Samyang Xeen 135 mm T/2.2
Firma Samyang zapowiedziała niedawno, że przez najbliższe pięć tygodni będzie co poniedziałek prezentować nowy obiektyw. Tak też się stało. Pierwszym z nich jest obiektyw z linii Xeen - model 135 mm T/2.2.
Informacja prasowa
18 lipca 2016, Seul, marka Samyang Optics prezentuje kolejny obiektyw kinematograficzny XEEN 135mm T/2.2. Najnowszy obiektyw wraz z pozostałymi pięcioma obiektywami 14mm T3.1, 24mm T1.5, 35mm T1.5, 50mm T1.5 i 85mm T1.5 tworzą idealny zestaw sześciu obiektywów przeznaczonych do filmowania w bardzo dobrej jakości obrazu z rozdzielczością 4K.
Xeen umożliwia współpracę nie tylko z kamerami o pełnej rozdzielczości lecz również takimi, posiadającymi matrycę wielkości APS-C oraz APS-H. Obiektyw jest dostępny w pięciu różnych mocowaniach: Canon EF, Sony E, Nikon F, Micro 4/3, PL.
Najnowszy XEEN 135mm T/2.2 powiększa serię obiektywów kinematograficznych o teleobiektyw, który pozwoli uchwycić dodatkowe szczegóły i emocje. Jasne światło T/2.2 dostarcza wysokiej jakości materiał o imponujących kolorach, nawet w najmniej sprzyjających warunkach. Duża przysłona tworzy przyjemny efekt bokeh.
Ponadto, obiektyw Xeen 135mm T/2.2 otwiera serię pięciu obiektywów, które tego lata zostaną zaprezentowane w letniej kampanii Samyang Blockbusters. Pozostałe cztery obiektywy będą ogłaszane w każdy poniedziałek od 25 lipca do 15 sierpnia.
Obiektyw będzie dostępny na całym świecie i w Polsce w sierpniu. Jego sugerowana cena detaliczna będzie wynosiła 8490 zł brutto.
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
"Teleobiektyw który pozwala uchwycić dodatkowe szczegóły i emocje".
"Obiektywy będą ogłaszane"
Bardzo lubię teksty reklamowe, które szczególnie perlą się w tłumaczeniach. Tu tekst jest krótki a więc moja uczta duchowa ogranicza się tylko do przekąski.
Często staram się uchwycić szczegóły, szczególnie w makrofotografii, rezultaty zaś tych starań powodują emocje, które mógłby uchwycić tylko inny fotograf, gdyby sfotografował moje starania. Być może - ten obiektyw pozwoliłby od razu uchwycić te emocje, bez pomocy drugiej osoby.
@cygnus
pozostajesz albowiem na poziomie wąsko pojętej semantyki, tymczasem autor konotuje słowo "emocje" niczym synestetyk, to powszechny defekt genetyczny w marketingu.
tymczasem mamy xxi wiek i stwierdzenie " wiem ze nic nie wiem " zastąpmy " albo -wiem albo nie wiem ";
Mnie urzekło "jasne światło". Wszyscy wiemy, że chodzi o duży otwór względny, ale........
...w sumie fajnie, że video spłynęło pod strzechy i mamy wysyp kamer i obiektywów dla każdego.....te samyangi to solidna propozycja i zasługują na szacunek...
... marketingowe sposoby i recepty i działania..., a solidności marketingu samyanga nie lekceważyłbym, są skierowane do klientów.... a że ci są głupi i podatni na chłam i slogany i skróty z dużymi literami i cyframi 3CCD 4K 3D , to już nie do chłopaków i dziewczyn z marketingu proszę kierować skargi tylko do..... balcerowicza... wiadomo kto jest temu winny...
Czy sugerowana cena 9190 złotych to dużo czy mało za taki obiektyw ???? Nawet Zeiss 135 mm/2.0 APO jest tańszy
jak zwykle wypowiadają się osoby ,które kompletnie mylą pojęcia , fakty , detale i najmniej wiedzą co w trawie piszczy.
cena jest promocyjna uwzględniająca jakość do ceny to tylko 2100$ plus wat.
mówimy o optyce z grupy ale kino .........
@tadeusz69 tyle że ten Zeiss jest obiektywem fotograficznym a nie filmowym, tu masz ceny filmowych i nie powiesz mi że ten Samyang jest drogi...
link
link
@tadeusz69
Według mnie jest to mało, biorąc pod uwagę jak dużo kosztują "firmowe" kinematograficzne obiektywy. Kinematograficzny Zeiss Compact Prime 135/2.0 kosztuje na B&H 5700$. Nie porównuj Zeissa 135/2.0 APO do tego Samyanga, bo to dwa różne światy trochę.
link
antoN2
..jest to optyka z grupy kocham kino ;
zdecydowanie droższa od ale ;
poza płynnością focus ringa - czym to się tak naprawdę różni od dobrego 135/2 foto? I czemu jest tak wielki przy zwykłych soczewkach?
Kojarzę materiał na YT z 3-ema 50tkami - C50/1.8, Zeiss za 5K$ oraz Zeiss za 15K$ - różnice są, ale bardzo, bardzo trudno dostrzegalne, główne to obsługa focusu/przesłony.
Focus breathing. Nawet other mają. Obiektywy kinowe są tego pozbawione.
ero - ale jeżeli sama konstrukcja optyczna jest taka sama, to inna obudowa tego nie zmieni..
@mikmac
Jest wielki bo obiektywy filmowe mają taką tę samą średnicę żeby można stosować te same akcesoria. Zauważ, że Samyang Xeen 24,50,85 mm mają identyczną średnicę obudowy, ten sam rozmiary pierścienia follow focusa etc.
Polecam "fotografom" porównać skalę ostrości na tym obiektywie z obiektywami fotograficznymi i wyciągnąć wnioski.
Nie ma czegoś takiego jak "jasne światło". Co niby temu przeciwstawimy, "ciemne światło"? To oczywista bzdura. Światło może być albo mocne albo słabe, jeśli mamy na myśli jego intensywność.
@Vendeur
Mocne to jest piwo
Nie kupię. Zdecydowanie. Nie mam kamery, mam Samyanga 135 mm f/2.0 :-)