|
|
|
|
|
Producent |
Olympus | Panasonic | Sony | Nikon |
Model |
Stylus XZ-2 | Lumix DMC-LX7 | DSC-RX100 | Coolpix P7700 |
Data premiery |
2012-09-17 |
2012-07-18 |
2012-06-06 |
2012-08-22 |
Liczba pikseli |
12 Mpix |
10 Mpix |
20 Mpix |
12 Mpix |
Dostępne rozdzielczości |
• 3968x2976 (RAW, JPEG)
• 2560x1920
• 1600x1200
• 1280x960
• 640x480
• Proporcje obrazu: 4:3(domyślnie), 3:2, 16:9, 1:1 |
• 3968 x 2232 (16:9)
• 3648 x 2736
• 3776 x 2520 (3:2)
• 3072 x 2304
• 2736 x 2736 (1:1)
• 2560 x 1920
• 2048 x 1536
• 1600 x 1200
• 640 x 480
• Dostępne także inne tryby dla : 3:2, 16:9, 1:1 |
• 5472 x 3648
• 5472 x 3080 (16:9)
• 4864 x 3648
• 3888 x 2592
• 3648 x 3648 (1:1)
• 3648 x 2736 (4:3)
• 2736 x 1824
• 2592 x 1944 (4:3) |
• 4000 x 3000
• 3264 x 2448
• 2272 x 1704
• 1600 x 1200
• 640 x 480
• 3984 x 2656 (3:2)
• 3968 x 2232 (16:9)
• 3000 x 3000 (1:1) |
Matryca |
1/1.7 cala, CMOS, 4:3, całkowita liczba pikseli 12.76 Mpix |
1/1.7 cala, MOS, całkowita liczba pikseli: ok. 12.7 Mpix |
13.2 x 8.8 mm (CX) Exmor CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 20.9 Mpix |
1/1.7-cala CMOS BSI, 4:3, całkowita liczba pikseli ok. 12.76 miliona |
Procesor obrazu |
TruePic VI |
Venus Engine VII FHD |
BIONZ |
EXPEED C2 |
Format zapisu |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF, DPOF),
RAW (12-bit, bezstratna kompresja), RAW+JPEG
Jakość JPEG: Fine / Normal
• Filmy: MOV (MPEG-4 AVC/H.264)
• Dźwięk: Wave (Stereo, linearny PCM/16-bit, częstotliwość próbkowania 48kHz)
|
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF),
RAW, RAW+JPEG,
• Zdjęcia 3D: MPO
Rodzaje JPEG: Fine/Standard
• Filmy: AVCHD, MP4
• Dźwięk: stereo |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF, DPOF, DCF)
RAW (ARW2.3), RAW+JPEG
• Filmy: AVCHD / AVI MPEG4
• Dźwięk: stereo |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF, MPF) ,
RAW (12-bit, nieskompresowany, pliki .NRW), RAW+JPEG
MPO (zdjęcia 3D)
Rodzaje JPEG: Fine/Normal/Basic
• Filmy: MOV (MPEG-4 AVC H.264)
• Dźwięk: WAV (notatki dźwiękowe) / AAC stereo (film) |
Zakres ISO |
Auto (100-12800 ISO, możliwość dostosowania zakresu),
Ręcznie: 100-12800 ISO z krokiem co 1/3 EV
• Bracketing ISO: 3 klatki co 1/3 lub 2/3 EV |
Auto, i.ISO, 80, 100, 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800* ISO z możliwością zmiany w krokach co 1/3 EV
* - z funkcją Pixel Mixed Readout |
Auto (ISO 125-6400 z regulacją dolnego i górnego zakresu), 125, 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400 ISO
Tryb rozszerzony: 80, 100 ISO
W trybie wieloklatkowej redukcji szumu: Auto (ISO125-25600), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400,12800, 25600 ISO |
80 – 1600 ISO, 3200 ISO, Hi 1 (równoważny ISO 6400, dostępny w trybach P, S, A i M) |
Migawka |
Migawka centralna
60 s – 1/2000 s, Bulb do 16 min.
|
250 - 1/4000 s (ISO80-ISO1600)
30 - 1/4000 s (ISO2000 - ISO3200)
8 - 1/4000 s (ISO4000 - ISO12800)
• Wbudowany filtr szary ND |
30 s - 1/2000 s
• Funkcja wyzwalania migawki po rozpoznaniu uśmiechu na twarzy |
Mechaniczna oraz elektroniczna CMOS
1 s - 1/4000 s
60 s - 1/4000s (przy czułości ISO 80–400 w trybie M)
Sterowana elektronicznie 7-segmentowa przysłona irysowa |
Konstrukcja obiektywu |
i.ZUIKO DIGITAL
11 elementów w 8 grupach
w tym 6 powierzchni asferycznych |
LEICA DC VARIO-SUMMILUX,
11 elementów w 10 grupach,
(5 soczewek asferycznych /9 powierzchni asferycznych)
2 elementy ED (w tym 1 asferyczny)
1 soczewka z powłokami Nano Surface |
Carl Zeiss Vario-Sonnar T*
7 elementów w 6 grupach w tym 4 elementy asferyczne (w tym soczewki AA - Advanced Aspherical) |
NIKKOR
13 elementów w 10 grupach (2 soczewki ze szkła ED) |
Ogniskowa obiektywu |
6.0 – 24.0 mm
(ekwiwalent: 28 – 112 mm dla filmu 35 mm)
• Opcjonalnie telekonwerter TCON17 (1.7 x) |
4.7 - 17.7 mm
(ekwiwalent: 24-90 mm dla filmu 35 mm) |
10.4 – 37.1 mm
(ekwiwalent: 28 – 100 mm dla filmu 35 mm) |
6.0-42.8 mm
(28-200 mm – odpowiednik formatu 35mm) |
Światłosiła: |
f/1.8 – 2.5 |
f/1.4-2.3 |
f/1.8 - 4.9 |
f/2.0-4.0 |
Zoom optyczny |
4x |
3.8x |
3.6x |
7.1x |
Zoom cyfrowy |
4x |
4x |
7.2x |
4x |
Stabilizacja obrazu |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Zapis wideo |
MOV:
• 1920 x 1080 pix (Full HD 1080p 16:9) 18 Mbit/s z szybkością 29.97 kl./s
• 1280 x 720 pix (HD 16:9) 9 Mbit/s z szybkością 29.97 kl./s
czas zapisu do 29 min.
maks. rozmiar pliku 4 GB
Wbudowany mikrofon stereo
Redukcja szumu wiatru,
• Opcjonalnie zewnętrzny mikrofon stereo SEMA-1
|
Dla systemu PAL:
• 1920 x 1080 pix. 50p (Full HD, AVCHD) z jakością 28 Mbit/s
• 1920 x 1080 pix. 50i (Full HD, AVCHD) z jakością 17 Mbit/s
• 1920 x 1080 pix. z szybkością 25 kl./s (Full HD, MP4) z jakością 20 Mbit/s
• 1280 x 720 pix. z szybkością 25 kl./s (HD, MP4) z jakością 10 Mbit/s
• 1280 x 720 pix. z szybkością 25 kl./s (HD, MP4), na wyjściu z matrycy z szybkością 100 kl./s
• 640 x 480 pix. z szybkością 25 kl./s (VGA, MP4) z jakością 4 Mbit/s |
• 1920 × 1080 (Full HD 50p, AVCHD), 28 Mb/s
• 1920 × 1080 (Full HD 50i, AVCHD), 24 lub 17 Mb/s
• 1440 × 1080 (HD MP4/AVI), z szybkością 25 kl/s
• 1280 × 720 (HD MP4/AVI), z szybkością 25 kl/s
• 640 × 480 (VGA MP4/AVI) z szybkością 25 kl./s |
• 1920 x 1080 (Full HD 1080p) z szybkością 30 kl./s,
• 1280 x 720 (HD 720p) z szybkością 30 kl./s,
• 640x480 (VGA) z szybkością 30 kl./s,
Szybkie filmy:
• 640x480 z szybkością 120 kl./s,
• 1280 x 720 z szybkością 60 kl./s,
• 1920 x 1080 z szybkością 15 kl./s. |
Ogniskowanie |
AF oparty o detekcję kontrastu, MF
• Strefy AF: 35 lub 25 punktów AF
• Wybór punktu AF: 35-polowy - wielopolowy AF / Wszystkie pola, Grupa pól (9 punktów), Pojedyncze pole
25-polowy - wielopolowy AF / Wszystkie pola, Pojedyncze pole
• Tryby ustawiania ostrości: Pojedynczy AF (AF) / Ciągły AF (C-AF) / Manualne ustawianie ostrości (MF) / Tryb Super Makro / Śledzący AF (C-AF + TR),
• Wykrywanie twarzy (do 8 twarzy)
• Wykrycie oka AF (Wył. / Priorytet bliższego oka / Priorytet prawego oka / Priorytet lewego oka)
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda |
AF lub MF,
• Tryby AF: Normalny, Makro.
• Tryby pól AF: wykrywanie twarzy, śledzenie AF, wielostrefowy (23 punkty), 1 strefowy (o zmiennej wielkości strefy),
• Szybki AF (wł./wył.),
• Ciągły AF (tylko w trybie filmowania),
• Wspomaganie AF: wbudowana lampka |
AF TTL, MF
• Obszar AF: Wielostrefowy 25 stref), Centralnie ważony, Punktowy z wyborem czujnika, Punktowy z wyborem czujnika z funkcją śledzenia, Sportowy z wyborem czujnika z funkcją śledzenia twarzy,
• Tryby AF: Pojedynczy AF-S, Ciągły AF-C, MF, DMF (Direct Manual Focus)
• Funkcja rozpoznawania twarzy
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda |
AF oparty o detekcje kontrastu, MF
• Tryby pól AF: Priorytet twarzy, automatycznie (automatyczny wybór z 9 pól AF), centralny (szeroki, normalny), manualny z 99 polami ostrości, śledzenie obiektów w ruchu, AF z wyszukiwaniem celu
• Funkcja śledzenia AF
• Funkcja wykrywania twarzy
• Tryby AF: Normalny, Makro, Nieskończoność, MF |
Pomiar światła |
324-strefowy TTL,
Tryby pomiaru:
• Cyfrowy ESP (matrycowy 324-strefowy),
• centralnie ważony
• punktowy
• punktowy z kontrolą świateł
• punktowy z kontrolą cieni
Zakres pomiaru: od 0 do 20 EV |
Tryby pomiaru:
• Wielopunktowy,
• Centralnie ważony,
• Punktowy. |
Tryby pomiaru:
• Matrycowy
• Centralnie ważony
• Punktowy |
Tryby pomiaru:
• Matrycowy (224 segmentowy),
• Centralnie ważony, uśredniony,
• Punktowy (centralny),
• Punktowy w aktywnym polu AF (99 pól) |
Ostrość od |
• AF Normalny, szeroki kąt: od 5 cm do nieskończoności,
• AF Normalny, tele: od 20 cm do nieskończoności,
• AF Super Makro, szeroki kąt: od 1 cm do 60 cm. |
• AF Normalny (szeroki kąt): od 50 cm do nieskończoności,
• AF Makro, MF, iA (szeroki kąt): od 1 cm do nieskończoności,
• AF Makro, MF, iA (tele): od 30 cm do nieskończoności, |
• AF Makro: od 5 cm
|
• AF Normalny (szeroki kąt): od 50 cm do nieskończoności
• AF Normalny (tele): od 80 cm do nieskończoności
• AF Makro (szeroki kąt): od 2cm do nieskończoności
• AF Makro (tele): od 50 cm do nieskończoności |
Balans bieli |
Auto, Światło słoneczne, Cień, Chmury, Światło jarzeniowe (2 rodzaje), Pod wodą
• 2 ustawienia własne wg wzorca,
• ustawienia wg skali Kelvina (w zakresie 2000–14 000 K),
• Korekcja (w dwóch osiach A-B, G-M, w +/- 7 krokach) i bracketing balansu bieli |
Auto, Światło dzienne, Chmury, Zacienienie, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa,
• ustawienia własne wg wzorca (2 ustawienia),
• korekcja balansu bieli w 2 osiach. |
9 trybów |
Auto (1,2), Światło dzienne, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (3 rodzaje), Lampa błyskowa,
• ustawienia własne wg wzorca.
• wybór temperatury barwowej (K)
• bracketing balansu bieli |
Kompensacja ekspozycji |
• Kompensacja: +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV
• Bracketing: 2 lub 3 klatki co 1/3, 2/3, 1.0 EV
|
Kompensacja: +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV,
Bracketing: 3 klatki, w krokach co 1/3 EV, zakres +/- 3 EV |
• Kompensacja: +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV
• Bracketing: 3 klatki w krokach co 1/3 lub 2/3 EV |
Kompensacja: +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV
Bracketing: 3 klatki |
Programy |
iAuto, Program AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Ręczna ekspozycja (M), Filtry artystyczne (ART), Własne (C1, C2)
• Programy tematyczne (SCN): Portret, e-Portret, Krajobraz, Sport, Scena nocna, Scena nocna i portert, Przy świecach, Zachód słońca, Dokumenty, Panorama, Fajerwerki, Plaża i śnieg, Wielokrotna ekspozycja, Pod wodą - szerokokątny, Pod wodą - makro, HDR.
• Filtry artystyczne: PopArt, Zmiękczenie ostrości, Jasny i lekki kolor, Tonowanie światła, Ziarnisty film, Fotografia otworkowa, Diorama, Cross Proscess, Delikatna sepia, Dramatyczna tonacja, Grafika Key Line.
• Efekty dodatkowe: Efekt zmiękczenia ostrości, Efekt fotografii otworkowej, Efekt białej winiety, Efekt ramki, Efekt gwiezdnego nieba. |
Tryb Inteligentny Auto (iA), Program (P), Priorytet migawki (S), Priorytet przysłony (A), Ręczna Ekspozycja (M),
2 Tryby użytkownika (C1,C2), Tryb kreatywnej kontroli (filtry cyfrowe), Tryb kreatywnego filmowania,
• Programy tematyczne (SCN): Portret, Gładka skóra, Krajobraz, Panorama, Sport, Nocny portret, Nocny krajobraz, Nocne zdjęcia z ręki, HDR, Jedzenie, Dzieci (2 tryby), Zwierzęta, Zachód słońca, Przez szybę, Zdjęcia 3D
• Filtry cyfrowe: Ekspresyjny, Retro, Wysoka tonacja, Niska tonacja, Sepia, Dynamiczne czarno-białe, Mocny obraz, Duża dynamika, Efekt krosowania, Efekt zabawki, Efekt miniatury, Miękka ostrość, Filtr gwiezdny, Obraz jednobarwny, Rozmycie stonowane, Rozmycie radialne. |
iAuto, iAuto+, Program (P), Preselekcja przysłony (A), Preselekcja czasu migawki (S), Ręczny (M), Ustawienia użytkownika (MR), Filmy, Inteligentny tryb panoramy,
• Programy tematyczne (SCN): Portret, Cyfrowa stabilizacja, Zwierzęta, Krajobraz, Makro, Sport / Akcja, Zachód słońca, Nocny widok, Portret nocny, Z ręki o zmierzchu, Sztuczne ognie, Wysoka czułość, Smakosz
• Filtry cyfrowe: posteryzacja, kolor pop, zdjęcie retro, częściowy kolor, obraz czarno-biały o dużym kontraście, aparat-zabawka, high-key, miękka ostrość, HDR, obraz czarno-biały z bogatymi przejściami tonalnymi, miniatura, kolor wody, ilustracja |
Auto, Automatyka programowa (P), Preselekcja czasu (S), Preselekcja przysłony (A), Ekspozycja Manualna (M), Ustawienia użytkownika (U1,U2, U3), Film, Efekty specjalne
• Programy tematyczne (SCENE): Automatyczny wybór programu, Portret, Krajobraz, Sport, Portret nocny, Przyjęcie/wnętrza, Plaża, Śnieg, Zachód słońca, Zmierzch/świt, Krajobraz nocny, Makro, Żywność, Muzeum, Sztuczne ognie, Kopia czarno-biała, Zdjęcia pod światło, Panorama, Portret zwierzaka, Zdjęcia 3D
• Filtry efektów: Zmiękczenie, Nostalgiczna sepia, Rozjaśnienie, Przyciemnienie, zdjęcia monochromatyczne o wysokim kontraście, Kolor selektywny, Krosowanie, Ekspozycja z zoomem, Rozogniskowanie podczas ekspozycji, kreatywne zdjęcia monochromatyczne, malowanie |
Zdjęcia seryjne |
Z szybkością 5 kl./s do 200 zdjęć
Tryby zdjęcia seryjne i szybkie zdjęcia seryjne |
• Tryb Normalny: szybkość 11 kl./s, maks. 12 zdjęć lub z szybkością 5 kl./s z AF z funkcją śledzenia
• Tryb Szybkie zdjęcia seryjne: szybkość 40 kl./s z rozdzielczością ograniczoną do 5 Mpix lub 60 kl./s z rozdzielczością ograniczoną do 2.5 Mpix |
Z szybkością 10 kl./s, w trybie priorytetu szybkości
W trybie ciągłym (AF-S) do 2.5 kl./s |
• Zdjęcia seryjne szybkie: z szybkością 8 kl./s do 6 zdjęć
• Zdjęcia seryjne szybkie: z szybkością 4 kl./s do 6 zdjęć
• Zdjęcia seryjne szybkie: z szybkością 1 kl./s do 30 zdjęć
• Szybkie zdjęcia seryjne: z szybkością 120 lub 60 kl./s do 60 zdjęć
• Zdjęcia z interwałem czasowym
• Funkcja Najlepsze zdjęcie BSS automatycznie wybiera najostrzejszą fotografię z maks. 16 zarejestrowanych kolejno zdjęć. |
Lampa błyskowa |
Wbudowana
• Funkcje: Auto, Czerwone oczy, Wymuszenie, Wyłączony, Czerwone oczy w synchronizacji Slow, Synchronizacja Slow, Full,1/2, 1/4, 1/8, 1/16, 1/32, 1/64, 1/128.
• Kompensacja błysku: +/- 3 EV z krokiem co 1/3 EV
• Bracketing błysku: 3 klatki co 1/3, 2/3, 1.0 EV
• Kompatybilne zewnętrzne lampy błyskowe: FL-50R, FL-36R, FL-14, FL-300R, FL-600R
• Tryb pracy lamp zewnętrznych: TTL Auto, Auto, Manual
• Bezprzewodowe sterowanie błyskiem (4 kanały, 4 grupy) |
Funkcje: Auto, Auto+Redukcja efektu czerwonych oczu, Brak błysku, Błysk wymuszony, Synchronizacja z długim czasem, Synchronizacja na 1 i 2 kurtynę.
• Zasięg (Auto ISO): 0.8-8.5 m (szeroki kąt), 0.3-5.2 m (tele). |
Typu Pop-up
Tryby: Automatyczny, Lampa włączona, Synchronizacja z długim czasem ekspozycji, Lampa wyłączona, Osłabianie efektu czerwonych oczu. |
Wbudowana, Błysk automatyczny TTL z przedbłyskami monitorującymi lub tryb manualny
• Kompensacja błysku: +/- 2 EV w krokach co 1/3 EV
• Zakres (ISO auto): 0.5-10 m (szeroki kąt), 0.5-5.5 m (tele).
• Obsługa sterowania lampą błyskową w trybie i-TTL z lampami współpracującymi systemem Nikon CLS
• Bezprzewodowy system oświetlenia obsługiwany po ustawieniu wbudowanej lampy błyskowej w tryb sterownika (ma zastosowanie tylko w grupie A i dla stałego ustawienia 3 CH) |
Złącze hot-shoe |
Tak |
Tak |
Nie |
Tak |
Wyjscie statywowe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Samowyzwalacz |
2 s lub 12 s |
2, 10 s, 10s (3 zdjęcia) |
2 lub 10 s |
1, 2 i 10 s |
Karta pamięci |
Wbudowana pamięć 39 MB,
• Karty pamięci Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
Kompatybilne z UHS-I, Flash Air i Eye-Fi.
|
Pamięć wewnętrzna ok 70MB,
• Karty pamięci: Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) |
Karty pamięci:
• Memory Stick (Duo, PRO Duo, PRO Duo HS, PRO-HG Duo (szybkość PRO Duo))
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) |
Pamięć wewnętrzna: ok. 86 MB,
• Karty pamięci: Secure Digital SD/SDHC/SDXC
Współpraca z kartami Eye-Fi X2 (i nowszymi)
|
LCD |
odchylany (do 80 stopni w górę lub 50 stopni w dół), dotykowy, 3.0 calowy, kolorowy Hypercrystal LCD, 920.000 punktów, proporcje 3:2, jasność regulowana w 5 poziomach, kolorystyka regulowana w 7 poziomach |
Stały, 3.0-calowy, kolorowy TFT LCD, 920.000 punktów, pole widzenia ok. 100%, powłoki przeciwodblaskowe AR, |
stały, 3.0 calowy, kolorowy XtraFine TruBlack LCD, 1.229.000 punktów |
uchylany i obrotowy, 3.0 calowy, kolorowy TFT LCD, 921.000 punktów,
jasność regulowana w 5 poziomach
pokrycie ok. 100% pola widzenia w trybie fotografowania w poziomie i 100% w pionie; w trybie odtwarzania 100% (w pionie i poziomie) |
Wizjer |
Opcjonalnie zewnętrzne montowane w złączu hot-shoe i przez złącze akcesoriów.
• VF-2, elektroniczny, 1.440.000 punktów, pokrycie 100% pola kadru, regulacja dioptrii: od -3.0 do 1.0, punkt oczny 18 mm, powiększenie x1.15 (z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność przy -1 dioptrii), odchylany o 90 stopni.
• VF-3, elektroniczny, 922.000 punktów, pokrycie 100% pola kadru, regulacja dioptrii: od -3.0 do 1.0, punkt oczny 17.4 mm, powiększenie x1.0 (z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność przy -1 dioptrii), odchylany o 90 stopni. |
Opcjonalne: zewnętrzny elektroniczny EVF DMW-LVF2 montowane w złączu hot-shoe |
Brak |
brak |
Komunikacja i złącza |
Uniwersalne złącze: USB 2.0 Hi Speed / wyjście wideo (NTSC/PAL) / wejście na wężyk, wyjście mikro HDMI (typ D), złącze akcesoriów (wizjera VF-2, VF-3, mikrofonu lub zestawu oświetleniowego dla makrofotografii MAL-1),
• opcjonalnie zdalne sterowanie za pomocą wężyka RM-UC1
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge), PIM III |
Uniwersalne złącze USB 2.0 High-speed / wyjście audio-wideo(PAL/NTSC), wyjście mini HDMI, złącze zewnętrznego wizjera elektronicznego
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge) |
Złącze uniwersalne USB 2.0 Hi-Speed / wejście zasilania, wyjście HDMI Mini typu C |
Uniwersalne złącze USB 2.0 Hi-speed (MTP/PTP) / wyjście audio-wideo(PAL/NTSC), złącze HDMI mini typu C, wejście mikrofonu stereo mini jack 3.5 mm, gniazdo akcesoriów
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge)
• Opcjonalnie zdalne sterowanie za pomocą pilota ML-L3.
• Opcjonalnie moduł GPS GP-1 |
Zasilanie |
Akumulator litowo-jonowy Li-90B (wydajność ok 310 zdjęć)
• Opcjonalnie zasilacz sieciowy F-3AC |
Akumulator litowo-jonowy (3.6V, pojemność 1250 mAh, wydajność ok 330 zdjęć),
• Opcjonalnie zasilacz sieciowy . |
Akumulator litowy NP-BX1 (3.6V, pojemność 1240 mAh, wydajność ok 330 zdjęć) |
Akumulator litowo-jonowy EN-EL14 (7.4 V, pojemność 1030 mAh, wydajność ok. 330 zdjęć)
• Opcjonalnie zasilacz sieciowy EH-5b (używany w połączeniu ze złączem zasilania EP-5A) |
Akcesoria |
Akumulator litowo-jonowy Li-90B, F-2AC , kabel USB cable, pasek na ramię, zakrywka obiektywu, CD-ROM (OLYMPUS Viewer2), instrukcja obsługi, karta gwarancyjna |
Akumulator litowo-jonowy , ładowarka, zaślepka obiektywu, kabel USB, pasek, instrukcja, zaślepka złącza hot-shoe, oprogramowanie:
• PHOTOfunSTUDIO - 8.3 PE
• SilkyPix Developer Studio,
• sterowniki |
Akumulator (NP-BX1), adapter AC-UD10, przewód USB, pasek, instrukcja |
Pasek aparatu, pokrywka obiektywu, akumulator jonowo-litowy EN-EL14 (z pokrywką styków), ładowarka MH-24, kabel USB, kabel audio-wideo, dysk CD-ROM z programem ViewNX 2, dysk CD-ROM z dokumentacją aparatu |
Waga |
346 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
269 g (bez akumulatora i karty pamięci),
ok. 298 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
240 g waga z akumulatorem i kartą pamięci |
ok 392 g (z akumulatorem i kartą pamięci SD) |
Wymiary |
113 x 65.4 x 48 mm |
110.5 x 67.1 x 46.6 mm |
101.6 x 58.1 x 35.9 mm |
118.5 x 72.5 x 50.4 mm (bez części wystających) |
Dodatkowe informacje |
3 tryby stabilizacji (IS1: dwuwymiarowa aktywacja, IS2: jednowymiarowe aktywacja pionowego poruszenia dla kadru poziomego, IS3: jednowymiarowe aktywacja poziomego poruszenia dla kadru pionowego)
Zdjęcie z dźwiękiem.
Wielokrotna ekspozycja (2 klatki).
Funkcja poziomicy (w poziomie i w pionie).
Polskie menu.
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB i Adobe RGB.
Metalowy korpus w kolorze czarnym lub białym.
Wymienny grip dostępny w trzech kolorach: czerwonym, beżowym i purpurowym. |
Polskie menu.
Stabilizacja Power O.I.S. |
Aluminiowy korpus.
Dostępne przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB
|
Polskie menu
|
Ocena użytkowników [max. 5.00] |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|