Foto-Technika o naprawach gwarancyjnych obiektywów Tamron
Ważna informacja od posiadaczy obiektywów marki Tamron, którzy w najbliższym czasie planują oddać obiektyw do serwisu.
Firma Foto-Technika poinformowała, że w związku z zakończeniem współpracy z marką Tamron, od 1 października 2018 r. Foto-Technika nie przyjmuje już obiektywów japońskiej marki do napraw gwarancyjnych. W komunikacie czytamy też:
Według informacji od centrali Tamron Europe, wszelkie naprawy gwarancje, powinny być kierowane na adres:
Proclub Sp. z o.o. Sp. k. ul. Żytnia 15
01-014 Warszawa
tel. 22 379 20 90
info@e-csi.pl
https://e-csi.pl/
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
wow! tak z dnia na dzien, bez zapowiedzi???
A na co tu czekać? Szwedzi ze swoimi wysokimi cenami nie czekają i już są :)
To się nazywa poważne traktowanie klienta, widać taka firma i nie mam na myśli Foto-Techniki.
f8@24mm
Akurat była zapowiedź, że od 1 października dystrybucję przejmuje Focus Nordic a co za tym idzie i zobowiązania serwisowe. Ale o Żytniej to słyszę pierwszy raz w sumie :)
Ciekawe czy Leica też tak klienta traktuje.
To dobra wiadomość - ja mam same dobre doświadczenia z Proclubem jako serwisem, głównie Canona
@Cichy
"Ale o Żytniej to słyszę pierwszy raz w sumie :) "
Nie gadaj musiałeś się domyślać, że FN tego nie ogarnie. Była o tym mowa w poprzednim niusie, przynajmniej ja ci to pisałem :P Co innego dystrybucja, punkty sprzedaży, obsługa klienta, marketing itd. a co innego wykwalifikowany personel serwisu. Zresztą chłopaki z żytniej pewnie mogą pomarzyć o takim zapleczu jaki miała FT.
Jeśli naprawy pogwarancyjne też będą robić na Żytniej, to dla mnie idealnie. Czasem opłaca się być w stolicy :)
W Naszym Pięknym Kraju nic nie może funkcjonować normalnie. Pazerność młodego kapitału? Chyba tak. Dystrybutorami zostają jakieś "krzaki" to i "krzakom" powierzają serwisowanie i wszystko później "krzaczy". A jak serwisują firmy które dużo zainwestowały w wiedzę i sprzęt - to nieprędko im się zwróci - bo "krzaki" nie płacą jak powinny. I kółko się zamyka...
Szkoda bo był to dobry serwis :-(
Mam same pozytywne doświadczenia z nim związane...
Miła obsługa , szybkie wykonanie zleconej kalibracji.