Sony A7 V - test trybu filmowego
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
Z góry dziękujemy za zrozumienie.
Kliknij tutaj aby zamknąć to okno.
Komunikat nie wyświetli się więcej podczas tej sesji (wymagana obsługa cookies).
...w kilku kwestiach mamy różne opinie.
W kwestii ceny problematykę przedstawię w następujący sposób.
Sam apart nie filmuje...więc porównywanie cen "body" jest "nieobrazowe".
Trzeba złożyć komplet z ...kartami CF express, bateriami, z nagrywaniem na dysk zewnętrzny i natywnym obiektywem..lub lepiej setem niezbędnych natywnych obiektywów do filmowania.
To jest minimalny kompletny zestaw dający odpowiedź, na temat ceny jaką trzeba zapłacić za firmowy zestaw zdolny do filmowania.
O ile A7 IV w specyfikacji wideo ustępował
brakiem 4K60p bez kropa tylko Canonowi R6 II
i trybami Panasonicowi S5 II,
to chyba przy projektowaniu A7 V skupili się na tych 60p z całej klatki
w 4K [3840×2160] - 8,3 Mpix
gdy konkurencja daje
Nikon Z6 III: 6K [6048×3402] -20.6 Mpix
Panasonic S1 II: 5.9K: 5888x3312] -19,5 Mpix
Canon R6 III: 7K: 6960x3672 - 25,6 Mpix
a Canon i Panasonic dodatkowo open gate kolejno 6960x4640 i 5952x3968
i R6 III: 4K120p bez kropa.
Nie dość że Sony nie dogoniło Canona
to dało się przegonić pozostałym.