Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Samyang Xeen 135 mm T/2.2

Samyang Xeen 135 mm T/2.2
18 lipca
2016 11:00

Firma Samyang zapowiedziała niedawno, że przez najbliższe pięć tygodni będzie co poniedziałek prezentować nowy obiektyw. Tak też się stało. Pierwszym z nich jest obiektyw z linii Xeen - model 135 mm T/2.2.

Informacja prasowa

Nowy obiektyw kinematograficzny XEEN.

18 lipca 2016, Seul, marka Samyang Optics prezentuje kolejny obiektyw kinematograficzny XEEN 135mm T/2.2. Najnowszy obiektyw wraz z pozostałymi pięcioma obiektywami 14mm T3.1, 24mm T1.5, 35mm T1.5, 50mm T1.5 i 85mm T1.5 tworzą idealny zestaw sześciu obiektywów przeznaczonych do filmowania w bardzo dobrej jakości obrazu z rozdzielczością 4K.

Samyang Xeen 135 mm T/2.2

Xeen umożliwia współpracę nie tylko z kamerami o pełnej rozdzielczości lecz również takimi, posiadającymi matrycę wielkości APS-C oraz APS-H. Obiektyw jest dostępny w pięciu różnych mocowaniach: Canon EF, Sony E, Nikon F, Micro 4/3, PL.

Najnowszy XEEN 135mm T/2.2 powiększa serię obiektywów kinematograficznych o teleobiektyw, który pozwoli uchwycić dodatkowe szczegóły i emocje. Jasne światło T/2.2 dostarcza wysokiej jakości materiał o imponujących kolorach, nawet w najmniej sprzyjających warunkach. Duża przysłona tworzy przyjemny efekt bokeh.

Samyang Xeen 135 mm T/2.2

Ponadto, obiektyw Xeen 135mm T/2.2 otwiera serię pięciu obiektywów, które tego lata zostaną zaprezentowane w letniej kampanii Samyang Blockbusters. Pozostałe cztery obiektywy będą ogłaszane w każdy poniedziałek od 25 lipca do 15 sierpnia.

Obiektyw będzie dostępny na całym świecie i w Polsce w sierpniu. Jego sugerowana cena detaliczna będzie wynosiła 8490 zł brutto.

Samyang Xeen 135 mm T/2.2


Komentarze czytelników (18)
  1. cygnus
    cygnus 18 lipca 2016, 11:26

    "Teleobiektyw który pozwala uchwycić dodatkowe szczegóły i emocje".
    "Obiektywy będą ogłaszane"
    Bardzo lubię teksty reklamowe, które szczególnie perlą się w tłumaczeniach. Tu tekst jest krótki a więc moja uczta duchowa ogranicza się tylko do przekąski.

    Często staram się uchwycić szczegóły, szczególnie w makrofotografii, rezultaty zaś tych starań powodują emocje, które mógłby uchwycić tylko inny fotograf, gdyby sfotografował moje starania. Być może - ten obiektyw pozwoliłby od razu uchwycić te emocje, bez pomocy drugiej osoby.

  2. Heimo
    Heimo 18 lipca 2016, 12:04

    @cygnus
    pozostajesz albowiem na poziomie wąsko pojętej semantyki, tymczasem autor konotuje słowo "emocje" niczym synestetyk, to powszechny defekt genetyczny w marketingu.

  3. SKkamil
    SKkamil 18 lipca 2016, 12:12

    tymczasem mamy xxi wiek i stwierdzenie " wiem ze nic nie wiem " zastąpmy " albo -wiem albo nie wiem ";

  4. goornik
    goornik 18 lipca 2016, 12:58

    Mnie urzekło "jasne światło". Wszyscy wiemy, że chodzi o duży otwór względny, ale........

  5. DonYoorando
    DonYoorando 18 lipca 2016, 14:18

    ...w sumie fajnie, że video spłynęło pod strzechy i mamy wysyp kamer i obiektywów dla każdego.....te samyangi to solidna propozycja i zasługują na szacunek...
    ... marketingowe sposoby i recepty i działania..., a solidności marketingu samyanga nie lekceważyłbym, są skierowane do klientów.... a że ci są głupi i podatni na chłam i slogany i skróty z dużymi literami i cyframi 3CCD 4K 3D , to już nie do chłopaków i dziewczyn z marketingu proszę kierować skargi tylko do..... balcerowicza... wiadomo kto jest temu winny...

  6. tadeusz69
    tadeusz69 18 lipca 2016, 15:37

    Czy sugerowana cena 9190 złotych to dużo czy mało za taki obiektyw ???? Nawet Zeiss 135 mm/2.0 APO jest tańszy

  7. antON2
    antON2 18 lipca 2016, 16:05

    jak zwykle wypowiadają się osoby ,które kompletnie mylą pojęcia , fakty , detale i najmniej wiedzą co w trawie piszczy.
    cena jest promocyjna uwzględniająca jakość do ceny to tylko 2100$ plus wat.
    mówimy o optyce z grupy ale kino .........

  8. Ziba
    Ziba 18 lipca 2016, 17:05

    @tadeusz69 tyle że ten Zeiss jest obiektywem fotograficznym a nie filmowym, tu masz ceny filmowych i nie powiesz mi że ten Samyang jest drogi...

    link

    link

  9. qqrq
    qqrq 18 lipca 2016, 17:12

    @tadeusz69

    Według mnie jest to mało, biorąc pod uwagę jak dużo kosztują "firmowe" kinematograficzne obiektywy. Kinematograficzny Zeiss Compact Prime 135/2.0 kosztuje na B&H 5700$. Nie porównuj Zeissa 135/2.0 APO do tego Samyanga, bo to dwa różne światy trochę.

    link

  10. SKkamil
    SKkamil 18 lipca 2016, 18:05

    antoN2
    ..jest to optyka z grupy kocham kino ;
    zdecydowanie droższa od ale ;

  11. mikmac
    mikmac 18 lipca 2016, 19:47

    poza płynnością focus ringa - czym to się tak naprawdę różni od dobrego 135/2 foto? I czemu jest tak wielki przy zwykłych soczewkach?
    Kojarzę materiał na YT z 3-ema 50tkami - C50/1.8, Zeiss za 5K$ oraz Zeiss za 15K$ - różnice są, ale bardzo, bardzo trudno dostrzegalne, główne to obsługa focusu/przesłony.

  12. ero
    ero 18 lipca 2016, 20:04

    Focus breathing. Nawet other mają. Obiektywy kinowe są tego pozbawione.

  13. mav
    mav 18 lipca 2016, 20:26

    ero - ale jeżeli sama konstrukcja optyczna jest taka sama, to inna obudowa tego nie zmieni..

  14. 18 lipca 2016, 21:05

    @mikmac

    Jest wielki bo obiektywy filmowe mają taką tę samą średnicę żeby można stosować te same akcesoria. Zauważ, że Samyang Xeen 24,50,85 mm mają identyczną średnicę obudowy, ten sam rozmiary pierścienia follow focusa etc.

  15. FotogramPL
    FotogramPL 18 lipca 2016, 23:09

    Polecam "fotografom" porównać skalę ostrości na tym obiektywie z obiektywami fotograficznymi i wyciągnąć wnioski.

  16. Vendeur
    Vendeur 19 lipca 2016, 14:56

    Nie ma czegoś takiego jak "jasne światło". Co niby temu przeciwstawimy, "ciemne światło"? To oczywista bzdura. Światło może być albo mocne albo słabe, jeśli mamy na myśli jego intensywność.

  17. 19 lipca 2016, 15:20

    @Vendeur

    Mocne to jest piwo

  18. baron13
    baron13 19 lipca 2016, 20:03

    Nie kupię. Zdecydowanie. Nie mam kamery, mam Samyanga 135 mm f/2.0 :-)

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.