|
|
|
|
|
|
Producent |
Samsung | Canon | Fujifilm | Panasonic | Sony |
Model |
NX3000 | EOS M | X-A1 | Lumix DMC-GF6 | A5000 |
Data premiery |
2014-05-08 |
2012-07-23 |
2013-09-17 |
2013-04-09 |
2014-01-07 |
Liczba pikseli |
20.3 Mpix |
18 Mpix |
16 Mpix |
16 Mpix |
20 Mpix |
Dostępne rozdzielczości |
JPEG (3:2):
• 20.0M (5472x3648),
• 10.1M (3888x2592),
• 5.9M (2976x1984),
• 2.0M (1728x1152),
• 5.0M (2736x1824): tylko w trybie zdjęć seryjnych
JPEG (16:9):
• 16.9M (5472x3080),
• 7.8M (3712x2088),
• 4.9M (2944x1656),
• 2.1M (1920x1080)
JPEG (1:1):
• 13.3M (3648x3648),
• 7.0M (2640x2640),
• 4.0M (2000x2000),
• 1.1M (1024x1024)
RAW: 20.0M (5472x3648) |
• 5184 x 3456 (RAW, JPEG)
• 3888 x 2592 (mRAW)
• 3456 x 2304 (JPEG)
• 2592 x 1728 (sRAW, JPEG)
• 1920 x 1280 (JPEG)
• 720x480 (JPEG)
• 4608 x 3456 (4:3, JPEG)
• 5184 x 2912 (16:9, JPEG)
• 3456 x 3456 (1:1, JPEG)
• Dostępne także mniejsze rozdzielczości dla trybów 4:3, 16:9 i 1:1 |
• 4896 x 3264
• 4896 x 2760 (16:9)
• 3264 x 3264 (1:1)
• 3456 x 2304
• 3456 x 1944 (16:9)
• 2304 x 2304 (1:1)
• 2496 x 1664
• 2496 x 1408 (16:9)
• 1664 x 1664 (1:1)
• Tryby panoramy |
• 4592 x 3448
• 4592 x 3064 (3:2)
• 4592 x 2584 (16:9)
• 3424 x 3424 (1:1)
• 3232 x 2424
• 2272 x 1704
• 1824 x 1368 (z obiektywem 3D)
• Dostępne także inne rozdzielczości dla trybów 4:3, 16:9, 3:2 i 1:1. |
• 5456 x 3632 (RAW, JPEG)
• 3872 x 2176 (JPEG)
• 2736 x 1536 (JPEG)
• Do 12416 x 1856 w trybie panoramy |
Matryca |
APS-C CMOS, 23.5 x 15.7 mm |
22.3 x 14.9 mm (APS-C) CMOS, 3:2, Całkowita liczba pikseli: 18.5 Mpix,
mechanizm samooczyszczania matrycy |
23.6 x 15.6 mm (APS-C) CMOS, 3:2, Całkowita liczba pikseli 16.5 Mpix
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków |
17.3 x 13 mm (4/3) Live-MOS, 4:3, całkowita liczba pikseli: 16.68 MPix
mechanizm samoczyszczenia matrycy za pomocą ultradźwięków |
23.2 x 15.4 mm (APS-C), Exmor APS HD CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 20.4 Mpix
|
Procesor obrazu |
n/a |
DIGIC 5 |
EXR II |
Venus Engine |
BIONZ X |
Format zapisu |
• JPEG
• RAW
• MP4 (Wideo: MPEG4, AVC/H.264, Audio: AAC) |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF 1.1, DCF 2.0),
RAW (14bit, pliki .CR2), JPEG+RAW
Rodzaje JPEG: Fine/Normal
• Filmy: MOV MPEG-4 (AVC/H.264)
• Dźwięk liniowy PCM stereo |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF), RAW, RAW+JPEG
• Filmy: MPEG4 (MOV, H.264)
• Dźwięk: PCM stereo
|
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DCF),
MPO (przy użyciu obiektywy 3D systemu Micro 4/3)
RAW, JPEG+RAW, JPEG+MPO
Rodzaje JPEG: Fine/Standard
• Filmy: MP4 z dźwiękiem AAC stereo / AVCHD z dźwiękiem stereo Dolby Digital |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0, MPF Baseline), RAW (pliki .ARW 2.3), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Fine/ Standard
• Filmy: MP4 / AVCHD 2.0 (MPEG4 AVC / H.264)
|
Zakres ISO |
Auto, 100, 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600 |
Auto (ISO 100-6400), 100-12800 ISO w skoku co 1 EV,
25600 ISO (tryb rozszerzony) |
Auto, 200 - 6400 ISO
100, 12800, 25600 ISO (tryby rozszerzone)
• Bracketing ISO: 3 klatki, +/- 1/3, 2/3 lub 1 EV
|
Auto, Inteligentne ISO, 160 - 12800 ISO z krokiem co 1/3 EV
Tryb rozszerzony: ISO 25600. |
Auto (100-16000 ISO), 100-16000 ISO
|
Migawka |
• Auto: 1/4000–30 s.
• Ręczna: 1/4000–30 s. (co 1/3 EV)
• Bulb (do 4 min.) |
Migawka z elektroniczną pierwszą kurtyną i mechaniczną drugą kurtyną
30s - 1/4000s w krokach co 1/2 lub 1/3 EV, Bulb |
30 s – 1/4000 s, Bulb (do 60 min.)
w trybie SR AUTO 1/4 s – 1/4000 s
|
60s - 1/4000s,
Funkcja wyzwolenia migawki dotykiem |
• Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa
• Fotografie: od 1/4000 do 30 s i B; filmy: 1/4000 do 1/4 (co 1/3 stopnia); do 1/50 w trybie automatycznym (do 1/25 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki)
• Czas synchronizacji z lampą: 1/160 s (przy korzystaniu z kompatybilnej zewnętrznej lampy błyskowej Sony) |
Konstrukcja obiektywu |
Mocowanie NX |
Z bagnetem Canon EF-M,
poprzez adapter EF-EOS M z bagnetem Canon EF i EF-S
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.6 |
Z bagnetem Fujifilm X
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.5
|
Obiektywy systemu micro 4/3 oraz
obiektywy systemu 4/3 poprzez przejściówkę DMW-MA1,
obiektywy systemu Leica M poprzez przejściówkę DMC-MA2M,
obiektywy systemu Leica R poprzez przejściówkę DMC-MA3R
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x2.0 |
Z bagnetem Sony E, powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.5
Opcjonalnie adapter LA-EA2 - możliwość podłączenia obiektywów z mocowaniem Sony A. |
Ogniskowa obiektywu |
W zależności od modelu |
n/a |
n/a |
n/a |
W zależności od wybranego obiektywu |
Światłosiła: |
W zależności od obiektywu |
n/a |
n/a |
n/a |
W zależności od wybranego obiektywu |
Zoom optyczny |
0x |
0x |
0x |
0x |
0x |
Zoom cyfrowy |
0x |
0x |
0x |
4x |
4x |
Stabilizacja obrazu |
Nie |
Nie |
Nie |
Nie |
Nie |
Zapis wideo |
• 1920x1080
• 1920x810
• 1280x720
• 640x480
• 320x240 (udostępnianie) |
• 1920 x 1080 pix (HD 16:9 1080p) z szybkością 29.97, 25,
• 1280 x 720 pix (HD 720p) z szybkością 59.94 lub 50 kl./s,
• 640 x 480 pix (VGA) z szybkością 29.97 lub 25 kl./s,
Maks. czas trwania 29 min 59 s; maks. rozmiar pliku 4 GB.
Wbudowany mikrofon stereo.
AF jak w trybie fotografowania (wykrywanie twarzy z funkcją śledzenia AF, FlexiZone wielostrefowy, FlexiZone pojedynczy) w tym ciągły tryb AF
Możliwość ręcznej ekspozycji
Możliwość ręcznej regulacji poziomu nagrywania |
• 1920 x 1080 (Full HD 1080p) z szybkością 30 kl./s
• 1280 x 720 (HD 720p) z szybkością 30 kl./s
Maksymalna długość: 14 min. w Full HD i 27 min. w HD
|
AVCHD:
• 1920x1080 (Full HD, NTSC), 60i (FSH: 17 Mbit/s)
• 1920x1080 (Full HD, PAL), 50i (FSH: 17 Mbit/s)
• 1280 x 720 (HD, NTSC), 60p (SH: 17 Mbit/s)
• 1280 x 720 (HD, PAL), 50p (SH: 17 Mbit/s)
MP4:
• 1920x1080 (Full HD) z szybkością 30 lub 25 kl/s,
• 1280x720 (HD) z szybkością 30 lub 25 kl/s,
• 640x480 (VGA) z szybkością 30 lub 25 kl/s.
Wbudowany mikrofon stereo z 4 poziomowa regulacją wzmocnienia.
Funkcja wyciszania głosu wiatru (wył. lub auto). |
• AVCHD 2.0 / MP4
• 1920 x 1080, 1440 x 1080, 640 x 480
• 60i lub 24p (24/17Mbps), 30p (12Mbps), 30p (3Mbps)
|
Ogniskowanie |
• 35 punktów AF
• Detekcja kontrastu
• Wielostrefowy
• Centralny
• Punktowy
• Śledzenie
• Pojedynczy
• Stały
• Detekcja twarzy
• Tryb Live View
|
Hybrydowy system AF wykorzystujący zarówno detekcję fazową jak i detekcję kontrastu TTL-CT-SIR lub MF. Piksele detekcji fazy wbudowane w matrycę.
• Możliwość automatycznego lub ręcznego wyboru punktów AF z 31 dostępnych punktów AF,
• Wybór punktów AF: wykrywanie twarzy z funkcją śledzenia AF, FlexiZone wielostrefowy (31 stref, AF na strefie wskazanej dotykiem), FlexiZone pojedynczy
• Tryby AF: One-Shot AF (pojedynczy), AI Servo (ciągły), Tryb Manualny (MF), AF + MF
• Zakres detekcji: od 1 do 18 EV (ISO 100),
• Asysta AF: dioda LED |
AF TTL oparty o detekcję kontrastu, MF
• Strefy AF: 49 stref (7x7), zmiana wielkości ramki AF
• Tryby pól AF: Strefa AF, Wielopolowy AF, Ciągły AF, Śledzenie AF
• Dioda wspomagająca AF |
AF oparty o detekcję kontrastu, MF, AF+MF
• Tryby AF: Pojedyncze zdjęcie (AFS), Tryb ciągły (AFC), Tryb elastyczny (AFF), Manual Focus (MF)
• Strefy AF: Wykrywanie twarzy, Śledzenie AF, 23 strefowy, 1 strefowy, punktowy (Pinpoint)
• Wskazanie punktu lub strefy AF dotykiem
• Inne funkcje AF: Szybki AF, Ciągły AF (w trybie rejestracji filmów), AF+MF, Wspomaganie MF w trybie dotykowym
• Zakres detekcji od -3 do 18 EV (ISO 100)
• Dotykowa asysta w trybie MF
• Asysta AF: wbudowana dioda |
AF z wykrywaniem kontrastu
• Obszary AF: Wielopolowy (wybór automatyczny z 25 punktów AF), Centralnie ważony, Nastawianie ostrości na wybrany punkt.
|
Pomiar światła |
• EV 0-18 (ISO 100 · 30 mm, f/2)
• Matrycowy
• Centralnie ważony
• Punktowy
|
Tryby pomiaru:
• matrycowy,
• centralnie ważony uśredniony,
• skupiony (ok 11 % kadru)
• punktowy (ok 2.8 % kadru)
Zakres pomiaru: od 1 do 20 EV (dla 22 mm, f/2, ISO100) |
Pomiar TTL 256 segmentowy
Tryby pomiaru:
• Wielosegmentowy,
• Uśredniony,
• Punktowy |
System pomiaru 1728 -strefowy,
Tryby pomiaru:
• inteligentny matrycowy,
• centralnie-ważony,
• punktowy
Zakres pomiaru: od 0 do 18 EV (dla F2.0, ISO 100) |
Pomiar 1200 strefowy,
Tryby pomiaru:
• wielosegmentowy,
• punktowy,
• centralnie ważony |
Ostrość od |
W zależności od obiektywu |
w zależności od obiektywu |
zależne od obiektywu
|
zależne od obiektywu |
W zależności od wybranego obiektywu |
Balans bieli |
Auto, światło dzienne, pochmurne, fluorescencyjne białe, fluorescencyjne NW, fluorescencyjne dzienne, żarowe
flash, ustawienia własne, wybór temperatury |
Auto, Światło dzienne, Cień, Chmury, Świt i zachód Słońca, Światło żarówki, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa,
• ustawienia własny wg wzorca,
• Korekcja balansu bieli (w 2 skalach: niebieski/bursztynowy +/-9, purpurowy/zielony +/-9)
• Bracketing balansu bieli, 3 zdjęcia |
Auto, Światło dzienne, Cień, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (3 rodzaje),
• ustawienia własne wg wzorca. |
Auto, Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa
• 2 ustawienia własne wg wzorca,
• ustawienia wg skali Kelvina (w zakresie 2500 - 10 000 K z krokiem co 100 K),
• Korekcja (w 2 osiach B-A / M-G) balansu bieli
• Bracketing WB (3 klatki) |
Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, wolfram, świetlówki (ciepła biel, zimna biel, biel dzienna, światło dzienne), lampa błyskowa, pod wodą, temperatura barwowa (2500 – 9900 K) i filtr barwny (G7 do M7 (15 stopni), A7 do B7 (15 stopni)), własny
|
Kompensacja ekspozycji |
• ±3 (1/3 EV)
• AE brackering: ±3 |
• Kompensacja: +/- 3 EV w skoku co 1/2EV lub 1/3EV,
• Bracketing: +/- 2EV w skoku co 1/2EV lub 1/3EV, 3 klatki
• Tryb priorytetu jasnych partii obrazu
• Automatyczny optymalizator jasności (4 ustawienia) |
• Kompensacja z zakresie +/- 2 EV z krokiem co 1/3 EV
• Bracketing: 3 klatki, +/- 1/3, 2/3 lub 1 EV
• Bracketing dynamiki tonalnej: 100, 200, 400%
• Wielokrotna ekspozycja |
Kompensacja: +/- 3.0 EV w skoku co 1/3 EV
Bracketing: 3 lub 5klatek, w skoku co 1/3 lub 2/3 EV , w zakresie +/- 4/3 EV |
• Fotografie: +/- 3,0 EV (co 1/3 EV); Filmy: +/- 2,0 EV (co 1/3 EV)
• 3 klatki (1/3 EV, 2/3 EV, 1,0 EV, 2,0 EV, 3,0 EV: tylko 3 klatki); Bracketing: ciągły; Bracketing: pojedynczy, krok co 1/3 EV, 2/3 EV, 1,0 EV, 2,0 EV, 3,0 EV |
Programy |
P, A, S, M, Wi-Fi, Panorama, Smart, Auto |
Auto, Program AE P, Priorytet migawki Tv, Priorytet przysłony Av, Manualny M, Film, Kreatywne auto (CA),
• Programy tematyczne: Portret, Krajobraz, Makro, Sport, Nocny portret, Nocne zdjęcia bez statywu, Pod światło HDR
• Style obrazu: auto, standardowy, portret, krajobraz, neutralny, wierny, monochromatyczny, zdefiniowany przez użytkownika (x3)
• Filtry kreatywne (artystyczny uwydatniony, akwarela, czarno-biały ziarnisty, rozmycie ostrości, aparat-zabawka, efekt miniatury, rybie oko) |
Auto, SR Auto +, Automatyka programowa (P), Ekspozycja Manualna (M), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Własny (C), Sport, Krajobraz, Portret, SP, Adv, Auto
• Filtry artystyczne (Adv): Aparat zabawkowy, Miniatura, Dynamiczna tonacja, Wzmocnienie kolorów, Zmiękczona ostrość, Jasna tonacja, Ciemna tonacja i Częściowy kolor. |
Inteligentne Auto (iA), Program AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Manualny (M), Własny (C1 i C2), Panorama, Tryb filmowania kreatywnego
• Programy tematyczne: Czysty portret, Jedwabista cera, Miękkie podświetlenie, Czysty podświetlony, Nastrój zrelaksowania, Słodka twarzyczka dziecka, Wyrazista sceneria, Czyste błękitne niebo, Romantyczna zorza zachodu, Żywa poświata zachodu, Lśniąca woda, Pogodna noc, Chłodne nocne niebo, Ciepły krajobraz nocny, Nocny krajobraz artystyczny, Roziskrzone oświetlenie, Czysty portret nocny, Miękki obraz kwiatu, Apetyczne danie, Smakowity deser, Zatrzymaj zwierzę w ruchu, Czyste zdjęcie sportowe, Monochromatyczny
• Tryb Kreatywne sterowanie: Ekspresyjny, Retro, Nostalgia, Wysoka tonacja, Niska tonacja, Sepia, Dynamiczne czarno-białe, Mocny obraz, Wysoka dynamika, Efekt krosowania, Efekt zabawki, Zabawka pop, Pominięcie wybielania (filtr Bleach Bypass), Efekt miniatury, Fantazja, Miękka ostrość, Filtr gwiezdny, Obraz jednobarwny, Światło słoneczne |
• Efekty cyfrowe: 13 rodzajów: posteryzacja (kolor, cz.-b.), kolor pop, zdjęcie retro, częściowy kolor (R,G,B,Y), obraz czarno-biały o dużym kontraście, aparat-zabawka, miękka jasna tonacja, miękka ostrość, HDR, obraz czarno-biały z bogatymi przejściami tonalnymi, miniatura, akwarela, ilustracja |
Zdjęcia seryjne |
5 kl/s |
Szybkość 4.3 kl./s (w trybie One Shot), maksymalnie 15 zdjęć w formacie JPEG Large/Fine (17 zdjęć z kartą pamięci zgodną z UHS-I) lub 6 zdjęć w formacie RAW lub 3 zdjęcia w formacie RAW + JPEG |
• Z szybkością do 5.6 kl./s do 30 klatek JPEG lub 10 RAW / RAW+ JPEG
• Z szybkością 3 kl./s do 50 klatek JPEG lub 10 RAW / RAW+ JPEG |
• Tryb super szybki (SH): szybkość 20 kl./s, rozdzielczość ograniczona do 4 Mpix,
• Tryb szybki: szybkość 4.2 kl./s (w trybie AF AFS),
• Tryb średni: szybkość 3 kl./s (z Live view),
• Tryb wolny: szybkość 2 kl./s (z Live view),
maksymalnie 7 zdjęcia w formacie RAW, do zapełnienia karty w formacie JPEG |
• Szybkość w trybie ciągłym do 2.5 kl./s,
• W trybie priorytetu zdjęć seryjnych do 3.5 kl./s |
Lampa błyskowa |
Wbudowanej brak, podłączana zewnętrzna lampa (liczba przewodnia 8 przy ISO100) |
Brak wbudowanej lampy błyskowej.
• Synchronizacja X-sync 1/200s
• Zgodność z zewnętrznymi lampami błyskowymi: E-TTL II z lampami błyskowymi Speedlite z serii EX.
• Korekcja siły błysku +/- 2 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV |
Wbudowana typu pop-up (Super Intelligent Flash)
• Liczba przewodnia 7 (ISO 200)
• Funkcje: Auto, Redukcja efektu czerwonych oczu, Błysk wymuszony, Synchronizacja z długim czasem ekspozycji, Synchronizacja na tylną kurtynę, Błysk stłumiony, Sterowanie
• Synchronizacja do 1/180s |
Typu pop-up, TTL, liczba przewodnia 6.3 (ISO 160).
• Synchronizacja do 1/160s
• Tryby pracy: AUTO, Redukcja efektu czerwonych oczu, Synchronizacja z długimi czasami naświetlania, Synchronizacja z pierwszą kurtynę migawki, Błysk dopełniający, Wyłączenie lampy |
Typu pop-up |
Złącze hot-shoe |
Tak |
Tak |
Tak |
Nie |
Nie |
Wyjscie statywowe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Samowyzwalacz |
2-30 s. |
2 s,10 s + zdalne, 10 s + seria zdjęć 2–10 |
10 lub 2s |
2s, 10s, 10s (3 zdjęcia) |
10 s i 2 s |
Karta pamięci |
• microSD
• microSDHC
• microSDXC |
Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
Kompatybilne z UHS-I i Eye-Fi |
Karty pamięci Secure Digital SD/SDHC/SDXC (UHS-I) |
Karty pamięci: Secure Digital (SD/SDHC/SDXC), kompatybilność z UHS-I |
• Memory Stick PRO Duo, PRO-HG Duo, XC-HG Duo
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) |
LCD |
TFT-LCD, HVGA (320X480) 460.8 k |
Stały, 3.0 calowy, dotykowy, kolorowy TFT Clear View II LCD, 1 040 000 punktów, proporcje 3:2, pokrycie 100%, kąt patrzenia 170 stopni w pionie i poziomie
Jasność regulowana w 7 poziomach |
odchylany w górę i w dół, 3 calowy, kolorowy, TFT LCD, 920.000 punktów, proporcje 3:2, pokrycie 100% kadru |
odchylany (do 180 stopni), 3 calowy (proporcje 3:2), dotykowy, kolorowy TFT LCD, 1.040.000 punktów, 100% pokrycie kadru,
regulowana jasność, kontrast i kolorystyka |
odchylany (do góry o 180 stopni), 3.0 calowy, kolorowy TFT LCD, rozdzielczość 460.800 punktów, pokrycie kadru 100%
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo |
Wizjer |
Brak |
brak |
brak |
brak |
brak |
Komunikacja i złącza |
• USB 2.0 (480 Mbit/s)
• Wyjście wideo: NTS, PAL, HDMI 1.4a
• Łączność Wi-Fi: Obsługa IEEE 802.11b/g/n (SMART Camera 3.0)
• NFC |
USB 2.0 Hi-Speed (Mini-B) / Wyjście wideo (PAL/ NTSC), wyjście mini HDMI typu C, gniazdo zewnętrznego mikrofonu stereo mini jack 3.5 mm
• opcjonalnie zdalne sterowanie za pomocą pilota RC-6
• opcjonalnie moduł GPS GP-E2
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge) |
Złącze USB 2.0 Hi-speed, wyjście mini HDMI typu C,
• Wbudowana karta sieci bezprzewodowej Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n
• Opcjonalnie zdalne sterowanie za pomocą wężyka RR-90
• Obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge) |
Złącze USB 2.0 Hi Speed / wyjście audio-wideo (NTSC/PAL), wyjście mini HDMI (Typu C),
• Obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge)
• Wbudowana karta sieci bezprzewodowej Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n
• Obsługa NFC (Near Field Communication) |
• Złącze Multi Terminal/Micro USB
• Wbudowana karta sieci bezprzewodowej Wi-Fi
• Obsługa NFC (Near Field Communication) |
Zasilanie |
Bateria litowo-jonowa B740 2330 mAh, ok. 370 zdjęć przy pełnym naładowaniu |
Akumulator litowo-jonowy LP-E12 (wydajność ok. 230 zdjęć przy 23 stopniach Celsjusza)
• opcjonalnie zasilacz prądu stałego: ACK-E12 |
Akumulator litowo-jonowy NP-W126 (7.2V, pojemność 1260 mAh, wydajność ok 350 zdjęć)
|
Akumulator litowo-jonowy (7.2 V, pojemność 1025 mAh, wydajność ok 330 zdjęć z obiektywem H-PS14042) |
Akumulator litowo-jonowy (wydajność ok 420 zdjęć). |
Akcesoria |
Zewnętrzna lampa błyskowa |
Akumulator LP-E12, ładowarka LC-E12, pasek na ramie, kabel USB, instrukcja, sterowniki, oprogramowanie:
• ImageBrowser EX
• Digital Photo Professional
• PhotoStitch,
• EOS Utility (w tym program Remote Capture),
• Picture Style Editor |
Akumulator litowo-jonowy NP-W126, ładowarka BC-W126, pasek, zaślepka korpusu, CD-ROM, instrukcja |
Akumulator litowo-jonowy, ładowarka, pasek na ramie, kabel USB, zakrywka bagnetu obiektywów, płyta CD z oprogramowaniem:
• PHOTOfunSTUDIO 9.2 AE,
• SILKYPIX Developer Studio 3.1 SE
• LoiloScope (wersja testowa)
• sterowniki |
Ładowarka sieciowa AC-UB10 (ładowanie akumulatora w aparacie przez łącze USB), SELP1650, Przykrywka obiektywu, Akumulator (NP-FW50), Pasek na ramię, Przewód Micro USB, Oprogramowanie PlayMemories |
Waga |
230 g (bez baterii) |
262 g (bez akumulatora i karty pamięci)
ok. 298 g (z akumulatorem i kartą) |
280 g (bez akumulatora i karty pamięci)
330 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
280 g (bez akumulatora i obiektywu)
323 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
432 g (z akumulatorem i obiektywem H-FS1442A)
|
210 g (sam korpus)
269 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
Wymiary |
117,4 x 65,9 x 39,0 (26,8) mm |
108.6 x 66.5 x 32.3 mm |
116.9 x 66.5 x 39.0 mm
|
111.2 x 64.8 x 38.4 mm |
109.6 x 62.8 x 35.7mm |
Dodatkowe informacje |
Dodatkowe funkcje:
• Tag & Go (NFC/Wi-Fi): Photo Beam, AutoShare, Remote View Finder Pro, Mobile Link
• Funkcje SMART Mode: Piękna twarz, Najlepsza twarz, Krajobraz, Makro, Zatrzymanie akcji, Nasycone barwy, Wodospad, Sylwetka, Zachód słońca, Noc, Fajerwerki, Smuga światła, Zdjęcia ciągłe, Dzieci, Żywność, Party i Wnętrza
• Oprogramowanie: i-Launcher, Adobe Photoshop Lightroom 5, Samsung DNG Converter |
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB,
25 wersji językowych menu w tym polskie,
Dostępny w kolorach: czarnym, białym, czerwonym i srebrnym.
Redukcja zakłóceń przy wysokiej czułości ISO (4 ustawienia) i przy długim naświetlaniu.
Automatyczna korekcja jasności brzegów obiektywu
i aberracji chromatycznej
Materiał korpusu: stal nierdzewna, stop magnezu i żywica poliwęglanowa z włóknem szklanym |
Cyfrowe filtry symulujące efekt klisz fotograficznych (5 rodzajów) w tym Provia, Astia, Velvia oraz tryby zdjęć czarno-białych oraz Sepia
Dostępny w trzech kolorach: czarnym, niebieskim i czerwonym.
Wbudowana obsługa formatu RAW |
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB.
Polskie menu.
Dostępny w kolorach: czarnym, białym, złotym, czerwonym i brązowym. |
Dostępny w kolorze srebrnym i czarnym. |
Ocena użytkowników [max. 5.00] |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|
|