprodukowany wyłącznie na tę okazję.
    ........................
    Zapraszam wszystkich malkontentów do aukcji, nie mądrować tylko licytować!

  47. T.B.
    T.B. 10 stycznia 2016, 03:23

    @ jaad75

    Nie czytałem wyroku, tylko ten artykuł prasowy, a to słaba podstawa do dyskusji - ale Ty chyba nawet tego artykułu nie przeczytałeś uważnie.
    Prawdopodobnie mówisz o wyroku sądu pierwszej instancji, który w artykule jest akurat wspomniany później. Przeczytaj, co napisano na samym początku, bo to dotyczy ostatecznego wyroku drugiej instancji.

  48. jaad75
    jaad75 10 stycznia 2016, 04:39

    To jest wyrok I instancji (z uzasadnieniem):
    link
    Tu masz wyrok II instancji:
    link

  49. palmer_eldritch
    palmer_eldritch 10 stycznia 2016, 08:46

    Po przeczytaniu co poniektórych komentarzy, w tym roku z jeszcze większą chęcią dam się "okraść" :), a wszystkim przeciwnikom WOŚP-u życzę zaś, dużo zdrowia, i by nigdy nie musieli stanąć przed (moralnym, a czasem i nawet zyciowym) dylematem korzystania ze sprzętu orkiestry. Super ruch Pentax!

  50. 10 stycznia 2016, 09:10


    Mam kretyńskie pytanie. Ten aparat to K50?

    Na obudowie jest K-50. link

    Dzięki takiemu niedopatrzeniu wyszukiwarka allegro go nie pokazuje
    jak się wpisze właściwą nazwę. link

    Drugie pytanie: co za kretyn go wstawiał na aukcję???
    (albo podawał nazwę do wstawienia)

  51. T.B.
    T.B. 10 stycznia 2016, 11:10

    @ jaad

    No tak. Sędzia orzekł, wynik poszedł w świat - jak w piłce nożnej. A my możemy sobie najwyżej pokrzyczeć "sędzia kalosz".
    Dokopałem się do jakichś fragmentów uzasadnienia wyroku II instancji. Bardzo upraszczając - "hiena cmentarna" to obelga, "okrada społeczeństwo" to tylko opinia, a opinię każdy może mieć, a nawet powinien.
    Tylko - w takim razie - prokuratura, UKS chyba śpią? Wiem, wiem, tam J. Owsiak też ma samych kumpli z którymi się dzieli.

  52. komisarz_ryba
    komisarz_ryba 10 stycznia 2016, 11:34

    @jaad75 - ZAWSZE i w kazdym kraju mozna kupic sprzet. Nawet w Szwajcarii. Kwoty sa jak najbardziej rownowazne, bo bez oplaty za sprzataczke w szpitalu bedzie brudno, bez oplaty za prad sprzet nie zadziala, bez remontow itp bedziesz siedzial w namiocie. Twoje pytanie jest pozbawione sensu.

  53. MX-1
    MX-1 10 stycznia 2016, 13:37
  54. MX-1
    MX-1 10 stycznia 2016, 13:49

    aha i jeszcze jedno
    wszelka działalność charytatywna jest napędzana chęcią bezinteresownej pomocy innym. Są ludzie. którzy maja taka potrzebę. Ale tez są tacy. którzy nie mają i czują się z tym źle. I tłumaczą się tym, że nie musza wyręczać państwa w kupowaniu sprzętu medycznego, w pomocy ludziom starym (bo jest opieka społeczna), niezaradnym ( bo pewnie nierób, leń, pijak), dzieciom niepełnosprawnym (bo po co takie dzieci ), więźniom ( bo z zasady po co).
    WOŚP jest nieobowiązkowa - naprawdę i jeżeli komuś żal tych parę dych, to może niech sobie odłoży na nowe szkło - lepiej się poczuje

  55. jaad75
    jaad75 10 stycznia 2016, 14:46

    MX-1, i są też ludzie, którzy robią ze swojego pomagania dobry interes i sposób na życie. Owsiak nie jest ani pierwszym, ani ostatnim w tym biznesie. Czy to dobrze, czy źle? Osobiście, ani mnie to grzeje, ani ziębi, że na tym zarabia, ba uważam, że POWINIEN na tym zarabiać i nie powinien się tego wstydzić, skoro decyduje się koordynować i firmować swoją osobą tak dużą akcję. Uważam wszystko jest ok póki datki na WOŚP są dobrowolne.

  56. MX-1
    MX-1 10 stycznia 2016, 16:48

    @jaad75
    zasady WOŚP są ogólnie znane. Kto chce to może dotrzeć do sprawozdań finansowych, co kto i za ile. Dzisiaj jest główna akcja zbierania kasy i robią to w większości wolontariusze. Ale potem trzeba to przeliczyć, zebrać oferty sprzętu, wybrać najlepsze, wybrać placówki najbardziej potrzebujące, kupić, a potem sprawdzać czy zarządzający szpitalami nie kombinują z podarowanym sprzętem. To sporo pracy na cały rok i na przykład ja nie wyobrażam sobie by było to robione za friko. Bo jak ktoś się tym zajmie na pełen etat to musi z czegoś żyć. A wolontariatem obracanie milionami PLN nie da się opędzić.
    Życzę tym, którzy jadą po Panu Owsiaku i WOŚP , by nie musieli z kupowanego sprzętu nigdy korzystać. Ale jak skorzystają to się penie Pan Jurek nie obrazi.

    Tymczasem K-50 jest za 1136PLN - ktoś da więcej?

  57. UzytkownikX
    UzytkownikX 10 stycznia 2016, 21:00

    Wracając do właściwego tematu to k-50 dalej po 1130 pln. Pewnie ciekawie zrobi się pod koniec aukcji. Może po K-S2 ustawiła by się dłuższa kolejka? Idąc w abstrakcję - furorę by zrobili jakby wystawili na aukcje swoje pierwsze FF :)

  58. Szabla
    Szabla 10 stycznia 2016, 23:05

    Licytacja tego K-50 wymaga nieco więcej formalności :)

  59. Arek
    Arek 11 stycznia 2016, 10:11

    Usuwa, usuwa :)

  60. maciej.latallo
    maciej.latallo 14 stycznia 2016, 20:01

    Jakby ktoś miał ochotę dołączyć się do licytacji książki "Ekstremalna ekspozycja" - zapraszam ! link

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.