MicroPrime CINE - nowe obiektywy od SLR Magic
Pod nazwą MicroPrime CINE marka SLR Magic zaprezentowała nowe, kinematograficzne obiektywy z mocowaniem Sony E - modele 25 mm T1.5, 35 mm T1.3, 50 mm T1.2 oraz 75 mm T1.5.
Obiektywy MicroPrime CINE zostały pokazane podczas targów NAB 2018. W skład tej serii wchodzą wymienione wyżej pełnoklatkowe modele, które wyposażono w mocowanie Sony E. Ich dostawy mają się rozpocząć w maju. Będą kosztować ok. 800 dolarów. Na rynku pojawi się jeszcze inny model z tej serii - 18 mm T2.9, ale będzie dostępny dopiero w trzecim kwartale tego roku.
So, did we mention that something delicious is here! Introducing our new range of Micro Primes! Brought to you only by @slrmagic at @NABShow 2018! Come visit us for all the deets! #slrmagic #NABShow pic.twitter.com/qjB8Fh2wsc
— SLR Magic (@slrmagic) 8 kwietnia 2018
Poniżej dostępne są wybrane dane technicznie obiektywów SLR Magic MicroPrime CINE.
SLR Magic MicroPrime CINE 25 mm T1.5
- Budowa: 11 soczewek / 9 grup
- Liczba listków przysłony: 13
- Rozmiar filtra: 77 mm
- Długość: 87 mm
- Waga: 750 g
SLR Magic MicroPrime CINE 35 mm T1.3
- Budowa: 9 soczewek / 8 grup
- Liczba listków przysłony: 13
- Rozmiar filtra: 77 mm
- Długość: 87 mm
- Waga: 700 g
SLR Magic MicroPrime CINE 50 mm T1.2
- Budowa: 7 soczewek / 6 grup
- Liczba listków przysłony: 13
- Rozmiar filtra: 77 mm
- Długość: 87 mm
- Waga: 700 g
SLR Magic MicroPrime CINE 75 mm T1.5
- Budowa: 6 soczewek / 6 grup
- Liczba listków przysłony: 13
- Rozmiar filtra: 77 mm
- Długość: 87 mm
- Waga: 700 g
SLR Magic MicroPrime CINE 18 mm T2.9
- Budowa: 10 soczewek / 9 grup
- Rozmiar filtra: 77 mm
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Tych obiektywów filmowych to w ostatnim czasie trochę wyszło. Chyba każda firma postawiła sobie za cel zaoferować choć jeden model.
Nikon jeszcze tego nie robi. Wejdą w ten segment runku jak rynek się już całkowicie nasyci....
@Matt
Dodanie ząbkowanego pierścienia nie czyni obiektywu filmowym :)
Zdaniem tych producentów- jak najbardziej. Patrz Samyang. Inna tylko sprawa, że choć ostrością od filmowych Zeissow czy Arri może dużo nie odbiegają, to własnościami fizycznymi jeśli o obsługę chodzi - znacznie.
@Matt
Producenci to mogą sobie twierdzić co tam im się podoba:)
W przypadku Samyanga obiektywy filmowe to tylko seria Xeen. Cała reszta to zwykłe obiektyw fotograficzne z dodanymi pierścieniami zębatkowymi. Zresztą większość obiektywu szumnie nazywanych filmowymi to właśnie tego typu ściema.