|
|
|
|
|
|
Producent |
Olympus | Canon | Fujifilm | Panasonic | Sony |
Model |
OM-D E-M5 Mark III | EOS M6 Mark II | X-T30 | Lumix DC-G90 | A6600 |
Data premiery |
2019-10-17 |
2019-08-28 |
2019-02-14 |
2019-04-05 |
2019-08-28 |
Liczba pikseli |
20.4 Mpix |
32.5 Mpix |
26.1 Mpix |
20.3 Mpix |
24.2 Mpix |
Dostępne rozdzielczości |
• RAW: 5184 x 3888 - skompresowany, Fine (kompresja: 1/4)
• 4608 x 3456 (RAW, JPEG)
• 2560 x 1920 (JPEG)
• 1280 x 980 (JPEG)
• Tryby: 4:3, 3:2, 16:9, 1:1, 3:4
• (w trybie RAW zapisywane w EXIF) |
• JPEG 3:2: (L) 6960 x 4640, (M) 4800 x 3200, (S1) 3472 x
2320, (S2) 2400 x 1600, (RAW/CRAW) 6960 x 4640
• JPEG 4:3: (L) 6160 x 4640, (M) 4256x3200, (S1)
3072x2320, (S2) 2112x1600, (RAW/CRAW) 6960 x 4640
• JPEG 16:9: (L) 6960x3904, (M) 4800x2688, (S1)
3472x1952, (S2) 2400x1344, (RAW/CRAW) 6960 x 4640
• JPEG 1:1: (L) 4646x4646, (M) 3200x3200, (S1)
2320x2320, (S2) 1600x1600, (RAW/CRAW) 6960 x 4640 |
• 6240 x 4160
• 6240 x 3512 (16:9)
• 4160 x 4160 (1:1)
• Dostępne mniejsze rozdzielczości dla trybów 3:2, 16:9, 1:1 |
• 5184 x 3888 (4:3)
• 5184 x 3456 (3:2)
• 5184 x 2920 (16:9)
• 3888 x 3888 (1:1)
• Dostępne także mniejsze rozdzielczości dla trybów 4:3, 3:2, 16:9 i 1:1 |
• 6000 x 4000 (RAW, JPEG)
• 4240 x 2832 (JPEG)
• 3008 x 2000 (JPEG)
• 6000 x 3376 (JPEG, 16:9)
• 4240 x 2400 (JPEG, 16:9)
• 3008 x 1688 (JPEG, 16:9)
• Dostępny też tryb 3:2 |
Matryca |
17.3 x 13 mm (4/3) Live-MOS, 4:3,
mechanizm samoczyszczenia matrycy za pomocą ultradźwięków (SSWF) |
22.3 × 14.9 mm(APS-C) Dual Pixel CMOS |
23.5 x 15.6 mm (APS-C) X-Trans CMOS IV, 3:2 z filtrem barw podstawowych
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków |
17.3 x 13 mm (4/3) Live MOS, 4:3, całkowita liczba pikseli: 21.77 Mpix, brak filtra AA
mechanizm samoczyszczenia matrycy za pomocą ultradźwięków |
23.5 x 15.6 mm (APS-C), Exmor CMOS, 3:2
• Powłoka antystatyczna na filtrze optycznym i ultradźwiękowy mechanizm wibrujący
|
Procesor obrazu |
TruePic VIII |
DIGIC 8 |
X-Processor 4 |
Venus Engine |
BIONZ X |
Format zapisu |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF, DPOF, DCF),
RAW (12-bit, pliki .ORF, bezstratna kompresja), JPEG+RAW
Rodzaje JPEG: Fine/Normal
• Zdjęcia 3D: MPO
• Filmy: MOV (MPEG-4 AVC/H.264), AVI (Motion JPG)
• Dźwięk: Wave (stereo PCM/16-bitów, 48kHz) |
• JPEG: (Exif 2.31)
• RAW: RAW (14bit, CR3), |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF), RAW 14 bit, RAW+JPEG
• Filmy: MOV (MPEG-4 AVC/H.264)
• Audio: Linearny PCM / stereo, próbkowanie 24bit / 48KHz)
|
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.31, DCF),
Zdjęcia 3D: MPO, MPO+JPEG
RAW, JPEG+RAW
Rodzaje JPEG: Fine/Standard
• Filmy: AVCHD, MP4
• Dźwięk: Dolby Digital stereo (AVCHD), AAC stereo (MP4) |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0, 14 bit, MPF Baseline), RAW (pliki .ARW 2.3), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Fine/ Standard
• Filmy: MP4 / AVCHD 2.0 (MPEG4 AVC / H.264), XAVC S
• Dźwięk: AAC LC, AC3, Dolby Digital 2 CH, Linear PCM (stereo)
|
Zakres ISO |
Auto (200–25600 ISO, możliwość dostosowania),
200–25600 ISO w krokach co 1/3 lub 1 EV
• Bracketing dla ISO: 3 kadry ze zmianą co 1/3, 2/3 lub 1 EV |
100-25600, rozszerzone 51200 |
Auto (1-3), 160-12800 ISO
80, 100, 125, 25600, 51200 ISO (tryby rozszerzone) |
Auto, 200 - 25600 ISO z krokiem co 1/3 EV, Inteligentne ISO
Tryb rozszerzony: 100 ISO |
Auto (100-32000 ISO z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy),
Rozszerzone do ISO 102400 |
Migawka |
• Szczelinowa sterowana elektronicznie,
1/8000 - 60 s (ze zmianą co 1/3, 1/2 lub 1EV)
• Elektroniczna migawka: 1/32000 - 60 s
|
• Szczelinowa sterowana elektronicznie o przebiegu pionowym, 30 - 1/4000 sec, bulb
• Elektroniczna, 30 - 1/16000 sec
|
30 s - 1/4000 s, Bulb (do 60 min.)
1/32000 - migawka elektroniczna
|
• Szczelinowa, 60 s - 1/4000 s, Bulb
• Migawka elektroniczna: 1 s - 1/16000 s / filmy: 1/25 s - 1/16000 s |
Szczelinowa sterowana elektronicznie, 30-1/4000 s w krokach co 1/3 EV, Bulb
|
Konstrukcja obiektywu |
Obiektywy systemu micro 4/3,
poprzez adapter także obiektywy systemu 4/3 lub OM
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x2.0 |
Z bagnetem Canon EF-M
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.6 |
Z bagnetem Fujifilm X
powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: x1.5
|
Obiektywy systemu micro 4/3 |
Z bagnetem Sony E, powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: x1.5 |
Ogniskowa obiektywu |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
Światłosiła: |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
Zoom optyczny |
0x |
0x |
0x |
0x |
0x |
Zoom cyfrowy |
0x |
0x |
0x |
4x |
4x |
Stabilizacja obrazu |
Tak |
Nie |
Nie |
Tak |
Tak |
Zapis wideo |
• Ultra HD 4K, 3840 x 2160 px, 30, 25, 24 kl./s, transfer 102 Mbps
• C4K, 4096 x 2160, 24 kl./s, transfer 237 Mbps
• Full HD, 1920 x 1080 px, 16:9, 30p, 25p, 24p
• HD, 1280 x 720 px (16:9), 60p, 50p, 30p, 25p, 24p
• 1280 x 720 pix (HD 16:9) z szybkością 30 kl./s
• 640 x 480 px, 30p
• Maks. rozmiar pliku 4 GB (AVCHD) lub 2 GB (Motion-JPEG)
• Maks. czas nagrania: 29 min. (MOV), 7 min. (HD Motion-JPEG), 14 min. (VGA Motion-JPEG)
• Wbudowany mikrofon stereo
• Redukcja szumu wiatru
• Regulowana głośność nagrywania
• Stabilizacja
• Klipy filmowe 1, 2, 4, 8 s |
• 4K (3840 x 2160) 29.97 fps
• Full HD (1920 x 1080) 119.88 fps
• HD (1280 x 720) 59.94 fps
• HDR (1920 x 1080) 29.97 fps
Maksymalna długość 29min 59sec, maksymalny rozmiar pliku 4GB |
• DCI 4K 4096 x 2160 / 29.97, 25, 24 23.98p
• 4K 3840 x 2160 / 29.97, 25, 24, 23.98p
• Full HD 2048 x 1080, 1920 x 1080 / 59.94, 50, 29.97, 25, 24, 23.98p
• Full HD1920 x 1080 / 120, 100p
|
• 3840 x 2160, 30p, 25p, 24p (MP4)
• 1920 x 1080, 60p, 50p, 50i, 30p, 24p (MP4, AVCHD)
• 1280 x 720, 30p, 25p |
• 4K (3840 x 2160), 30p, 25p, 24p
• Full HD (1920 x 1080), 120p, 60p, 60i, 30p, 24p
• HD (1280 x 720), 25p
• XAVC S 100 Mbps, ACHD 28 Mbps |
Ogniskowanie |
Hybrydowy AF oparty o detekcję kontrastu i detekcję fazową
• AF: 121 punktów krzyżowych
• Wszystkie cele, grupowe cele (w 9 lub 5 obszarach), pojedynczy cel 800 punktów
• Manualny wybór w trybie Powiększonego podglądu
• Tryby AF: Manualne, Wstępne ustawienia MF, Pojedynczy AF, Ciągły AF, Pojedynczy AF + MF, Śledzenie AF
• Funkcja wykrywania twarzy i oka
• Wspomaganie AF - wbudowana dioda
• Focus Peaking |
• Tryb Dual Pixel CMOS AF - wykrywanie twarzy i śledzenie AF, FlexiZone-Multi, FlexiZone-Single, czułość śledzenia od -3 do +3 i szybkość filmowego Serwo AF od -7 do +2, czułość -5 - 18 EV |
• Detekcja fazy i kontrastu (Intelligent Hybrid AF)
• 425-punktowy AF, strefy 3x3 / 5x5 / 7x7
• Detekcja twarzy
• Live View
• Od -3EV |
AF oparty o detekcję kontrastu
• AFS, AFF, AFC, MF
• Tryby AF: wykrywanie twarzy/oczu / śledzenie / 49-obszarowy / Custom Multi / 1-obszarowy / Pinpoint
• Asysta AF: wbudowana dioda
• Post Focus
• Focus Stacking
• Starlight AF
• Technologia DFD |
Fast Hybrid AF (AF z wykrywaniem fazy / AF z wykrywaniem kontrastu), MF, 4D Focus
• Obszary AF: 425 pól (AF z detekcją fazy) / 425 pól (AF z detekcją kontrastu)
• Tryby AF: Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny (MF)
• Dioda LED wspomagająca AF |
Pomiar światła |
324-strefowy TTL,
Tryby pomiaru:
• Cyfrowy pomiar ESP (matrycowy 324-strefowy),
• centralnie ważony uśredniony,
• punktowy,
• punktowy z jasnym tłem,
• punktowy z ciemnym tłem,
Zakres pomiaru: od -2 do 20 EV (dla 17 mm, f/2.8, ISO 100) |
Czujnik 384 stref (24 x 16)
Tryby pomiaru:
• Pomiar wielosegmentowy (połączony ze wszystkimi punktami AF)
• Pomiar skupiony (około. 6,0% wizjera)
• Pomiar punktowy (około 3,8% wizjera na środku)
• Pomiar centralnie ważony uśredniony
Zakres: -2-20 EV zdjęcia, 0-20 EV film
|
TTL, 256-strefowy
• Wielosegmentowy
• Centralnie ważony
• Uśredniony
• Punktowy. |
• 1728-strefowy
• Wielokrotny
• Centralnie ważony
• Punktowy |
Tryby pomiaru:
• wielosegmentowy,
• punktowy,
• centralnie ważony
Zakres czułości: -2-20 EV |
Ostrość od |
zależne od obiektywu |
Zależne od obiektywu |
Zależne od obiektywu
|
Zależne od obiektywu |
Zależnie od obiektywu |
Balans bieli |
Auto, Słoneczny dzień, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa, Pod wodą
• ustawienia własne wg wzorca (4 ustawienia),
• ustawienia wg skali Kelvina (w zakresie 2000–14 000 K),
• Korekcja (+/- 7 kroków w osi A-B/G-M),
• Bracketing balansu bieli (3 zdjęcia ze zmianą co 2, 4, 6 kroki ustawianą w osi A-B/G-M). |
AWB (priorytet atmosfery/bieli), światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, światło żarówki, biel
światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, nastawa własna, ustawienie temperatury barwowej
Korekcja balansu bieli:
• niebieski/bursztynowy +/-9
• purpurowy/zielony +/-9 |
Auto, cień, fine, światło fluorescencyjne (dzień, ciepła biel, zimna biel), światło żarowe, podwodne, własne (1-3), wybór temperatury barwowej (2500K-10000K) |
AWB, AWBc, AWBw, światło dzienne, pochmurno, cień, żarówka, lampa błyskowa, ustawienie bieli (4 opcje), ustawienie temperatury barwowej (4 opcje) |
Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, światło żarowe, światło jarzeniowe (4 rodzaje), lampa błyskowa, pod wodą, ustawienia wg skali Kelvina, własne |
Kompensacja ekspozycji |
• Kompensacja: +/- 5.0 EV (zdjęcia) +/- 3.0 EV (film) w skoku co 1/3, 1/2 lub 1 EV
• Bracketing: 2, 3 lub 5 klatek, w skoku co 1/3, 2/3 lub 1 EV, 7 zdjęć ze zmianą eksp. co 1/3 lub 2/3 EV
• Regulacja standardowej wartości pomiaru ekspozycji: w krokach co 1/6 EV, w zakresie +/- 1EV
|
• Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
• Tryb priorytetu jasnych partii obrazu
• Automatyczna optymalizacja oświetlenia (4 ustawienia)
• Bracketing: 2, 3, 5 lub 7 klatek, +/- 3.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
|
• Zdjęcia: +/-5EV
• Wideo: +/-2EV |
• Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3 EV (+/- 3.0 EV dla filmów)
• 3, 5, 7 zdjęć co 1/3, 2/3 lub 1 EV |
• Kompensacja: +/-5 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
• Bracketing: 3 lub 5 klatek, w skoku co 1/3, 1/2, 2/3, 2, 3 EV, 9 klatek w skoku 1/3, 1/2, 2/3 EV |
Programy |
iAuto, Program AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Manualny (M), Czas B, Filtry artystyczne (ART), Podwodne zdjęcia szerokokątne / makro
• Programy tematyczne (SCN): Portret, e-Portret, Krajobraz, Krajobraz + Portret, Zdjęcia sportowe, Sceny nocne, Sceny nocne + Portret, Dzieci, Jasna tonacja, Ciemna tonacja, Tryb DIS, Makro, Makro przyrody, Przy świecach, Zachód słońca, Dokumenty, Panorama, Sztuczne ognie, Plaża i śnieg, Konwerter rybie oko, Konwerter szerokokątny, Konwerter Makro, 3D
• Filtry artystyczne: Pop Art, Zmiękczona ostrość, Jasny i lekki kolor, Tonowanie światła, Ziarnisty film, Fotografia otworkowa, Diorama, Przetwarzanie Crossowe, Delikatna sepia, Dramatyczna tonacja, Grafika "Key Line", Efekt zmiękczonej ostrości, Efekt fotografii otworkowej, Efekt białych krawędzi, Efekt ramki, Efekt światła gwiazd. |
Tryby: Zaawansowana automatyka ujęć (zdjęcia i filmy), bez lampy błyskowej, twórcze auto, SCN (portrety, krajobrazy, makro, sport, nocne portrety, zdjęcia nocne z ręki, regulacja podświetlenia HDR, żywność, dzieci, światło świec), filtry twórcze, programowa AE, preselekcja czasu, preselekcja przysłony, ręczny (zdjęcia i filmy), tryb Bulb, niestandardowy |
Automatyka programowa, Ekspozycja Manualna, Priorytet przysłony, Priorytet migawki |
• Program AE, priorytet przysłony, priorytet migawki, ręczny
• Tryby 4K Photo |
Automatyka (iAuto/Superior Auto), P, A, S, M, film, panorama, scena |
Zdjęcia seryjne |
• Tryb H: z szybkością do 10 kl./s w serii do 16 zdjęć RAW lub 19 zdjęć JPEG
• Tryb L: z szybkością do 5 kl./s - do zapełnienia karty pamięci dla formatu
• Pro Capture: 30 kl/s |
• Szybkość do 14 kl./s
• Wbudowany interwałometr - liczba zdjęć do wyboru od 1 do 99 lub bez ograniczeń; timer trybu Bulb
|
• 20 kl./s - z elektroniczną migawką
• 8 kl./s - z mechaniczną migawką
• 30 kl./s - tryb crop 1.25x, elektroniczna migawka |
• Do 9 kl./s
• 30 kl./s w trybie 4K Photo |
Do 11 kl./s (8 kl./s w trybie cichej migawki) |
Lampa błyskowa |
Brak wbudowanej lampy błyskowej.
• W komplecie z aparatem lampa błyskowa TTL FL-LM3, o liczbie przewodniej 9.1 (dla ISO 100).
• Tryby sterowania dla zewnętrznej lampy błyskowej: TTL Auto, Auto, Manualny, FP-TTL-AUTO, FP-MANUAL,
• Bezprzewodowa kontrola błysku: Dostępne 4 grupy (3 grupy zewnętrznych lamp błyskowych + lampa znajdującą się w komplecie z aparatem). Wyzwalane i kontrolowane z lampy błyskowej FL-LM3.
• Synchronizacja do 1/250 s, od 1/125 s do 1/8000 s (Super FP Mode), z lampa FL-50R do 1/180 s.
• Kompensacja błysku: +/- 3 EV w krokach co 1/3, 1/2, 1 EV,
• Bracketing błysku: 3 kadry ze zmianą co 1/3, 2/3 lub 1 EV
• Tryby pracy: Błysk automatyczny, Redukcja czerwonych oczu, Dopełniający, Wyłączenie błysku, Redukcja czerwonych oczu i synchronizacja z długimi czasami migawki (I kurtyna), synchronizacja z długimi czasami migawki (I lub II kurtyna ), Manualna regulacja:1/1(pełna moc) - 1/64 |
Typu pop-up, liczba przewodnia 4.6 (ISO 100).
• Synchronizacja do 1/250s
• Korekcja siły błysku +/- 3 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV
• Zakres pokrycia błyskiem: jak dla obiektywu o ogniskowej 28 mm (dla ekwiwalentu klatki 35 mm)
• Czas ładowania wbudowanej lampy: ok. 4 s
• Zewnętrzne lampy błyskowe E-TTL II (synchronizacja błysku w trybie HSS (FP) z krótkimi czasami migawki)
• Sterowanie bezprzewodowe zewnętrznymi lampami błyskowymi (zintegrowany nadajnik zdalnego sterowania)
• Obsługiwane tryby: automatyczny, błysk ręczny, wbudowany wyzwalacz lamp Speedlite, redukcja efektu czerwonych oczu |
• Liczba przewodnia GN7 (ISO 200)
• TTL (Auto, Standard, Synchronizacja z długimi czasami), ręczny, zdalny, 1 kurtyna, 2 kurtyna
• Czas synchronizacji 1/180 s |
Typu pop-up, TTL, zasięg 6.40 m (ISO 100)
• Synchronizacja do 1/200 s
• Tryby: Auto, auto/redukcja czerwonych oczu, wł. wymuszenie, wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu, powolna synchronizacja, powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu, wył. wymuszenie
• Regulacja mocy: 1/3 EV z krokiem +/- 3.0 EV |
Typu pop-up, TTL, GN6
• Synchronizacja do 1/160s
• Korekcja siły błysku +/- 3 EV w krokach co 1/3, 1/2 EV
• Tryby pracy: wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji, sterowanie bezprzewodowe |
Złącze hot-shoe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Wyjscie statywowe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Samowyzwalacz |
2 s lub 12 s |
2s lub 10 s |
10 lub 2s |
2s, 10s, 10s (3 zdjęcia) |
10, 5 lub 2 s |
Karta pamięci |
Secure Digital (SDHC/SDXC)
Kompatybilność z UHS-I, Eye-Fi |
Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) UHS-II
|
SD, SDHC, SDXC (UHS-I) |
Karty pamięci: Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
Zgodne ze standardem UHS-I / UHS II / Speed Class 3 |
• Memory Stick PRO Duo, PRO-HG Duo
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) |
LCD |
Odchylany, 3 calowy LCD, dotykowy, kolorowy, 1.037.000 punktów, proporcje 3:2
Jasność regulowana w 7 poziomach
Temp. barwowa regulowana w 7 poziomach,
Kolorystyka obrazu: żywe barwy (domyślnie) / naturalna
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo. |
Odchylany i obrotowy, 3 calowy, dotykowy, kolorowy TFT Clear View II, 1.040.000 punktów (proporcje 3:2), pokrycie 100%, kąt widzenia ok. 170 stopni w pionie i poziomie
Jasność regulowana w 7 poziomach.
|
3.0-calowy, odchylany, proporcje obrazu 3:2, około 1.04 mln punktów, niemal 100% pokrycie pola kadru |
Odchylany, dotykowy, 3-calowy, OLED, o rozdzielczości 1040 tys. punktów, 100% pokrycie kadru |
Odchylany (o 180 stopni), 3.0 calowy, dotykowy, kolorowy TFT LCD, rozdzielczość 921.600 punktów, pokrycie kadru 100%, regulacja jasności w 5 poziomach
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo |
Wizjer |
Elektroniczny, 2.360.000 punktów, pokrycie 100% pola kadru, powiększenie około 1.2-1.37, punkt oczny 27 mm (odległość od powierzchni tylnej soczewki), korekcja dioptrii od -4 do +2, 3 style celownika
• Opcjonalna muszla oczna EP-16. |
Opcjonalny EVF-DC1, EVF-DC2 |
Elektroniczny, kolorowy, OLED, 0.39-calowy, rozdzielczość 2.36 mln punktów, powiększenie 0.62x, pokrycie 100% kadru, wbudowany czujnik zbliżenia oka |
Elektroniczny, OLED, 2360 tys. punktów, pole widzenia: 100%, powiększenie: 0.74x, czujnik oka |
Wizjer elektroniczny 0.39 cala, OLED Tru-Finder, kolorowy, 2.359.296 punktów, regulacja jasności i kolorystyki w 5 poziomach, 100% pokrycie kadru, powiększenie x1.07, korekcja dioptrii: od -4.0 do +3.0, punkt oczny 23 mm od soczewki wizjera (21.4 mm od ramki wizjera) |
Komunikacja i złącza |
Uniwersalne złącze: USB 2.0 Hi Speed / wyjście wideo (NTSC/PAL) / wejście na wężyk, wyjście Micro HDMI typu-D, wejście mikrofonowe 3.5 mm
• Wi-Fi
• opcjonalnie zdalne sterowanie za pomocą wężyka RM-UC1
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge), PIM III
|
USB Hi-Speed 2.0 / wyjście wideo (PAL/NTSC), wyjście HDMI mini typu C (zgodne z HDMI-CEC), wejście stereo mikrofonu zewnętrznego (3.5 mm typu mini-jack), wyjście słuchawkowe 3.5 mm,
• wbudowany moduł sieci bezprzewodowej Wi-Fi
• Bluetooth® 4.1
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge) |
• Złącze USB 3.1 (typu C)
• HDMI typu D
• Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n
• Bluetooth 4.2
• Gniazdo 2.5 mm (mikrofon / wężyk) |
• Złącze USB 2.0 Hi Speed
• microHDMI (Typu D)
• Gniazda: mikrofonowe i słuchawkowe 3.5 mm
• Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n
• Bluetooth 4.2 (LE)
• Wejście zdalnego sterowania 2,5 mm
• Obsługa wydruku bezpośredniego PictBridge
|
• USB (MTP)
• HDMI (typu D)
• Multi Interface
• Minijack 3.5 mm
• Bluetooth 4.1
• Wi-Fi
• NFC |
Zasilanie |
Akumulator litowo-jonowy BLS-50
• opcjonalny uchwyt pionowy HLD-8 umożliwiający dodatkowe zasilanie drugim akumulatorem BLN-1
• opcjonalny zasilacza sieciowy AC-3.
• możliwość ładowania przez USB |
Akumulator litowo-jonowy Li-ion LP-E17, wydajność do305 zdjęć, bez lampy, 23 st.C, przy użyciu ekranu LCD)
|
Akumulator NP-W126S (1260 mAh), możliwość wykonania do 380 zdjęć, gdy zamocowany jest obiektyw XF 35 mm f/1.4R, z fotografowaniem w trybie Normal |
Akumulator litowo-jonowy, wydajność ok. 290 zdjęć (wyświetlacz tylny) |
• Akumulator litowo-jonowy NP-FZ100 (2280 mAh), wydajność do 810zdjęć (LCD)
• Opcjonalnie zasilacz sieciowy |
Akcesoria |
Akumulator BLS-50 Li-ion, ładowarka BCN-1, lampa błyskowa FL-LM3, kabel USB/wideo, pasek na ramię, CD-ROM OLYMPUS Viewer 2/ib, instrukcja obsługi. |
Akumulator, ładowarka, pasek na ramie, kabel USB, kabel audio-wideo, instrukcja, sterowniki, zaślepka mocowania obiektywu, oprogramowanie |
Akumulator, pasek na ramię, zaślepka otworu mocowania obiektywu w korpusie, zaczep do paska, zaślepka ochronna, narzędzie dołączania zaczepu, instrukcja |
Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, akumulator, ładowarka, kabel połączeniowy USB, pasek na ramię |
Brak danych |
Waga |
414 g (bez akumulatora)
|
408 g |
• Około 383 g (z baterią i kartą pamięci)
• Około 333 g (bez baterii i karty pamięci)) |
533 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
503 g |
Wymiary |
125.3 x 85.2 x 49.7 mm (bez elementów wystających) |
119.6 x 70.0 x 49.2 mm |
118.4 x 82.8 x 46.8 mm |
130.4 x 93.5 x 77.4 mm |
120 x 66.9 x 69.3 mm |
Dodatkowe informacje |
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB.
5-osiowa stabilizacja obrazu (przechylanie na boki/ kołysanie przód /tył /przesuniecie w pionie/przesunięcie w poziomie/obracanie) o wydajności wg producenta 5.5 EV.
Zdjęcia o rozdzielczości 50 Megapikseli (dzięki przesunięciu sensora między kolejnymi ujęciami i połączeniu ośmiu ekspozycji w jedno zdjęcie)
Polskie menu.
Odporność na kurz i zachlapania (uszczelnienia).
Dostępny w kolorze czarnym i srebrno-czarnym. |
|
• Cyfrowe filtry symulujące efekt klisz fotograficznych (PROVIA/Standard, Velvia/Vivid, ASTIA/Soft, Classic Chrome, PRO
Neg.Hi, PRO Neg.Std, Czarno-biały, Czarno-biały + filtr żółty, Czarno-biały + filtr czerwony, Czarno-biały + filtr zielony, Sepia, ACROS, ACROS + filtr żółty, ACROS + filtr czerwony, ACROS + filtr zielony, ETERNA/Cinema)
• 35 języków w menu |
• Obudowa odporna na kurz i zachlapanie
• Przestrzeń barw sRGB, AdobeRGB
• 5-osiowa stabilizacja obrazu |
Funkcja „Real-time Eye Autofocus”
Funkcja „Real-time Tracking”
Profil obrazu HLG (Hybrid Log-Gamma)
Krzywe gamma S-Log2 i S-Log3
Funkcja „zebra” |
Ocena użytkowników [max. 5.00] |
Brak ocen |
Brak ocen |
|
Brak ocen |
|
Test |
|
|
|
|
|