|
|
|
|
|
|
Producent |
Fujifilm | Nikon | Canon | Panasonic | Samsung |
Model |
X30 | Coolpix P7800 | PowerShot G16 | Lumix DMC-LX7 | EX2F |
Data premiery |
2014-08-26 |
2013-09-05 |
2013-08-22 |
2012-07-18 |
2012-07-03 |
Liczba pikseli |
12 Mpix |
12 Mpix |
12 Mpix |
10 Mpix |
12 Mpix |
Dostępne rozdzielczości |
• 4000 × 3000
• 4000 ×2664 (3:2)
• 4000×1584 (16:9)
• 2992×2992 (1:1)
• 2816 × 2112
• 2816 × 1864 (3:2)
• 2816×1584 (16:9)
• 2112×2112 (1:1)
• 2048× 1536
• 2048 × 1360 (3:2)
• 1920×1080 (16:9)
• 1536×1536 (1:1)
• Tryby panoramy |
• 4000 x 3000
• 3264 x 2448
• 2272 x 1704
• 1600 x 1200
• 640 x 480
• 3984 x 2656 (3:2)
• 3968 x 2232 (16:9)
• 3000 x 3000 (1:1) |
• 4000 x 3000
• 2816 x 2112
• 1600 x 1200
• 640 x 480
• 4000 x 2248 (16:9)
• Inne tryby z proporcjami 16:9, 3:2, 4:5 i 1:1 |
• 3968 x 2232 (16:9)
• 3648 x 2736
• 3776 x 2520 (3:2)
• 3072 x 2304
• 2736 x 2736 (1:1)
• 2560 x 1920
• 2048 x 1536
• 1600 x 1200
• 640 x 480
• Dostępne także inne tryby dla : 3:2, 16:9, 1:1 |
• 4000 x 3000
• 4000 x 2672 (3:2)
• 4000 x 2248 (16:9)
• 3264 x 2448
• 2832 x 2832 (1:1)
• 2592 x 1944
• 1984 x 1488
• 1920 x 1080 (16:9)
• 1024 x 768 |
Matryca |
2/3 cala, X-Trans CMOS II, 4:3 |
1/1.7-cala CMOS BSI, 4:3, całkowita liczba pikseli ok. 12.76 miliona |
1/1.7 cala, BSI CMOS, 4:3, |
1/1.7 cala, MOS, całkowita liczba pikseli: ok. 12.7 Mpix |
1/1.7 cala (7.44 x 5.58 mm), CMOS-BSI, 4:3, całkowita liczba pikseli: 12.76 Mpix |
Procesor obrazu |
EXR Processor II |
EXPEED C2 |
DIGIC 6 z technologią iSAPS |
Venus Engine VII FHD |
brak danych |
Format zapisu |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF), RAW, RAW+JPEG
• Filmy: MPEG4 (MOV, H.264)
• Dźwięk: PCM stereo
|
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF, MPF) ,
RAW (12-bit, nieskompresowany, pliki .NRW), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Fine/Normal/Basic
• Filmy: MOV (MPEG-4 AVC H.264)
• Dźwięk: WAV (notatki dźwiękowe) / AAC stereo (film) |
• Zdjęcia: JPEG (Exif 2.3, DCF, DPOF 1.1),
RAW (.CR2), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Superfine / Fine
• Filmy: MP4 (MPEG4-AVC / H.264),
• Dźwięk: MPEG2 AAC-LC (stereo) |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF),
RAW, RAW+JPEG,
• Zdjęcia 3D: MPO
Rodzaje JPEG: Fine/Standard
• Filmy: AVCHD, MP4
• Dźwięk: stereo |
• Zdjęcia: JPEG
RAW, RAW+JPEG
• Filmy: H.264 (MPEG-4, AVC) z dźwiękiem stereo
• Dźwięk: AAC
|
Zakres ISO |
Auto, 100-12800 |
80 – 1600 ISO, 3200 ISO, Hi 1 (równoważny ISO 6400, dostępny w trybach P, S, A i M) |
AUTO, 80, 100, 125, 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800 ISO |
Auto, i.ISO, 80, 100, 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800* ISO z możliwością zmiany w krokach co 1/3 EV
* - z funkcją Pixel Mixed Readout |
Auto, 80, 100, 200, 400, 800, 1600, 3200 ISO
W trybie rozszerzonym: 6400, 12800 ISO |
Migawka |
30 s – 1/4000 s
|
Mechaniczna oraz elektroniczna CMOS
1 s - 1/4000 s
60 s - 1/4000s (przy czułości ISO 80–400 w trybie M)
Sterowana elektronicznie 7-segmentowa przysłona irysowa |
Auto: 1 s - 1/4000 s
250 s - 1/4000 s (pełen zakres - zależnie od trybu fotografowania)
|
250 - 1/4000 s (ISO80-ISO1600)
30 - 1/4000 s (ISO2000 - ISO3200)
8 - 1/4000 s (ISO4000 - ISO12800)
• Wbudowany filtr szary ND |
30 s – 1/2000 s
Wbudowany filtr szary ND
|
Konstrukcja obiektywu |
Fujinon Aspherical Super EBC
11 elementów w 9 grupach w tym:
(3 elementy asferyczne ze szkła odlewanego, 2 elementy ze szkła ED),
powłoki Super HT-EBC
|
NIKKOR
13 elementów w 10 grupach (2 soczewki ze szkła ED) |
Canon,
11 elementów w 9 grupach
(1 element jednostronnie asferyczny, 1 element UD i 2 elementy dwustronnie asferyczne) |
LEICA DC VARIO-SUMMILUX,
11 elementów w 10 grupach,
(5 soczewek asferycznych /9 powierzchni asferycznych)
2 elementy ED (w tym 1 asferyczny)
1 soczewka z powłokami Nano Surface |
Schneider-Kreuznach Varioplan
11 elementów w 9 grupach w tym 4 soczewki asferyczne i 2 soczewki o wysokim współczynniku załamania |
Ogniskowa obiektywu |
7.1 – 28.4 mm
(ekwiwalent: 28 – 112 mm dla filmu 35 mm) |
6.0-42.8 mm
(28-200 mm – odpowiednik formatu 35mm) |
6.1 - 30.5 mm
(ekwiwalent małoobrazkowy 28-140 mm) |
4.7 - 17.7 mm
(ekwiwalent: 24-90 mm dla filmu 35 mm) |
5.2 – 17.2 mm
(ekwiwalent: 24 – 80 mm dla filmu 35 mm)
|
Światłosiła: |
f/2.0 - 2.8 |
f/2.0-4.0 |
f/1.8 - 2.8 |
f/1.4-2.3 |
f/1.4 – 2.7 |
Zoom optyczny |
4x |
7.1x |
5x |
3.8x |
3.3x |
Zoom cyfrowy |
2x |
4x |
4x |
4x |
4x |
Stabilizacja obrazu |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Zapis wideo |
• 1920 x 1080 (Full HD) - 60p / 50p / 30p / 25p / 24p
• 1280 x 720 (HD) - 60p / 50p / 30p / 25p / 24p
• 640 x 480 (VGA) z szybkością 30 kl./s |
• 1920 x 1080 (Full HD 1080p) z szybkością 30 lub 25 kl./s,
• 1280 x 720 (HD 720p) z szybkością 30 lub 25 kl./s,
• 640x480 (VGA) z szybkością 30 lub 25 kl./s,
Szybkie filmy:
• 640x480 z szybkością 120 kl./s (filmy w 4-krotnie zwolnionym tempie),
• 1280 x 720 z szybkością 60 kl./s (filmy w 2-krotnie zwolnionym tempie),
• 1920 x 1080 z szybkością 15 kl./s (filmy w 2-krotnie przyspieszonym tempie) |
• 1920 x 1080 pix (Full HD), z szybkością 60 lub 30 kl./s
• 1280 x 720 pix (HD), z szybkością 30 kl./s
• 640 x 480 pix (VGA), z szybkością 30 kl./s
Czas nagrywania: do 4GB lub 29 min. 59 s (FullHD, HD) lub 1 godz. (VGA, QVGA)
Film w zwolnionym tempie:
• 640 x 480 z szybkością 120 kl./s,
• 320 x 240 z szybkością 240 kl./s,
Efekt miniatury (HD, VGA): 6 kl./s, 3 kl./s, 1.5 kl./s
Hybrydowa automatyka (HD) |
Dla systemu PAL:
• 1920 x 1080 pix. 50p (Full HD, AVCHD) z jakością 28 Mbit/s
• 1920 x 1080 pix. 50i (Full HD, AVCHD) z jakością 17 Mbit/s
• 1920 x 1080 pix. z szybkością 25 kl./s (Full HD, MP4) z jakością 20 Mbit/s
• 1280 x 720 pix. z szybkością 25 kl./s (HD, MP4) z jakością 10 Mbit/s
• 1280 x 720 pix. z szybkością 25 kl./s (HD, MP4), na wyjściu z matrycy z szybkością 100 kl./s
• 640 x 480 pix. z szybkością 25 kl./s (VGA, MP4) z jakością 4 Mbit/s |
• 1920x1080 (Full HD 1080p), z szybkością 30 kl./s
• 1280x720 (HD 720p), z szybkością 30 kl./s
• 640 x 480 (VGA), z szybkością 120 lub 30 kl./s
• 320 × 240 (QVGA), z szybkością 30 kl./s
• 384 × 288, z szybkością 240 kl./s
• 192 × 144, z szybkością 480 kl./s |
Ogniskowanie |
AF hybrydowy na bazie detekcji kontrastu (sensor), MF, detekcja fazy
• Tryby pól AF: Wielopunktowy, Jedno strefowy, Śledzenie AF
• Tryby AF: Normalny, Makro, Super Makro
• Tryb napędu AF: Pojedynczy - AF/S, Ciągły - AF/C, Ręczny MF
• Funkcja wykrywania twarzy
• Dioda wspomagająca AF
• 49 punktów autofocusa |
AF oparty o detekcje kontrastu, MF
• Tryby pól AF: Priorytet twarzy, automatycznie (automatyczny wybór z 9 pól AF), centralny (szeroki, normalny), manualny z 99 polami ostrości, śledzenie obiektów w ruchu, AF z wyszukiwaniem celu
• Funkcja śledzenia AF
• Funkcja wykrywania twarzy
• Tryby AF: Normalny, Makro, Nieskończoność, MF |
AF TTL z funkcją śledzenia, MF
• Tryby AF: AiAF (9-punktowy lub wykrywanie twarzy z wyborem i śledzeniem), 1-punktowy AF (dostępna każda pozycja lub ustalony środek)
• Tryby napędu AF:pojedynczy, ciągły, Servo AF/AE, śledzenie AF
• Zmiana wielkości ramki AF: normalna, mała
• Wspomaganie AF: wbudowana lampka
|
AF lub MF,
• Tryby AF: Normalny, Makro.
• Tryby pól AF: wykrywanie twarzy, śledzenie AF, wielostrefowy (23 punkty), 1 strefowy (o zmiennej wielkości strefy),
• Szybki AF (wł./wył.),
• Ciągły AF (tylko w trybie filmowania),
• Wspomaganie AF: wbudowana lampka |
AF oparty o detekcję kontrastu, MF
• Funkcja wykrywania twarzy
• Tryby AF: Normalny, Makro
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda |
Pomiar światła |
Tryby pomiaru:
• Wielosegmentowy,
• Uśredniony,
• Punktowy.
|
Tryby pomiaru:
• Matrycowy,
• Centralnie ważony, uśredniony,
• Punktowy (centralny),
• Punktowy w aktywnym polu AF |
Tryby pomiaru:
• Wielosegmentowy (związany z ramką AF wykrywania twarzy),
• Centralnie ważony uśredniony,
• Punktowy (w centrum / w ramce wykrywania twarzy / w ramce FlexiZone) |
Tryby pomiaru:
• Wielopunktowy,
• Centralnie ważony,
• Punktowy. |
Tryby pomiaru:
• Matrycowy,
• Centralnie ważony,
• Centralny punktowy
• Na wykrytej twarzy |
Ostrość od |
• Od 50 cm
• Macro: od 1 cm |
• AF Normalny (szeroki kąt): od 50 cm do nieskończoności
• AF Normalny (tele): od 80 cm do nieskończoności
• AF Makro (szeroki kąt): od 2cm do nieskończoności
• AF Makro (tele): od 50 cm do nieskończoności |
AF w trybie makro (szeroki kąt): od 1 cm
|
• AF Normalny (szeroki kąt): od 50 cm do nieskończoności,
• AF Makro, MF, iA (szeroki kąt): od 1 cm do nieskończoności,
• AF Makro, MF, iA (tele): od 30 cm do nieskończoności, |
• AF Normalny, szeroki kąt: od 40 cm do nieskończoności
• AF Makro, szeroki kąt: od 1 do nieskończoności |
Balans bieli |
Auto, Światło dzienne, Cień, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (3 rodzaje), Pod wodą
• ustawienia temperatury barwowej w skali Kelvina,
• korekta balansu bieli w 2 osiach czerwień-błękit (cyan) / niebieski-żółty w +/- 9 krokach
• ustawienia własne wg wzorca. |
Auto (1,2), Światło dzienne, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (3 rodzaje), Lampa błyskowa,
• ustawienia własne wg wzorca.
• wybór temperatury barwowej (K)
• bracketing balansu bieli |
Auto (z balansem bieli dla twarzy), Słoneczny dzień, Pochmurny dzień, Żarówki, Światło jarzeniowe (2 rodzaje), Lampa błyskowa, Pod wodą,
• 2 ustawienia własne według wzorca
• Korekcja balansu bieli |
Auto, Światło dzienne, Chmury, Zacienienie, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa,
• ustawienia własne wg wzorca (2 ustawienia),
• korekcja balansu bieli w 2 osiach. |
Auto, Światło dzienne, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (2 rodzaje),
• ustawienia własne wg wzorca,
• ustawienia temperatury barwowej wg skali Kelvina,
• korekcja i bracketing balansu bieli |
Kompensacja ekspozycji |
• Kompensacja z zakresie +/- 3 EV z krokiem co 1/3 EV
• Bracketing: 3 klatki, +/- 1/3, 2/3 lub 1 EV |
Kompensacja: +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV
Bracketing: 3 klatki |
• Kompensacja: +/-3 EV w krokach co 1/3 EV
Ręczna lub automatyczna korekcja zakresu dynamiki
• Bracketing: 1/3 - 2 EV w krokach co 1/3 EV |
Kompensacja: +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV,
Bracketing: 3 klatki, w krokach co 1/3 EV, zakres +/- 3 EV |
• Kompensacja: +/- 2 EV w krokach co 1/3 EV
• Bracketing: 3 zdjęcia
|
Programy |
Auto, Zaawansowany SR Auto, Zaawansowany (Adv), Automatyka programowa (P), Ekspozycja Manualna (M), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), SP, Film, Własny (C1, C2).
• Programy tematyczne: Portret, Wzbogacony portret, Krajobraz, Zdjęcia sportowe, Sceny nocne, Sceny nocne (Statyw), Sztuczne ognie, Zachód słońca, Śnieg, Plaża, Przyjęcie, Kwiaty, Tekst, Zdjęcia podwodne.
|
Auto, Automatyka programowa (P), Preselekcja czasu (S), Preselekcja przysłony (A), Ekspozycja Manualna (M), Ustawienia użytkownika (U1,U2, U3), Film, Ustawienie osobiste filmowania, Efekty specjalne
• Programy tematyczne (SCENE): Automatyczny wybór programu, Portret, Krajobraz, Sport, Portret nocny, Przyjęcie/wnętrza, Plaża, Śnieg, Zachód słońca, Zmierzch/świt, Krajobraz nocny, Makro, Żywność, Muzeum, Sztuczne ognie, Kopia czarno-biała, Zdjęcia pod światło, Panorama, Portret zwierzaka
• Filtry efektów: Zmiękczenie, Nostalgiczna sepia, Rozjaśnienie, Przyciemnienie, zdjęcia monochromatyczne o wysokim kontraście, Kolor selektywny, Krosowanie, Ekspozycja z zoomem, Rozogniskowanie podczas ekspozycji, kreatywne zdjęcia monochromatyczne, malowanie |
Smart Auto (58 wykrywanych scen), Hybrydowe Auto, Programowa AE - P, Preselekcja czasu - Tv, Preselekcja przysłony - Av, Nast. ręczne - M, Ustawienia własne - C1 i C2, Film,
• Specjalne Sceny (SCN): portrety, inteligentna migawka (uśmiech, wyzwalanie mrugnięciem, samowyzwalacz dla twarzy), gwiazdy (gwiaździste niebo, gwiezdne ślady, film poklatkowy o gwiazdach), nocne ujęcie z ręki, pod wodą, śnieg, sztuczne ognie,
• Filtry kreatywne: wysoki zakres dynamiczny, nostalgia, efekt rybiego oka, efekt miniatury, efekt aparatu zabawki, rozmycie, monochromatyczny, super żywe kolory, efekt plakatu.
• Efekty fotograficzne: Moje kolory (moje kolory wyłączone, żywe, neutralne, sepia, czarno-biały, film pozytywowy, jaśniejszy odcień skóry, ciemniejszy odcień skóry, żywy niebieski, żywy zielony, żywy czerwony, kolor niestandardowy). |
Tryb Inteligentny Auto (iA), Program (P), Priorytet migawki (S), Priorytet przysłony (A), Ręczna Ekspozycja (M),
2 Tryby użytkownika (C1,C2), Tryb kreatywnej kontroli (filtry cyfrowe), Tryb kreatywnego filmowania,
• Programy tematyczne (SCN): Portret, Gładka skóra, Krajobraz, Panorama, Sport, Nocny portret, Nocny krajobraz, Nocne zdjęcia z ręki, HDR, Jedzenie, Dzieci (2 tryby), Zwierzęta, Zachód słońca, Przez szybę, Zdjęcia 3D
• Filtry cyfrowe: Ekspresyjny, Retro, Wysoka tonacja, Niska tonacja, Sepia, Dynamiczne czarno-białe, Mocny obraz, Duża dynamika, Efekt krosowania, Efekt zabawki, Efekt miniatury, Miękka ostrość, Filtr gwiezdny, Obraz jednobarwny, Rozmycie stonowane, Rozmycie radialne. |
Smart Auto, Program AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Ręczna ekspozycja (M), Wi-Fi, Film
• Magic Plus: Panorama, Magiczne ramki, Zdjęcie połączone, Zdjęcie w zdjęciu, Artystyczny pędzel, HDR
• Programy tematyczne (Scene): Beauty Shot, Noc, Krajobraz, Tekst, Zachód Słońca, Świt, Pod światło, Plaża i śnieg, Zdjęcia 3D |
Zdjęcia seryjne |
12 kl./s |
• Zdjęcia seryjne szybkie: z szybkością 8 kl./s do 6 zdjęć
• Zdjęcia seryjne szybkie: z szybkością 4 kl./s do 6 zdjęć
• Zdjęcia seryjne szybkie: z szybkością 1 kl./s do 30 zdjęć
• Szybkie zdjęcia seryjne: z szybkością 120 lub 60 kl./s do 60 zdjęć
• Zdjęcia z interwałem czasowym
• Funkcja Najlepsze zdjęcie BSS
• Seria 16 zdjęć |
• Z szybkością 12.2 kl./s do 5 klatek, następnie z szybkością 9.3 kl./s do 522 klatek
• Z AF, z szybkością 5.7 kl./s
• Z LV, z szybkością 5.9 kl./s |
• Tryb Normalny: szybkość 11 kl./s, maks. 12 zdjęć lub z szybkością 5 kl./s z AF z funkcją śledzenia
• Tryb Szybkie zdjęcia seryjne: szybkość 40 kl./s z rozdzielczością ograniczoną do 5 Mpix lub 60 kl./s z rozdzielczością ograniczoną do 2.5 Mpix |
Z szybkością 10, 5 lub 3 kl./s |
Lampa błyskowa |
Funkcje: Auto, Redukcja efektu czerwonych oczu, Błysk wymuszony, Synchronizacja z długim czasem migawki, Błysk wyłączony
• Zakres (czułość ISO Auto): do 7 m (szeroki kąt) |
Wbudowana, Błysk automatyczny TTL z przedbłyskami monitorującymi lub tryb manualny
• Kompensacja błysku: +/- 2 EV w krokach co 1/3 EV
• Zakres (ISO auto): 0.5-10 m (szeroki kąt), 0.5-5.5 m (tele).
• Obsługa sterowania lampą błyskową w trybie i-TTL z lampami współpracującymi systemem Nikon CLS
• Bezprzewodowy system oświetlenia obsługiwany po ustawieniu wbudowanej lampy błyskowej w tryb sterownika (ma zastosowanie tylko w grupie A i dla stałego ustawienia 3 CH) |
Tryby: Auto, Włączona/wyłączona, Redukcja czerwonych oczu, Synchronizacja z długim czasem naświetlania, Synchronizacja na 2-gą kurtynę,
• Korekcja błysku: +/-2 EV w krokach co 1/3 EV,
• Ekspozycja lampy z wykrywaniem twarzy, bezpieczna ekspozycja lampy, inteligentna ekspozycja lampy
• Ręczne nastawy błysku (3 poziomy z wykorzystaniem wbudowanej lampy błyskowej, maksymalnie 19 poziomów z wykorzystaniem zewnętrznych lamp błyskowych Speedlite 270EX II i 430EX II, 22 poziomy z wykorzystaniem lamp 580EX II, 600EX i 600EX-RT)
• Zasięg błysku: od 50cm do 5 m (szeroki kąt), od 50cm do 4.5 m (tele)
• Zewnętrzne lampy błyskowe: Automatyka E-TTL dla Speedlite z serii EX, lampy błyskowe Macro Twin Lite MT-24EX, Macro Ring Lite MR-14EX, lampy błyskowe dużej mocy Canon High Power Flash HF-DC1 i HF-DC2 |
Funkcje: Auto, Auto+Redukcja efektu czerwonych oczu, Brak błysku, Błysk wymuszony, Synchronizacja z długim czasem, Synchronizacja na 1 i 2 kurtynę.
• Zasięg (Auto ISO): 0.8-8.5 m (szeroki kąt), 0.3-5.2 m (tele). |
Funkcje: Auto, Auto+Redukcja efektu czerwonych oczu, Brak błysku, Błysk wypełniający, Synchronizacja z długim czasem, Ręczne ustawienie siły błysku
• Zakres błysku (ISO Auto): 0.8-7.8 m (szeroki kąt), 0.8-4.1 m (tele) |
Złącze hot-shoe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Wyjscie statywowe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Samowyzwalacz |
10 lub 2s, |
1, 2 i 10 s |
2 lub 10 s, Nastawy użytkownika, |
2, 10 s, 10s (3 zdjęcia) |
2 s lub 10 s |
Karta pamięci |
Karty pamięci Secure Digital SD/SDHC/SDXC |
Pamięć wewnętrzna: ok. 86 MB,
• Karty pamięci: Secure Digital SD/SDHC/SDXC
Współpraca z kartami Eye-Fi X2 (i nowszymi)
|
Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
|
Pamięć wewnętrzna ok 70MB,
• Karty pamięci: Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) |
Pamięć wewnętrzna
• Karty pamięci Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
|
LCD |
Stały, 3 calowy, kolorowy TFT LCD, 920.000 punktów,
pokrycie ok. 100% kadru |
Uchylany i obrotowy, 3.0 calowy, kolorowy TFT LCD, 921.000 punktów,
jasność regulowana w 6 poziomach
100% pokrycie kadru |
stały, 3.0 calowy, kolorowy, PureColor II G LCD (TFT), ok. 922.000 punktów, pole obrazu 100% |
Stały, 3.0-calowy, kolorowy TFT LCD, 920.000 punktów, pole widzenia ok. 100%, powłoki przeciwodblaskowe AR, |
Odchylany i obrotowy, 3.0 calowy, kolorowy AMOLED, 614.000 punktów |
Wizjer |
Elektroniczny, o rozdzielczości 2.360.000 i powiększeniu 0.65× |
Wizjer elektroniczny, 0.2 cala, LCD o rozdzielczości 921 000 punktów, korekta dioptrażu od -3 do +1, 100% pokrycie kadru |
Tak, optyczny z korekcją dioptrii |
Opcjonalne: zewnętrzny elektroniczny EVF DMW-LVF2 montowane w złączu hot-shoe |
Opcjonalnie elektroniczny |
Komunikacja i złącza |
• Złącze USB 2.0 Hi-speed
• Micro-HDMI
• Wi-Fi 802.11b/g/n |
Uniwersalne złącze USB 2.0 Hi-speed (MTP/PTP) / wyjście audio-wideo (PAL/NTSC), złącze HDMI mini typu C, wejście mikrofonu stereo mini jack 3.5 mm, gniazdo akcesoriów
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge)
• Opcjonalnie zdalne sterowanie za pomocą pilota ML-L3.
• Opcjonalnie moduł GPS GP-1 |
USB 2.0 Hi-Speed (Mini-B, MTP, PTP), wyjście mini-HDMI (Typu C) / wyjście audio-wideo (PAL/NTSC)
• Wbudowana sieć bezprzewodowa Wi-Fi (IEEE802.11b/g/n)
• Opcjonalnie wężyk spustowy RS-60E3
• Obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge)
• Wsparcie dla GPS przez urządzenia przenośne (połączenie ze zgodnym smartfonem) |
Uniwersalne złącze USB 2.0 High-speed / wyjście audio-wideo(PAL/NTSC), wyjście mini HDMI, złącze zewnętrznego wizjera elektronicznego
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge) |
Uniwersalne złącze USB 2.0 / wyjście audio-wideo (PAL/NTSC) / wejście zasilacza sieciowego, wyjście HDMI 1.4
• Opcjonalnie zdalne sterownie pilotem
• Wbudowana karta sieci bezprzewodowej Wi-Fi |
Zasilanie |
Akumulator litowo-jonowy NP-95, wydajność ok. 470 zdjęć |
Akumulator litowo-jonowy EN-EL14 (7.4 V, pojemność 1030 mAh, wydajność ok. 350 zdjęć)
• Opcjonalnie zasilacz sieciowy EH-5b (używany w połączeniu ze złączem zasilania EP-5A) |
Akumulator litowo-jonowy NB-10L (wydajność ok 360 zdjęć),
Opcjonalnie zasilacz sieciowy ACK-DC80 |
Akumulator litowo-jonowy (3.6V, pojemność 1250 mAh, wydajność ok 330 zdjęć),
• Opcjonalnie zasilacz sieciowy . |
Akumulator litowo-jonowy SLB-10A |
Akcesoria |
Akumulator litowo-jonowy NP-95, ładowarka, pasek na ramię, kabel USB, zakrywka obiektywu, CD-ROM, instrukcja |
Pasek aparatu, pokrywka sanek mocujących, pokrywka obiektywu, akumulator jonowo-litowy EN-EL14 (z pokrywką styków), ładowarka MH-24, kabel USB, dysk CD-ROM z programem ViewNX 2, dysk CD-ROM z dokumentacją aparatu |
Akumulator NB-10L, ładowarka CB-2LCE, kabel USB, kabel audio-wideo, pasek, instrukcja, płyta z oprogramowaniem:
• ImageBrowser - przeglądanie, drukowanie
• Map Utility
• Digital Photo Professional - do obróbki obrazów RAW
Opcjonalnie obudowa wodoodporna (40 m) WP-DC52 |
Akumulator litowo-jonowy , ładowarka, zaślepka obiektywu, kabel USB, pasek, instrukcja, zaślepka złącza hot-shoe, oprogramowanie:
• PHOTOfunSTUDIO - 8.3 PE
• SilkyPix Developer Studio,
• sterowniki |
Akumulator litowo-jonowy SLB-10A, oprogramowanie: iLauncher, PC Auto Backup, Samsung Raw Converter
|
Waga |
423 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
ok 399 g (z akumulatorem i kartą pamięci SD) |
356 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
269 g (bez akumulatora i karty pamięci),
ok. 298 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
294 g |
Wymiary |
119 mm x 72 mm x 60 mm |
118.5 x 77.5 x 50.4 mm (bez części wystających) |
108.8 x 75.9 x 40.3 mm |
110.5 x 67.1 x 46.6 mm |
112 x 62 x 29 mm |
Dodatkowe informacje |
Funkcja elektronicznej poziomicy.
10 trybów naśladujących wygląd zdjęć robionych przy użyciu tradycyjnych filmów marki Fujifilm: Velvia, PROVIA, ASTIA, CLASSIC CHROME, PRO Neg.Std, PRO Neg.Hi, MONO z filtrem żółtym Ye, czerwonym R lub zielonym G, SEPIA.
Cyfrowe filtry: Wzmocnienie kolorów, Aparat zabawkowy, Miniatura, Dynamiczna tonacja, Częściowy kolor, Jasna tonacja, Ciemna tonacja, Zmiękczona ostrość.
Stabilizacja OIS (optyczna w obiektywie).
|
Polskie menu
|
Polskie menu.
Stabilizacja w 5-ciu osiach o efektywności do 3 EV (wg. producenta)
Dostępne przestrzenie kolorów: sRGB. |
Polskie menu.
Stabilizacja Power O.I.S. |
Korpus magnezowy
Obsługa e-mail
Cyfrowa stabilizacja obrazu (dodatkowo poza optyczną) |
Ocena użytkowników [max. 5.00] |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|
|