Porównanie aparatów

Producent SonySonySonySonySony
Model NEX-5NEX-3DSC-RX1A7A7R
Data premiery 2010-05-11 2010-05-11 2012-09-12 2013-10-16 2013-10-16
Liczba pikseli 14.2 Mpix 14.2 Mpix 24 Mpix 24 Mpix 36 Mpix
Dostępne rozdzielczości • 4592×3056
• 4592×2576 (16:9)
• 3344×2224
• 3344×1872 (16:9)
• 2288×1520
• 2288×1280 (16:9)
• 4592×3056
• 4592×2576 (16:9)
• 3344×2224
• 3344×1872 (16:9)
• 2288×1520
• 2288×1280 (16:9)
• 6000 x 4000
• 6000 x 3376 (16:9)
• 3936 x 2624
• 3936 x 2216 (16:9)
• 2640 x 1760
• 2640 x 1488 (16:9)
• Tryby 4:3 i 1:1
• Tryby panoramy
• 6000 x 4000 (RAW, JPEG)
• 3936 x 2624 (JPEG)
• 3008 x 2000 (JPEG)
• Do 12416 x 1856 w trybie panoramy
• 7360 x 4912 (RAW, JPEG)
• 4800 x 3200 (JPEG)
• 3680 x 2456 (JPEG)
• Do 12416 x 1856 w trybie panoramy
Matryca 23.4 x 15.6 mm (APS-C), Exmor APS HD CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 14.6 Mpix
• mechanizm samooczyszczania matrycy (ochronna powłoka antystatyczna i elektromagnetyczny mechanizm wibracyjny)
23.4 x 15.6 mm (APS-C), Exmor APS HD CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 14.6 Mpix
• mechanizm samooczyszczania matrycy (ochronna powłoka antystatyczna i elektromagnetyczny mechanizm wibracyjny)
35.8 x 23.9 mm (FF) Exmor CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 24.7 Mpix 35.8 x 23.9 mm (FF), Exmor APS HD CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli 24.7 MPix,
• elektromagnetyczny mechanizm samooczyszczania matrycy
35.8 x 23.9 mm (FF), Exmor APS HD CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli 36.8 MPix,
• elektromagnetyczny mechanizm samooczyszczania matrycy
• Aparat bez optycznego filtra dolnoprzepustowego. Dzięki temu umożliwia on uzyskanie obrazów o jak największej ostrości, jednocześnie jednak obarczony jest większym ryzykiem wystąpienia efektu mory i zniekształceń kolorów.
Procesor obrazu BIONZ BIONZ BIONZ BIONZ X BIONZ X
Format zapisu • Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0, MPF Baseline), RAW (pliki .ARW 2.1), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Fine/Standard
• Filmy: MP4 / AVCHD (MPEG4 AVC/H.264)
• Dźwięk: AAC-LC stereo, Dolby Digital
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0, MPF Baseline), RAW (pliki .ARW 2.1), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Fine/Standard
• Filmy: MPEG-4 Visual z dźwiękiem stereo
• Zdjęcia: JPEG (EXIF, DPOF, DCF)
RAW (14 bit, ARW2.3), RAW+JPEG
Jakość JPEG: Extra fine/Fine/Standard
• Filmy: AVCHD 2.0 / MP4
• Dźwięk: stereo
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0, MPF Baseline), RAW (pliki .ARW 2.3), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Extra Fine/ Fine/ Standard
• Filmy: MP4 / AVCHD 2.0 (MPEG4 AVC / H.264)
• Dźwięk: Stereo Dolby Digital (AC-3) / MPEG-4 AAC-LC stereo
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0, MPF Baseline), RAW (pliki .ARW 2.3), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Extra Fine/ Fine/ Standard
• Filmy: MP4 / AVCHD 2.0 (MPEG4 AVC / H.264)
• Dźwięk: Stereo Dolby Digital (AC-3) / MPEG-4 AAC-LC stereo
Zakres ISO Auto, 200 - 12800 ISO Auto, 200 - 12800 ISO • ISO 100 – 25 600 (co 1/3 EV, możliwość rozszerzenia do ISO 50/64/80)
• Automatyczna (ISO 100 – 25 600, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy)
• Wieloklatkowa redukcja szumów: automatyczna (ISO 100 – 25 600, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), 100 – 102 400 (co 1 EV)
Auto (100-6400 - regulowany dolny i górny zakres),
ręcznie: 100-25600 ISO z krokiem co 1/3 EV
tryb rozszerzony ISO 50
Auto (100-6400 - regulowany dolny i górny zakres),
ręcznie: 100-25600 ISO z krokiem co 1/3 EV
tryb rozszerzony ISO 50
Migawka Szczelinowa sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym
30 s – 1/4000 s, z krokiem co 1/3 EV, Bulb
Szczelinowa sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym
30 s – 1/4000 s, z krokiem co 1/3 EV, Bulb
Autoprogram: 30 – 1/4000 s
preselekcja przysłony: 30 – 1/4000 s
preselekcja czasu migawki: 30 – 1/4000 s
ręczny: B, 30 – 1/4000 s
Szczelinowa sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym
30 s – 1/8000 s, z krokiem co 1/3 EV, Bulb
Szczelinowa sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym
30 s – 1/8000 s, z krokiem co 1/3 EV, Bulb
Konstrukcja obiektywu Z bagnetem Sony E, powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.5
(Możliwość użycia obiektywów z mocowaniem Sony Alpha / Minolta A poprzez opcjonalny adapter. Dla takich obiektywów dostępny tylko tryb MF).
Z bagnetem Sony E, powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.5
(Możliwość użycia obiektywów z mocowaniem Sony Alpha / Minolta A poprzez opcjonalny adapter. Dla takich obiektywów dostępny tylko tryb MF).
Carl Zeiss Sonnar T*
8 elementów w 7 grupach w tym 3 elementy asferyczne (w tym soczewki AA - Advanced Aspherical)
9-listkowa przysłona kołowa
Z bagnetem Sony E Z bagnetem Sony E
Ogniskowa obiektywu n/a n/a 35 mm n/a n/a
Światłosiła: n/a n/a f/2 n/a n/a
Zoom optyczny 0x 0x 1x 0x 0x
Zoom cyfrowy 0x 0x 4x 4x 4x
Stabilizacja obrazu Nie Nie Nie Nie Nie
Zapis wideo • 1920 x 1080 pix (Full HD), AVCHD, 17Mbit/s
• 1440 x 1080 pix (HD), MP4, 12 Mbit/s
• 640 x 480 pix (VGA), MP4, 3 Mbit/s
Długość zapisu ciągłego ograniczona do 29 min.
Opcjonalnie dostępny zewnętrzny mikrofon stereo ECM-SST1podłączany do stopki akcesoriów.
• 1280 x 720 pix (HD), MP4, 9 lub 6 Mbit/s
• 640 x 1080 pix (VGA), MP4, 3 Mbit/s
Długość zapisu ciągłego ograniczona do 29 min.
Opcjonalnie dostępny zewnętrzny mikrofon stereo ECM-SST1podłączany do stopki akcesoriów.
W trybie PAL:
• 1920 × 1080 (Full HD 50p, AVCHD), 28 Mbit/s
• 1920 × 1080 (Full HD 50i, AVCHD), 24 lub 17 Mbit/s
• 1920 × 1080 (Full HD 25p, AVCHD), 24 lub 17 Mbit/s
• 1440 × 1080 (HD MP4), z szybkością 25 kl./s
• 640 × 480 (VGA MP4) z szybkością 25 kl./s
• 1920 x 1080 pix (Full HD, 60p/50p, AVCHD, 28 Mbit/s)
• 1920 x 1080 pix (Full HD, 60i/50i, AVCHD, 24 Mbit/s, FX)
• 1920 x 1080 pix (Full HD, 25p/24p, AVCHD, 17 lub 24 Mbit/s, FX/FH)
• 1440 x 1080 pix (HD, MP4, 12 Mbit/s) z szybkością 30 lub 25 kl./s
• 640 x 480 (VGA, MP4, 3 Mbit/s) z szybkością 30 lub 25 kl./s
Wbudowany mikrofon stereo
Opcjonalnie zewnętrzny mikrofon ECM-CG50/ XLR-K1M
• 1920 x 1080 pix (Full HD, 60p/50p, AVCHD, 28 Mbit/s)
• 1920 x 1080 pix (Full HD, 60i/50i, AVCHD, 24 Mbit/s, FX)
• 1920 x 1080 pix (Full HD, 25p/24p, AVCHD, 17 lub 24 Mbit/s, FX/FH)
• 1440 x 1080 pix (HD, MP4, 12 Mbit/s) z szybkością 30 lub 25 kl./s
• 640 x 480 (VGA, MP4, 3 Mbit/s) z szybkością 30 lub 25 kl./s
Wbudowany mikrofon stereo
Opcjonalnie zewnętrzny mikrofon ECM-CG50/ XLR-K1M
Ogniskowanie AF z wykrywaniem kontrastu
• Obszary AF: Wielopolowy (wybór automatyczny z 25 punktów AF), Centralnie ważony, Nastawianie ostrości na wybrany punkt (Flexible Spot).
• Tryby AF: Pojedynczy, Ciągły, DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), MF.
• Zakres detekcji od 0 do 20 EV (ISO 100).
• Funkcja śledzenia ostrości.
• Funkcja wykrywania twarzy i uśmiechu.
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda LED (zasięg do 4 m dla obiektywu E16 mm).
AF z wykrywaniem kontrastu
• Obszary AF: Wielopolowy (wybór automatyczny z 25 punktów AF), Centralnie ważony, Nastawianie ostrości na wybrany punkt (Flexible Spot).
• Tryby AF: Pojedynczy, Ciągły, DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), MF.
• Zakres detekcji od 0 do 20 EV (ISO 100).
• Funkcja śledzenia ostrości.
• Funkcja wykrywania twarzy i uśmiechu.
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda LED (zasięg do 4 m dla obiektywu E16 mm).
System AF z wykrywaniem kontrastu, MF
• Obszar AF: Wielopunktowy AF (25 pól), centralnie ważony AF, uniwersalny punktowy, uniwersalny punktowy (śledzenie ostrości), uniwersalny punktowy (śledzenie twarzy)
• Tryby ustawiania ostrości: Pojedynczy AF (AF-S), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny (MF)
• Funkcja rozpoznawania twarzy, rejestracji twarzy i wykrywanie uśmiechu
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda
AF hybrydowy z wykrywaniem kontrastu i detekcją fazową (Fast Hybrid AF)
• Obszary AF w trybie detekcji kontrastu: Wielopolowy (wybór automatyczny z 25 punktów AF), Centralnie ważony, Nastawianie ostrości na wybrany punkt.
• Obszary AF w trybie detekcji fazowej: 117 punktowy
• Tryby AF: Pojedynczy AF-S, Ciągły AF-C , DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), MF.
• Zakres detekcji od 0 do 20 EV (ISO 100 i obiektyw f/2.8).
• Funkcja śledzenia ostrości.
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda LED o zasięgu do 3 m
AF z wykrywaniem kontrastu
• Obszary AF: Wielopolowy (wybór automatyczny z 25 punktów AF), Centralnie ważony, Nastawianie ostrości na wybrany punkt.
• Tryby AF: Pojedynczy AF-S, Ciągły AF-C , DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), MF.
• Zakres detekcji od 0 do 20 EV (ISO 100 i obiektyw f/2.8).
• Funkcja śledzenia ostrości.
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda LED o zasięgu do 3 m
Pomiar światła Pomiar 49-segmentowy przez przetwornik obrazu
Tryby pomiaru:
• Wielosegmentowy (49 pól),
• Punktowy,
• Centralnie ważony.
Zakres detekcji od 0 do 20 EV (ISO 100, obiektyw f/2.8).
Pomiar 49-segmentowy przez przetwornik obrazu
Tryby pomiaru:
• Wielosegmentowy (49 pól),
• Punktowy,
• Centralnie ważony.
Zakres detekcji od 0 do 20 EV (ISO 100, obiektyw f/2.8).
Tryby pomiaru:
• Wielosegmentowy
• Centralnie ważony
• Punktowy
Pomiar 1200 strefowy,
Tryby pomiaru:
• wielosegmentowy,
• punktowy,
• centralnie ważony
Pomiar 1200 strefowy,
Tryby pomiaru:
• wielosegmentowy,
• punktowy,
• centralnie ważony
Ostrość od w zależności od obiektywu w zależności od obiektywu • AF Makro: od 20 cm zależnie od obiektywu zależnie od obiektywu
Balans bieli Auto, Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa,
• ustawienia własne wg wzorca,
• ustawienia wg skali Kelvina (w zakresie 2500–9900 K),
• korekcja balansu bieli (19-stopniowa purpura / zieleń)
Auto, Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa,
• ustawienia własne wg wzorca,
• ustawienia wg skali Kelvina (w zakresie 2500–9900 K),
• korekcja balansu bieli (19-stopniowa purpura / zieleń)
Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, wolfram, świetlówka (ciepła biel), świetlówka (zimna biel), świetlówka (biel dzienna), świetlówka (światło dzienne), lampa błyskowa, temperatura barwowa, filtr barwny,
• Ustawienia własne wg wzorca
• Bracketing balansu bieli
Auto, Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (4 rodzaje), Pod wodą
• ustawienia własne wg wzorca,
• ustawienia wg skali Kelvina (w zakresie 2500–9900 K),
• korekcja balansu bieli (15-stopniowa purpura / zieleń)
• bracketing balansu bieli (3 klatki)
Auto, Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (4 rodzaje), Pod wodą
• ustawienia własne wg wzorca,
• ustawienia wg skali Kelvina (w zakresie 2500–9900 K),
• korekcja balansu bieli (15-stopniowa purpura / zieleń)
• bracketing balansu bieli (3 klatki)
Kompensacja ekspozycji Kompensacja: +/- 2.0 EV w skoku co 1/3 EV
Bracketing: 3 klatki, w skoku co 1/3 lub 2/3 EV
• Tryb Auto DRO/HDR (automatyczna korekta jasności lub kontrastu).
Kompensacja: +/- 2.0 EV w skoku co 1/3 EV
Bracketing: 3 klatki, w skoku co 1/3 lub 2/3 EV
• Tryb Auto DRO/HDR (automatyczna korekta jasności lub kontrastu).
• Kompensacja: +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV
• Bracketing: 3 klatki w krokach co 1/3 lub 2/3 EV
Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
Bracketing: 3 lub 5 klatek, w skoku co 1/3, 1/2, 2/3, 1, 2 i 3 EV (2 i 3 EV - tylko 3 klatki)
• Tryb Auto HDR (High Dynamic Range)
• Optymalizacja zakresu dynamiki (DRO), bracketing DRO
Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
Bracketing: 3 lub 5 klatek, w skoku co 1/3, 1/2, 2/3, 1, 2 i 3 EV (2 i 3 EV - tylko 3 klatki)
• Tryb Auto HDR (High Dynamic Range)
• Optymalizacja zakresu dynamiki (DRO), bracketing DRO
Programy iAuto, Program AE (P), Priorytet migawki (S), Priorytet przysłony (A), Manualny (M), Panorama, Korekcja drgań
• Programy tematyczne: Portret, Makro, Krajobraz, Sporty, zachód słońca, Nocny widok, Nocny portret, Z ręki o zmierzchu.
iAuto, Program AE (P), Priorytet migawki (S), Priorytet przysłony (A), Manualny (M), Panorama, Korekcja drgań
• Programy tematyczne: Portret, Makro, Krajobraz, Sporty, zachód słońca, Nocny widok, Nocny portret, Z ręki o zmierzchu.
Autoprogram (z przesuwaniem linii programowej), preselekcja przysłony, preselekcja czasu migawki, ręczny, MR (pamięć ustawień) 1 / 2 / 3, film, panorama, wybór sceny, inteligentna automatyka
• Style twórcze: Standardowy, żywy, neutralny, czysty, głęboki, jasny, portret, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, jesienne liście, czarno-biały, sepia
• Tryby efektu w obrazie: Zabawkowy aparat, kolor pop, posteryzacja, zdjęcie retro, high-key: miękki, częściowy kolor, obraz czarno-biały o dużym kontraście, miękka ostrość, malowidło HDR, obraz czarno-biały o bogatej gradacji, miniatura, akwarela, ilustracja
iAuto, iAuto+ (Superior Auto), Program (P), Priorytet migawki (S), Priorytet przysłony (A), Manualny (M), Sweep Panorama, Film, Własne (1,2) iAuto, iAuto+ (Superior Auto), Program (P), Priorytet migawki (S), Priorytet przysłony (A), Manualny (M), Sweep Panorama, Film, Własne (1,2)
Zdjęcia seryjne • Z szybkością do 2.3 kl./s, do 16 zdjęć JPEG (rozmiar L, Fine), do 7 zdjęć RAW lub RAW+JPEG
• Z szybkością do 7 kl.s w trybie z priorytetem szybkości (ostrość i ekspozycja blokowana na pierwszej klatce)
• Z szybkością do 2.3 kl./s, do 16 zdjęć JPEG (rozmiar L, Fine), do 7 zdjęć RAW lub RAW+JPEG
• Z szybkością do 7 kl.s w trybie z priorytetem szybkości (ostrość i ekspozycja blokowana na pierwszej klatce)
• Tryb ciągły z priorytetem szybkości: około 5 kl./s
• Tryb ciągły: 2,5 kl./s (AF-S)
• Szybkość w trybie ciągłym do 2.5 kl./s • Szybkość w trybie ciągłym do 1.5 kl./s
• Szybkość w trybie priorytetu zdjęć seryjnych do 4.0 kl./s
Lampa błyskowa Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (w zestawie) podłączana do stopki akcesoriów,
• Liczba przewodnia 7 (ISO 100).
• Synchronizacja do 1/160s
• Korekcja siły błysku +/- 2 EV w krokach co 1/3 EV
• Czas ładowania: ok 4 s
• Tryby pracy: Lampa automatyczna, Błysk wypełniający, Synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, Synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, Osłabianie efektu czerwonych oczu.
Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (w zestawie) podłączana do stopki akcesoriów,
• Liczba przewodnia 7 (ISO 100).
• Synchronizacja do 1/160s
• Korekcja siły błysku +/- 2 EV w krokach co 1/3 EV
• Czas ładowania: ok 4 s
• Tryby pracy: Lampa automatyczna, Błysk wypełniający, Synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, Synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, Osłabianie efektu czerwonych oczu.
Liczba przewodnia 6 (w metrach, przy ISO 100);
• Tryby pracy lampy: lampa automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja przed zamknięciem migawki, lampa wyłączona, tryb bezprzewodowy
• Bracketing błysku
Brak wbudowanej lampy
• Korekcja siły błysku +/- 3 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV
• Czas synchronizacji: 1/250 s
• Tryby pracy: AUTO, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu
Brak wbudowanej lampy
• Korekcja siły błysku +/- 3 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV
• Czas synchronizacji: 1/160 s
• Tryby pracy: AUTO, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu
Złącze hot-shoe Nie Nie Tak Tak Tak
Wyjscie statywowe Tak Tak Tak Tak Tak
Samowyzwalacz 2 s lub 10 s 2 s lub 10 s 2 lub 10 s 2s lub 10s 2s lub 10s
Karta pamięci Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
Memory Stick (PRO Duo, PRO-HG Duo)
Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
Memory Stick (PRO Duo, PRO-HG Duo)
Karty pamięci:
• Memory Stick (Duo, PRO Duo, PRO Duo HS, PRO-HG Duo (szybkość PRO Duo))
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
Kompatybilność z EyeFi
• Memory Stick PRO Duo, PRO-HG Duo, XC-HG Duo
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC), kompatybilne z UHS-I
• Memory Stick PRO Duo, PRO-HG Duo, XC-HG Duo
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC), kompatybilne z UHS-I
LCD odchylany (regulacja kąta 80° w górę / 45° w dół),
3-calowy, kolorowy TruBlack LCD, rozdzielczość 921.600 punktów (640x480 pix),
regulowana jasność
odchylany (regulacja kąta 80° w górę / 45° w dół),
3-calowy, kolorowy TruBlack LCD, rozdzielczość 921.600 punktów (640x480 pix),
regulowana jasność
stały, 3.0 calowy, kolorowy XtraFine TFT LCD, 1.229.000 punktów odchylany o 90 stopni w górę lub 45 stopni w dół, 3.0 calowy, kolorowy TFT LCD, rozdzielczość 921.600 punktów, pokrycie kadru 100%
regulowana jasność
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo
odchylany o 90 stopni w górę lub 45 stopni w dół, 3.0 calowy, kolorowy TFT LCD, rozdzielczość 921.600 punktów, pokrycie kadru 100%
regulowana jasność
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo
Wizjer Opcjonalny zewnętrzny wizjer optyczny FDA-SV1, podłączany do stopki akcesoriów, konstrukcja optyczna: 5 elementów w 4 grupach. Opcjonalny zewnętrzny wizjer optyczny FDA-SV1, podłączany do stopki akcesoriów, konstrukcja optyczna: 5 elementów w 4 grupach. Opcjonalnie zewnętrzny wizjer elektroniczny FDA-EV1MK EVF (elektroniczny) 0.5 calowy OLED Tru-Finder, powiększenie: x0.71, pokrycie: 100%, punkt oczny 22 mm od ramki okularu
rozdzielczość 2.359.296 punktów
korekcja dioptrii od -4.0 do +3.0
EVF (elektroniczny) 0.5 calowy OLED Tru-Finder, powiększenie: x0.71, pokrycie: 100%, punkt oczny 22 mm od ramki okularu
rozdzielczość 2.359.296 punktów
korekcja dioptrii od -4.0 do +3.0
Komunikacja i złącza Złącze USB 2.0 Hi-Speed (mini B), złącze HDMI (typu C)
• Obsługa PIM III, BRAVIA Sync, PhotoTV HD
• Opcjonalnie zdalne sterowanie bezprzewodowe pilotem na podczerwień
Złącze USB 2.0 Hi-Speed (mini B), złącze HDMI (typu C)
• Obsługa PIM III, BRAVIA Sync, PhotoTV HD
Złącze uniwersalne USB 2.0 Hi-Speed / wejście zasilania, wyjście HDMI Mini typu C, wejście zewnętrznego mikrofonu (mini jack), stopka Multi Interface przeznaczona do współpracy z zewnętrznymi lampami błyskowymi, wizjerem elektronicznym, wizjerem optycznym itp. USB 2.0 Hi-Speed / wejście zasilania, wyjście HDMI, wyjście słuchawkowe 3.5 mm stereo minijack
• Opcjonalnie zdalne sterowanie za pomocą wężyka RM-VPR1
• Wbudowana obsługa sieci bezprzewodowej Wi-Fi
• Obsługa NFC (Near Field Communication)
• Obsługa PIM III
USB 2.0 Hi-Speed / wejście zasilania, wyjście HDMI, wyjście słuchawkowe 3.5 mm stereo minijack
• Opcjonalnie zdalne sterowanie za pomocą wężyka RM-VPR1
• Wbudowana obsługa sieci bezprzewodowej Wi-Fi
• Obsługa NFC (Near Field Communication)
• Obsługa PIM III
Zasilanie Akumulator litowo jonowy NP-FW50 (7.2V, pojemność 1080 mAh, wydajność ok 330 zdjęć).
• Opcjonalny zasilacz sieciowy AC-PW20
Akumulator litowo jonowy NP-FW50 (7.2V, pojemność 1080 mAh, wydajność ok 330 zdjęć).
• Opcjonalny zasilacz sieciowy AC-PW20
Akumulator litowy NP-BX1 (3.6V, pojemność 1240 mAh, wydajność ok 220 zdjęć przy maks. jasności LCD) Akumulator litowo-jonowy NP-FW50 (7.2V, pojemność 1080 mAh, wydajność ok 270 zdjęć).
• Ładowanie przez USB
• Opcjonalnie zasilanie sieciowe
Akumulator litowo-jonowy NP-FW50 (7.2V, pojemność 1080 mAh, wydajność ok 270 zdjęć).
• Ładowanie przez USB
• Opcjonalnie zasilanie sieciowe
Akcesoria Akumulator litowo jonowy NP-FW50, ładowarka BC-VW1 z kablem zasilającym, pasek na ramię, przewód USB, CD‑ROM, lampa błyskowa, futerał lampy błyskowej, przedłużacz do lampy błyskowej, futerał przedłużacza, zaślepka bagnetu obiektywu, instrukcja. Akumulator litowo jonowy NP-FW50, ładowarka BC-VW1 z kablem zasilającym, pasek na ramię, przewód USB, CD‑ROM, lampa błyskowa, futerał lampy błyskowej, przedłużacz do lampy błyskowej, futerał przedłużacza, zaślepka bagnetu obiektywu, instrukcja. Akumulator NP-BX1, zasilacz sieciowy AC-UD11, przewód mikro USB, pasek na ramię, przykrywka obiektywu, osłona stopki, instrukcja obsługi, oprogramowanie PlayMemories Home (Lite Edition) Akumulator litowo-jonowy NP-FW50, pasek, kabel USB, zaślepka bagnetu, sterowniki, instrukcja, oprogramowanie PlayMemories Camera Akumulator litowo-jonowy NP-FW50, pasek, kabel USB, zaślepka bagnetu, sterowniki, instrukcja, oprogramowanie PlayMemories Camera
Waga 229 g (sam aparat)
287 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
308 g (z akumulatorem, lampą błyskową i kartą pamięci)
239 g (sam aparat)
297 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
318 g (z akumulatorem, lampą błyskową i kartą pamięci)
453 g (sam aparat)
482 g waga z akumulatorem i kartą pamięci
416 g (sam korpus)
474 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
407 g (sam korpus)
465 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
Wymiary 110.8 × 58.8 × 38.2 mm 117.2 × 62.6 × 33.4 mm 113.3 x 65.4 x 69.6 mm 126.9 x 94.4 x 48.2 mm 126.9 x 94.4 x 48.2 mm
Dodatkowe informacje Magnezowy korpus.
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB.
Polskie menu,
Dostępny w kolorach: czarnym i srebrnym.
Model NEX-5A/5CA - sprzedawany w komplecie z obiektywem E16mm,
Model NEX-5D/5CD - sprzedawany w komplecie z obiektywem E18-55 mm i E16mm,
Model NEX-5H/5CH - sprzedawany w komplecie z obiektywem E18-200 mm,
Model NEX-5K/5CK - sprzedawany w komplecie z obiektywem E18-55 mm.
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB.
Polskie menu,
Dostępny w kolorach: czarnym, czerwonym i srebrnym.
Model NEX-3A/3CA - sprzedawany w komplecie z obiektywem E16mm,
Model NEX-3D/3CD - sprzedawany w komplecie z obiektywem E18-55 mm i E16mm,
Model NEX-3K/3CK - sprzedawany w komplecie z obiektywem E18-55 mm.
Elektroniczna stabilizacja w trybie filmowania
Dostępne przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB
Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji (włączona/wyłączona),
Redukcja szumów przy dużych czułościach ISO (normalna/słaba/wyłączona),
Wieloklatkowa redukcja szumów
System obsługi Quick Navi
Poziomica cyfrowa (sztuczny horyzont)
Wyróżnianie ostro ujmowanych fragmentów (peaking)
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB
Polskie menu
Technologia Triluminos Colour.
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB
Polskie menu
Technologia Triluminos Colour.
Ocena użytkowników
[max. 5.00]
4.50 (25)
4.38 (9)
4.60 (1)
4.46 (13)
4.33 (3)
Test
Test aparatu
Test aparatu
Test aparatu
Test aparatu