Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Samyang Xeen 14 mm T3.1 oraz 35 mm T1.5

Samyang Xeen 14 mm T3.1 oraz 35 mm T1.5
5 lutego
2016 09:00

Marka Samyang Optics zaprezentowała dwa nowe filmowe obiektywy z linii Xeen - modele 14 mm T3.1 oraz 35 mm T1.5. Trafią one do sprzedaży na początku marca.

Informacja prasowa

Kolejne dwa obiektywy kinematograficzne XEEN.

Seul, 5 luty 2016r. Marka Samyang Optics prezentuje dwa nowe kinematograficzne obiektywy Samyang Xeen: 14mm T3.1 oraz 35mm T1.5. Najnowsze obiektywy wraz z pozostałymi trzema: 24mm, 50mm, 85mm tworzą idealny zestaw pięciu obiektywów przeznaczonych do filmowania w bardzo dobrej jakości obrazu z rozdzielczością 4K.

Samyang Xeen 14 mm T3.1 oraz 35 mm T1.5

Xeen jest wyspecjalizowaną marką profesjonalnych kinematograficznych obiektywów zapoczątkowaną przez Samyang w 2015 roku. Obiektywy posiadają najwyższą jakość oraz doskonałe parametry optyczne z możliwością filmowania w 4K oraz technologią X-Coating zapewniając najwyższą jakość obrazu.

Samyang Xeen 14 mm T3.1 oraz 35 mm T1.5

Samyang Xeen 14 mm T3.1 oraz 35 mm T1.5

Xeen umożliwia współpracę nie tylko z kamerami o pełnej rozdzielczości lecz również takimi, posiadającymi matrycę wielkości APS-C oraz APS-H. Obiektywy są dostępne w pięciu różnych mocowaniach: Canon EF, Sony E, Nikon F, Micro 4/3, PL.

Samyang Xeen 14 mm T3.1 oraz 35 mm T1.5

Obiektywy Xeen 14mm i 35mm będą dostępne na całym świecie w tym również i w Polsce na początku marca. Sugerowana cena detaliczna jednego obiektywu będzie wynosiła 9190 zł brutto. Bardziej szczegółowe informacje na temat produktu są dostępne na oficjalnej stronie internetowej www.xeenglobal.com i Facebooku lub na oficjalnym profilu.

Samyang Xeen 14 mm T3.1 oraz 35 mm T1.5

Samyang Xeen 14 mm T3.1 oraz 35 mm T1.5

Od lutego br Samyang umożliwił wymianę mocowań w obiektywach XEEN poprzez wprowadzenie do sprzedaży bagnetów. Bagnety (mount kit) są dostępne w mocowaniach PL, EF, F, E oraz MFT w sugerowanej cenie detalicznej 929 zł brutto.


Komentarze czytelników (15)
  1. septemberlicht
    septemberlicht 5 lutego 2016, 10:15

    "Sugerowana cena detaliczna jednego obiektywu będzie wynosiła 9190 zł brutto."
    Tani jak Samyang...

  2. Betelgeuse
    Betelgeuse 5 lutego 2016, 10:44

    Obiektywy cine zawsze beda drogie. Chociaż Drogi Pan Samyang mogłby napisać coś więcej o dystorsji, breathingu, winietowaniu i innych rzeczach ważnych dla filmowców zamiast bełkotu o "rozdzielczości 4K"

  3. Matt
    Matt 5 lutego 2016, 11:01

    Co to jest "kamera o pełnej rozdzielczości" ? Są takie z niepełną?

  4. gnieciuch
    gnieciuch 5 lutego 2016, 11:32

    @septemberlicht no dokładnie, na rynku filmowym to super oferta.

  5. pinto
    pinto 5 lutego 2016, 11:36

    @Betelgeuse
    Przecież obiektywy filmowe z założenia nie mają breathingu, więc po co pisać?

  6. mate
    mate 5 lutego 2016, 11:38

    @septemberlicht
    Jeżeli te Samyangi charakteryzują się brakiem chociażby oddychania, to jest tanio jak na rynek kinematograficzny. Popatrz ile kosztują konstrukcje Canona, przykładowo:
    link
    czy Zeissa:
    link
    albo S-K:
    link

  7. mate
    mate 5 lutego 2016, 11:43

    @pinto
    Samyangi w wersji VDSLR też są niby filmowe, ale tylko z nazwy, bo jak najbardziej oddychają.

  8. qqrq
    qqrq 5 lutego 2016, 12:30

    w temacie oddychania Xeenów:
    link

  9. goornik
    goornik 5 lutego 2016, 15:28

    Sebastianie Luciński, autorze informacji: zwróć uwagę, że Samyang to przede wszystkim FIRMA, a nie tylko marka. Jest ogromna różnica między marką X i firmą X. Toyota i Honda to firmy. Lexus i Acura to tylko marki. Fuji Haevy Industreis to firma, Subaru to marka i tak dalej....

    A cena zupełnie z kosmosu - ale co ru się dziwić, jak kroić sobie kawał tortu, to za jak największe pieniążki....

  10. obserwator16
    obserwator16 6 lutego 2016, 00:36

    Panowie jestem laikiem w tej dziedzinie ale powoli sie interesuje filmowaniem.
    Mam lustrzanki cyfrowe ktorymi moge robic filmy, nigdy tego nie probowalem powiem szczerze ale w niedalekiej przyszlosci mam zamiar zaczac. Do Rzeczy. Co to jest oddychanie obiektywu?????????????????

  11. domek
    domek 6 lutego 2016, 08:35

    oddychnie obiektywu

    tak obrazowo

    podzas pracy obiektywem te potrafi wedlug wasnej fantazi zmieniac wielkosc kadru

  12. mate
    mate 6 lutego 2016, 13:53

    @obserwator16
    Większość, jak nie wszystkie obiektywy do fotografii to mają, a mianowicie chodzi o niewielką zmianę ogniskowej (tak, stałki też to mają, mocno to widać przy obiektywach do makrofotografii) a co za tym idzie, kąta widzenia, w zależności od odległości ostrzenia (a nie jak twierdzi domek, według własnej fantazji). Przy ostrzeniu na minimalną odległość obiektywy skracają ogniskową względem ostrzenia na nieskończoność. O ile przy fotografii nie jest to kompletnie żadną wadą, bo tego się po prostu nie widzi, o tyle przy filmowaniu jest to spora wada, która w profesjonalnym zastosowaniu dyskwalifikuje obiektyw, dlatego obiektywy kinematograficzne są korygowane pod tym względem.
    Tu masz chociażby przykład jak to wygląda w praktyce:
    link

  13. darekcn4
    darekcn4 6 lutego 2016, 22:38

    Przecież to zwykłe 14 2.8 i 35 1.4 wpakowane w inną obudowę, nic poza tym.

  14. qqrq
    qqrq 10 lutego 2016, 15:56

    @darekcn4,
    skąd ta pewność? Z podobieństwa parametrów?

  15. obserwator16
    obserwator16 20 marca 2016, 22:27

    Dzieki mate i domek

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.