Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Quadralite Support Program - wsparcie dla użytkowników lamp

Quadralite Support Program - wsparcie dla użytkowników lamp
28 listopada
2017 15:01

Firma Quadralite uruchomiła program o nazwie „Quadralite Support Program”, który zapewnia dodatkowe wsparcie użytkownikom wybranych produktów, m.in. możliwość nieodpłatnego wypożyczenia lampy zastępczej w przypadku napraw trwających dłuższy czas.

Informacja prasowa

Quadralite Support Program - program wsparcie dla użytkowników.

Mamy przyjemność poinformować o uruchomieniu nowego systemu wsparcia dedykowanego naszym Klientom. Quadralite Support Program (QSP) – bo tak nosi nazwę nasza inicjatywa – to specjalnie przygotowana usługa mająca na celu wspierać Użytkowników naszych lamp przez dłuższy czas. Udział w QSP zapewnia Użytkownikowi:

  • 3-letnie wsparcie serwisowe z priorytetową ścieżkę napraw,
  • nieodpłatne wypożyczenie lampy zastępczej na czas długotrwałych napraw,
  • udział w wybranych warsztatach i wydarzeniach organizowanych przez Quadralite.

Dzięki Quadralite Support Program Użytkownik może pracować jeszcze swobodniej. Od teraz awarie sprzętu nie będą już tak wielkim problemem. Gwarantujemy pełne wsparcie i pomoc podczas całego procesu reklamacyjnego lub naprawy, udzielimy wszelkich niezbędnych informacji i rad.

Aby przystąpić do QSP należy wykonać kilka kroków:

  • Zakupić przynajmniej jeden z naszych produktów.
  • Wykupić udział w programie QSP na naszym oficjalnym sklepie store.quadralite.eu.
  • Zarejestrować produkt i cieszyć się dodatkowym wsparciem w ramach QSP.

Masz dwa miesiące na dołączenie od momentu zakupu produktu, który chcesz objąć programem QSP. Aktualnie w ramach QSP można zgłaszać następujące lampy:

  • Quadralite Atlas 600 i 600 TTL
  • Quadralite Reporter
  • Quadralite Pulse oraz Pulse Pro X

Koszt przystąpienia do QSP dla pierwszego produkt wyniesie 150 zł. Natomiast każdy kolejny to wydatek jedynie 30 zł. Więcej informacji o QSP można znaleźć na stronie: www.quadralite.pl/qsp. W przypadku pytań związanych z programem QSP zapraszamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail: qsp@quadralite.eu lub telefonicznego pod numerem+48 500-833-242.


Komentarze czytelników (0)
    Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

    Bądź pierwszy!

    Napisz komentarz
Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.