Sony A68 - zdjęcia przykładowe
Dziś do naszej redakcji trafił wreszcie zapowiedziany na początku listopada zeszłego roku aparat Sony A68. Model ten wyposażono w 24-megapikselową matrycę formatu APS-C, mogącą pracować w zakresie czułości ISO 100 - 25600. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć wykonanych tą lustrzanką wraz z obiektywem Sony Carl Zeiss Vario-Sonnar T* DT 16-80 mm f/3.5-4.5.
W aparacie jak zwykle wyłączyliśmy odszumianie, a wyostrzanie ustawiliśmy na najniższą dostępną wartość (-3).
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 24 mm, f/5.6, exp. 1/125 sek., ISO 800 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 15.09 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 26 mm, f/5.6, exp. 1/60 sek., ISO 3200 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 20.09 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 26 mm, f/5.6, exp. 1/80 sek., ISO 6400 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 20.03 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 24 mm, f/5.6, exp. 1/100 sek., ISO 6400 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 19.69 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 30 mm, f/4.0, exp. 1/160 sek., ISO 3200 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 19.78 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 18 mm, f/8.0, exp. 1/320 sek., ISO 200 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 14.94 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 40 mm, f/5.6, exp. 1/160 sek., ISO 100 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 11.97 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 30 mm, f/5.6, exp. 1/320 sek., ISO 200 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 16.81 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 80 mm, f/8.0, exp. 1/80 sek., ISO 200 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 19.03 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 22 mm, f/8.0, exp. 1/250 sek., ISO 200 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 14.59 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 35 mm, f/5.6, exp. 1/125 sek., ISO 400 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 16.59 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 30 mm, f/5.6, exp. 1/125 sek., ISO 800 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 18.69 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 35 mm, f/5.6, exp. 1/320 sek., ISO 400 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 14.94 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 35 mm, f/5.6, exp. 1/125 sek., ISO 12800 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 20.91 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 35 mm, f/5.6, exp. 1/320 sek., ISO 12800 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 21.16 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 35 mm, f/5.6, exp. 1/160 sek., ISO 6400 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 19.09 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 28 mm, f/5.6, exp. 1/25 sek., ISO 25600 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 19.84 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 28 mm, f/5.6, exp. 1/250 sek., ISO 25600 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 19.13 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 28 mm, f/5.6, exp. 1/125 sek., ISO 12800 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 20.97 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 35 mm, f/5.6, exp. 1/80 sek., ISO 6400 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 21.28 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 28 mm, f/5.6, exp. 1/400 sek., ISO 400 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 14.63 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 28 mm, f/5.6, exp. 1/500 sek., ISO 400 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 15.97 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 24 mm, f/5.6, exp. 1/50 sek., ISO 3200 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 20.44 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 35 mm, f/5.6, exp. 1/200 sek., ISO 400 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 15.78 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 35 mm, f/5.6, exp. 1/160 sek., ISO 400 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 14.38 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 35 mm, f/5.6, exp. 1/200 sek., ISO 25600 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 18.78 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 35 mm, f/5.6, exp. 1/100 sek., ISO 400 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 20.53 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 30 mm, f/5.6, exp. 1/250 sek., ISO 800 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 21.38 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 35 mm, f/6.3, exp. 1/320 sek., ISO 800 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 17.66 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 35 mm, f/8.0, exp. 1/200 sek., ISO 1600 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 19.09 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 22 mm, f/8.0, exp. 1/125 sek., ISO 200 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 16.13 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 16 mm, f/8.0, exp. 1/250 sek., ISO 1600 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 18.38 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 22 mm, f/5.6, exp. 1/100 sek., ISO 100 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 14.78 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 50 mm, f/5.6, exp. 1/320 sek., ISO 100 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 11.59 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 30 mm, f/5.6, exp. 1/125 sek., ISO 100 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 13.78 MB |
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 40 mm, f/5.6, exp. 1/50 sek., ISO 1600 Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 19.53 MB |
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
czy mi sie wydaje czy z A6300 wysokie ISO3200, 6400 i 12800 wyglada o niebo lepiej? jesli tak, to nie ogarniam tego jak to mozliwe.
@paul123
dobrze widzisz, tak ma być:)
link
Mój HTC M9 robi lepsze. A jak nastawiłem ostrość na max, to "brzytwa" aż miło.
Az się boje sprawdzać jakie fotki robi ich "topowy" Z5.
Komentując fotkę:
Aparat: Sony A68 + Sony Carl Zeiss DT 16-80 mm f/3.5-4.5
Parametry: 18 mm, f/8.0, exp. 1/320 sek., ISO 200
Plik: JPEG, 6000 x 4000 pix, 14.94 MB
@paul123
przepraszam ale chyba źle Cię zrozumiałem dla mnie z A6300 wygląda lepiej
@kriss
Właśnie miałem zalinkować to samo. Wychodzi na to, ze wg Dpreview a6300 to prawdopodobnie najlepszy bezlusterkowiec aps-c na rynku, w wielu płaszczyznach przynajmniej tak dobry jak Nx-1, a w kilku ( jakość wideo, szumy) lepszy. Obrazek, co ciekawe wreszcie top na wysokich iso, jest 14 bit raw i nie ma się czego wstydzić przy d7200. Zobaczymy co wyjdzie Optycznym:)
@staytuned
też jestem ciekaw:)
Dziwne. ISO 1600 szumi jak w starym Canonie 400D.
Słabiutko. Jestem bardzo rozczarowany!
Nie wiem co Was tak dziwi lepsza jakość zdjęć z A6300, toż to sprzęt ponad dwa razy droższy od tego tutaj.
@PERON
Co ma cena do rzeczy? Jeżeli producent używa tego samego sensora w jakiejś generacji swoich aparatów, od entry level po flagowce, jakość obrazu niczym się nie rózni - vide Canon 550d - 7d, czy Fuji xm1 - x-T1. W obu wymienianych tu Sony są różne matryce, a poza tym jeden to SLT. Mnie nie dziwi.
to jest juz celowa polityka Sony... to nie to ze oni nie potrafia zrobic lepiej tylko celowo chca zniechecac do swoich klasycznych lustrzanek i ostatecznie pogrzebac aparaty z bagnetem A.
staytuned@
Jest inny sensor niż w A6300.
przecież po drodze jest celofan chociażby...
A gdzie skrzynka pocztowa?
Jak chcecie porównywać z A6300 to radzę zajrzeć w specyfikację.
To że liczba pikseli i rozmiar fizyczny są takie same nie znaczy, że matryce są takie same. Ta od A6300 zawiera dodatkowe piksele, które pełnią funkcję detektorów fazy oraz kontrastu.
Przede wszystkim SLT to nie jest lustrzanka, gdyż celofan to nie jest lustro tylko półprzepuszczalna folia. Nie rozumiem tylko dlaczego są 3 prędkości trybu seryjnego, skoro "nie kłapie".
Można porównać za to masę 610g z Canonem 6D (FF) - 680g. Prawdopodobnie matryca na rolkach ciężka jest i powiększa głębokość korpusu z jakiegoś cięższego plastiku.
Korpus ma taką samą wielkość jak A77 II, zapewne tak jest taniej niż projektować i produkować mniejszy korpus (o ile to było możliwe). Ten aparat to taki trochę kastrat, kiepski wyświetlacz, plastikowy bagnet. Ale np. mikroregulacja jest jak kiedyś tylko w wyższych modelach.
Szkoda, że Sony tak traktuje bagnet A, w którym jestem jeszcze od czasów Minolty d5d. Ten aparat nie jest zły w tej cenie, ale patrząc na to co Sony robi w bagnecie E trudno nie chcieć więcej.
@zentaurus
No przecież napisałem, ze inny :)
@ryba_piła,
Za to możesz podpiąć długą lufę i wygodnie focić. Są plusy i minusy...
@ staytuned
Przepraszam, nie doczytałem.
Co do A68, ma to być tani i budżetowy aparat dla amatorów którzy raczej nie będą liczyć pikseli na matrycy.
@cedrys
nie potrzebuję długich luf, teraz mam a55 i ten rozmiar mi odpowiada. W E nie wejdę bo moje stare Minolty będą działały gorzej (AF) niż w bagnecie A, a ceny obiektywów w bagnecie E delikatnie mówiąc zniechęcają.
Potrzebuje przynajmniej standardowego zooma na APSC zw światłem 2.8 (mam Tamrona 17-50) i 85/1.4 lub nawet 2.0 w rozsądnej cenie (mam Minoltę 85/1.4). Jakby nie patrzeć bagnet E nie jest dla mnie, a A niedługo całkiem zdechnie.
ryba_pila
8 kwietnia 2016, 09:53
Jakby nie patrzeć bagnet E nie jest dla mnie, a A niedługo całkiem zdechnie.
--------------
Ludzie chyba nie lubią tego celofanu pomimo kilku niewątpliwych zalet tego rozwiązania.
cedrys
8 kwietnia 2016, 09:29
@ryba_piła,
Za to możesz podpiąć długą lufę i wygodnie focić. Są plusy i minusy...
----
Można też celofan wyrzucić i dać matrcyę z A6300 albo i zrobić dodatkową wersję pelnoklatkową z A7R2 i byłoby więcej plusów dla dlugich luf.
@Chris62,
Można, i tak powinni właśnie zrobić żeby utrzymać dobry bagnet przy życiu, a nie serwować odgrzany kotlet w stylu 80D Canona. Ale na tym kasy by nie zrobili, gdyż teraz liczy się coraz bardziej filmowanie. Jak wejdzie powszechnie 4K, nastąpi dalsza degradacja fotografowania. Może nawet wykastrują tryb seryjny, skoro z kadru można sobie wybrać dowolną fotkę?
Czasy się zmieniają. Parę lat temu na śmigus-dyngus dzieciaki oblewały się aż było miło. Mam świetne foty. A teraz? Teraz matka nie wychyla się przez okno i nie drze się "Adi na obiad!", tylko do niego dzwoni. A Adi nie w ciemię bity, wie, że matka ma w swoim smarfonie apkę lokalizującą go precyzyjnie, więc wyłącza urządzenie lub wkłada do stalowego pudełka (lepsze rozwiązanie), a matce mówi, że się spieszył i zapomniał naładować. Tymczasem uchyla wieczko pudełka i dzwoni do kumpla ustawiając się w jego kierunku. Stacja bazowa z tyłu nie namierzy go i matka też.
Nazwanie Canona 80D odgrzanym kotletem to chyba przejęzyczenie... Akurat ten Canon jest rewolucyjny. Bardzo rozbudowany AF i nowa matryca z widocznie lepszym DR, w której to dziedzinie u Canona była co najmniej 10-letnia stagnacja
Chyba nawet twardzi sonofile przyznają, że kupowanie teraz SLT z zamiarem budowania systemu to kompletne nieporozumienie. To są korpusy dla zatwardziałych, którzy kiedyś weszli w bagnet A i bardzo nie chcą się go pozbyć, więc Sony rzuca im co jakiś czas ochłapy aby oficjalnie nie zostawiać i na lodzie i nie zrobić sobie złego PR (niczym Samsung ostatnio).
druid@
Jakie są, ale są. Miłośnicy bagnetu A mogą nadal podpiąć swoje stare i nowe szkiełka tego systemu. Mamy A99 (pełnoklatkowy), A77 II zaawansowany model APS-c i budżetowy A68. Mozna także za pomoca przejściówek podpinać obiektywy A do mocowania E i FE, Ja bym tego "ochłapem' nie nazwał.
@Ryba Piła zgadzam się i wiem jak to jest. Mam vw golfa dwójkę i nie kupuje nowego bo mam jeszcze felgi i komplet opon które do nowego golfa nie wejda.
druid8 kwietnia 2016, 20:59Chyba nawet twardzi sonofile przyznają, że kupowanie teraz SLT z zamiarem budowania systemu to kompletne nieporozumienie.
Bez przesady. Sony od dawna buduje jeden system E
Ten aparat to typowy ratunkowy dla kogoś kto sytemu juz ma ale chcę odnowić body. Podobnie jak z bagnetem eos za jakies 5 lat. Tzn kiedy Canon się złamie i przyzna ze lustrzanka zakończyła swój żywot jako ślepa droga fotograficznej ewolucji.
TomcioPaluszek8 kwietnia 2016, 17:24Nazwanie Canona 80D odgrzanym kotletem to chyba przejęzyczenie...
Rzeczywiście przejezyczenie. To jest po prostu stary zimny kotlet z zamrażarki nawet nie odgrzewany.
Poczytaj co piszą o 80D fanatycy 'filmujacych' eosow na stronie non omen www.eoshd.com
In what appears to be a running joke in Canon’s ...... produces a dismal performance and is far behind even some 5 year old cameras from 2011.
link
The Canon 80D’s video performance is so bad I won’t even be reviewing it. The clips I shot with it aren’t even worth uploading
A co mnie obchodzi video??? Ja fotografuję. Do video są kamery. Canon jakoś tam filmuje i w razie konieczności można coś nim nakręcić. Nigdy na aparat fotograficzny nie patrzyłem jak na kamerę bo to 2 różne urządzenia. Opcję filmowania generalnie traktuje jak zbędny balast. Wolałbym nawet aby producenci wypuszczali 2 wersje aparatów - z filmowaniem i bez, te drugie tańsze rzecz jasna.
A co do zdecydowanego postępu w zakresie DR u Canona to polecam:
link
i
link
80D jest o wiele lepszy w zakresie DR od 5DMkIII, 70D i 6D
Sam mam 70D i już czuję zazdrość...
TomcioPaluszek 9 kwietnia 2016, 08:17........ Wolałbym nawet aby producenci wypuszczali 2 wersje aparatów - z filmowaniem i bez, te drugie tańsze rzecz jasna.
Tak to jest jak ekonomia w szkole zastępowalna jest innymi przedmiotami i młodzież nie ma pojęcia o współczesnej ekonomii.
2 wersje aparatów to kolosalny wzrost kosztow. I dlaczego aparat bez możliwości filmowania miałby być tanszy? Przecież o nie trzeba jakieś wielkiej inteligencji żeby zauważyć że aparat bez filmowania musi być droższy , wiele droższy bo produkowany będzie dla kilku samolubow dla których ja chcę ją wole jest podstawowym wymaganiem. Takie aparaty są oczywiście na rynku. Z cena właśnie krojów pod takich klientów którzy mają wymagania ponad zdrówy rozsądek ekonomiczny. To jakieś leki i jakiś tam nikon bezfilmowy.
Dla reszty wystarczają aparaty które filmujacych i fotografuja, bo są tańsze w ogólnym rozrachunku.
Młodzież? Mam 50-tkę na karku a w szkole miałem ekonomię socjalistyczną i było to dość dawno temu ;-)
Podsumowując 80D nie jest odgrzewanym kotletem tylko przełomowym modelem Canona, w którym po raz pierwszy od wielu lat pojawia się matryca o znacząco lepszych osiągach. Pozostałe elementy np. AF może nie są już tak rewolucyjne ale są znacząco lepsze niż w poprzedniku czyli 70D.
***s***
wreszcie ktoś mnie rozumie, dziękuję :)
***s***
jednakże twoje porównanie można sobie wsadzić 'do kieszeni', bo sam MAF 85 jest wart prawie tyle co a68. No chyba, że masz w swoim golfie felgi ze złota.
Tomasz_AAA,
Wszystko przez złą ksywę, która sobie wykombinowałeś. Możesz sobie pisać ile masz lat, liczy się to co piszesz i jak się podpisujesz. Wymyśl sobie jeszcze jakiś durny avatar i będzie komplet.
TomcioPaluszek 9 kwietnia 2016, 09:05......Podsumowując 80D nie jest odgrzewanym kotletem tylko przełomowym modelem Canona, w którym po raz pierwszy od wielu lat pojawia się matryca o znacząco lepszych osiągach.
No pacz. To ci co kiedys byli fanami Canona teraz jakos sie nie poznali: The Canon 80D’s video performance is so bad I won’t even be reviewing it. The clips I shot with it aren’t even worth uploading
To gdzie ta nowa matryca?
video performance!!! Od 11 lat używam róznych aparatów Canona i nakręciłem przez ten czas dokładnie... 27 minut filmów. Tylko żeby pobawić się ta funkcją zaraz po zakupie aparatu. Filmowanie mnie w ogóle nie interesuje, jestem fotografem. Zalinkowane przeze mnie testy pokazują, że DR matrycy 80D jest znacząco lepszy od matryc w dotychczasowych topowych aparatach Canona. Można z głębokich cieni wyciągać nawet o 5eV i obraz ciągle jest użyteczny i mało zaszumiony. W 70D mam połowę tego.
Kolega ***s*** nie jest w stanie pojąć, ze ja pisze o własnościach fotograficznych aparatu fotograficznego a nie filmowych kamery. Filmowanie mnie w ogóle nie interesuje. Stąd patrzę na osiągi fotograficzne a te są znacząco lepsze. Oczywiście jak kogoś interesuje filmowanie to patrzy na inne parametry. Być może 80D jest tu gorszy ale akurat mnie to w ogóle nie interesuje bo w ogóle nie filmuję.
Nie miałem się wtrącać, ale mam pytanko na temat A6300 - jak to jest , że ten model ma takich fanów, a ja z kolegą porównując go wczoraj z Fuji X-T10 doszedłem do wniosku, że zdjęcia są lepsze z Fuji? Oczywiście mowa o zdjęciach testowych z portali. I też dodam, że do wczoraj byłem fanem A6300. I dodam, że nie sprawdzałem filmów.
A co do tematu A68 - dla mnie zwykłe lustro dla zwykłych amatorów. Funkcjonalność dawno przyjęta w tej klasie. Osobiście w modelach Sony nie lubię tego, że są takie grube i mają nieintuicyjny dla mnie sposób sterowania. Ale to może kwestia przyzwyczajenia do innego producenta.
@TomcioPaluszek
Co do dr w nowym canonie 80d...bravo canon w końcu coś z tym zrobił może w końcu dorówna nikonowi i sony albo przynajmniej się do nich zbliży ale co śmieszne w tym filmie jest i pokazuje jak słaby pod tym względem jest canon 5dmk3. Sory aparat za 10k zł a po prostu tragedia jeżeli chodzi o dr...bravo canon.
Teraz canoniarze bedą się mogli chwalić jakie to ich body jest cudowne i nagle zacznie się gadanie że ciągnięcie cieni o +3ev ma sens i się tego używa... trochę żałosne takie powiewanie jak chorągiewka, jak mamy wady to o nich nie mówimy ale o zaletach mówimy, wręcz krzyczymy...
Co do dr canona bravo po 10 latach zaczą deptać po piętach nikonowi i sony, jest się czym chwalić:)
Mam wrażenie że Sony sprzedaje drugi raz te same podzespoły co w A77 II.
Nie widzę jakiejś znaczącej różnicy w jakości zdjęć, w specyfikacji też podobnie, za to widać tańsze wykonanie.
W sumie niezły chwyt marketingowy, aby drugi raz wypuścić na rynek ten sam aparat, ale w innym, niższym, segmencie.
Nie uważasz, że byłoby super, gdyby wszyscy tak robili? :D
ag
9 kwietnia 2016, 14:17
Nie miałem się wtrącać, ale mam pytanko na temat A6300 - jak to jest , że ten model ma takich fanów, a ja z kolegą porównując go wczoraj z Fuji X-T10 doszedłem do wniosku, że zdjęcia są lepsze z Fuji? Oczywiście mowa o zdjęciach testowych z portali. I też dodam, że do wczoraj byłem fanem A6300. I dodam, że nie sprawdzałem filmów.
=================
To sprawdź ile są lepsze na 24 MP.....
I do tego porównania przypypnij podobnej klasy obiektywy oczywiście.
@Szabla - pewnie, że by było! :-)
To może A7RIIC(heaper), w obudowie z tworzywa, nieco mniej kl/s, *troszkę* gorsze EVF i LCD? Za to z tą samą matrycą, procesorem i innymi fajnymi rzeczami? Za, powiedzmy, niecałe 6000 zł? ;-)
@Szabla - nie wiem czy wszyscy powinni tak robić, ale z pewnością takie postępowanie nie jest naganne, a bardzo bym je chwalił gdyby niedługo pojawił A77III, znacząco lepszy od obecnego.
PISzcie w tej sprawie do odpowiednich osób :P