Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Polska firma na trzecim miejscu wśród dystrybutorów marki Sigma na świecie

Polska firma na trzecim miejscu wśród dystrybutorów marki Sigma na świecie
24 października
2018 10:41

Sigma przyznała nagrody najlepszym dystrybutorom swojego sprzętu na świecie. Na trzecim miejscu znalazła się polska firma K-Consult, pokonując przy tym 47 innych dystrybutorów.

Informacja prasowa

K-Consult Sp. z o.o. na trzecim miejscu wśród dystrybutorów sprzętu SIGMA na świecie.

Z ogromną przyjemnością informujemy, że firma K-Consult, jako autoryzowany dystrybutor produktów Sigma w Polsce, znalazła się w gronie najlepszych, światowych dystrybutorów tej marki, plasując się na trzecim miejscu i pokonując tym samym 47 firm na całym świecie. Ten fantastyczny wynik zawdzięczamy nieustannie rosnącej sprzedaży, aktywnym działaniom marketingowym, a przede wszystkim - profesjonalnemu wsparciu posprzedażowemu, które było elementem kluczowym w ostatecznej ocenie.

Nagrody dla najlepszych dystrybutorów zostały przyznane przez SIGMA Corporation podczas tegorocznych targów Photokina. Tym razem była to dla producenta nie tylko okazja do prezentacji nowych produktów, ale również idealny moment na podsumowanie ostatnich lat w branży. A były to lata bardzo owocne dla SIGMA Corporation, która jako jedna z niewielu firm, działających w branży fotograficznej, odnotowała wzrost sprzedaży. Taki efekt był możliwy zarówno dzięki świetnym produktom w ofercie Sigmy, jak i wspólnej pracy wszystkich jej Partnerów.

Jo Hermans, CEO K-Consult Sp. z o.o.:

Jesteśmy dumni z wyróżnienia, jakie otrzymaliśmy od SIGMA Corporation. Jest ono potwierdzeniem, że podejmowane przez nas działania, zarówno w sferze marketingu, sprzedaży, jak i wsparcia posprzedażowego, w całości pokrywają się z kierunkiem wytyczonym przez producenta. W ostatnich latach Sigma dołączyła do marek premium i tylko skuteczne działania w tych trzech kluczowych segmentach pozwolą jej na pozostanie w tym gronie. A my jako dystrybutor marki Sigma w Polsce dołożymy wszelkich starań, aby poziom naszych usług był na najwyższym poziomie. Chciałbym też dodać, że nie otrzymalibyśmy nagrody, gdyby nie codzienna, wytrwała praca całego zespołu K-Consult oraz wszystkich, autoryzowanych dealerów w Polsce. To im należą się największe podziękowania.

SIGMA Corporation oceniała swoich Partnerów w trzech kategoriach: Marketing, Sprzedaż oraz Wsparcie Posprzedażowe. Jednak jak przyznał później sam Kazuto Yamaki, CEO SIGMA Corporation, najważniejsze dla niego było wsparcie posprzedażowe, na drugim miejscu natomiast postawił działania marketingowe. Sprzedaż jest bowiem zawsze efektem i potwierdzeniem skuteczności w dwóch pierwszych obszarach.


Komentarze czytelników (40)
  1. PDamian
    PDamian 24 października 2018, 10:49

    Mogliby podnieść ceny a i tak by się sprzedawało
    ale najwyraźniej zyski dla nich nie są najważniejsze.

    :p

  2. Betelgeuse
    Betelgeuse 24 października 2018, 11:17

    Wystarczy że zarabiają na serwisowaniu i kalibracji ;)

  3. Focimir
    Focimir 24 października 2018, 11:36

    A ja tak nie po polsku po prostu pogratuluje 😉 Gratulacje!!!

  4. Epikur
    Epikur 24 października 2018, 11:42

    @Betelgeuse
    Co przez to rozumiesz? Z tego co mi wiadomo Kalibracja Sigm jest darmowa przez całą 3-letnią gwarancję. Wspomniana 3-letnia gwarancja to też dużej niż "firmówki". Jedyne co w tym okresie płatne to zmiana bagnetu - ale ups, nikt inny tego nie oferuje więc...

  5. f8@24mm
    f8@24mm 24 października 2018, 11:45

    gratulacje!

  6. Youkin
    Youkin 24 października 2018, 11:52

    Polska firma na trzecim miejscu na świecie wśród dystrybutorów marki Sigma

    chyba lepsza składnia niż u mistrzów Yody..

  7. abes
    abes 24 października 2018, 12:07

    Youkin
    Może skup się na interpunkcji, a składnię pozostaw sobie na deser :)

  8. Nikolai
    Nikolai 24 października 2018, 12:12

    Brawa dla nich :)

  9. RobKoz
    RobKoz 24 października 2018, 12:20

    Brawo!

    Jak czytam zagraniczne fora to widzę że tam jeszcze wielu nie przekonało się do nowych Sigm serii Art. Ich mocna pozycja w Polsce to zasługa przede wszystkich ich dobrej jakości ale też dystrybutora i optycznych. Gdyby nie bezproblemowe i szybkie wypożyczanie ich i szybkie testy to o tej świetnej jakości mało kto by wiedział.

  10. handlowiecupc
    handlowiecupc 24 października 2018, 12:30

    Brawo i myślę, że spora w tym zasługa tutejszych testów...

  11. PDamian
    PDamian 24 października 2018, 12:48

    Spróbowaliby sprzedawać Pentaksa w Polsce to by się okazało czy są tacy dobrzy. ;)

  12. AlfredN
    AlfredN 24 października 2018, 14:26

    Dla polskiej firmy niewątpliwie jest to powód do radości i świętowania! ALe czy dla Sigmy? Wątpię! Polska z jej rynkiem i siłą nabywczą plasuje się na trzecim miejscu na świecie?! To oznacza, że przed Sigmą stoi ogrom prac aby zdobyć uznanie na światowym rynku.

  13. 24 października 2018, 14:31

    Co to za sukces masowo sprzedawać porządny towar? ;)

  14. sąsiad
    sąsiad 24 października 2018, 14:43

    Brawo !

  15. sanescobar
    sanescobar 24 października 2018, 15:04

    @AlfredN, napisął:

    "Dla polskiej firmy niewątpliwie jest to powód do radości i świętowania! ALe czy dla Sigmy? Wątpię! Polska z jej rynkiem i siłą nabywczą plasuje się na trzecim miejscu na świecie?! To oznacza, że przed Sigmą stoi ogrom prac aby zdobyć uznanie na światowym rynku. "

    ......no i to podsumowuje całą sytuację, niestety.
    A gdy weźmie się pod lupę od 3 do 5 sztuk tego samego arta to mozna trafić na egzemplarz jak z testu ale także na sztuke jak z ze starej szafy z heliosami.
    A że w tym kraju jest niewiele sklepów z 5 egzemplarzami tego samego modelu arta to mozna nigdy takiego rozrzutu nie doświadczyć. Ot i smutna sytuacja.

  16. fotofan
    fotofan 24 października 2018, 16:12

    "A gdy weźmie się pod lupę od 3 do 5 sztuk tego samego arta to mozna trafić na egzemplarz jak z testu ale także na sztuke jak z ze starej szafy z heliosami."

    To są wierutne bzdury powtarzane jak mantra na forach internetowych, przez nieduoczonych lamusów nie mających pojęcia o kilku prostych zasadach. Trafić to sobie możesz młotkiem w palec. Jak kupujesz czuły instrument, a obiektyw 1.4 takim jest, to kupujesz go pod konkretną parę - aparat obiektyw i musisz go sobie dostroić jak masz rozrzut, po to są docki kalibracyjne. Tak ciężko to zrozumieć? Dotyczy to tak samo optyki systemowej. Brak wiedzy, zrozumienia i racjonalnego podejścia do właściwości przedmiotu skutkuje poszukiwaniem świętego grala i wylewaniem mądrości na forach. Brawo.

  17. cube
    cube 24 października 2018, 17:11

    Najwyraźniej cala Polska jedzie na sigmach... mam do opylenia 85 art jak by ktos chcial ;-)

  18. sanescobar
    sanescobar 24 października 2018, 19:03

    łacznie miałem 4 arty na dwóch systemach.

    @fotofan, jakieś 4 miesiące temu sprawdzałem na nikonie 4 sztuki artów w jednym z wiekszych salonów w kraju nad wisłą(nazwy nie podam), ekipa sklepu pomagała, żadna sztuka nie zblizyła się rozdzielczością do nikkorowskiego odpowiednika, mimo kalibracji, była to stałka więc nie trzeba było wiele się natrudzić przy współpracy z dockiem.

    Jestem też uzytkownikiem 24-35/2.0, jest to dość specyficzny instrument, który nie ma odpowiednika w systemowych szkłach i sprawuje się gorzej niż w teście optycznym ale nie narzekam :) i tak jest dobrze, bo takiego szkła nie znajde nigdzie pod FF.


  19. focjusz
    focjusz 24 października 2018, 19:08

    gratulacje oczywiście ( to chyba żadkie osiągniecie aby podmiot operujący tylko na rynku polskim wygrał z tyloma z zachodu.
    Choć w sumie to nie jestem pewien czy to tylko rynek polski ?

  20. focjusz
    focjusz 24 października 2018, 19:13

    rzadkie :P

  21. fotofan
    fotofan 25 października 2018, 09:12

    "żadna sztuka nie zblizyła się rozdzielczością" - kolego sympatyczny, rozdzielczość jest cechą układu optycznego a nie egzemplarza. Aby ją określić trzeba zdobyć pewien skill, wiedzieć jak, określić błąd pomiaru itd. To co robiłeś to na pewno nie był pomiar rozdzielczości tylko sumowanie błędów i wyciąganie jakiś wniosków z nosa, choć częściej jednak z drugiej strony. Skąd wiem co robiłeś? Bo widziałem (bez obrazy) dziesiątki takich "specjalistów" jak ty, zawsze robicie dokładnie to samo, tak samo i macie taką samą gadkę przy tym. Łatwo to rozpoznać po takich wypowiedziach jak na tym forum. I nigdy nie było inaczej, nawet "docenty" z politechniki potrafią przyjść i gadać głupoty. Gdybyś trafił na mądrego człowieka w tym salonie, który wyłożył by ci o co chodzi, to nie wypisywał byś teraz takich głupot i nazywał rzeczy tak jak nazwane być powinny. I tu akurat ukłon dla optycznych za pewne konsekwencje w testach aczkolwiek ja na Waszym Panowie miejscu rozpoczął bym jednak głębsza edukację społeczeństwa. Bo przyznam testujących "specjalistów" widuję nadal sporo a ich poziom "edukacji" forumowej jest odwrotnie proporcjonalny do kasy jaką wydają na obiektywy które chcą kupić.

  22. Dżozef
    Dżozef 25 października 2018, 10:01

    Cóż, Polska to kraj ubogi i wydany na pastwę medialnych oszustów więc wszystko co jest tańsze o chociażby złotówkę jest lepsze.
    Chyba nie ma lepszego przykładu na skuteczność marketingu niż Sigma bo sprzedawać taki badziew i jeszcze wmawiać dla klienta że kupił coś dobrego to nie lada sztuka.

  23. fotofan
    fotofan 25 października 2018, 10:19

    Sigma, szanowny ubogi kolego, nie ma wybitnego marketingu ponieważ go nie potrzebuje. Nie ma też tańszych choćby o złotówkę produktów. Sigma zawsze była droższa od produktów ekwiwalentnych. Widzę, że życie cię skrzywdziło. Przykro mi z tego powodu.

  24. sąsiad
    sąsiad 25 października 2018, 12:08

    czekamy czekamy i jest, w końcu wchodzimy na odpowiedni poziom komentarzy :)

  25. komor
    komor 25 października 2018, 12:09

    @Dżozef: „więc wszystko co jest tańsze o chociażby złotówkę jest lepsze” – tak, dlatego kupiłem dawno temu Sigmę DG 50/1.4 zamiast Canona, który był… tańszy. :))))

  26. RobKoz
    RobKoz 25 października 2018, 14:43

    @fotofan

    "Sigma zawsze była droższa od produktów ekwiwalentnych. Widzę, że życie cię skrzywdziło. Przykro mi z tego powodu."

    W jednym zdaniu napisałeś oczywistą bzdurę i zwyzywałeś interlokutora. Brawo Ty! Właśnie zdałeś test na dziennikarza TVP.

  27. JacekM3
    JacekM3 26 października 2018, 08:48

    To bardzo dobrze świadczy o Polakach i polskim rynku. O Polakach bo nie idą ślepo za jedynymi słusznymi markami (na zachodzie ludzie statystycznie biorą tylko sprzęt markowy), są otwarci na dobry sprzęt, czytają testy. O rynku bo zarabiamy coraz lepiej i nawet mimo niższych dochodów mieszkańców naszego kraju firma taka jak Sigma potrafi wypracować zysk większy niż w innych krajach. Na rynku gier np. przebiliśmy już dawno takie kraje jak Szwecja, Austria itp. Nasz rynek jest chłonny, duży i bardzo dobrze. Oczywiście może być tak, że u nas jest jeden dystrybutor a w innych krajach po kilku ale taki wynik i tak jest sukcesem bo na pewno ktoś to zauważy i lepiej pomyśli o Polsce. A marketing gospodarczy jest bardzo ważny. :)

  28. bartix82
    bartix82 26 października 2018, 09:35

    @fotofan

    "Nie ma też tańszych choćby o złotówkę produktów. Sigma zawsze była droższa od produktów ekwiwalentnych. Widzę, że życie cię skrzywdziło. Przykro mi z tego powodu. "

    @fotofan, a to ciekawe, sigma ma przecież różne linie produktów, zazwyczaj oferuje więcej w tej samej cenie lub niższej niż szkła systemowe, chociaż wyjątki oczywiście są.
    Oferta jest tak szeroka, ze każdy może znaleźć coś dla siebie, no może poza lepszym af-em (precyzyjniejszym i szybszym) no ale to jest akurat inna kwestia.

    @fotofan, smieszny ten twój ton, chyba ci za to nie płacą, dawno nie czytałem tak dziecinnego betonu jak u ciebie :)

    Ja też mam kilka sigm i muszę cię zmartwić dwie są zauważalnie gorsze od swoich odpowiedników systemowych (na canonie) pod względem rozdzielczości gdy fotografuje się tablice, uzywając LV w osi do tablicy. Niestety wbrew temu co twierdzisz taki test jest bardzo łatwo przeprowadzić. Tyle, że moim zdaniem są to lepsze obiektywy od systemowych, bo mają inne walory, które akurat przy portrecie odgrywają dla mnie kluczową rolę.

    @sanescobar i tylko rozdzielczość się dla ciebie liczy?


    RobKoz
    25 października 2018, 14:43

    @fotofan
    "Sigma zawsze była droższa od produktów ekwiwalentnych. Widzę, że życie cię skrzywdziło. Przykro mi z tego powodu."

    @RobKoz ale przyznasz że ton jest taki mentorsko infantylny ;) ?

  29. Manio
    Manio 26 października 2018, 15:35

    @ PDAMIAN
    ......Mogliby podnieść ceny a i tak by się sprzedawało
    ale najwyraźniej zyski dla nich nie są najważniejsze.

    Trzeba być debilem do 2 potęgi n aby pisać tak j/w . Może powinieneś doradzać im jak podnosić ceny , co ? Jak mają je podwyższać , to tylko debilom jak ... ( domyśl się, jeżeli potrafisz :-) )

  30. fotofan
    fotofan 26 października 2018, 16:38

    A skąd pomysł, że obiektyw systemowy jest obiektywem ekwiwalentnym? Tekst jest osadzony w sferze biznesowej i co mnie osobiście wydaje się oczywiste, ekwiwalent biznesowy producenta optyki alternatywnej jest inny producent optyki alternatywnej. A nie producent systemowy. Ale ja przecież głupi jestem. I beton.

    Tak tak sigma ma zawsze gorszy AF, piszą to zwykle ludzie kupujący gdzie taniej, najtaniej, po promocji byle "szajs" a potem narzekają, takie fokus, pierdaki fokus, mydło i powidło. Lub nie ustawią sobie instrumentu, bo za taką kasę panie to ma po prostu działać. Poczytają sobie fora, zryją rozum i wnioskują. Zamiast się dokształcić. I nie myślę tu o słuchaniu pseudo autorytetów.

    Test jest może łatwo przeprowadzić ale trudność polega na tym by przeprowadzić go poprawnie i wyciągnąć poprawne wnioski oraz określić błąd pomiaru. Nie jestem tu o tego by to tłumaczyć i robić kolejną kupaburzę bo komuś się nie chcą dwie kulki zderzyć. Wiem, trudno zakumać, że rozdzielczość jako cechę układu podaje producent lub mierzy redakcja optyczne. Więc nie ma sensu jej mierzyć samemu bo po co? Ale lepiej zrobić własny test "rozdzielczości" i wyciągnąć własne wnioski. Najczęściej takie, że sigma 50/1.4 jest mniej ostra niż kitowy 18-55 - magia! Czym by było życie bez poszukiwania ideału! A że ktoś robi to głupio, no cóż, jego sprawa.

    A mój ton to z kolei moja sprawa, jak cię boli nie czytaj jak nie możesz wytrzymać to idź pobiegaj.

  31. sanescobar
    sanescobar 26 października 2018, 17:18

    @fotofan, napisał:
    " Bo widziałem (bez obrazy) dziesiątki takich "specjalistów" jak ty, zawsze robicie dokładnie to samo, tak samo i macie taką samą gadkę przy tym."

    wyluzuj trochę, nie wszyscy zajmują się tym od wczoraj :)

    @bartix82, napisał:
    @sanescobar i tylko rozdzielczość się dla ciebie liczy?

    Wcale nie, no ale akurat w tym przypadku przy sprawdzaniu bf/ff i przy kalibracji az sie prosiło.


    @fotofan, napisał:
    "Tak tak sigma ma zawsze gorszy AF, piszą to zwykle ludzie kupujący gdzie taniej, najtaniej, po promocji byle "szajs" a potem narzekają, takie fokus, pierdaki fokus, mydło i powidło. Lub nie ustawią sobie instrumentu, bo za taką kasę panie to ma po prostu działać. Poczytają sobie fora, zryją rozum i wnioskują. Zamiast się dokształcić. I nie myślę tu o słuchaniu pseudo autorytetów."

    Czasy kiedy kupowało się sigme i robiło się zdjęcie murkowi na wprost i lewa strona była rozjechana w stosunku do prawej, taki był rozrzut jakości mam nadzieje już mineły. Czytam fora od 2006 roku i kiedyś rzeczywiście była tragedia jezeli chodzi o jakość firm produkujących obiektywy pod bagnety bez otwartych specyfikacji.
    NIe oszukujmy się hsm sigmy na niektórych obiektywach nie ma porównania do usm z canona. Tyle, że to nie jest wiedza tajemna i nie wszystkie obiektywy kupuje się ze względu na af. Takiego 24-70/2.8 czy 70-200/2.8 od sigmy bym nie kupił :) bo n atych szkłach nie szukam boke :)



    @fotofan, napisał:
    "Test jest może łatwo przeprowadzić ale trudność polega na tym by przeprowadzić go poprawnie i wyciągnąć poprawne wnioski oraz określić błąd pomiaru. Nie jestem tu o tego by to tłumaczyć i robić kolejną kupaburzę bo komuś się nie chcą dwie kulki zderzyć."

    Jeżeli masz uraz do fotografowania tablic testowych, możesz zawsze fotografować tekst, jezeli zrobisz to w osi przy zachowaniu odpowiednich warunków naprawdę można wywnioskować które szkło jest ostrzejsze, szczególnie jezeli będziesz miał powiedzmy 2 takie same konstrukcje, nie mówie o budowie układu optycznego a o podstawowych parametrach opisujących szkło :)
    Inna sprawa to inne własności obiektywu :)


    "Najczęściej takie, że sigma 50/1.4 jest mniej ostra niż kitowy 18-55 - magia! "

    znajda się tu tacy co ci wymyślą taki test, żeby tak wyszło, czytaj więcej pod niusami o m43 :) koledzy myślący inaczej napewno ci pomogą :)











  32. shuterman
    shuterman 28 października 2018, 20:36

    Gratulacje !

  33. fotofan
    fotofan 29 października 2018, 10:03

    Tak, fora internetowe są najlepszym miejscem do czerpania obiektywnej wiedzy. Dziwne to czasy w których czyjaś opinia staje się faktem. A może przerażające, bo niektórzy przy chorobie zamiast iść do mądrego lekarza, czytają fora i stawiają diagnozy.
    Nie raz zdarzała się sytuacja gdy wartościowe i dobre obiektywy, świetnie rotujące na świecie w Polsce się nie sprzedawały bo specjaliści na forach wyrazili swoje zdanie. Nie raz zdarzały się takie sytuacje kiedy ten portal taką opinią, wyrażoną subiektywnie, położył renomę dobrej optyki. Choć może o tym nawet nie wiecie.
    Jestem wielkim fanem nazywania rzeczy po imieniu i pokładania wiedzy, która czerpię w nauce oraz w osobach, które znają się na swojej dziedzinie i biorą odpowiedzialność za to co mówią. Tylko to wymaga wysiłku, ale przecież prościej jest otworzyć jakieś forum i nie dociekając przetworzyć rzeczywistość na swój sposób a następnie wyrazić zdanie, połaczone z własnym błędnym doświadczeniem, w wyrazach których etymologia leży tylko obok przedmiotu rozmowy.
    Do tego należy dołożyć indolencję sprzedawców i celowo nie nazywam ich specjalistami, bo w Polsce gdzie liczy się głównie cena, mało który sklep zatrudnia osoby które mają jakiekolwiek pojęcie o przedmiocie naszej dywagacji. Z jednej strony więc rozumiem z czego wynika ta przykra sytuacja. Z drugiej strony dlaczego mam się nie odzywać skoro widzę nudne i błędne komunały, skoro ktoś może pisać głupoty lub półprawdy to ja sobie pozwalam na ich komentowanie. A wyluzowany jestem, ja po prostu mam taki sposób bycia :)

  34. sanescobar
    sanescobar 29 października 2018, 14:20


    @fotofan, napisał:
    "Tak, fora internetowe są najlepszym miejscem do czerpania obiektywnej wiedzy. Dziwne to czasy w których czyjaś opinia staje się faktem. A może przerażające, bo niektórzy przy chorobie zamiast iść do mądrego lekarza, czytają fora i stawiają diagnozy. "

    a nie przyszło ci do głowy, że ktoś moze pisać o sobie :P
    Że ten co robił fotkę temu nieszczęsnemu murkowi to mogłem być ja, a lewa strona była kompletnie rozjechana w stosunku do prawej nma trzech sztukach szkła. Albo, ze od 2011 byłem dość czestym klientem podczas kalibracji w serwisie na karwinach :)


    @fotofan, napisał:
    "Polsce się nie sprzedawały bo specjaliści na forach wyrazili swoje zdanie. Nie raz zdarzały się takie sytuacje kiedy ten portal taką opinią, wyrażoną subiektywnie, położył renomę dobrej optyki. Choć może o tym nawet nie wiecie."

    fora mogą być pomocne, ja np. z nikoniarzy dowiedziałem się jak naprawić mojego 24-70/2.8

    @fotofan, mi się zdaje że ty masz swoim zdaniem patent na prawdę. Sigma pamietam w 2006 - 2009roku miała taki rozrzut jakościowy, że czego nie kupiłem była jakaś wtopa. Fajnie, że wszyscy to twoim zdaniem głąby, którzy ze statywu nie potrafią zrobić zdjęcia tablicy tesowej :) na LV

    Gratuluje takiego "sposobu bycia" :P

  35. fotofan
    fotofan 29 października 2018, 15:57

    "kompletnie rozjechana w stosunku do prawej nma trzech sztukach szkła. Albo, ze od 2011 byłem dość czestym klientem podczas kalibracji w serwisie na karwinach"

    Tak trzy sztuki rozjechane. Częste kalibracje. I oczywiście to wina sigmy. I wszystko jasne. 2006 rok? No i oczywiście nic się od tego czasu nie zmieniło. Udanych zdjęć murków życzę.

  36. sanescobar
    sanescobar 30 października 2018, 08:59

    @fotofan, czy ty czytasz ze zrozumieniem?

    "Czasy kiedy kupowało się sigme i robiło się zdjęcie murkowi na wprost i lewa strona była rozjechana w stosunku do prawej, taki był rozrzut jakości mam nadzieje już mineły."

    Przecież, napisałem ci ze dwa razy, że te czasy już minęły.
    Przecież obiektywy firm niezaleznych nie kalibruję się pod body z zamkniętą specyfikacją bagnetu z winy firm niezależnych.
    Akceptujesz to, że twój obiektyw nie trafia w punkt czy oddajesz go do kalibracji?
    Z czym się wiąże oddanie sprzetu do kalibracji gdy potrzebujesz go do pracy? Zdarzyło ci się, że serwis odesłał ci zuma z body i nie był prawidłowo ustawiony? Inaczej było na poczatku zakresu i inaczej na końcu zakresu?


    @fotofan,napisał:
    "Tak trzy sztuki rozjechane. Częste kalibracje. I oczywiście to wina sigmy.."

    tak miałem z sigmą 10-20, 17-70 nie dało się skalibrować pod canona a 17-50/2.8 pod nikona. Czy ty rozpatrujesz to w kategorii czyjeś winy? Obiektyw nie działa prawidłowo, oddaje go do serwisu, to samo tyczyło się tamrona.
    Gdy serwis odsyła ci źle skalibrowany obiektyw i kolejny raz przyjmuje reklamacje co mozna sobie pomyśleć?

    Napisze ci po raz któryś, to były dawne czasy, teraz rzeczywiście jest inaczej ale moja opinia w tym temacie pewnie już opiera się na innych szkłach. Nie kupuje już budzetowych zumów pod aps-c, tylko stałki sigmy serii art, mój jedyny zum sigmy działa prawidłowo choć nie jest tak ostry jak w teście optycznych a af ma zauważalnie gorszy niż powiedzmy canon :)


  37. fotofan
    fotofan 30 października 2018, 09:45

    Jeżeli regularnie odwiedzasz serwis sigmy i wszystkie obiektywy masz "rozjechane" to wnioskuję a nawet jestem pewny, że problem leży w innym miejscu niż go szukasz. Inaczej w serwisie była by kolejka do kalibracji i sprzedaż była by niższa. Gdyby zjawisko było tak powszechne jak wszyscy uważają, dystrybutor dawno by nie sprzedawał tego złomu ponieważ nikt nie chce mieć problemu na głowie. Jakoś tez nie zauważyłem by w serwisie piętrzyły się sigmy do kalibracji, ani teraz ani wcześniej, a znam serwis od samego początku.

    Tymczasem sprzedaż jest bardzo wysoka a procent obiektywów które wracają do kalibracji wynosi mniej niż jeden. W związku z tym mogę śmiało napisać, znając twarde dane, a z punktu zawodu i biznesu znam je doskonale, że całą to histerię nakręca zawsze jakaś grupka indolentów, którzy wypisują w internetach swoje "mądrości" które są nie tylko nieprawdziwe ale nawet nielogiczne. Niestety tak jak Twoje wypowiedzi - przykro mi.

    To że sprzedawcy w ogóle pozwalają na tą histerię z wybieraniem kilku sztuk to mnie akurat nie dziwi. "Bierz człowieku i nie zawracaj mi głowy". Dziwi mnie natomiast co potencjalni "specjaliści" wyprawiają z obiektywami. Panie bo to powinno działać za taką kasę, bo w internetach pisali. Prawda jest taka, że jak się nie znasz, to zobaczysz wszystko co w internetach wypisują. Ale to jest jest sprawa braku podstawowej wiedzy i dawania konsumentowi do ręki optyki wymagającej sprzedaży przez profesjonalny podmiot w sklepie z pralkami.

    Druga sprawa jest taka, że potrafi po rynku krążyć jedna sztuka, którą jakiś matoł spuścił z regału i faktycznie jest wadliwa. jest przeceniana w nieskończoność, klienci chodzą i testują ten jeden egzemplarz bo jest najtańszy a potem lecą do internetów. mieliśmy nie raz taki przypadek kiedy taki obiektyw, jak śmierdzące jajo, krążył po całej Polsce.

    Inny przypadek sprzed 2 dni, klientka per "proszę pana ja jestem fotografem od 8 lat" testowała pewien obiektyw na falującej na wietrze trawie i proszę sobie wyobrazić, nie trafiał jej w punkt. Potem test na słynnej drabince i to samo. Tylko nie znalazła z boku przełącznika z ogranicznikiem zakresu ostrzenia. Magia. A wiesz co jest najgorsze? Ona prowadziła warsztaty dla 20 osób i sprawdzała obiektyw swojego kursanta. Jak myślisz co się potem stało? Co taka osoba sobie pomyśli - no tak, przecież to sigma a ta Pani się zna. Chcesz więcej historii?

    Ja się cieszę, że czasy już minęły, to dobrze dla ciebie, ale nie sądzę by ani wtedy ani teraz problem tkwił po stronie optyki.

    Wybacz więc, że ostro piętnuję płytkie wypowiedzi wynikające z subiektywnej oceny nie dającej żadnego obrazu rzeczywistej sytuacji, dające natomiast uprzedzenia.

  38. sanescobar
    sanescobar 2 listopada 2018, 09:37

    @fotofan, napisał:
    "Jeżeli regularnie odwiedzasz serwis sigmy i wszystkie obiektywy masz "rozjechane" to wnioskuję a nawet jestem pewny, że problem leży w innym miejscu niż go szukasz. Inaczej w serwisie była by kolejka do kalibracji i sprzedaż była by niższa."

    alebo się nie jasno wyraziłem albo może czytasz po łebkach. Byłem częstym klientem serwisu przed 2011/2012 rokiem, teraz jest znacznie lepiej. Tyle, że to jest temat bardziej złożony, w tamtym okresie częsciej zmieniałem body, wiecej sprzetu dochodziło i człowiek popełniał więcej "eksperymentów" zakupowych.


    @fotofan, napisał:
    "że całą to histerię nakręca zawsze jakaś grupka indolentów, którzy wypisują w internetach swoje "mądrości" które są nie tylko nieprawdziwe ale nawet nielogiczne. Niestety tak jak Twoje wypowiedzi - przykro mi."

    co jest nielogiczne, kalibrowanie szkła pod body czy to, że np. 3 egzemplarze sigmy10-20 miały rozjechane strony i uprzedze, że wcale nie wyglądały z zewnątrz na uszkodzone mechanicznie.



    @fotofan, napisał:
    "Inny przypadek sprzed 2 dni, klientka per "proszę pana ja jestem fotografem od 8 lat" testowała pewien obiektyw na falującej na wietrze trawie i proszę sobie wyobrazić, nie trafiał jej w punkt. Potem test na słynnej drabince i to samo. Tylko nie znalazła z boku przełącznika z ogranicznikiem zakresu ostrzenia. Magia. A wiesz co jest najgorsze? Ona prowadziła warsztaty dla 20 osób i sprawdzała obiektyw swojego kursanta. Jak myślisz co się potem stało? Co taka osoba sobie pomyśli - no tak, przecież to sigma a ta Pani się zna. Chcesz więcej historii? "

    sorry, ale mam w du.pie takie historie, jeżeli nie odróżniasz fotografowania tablicy ze statywu na LV w osi od takich opowiastek, to mam wrażenie, że rozmawiam z kimś niedorozwiniętym.


    @fotofan, napisał:
    "Ja się cieszę, że czasy już minęły, to dobrze dla ciebie, ale nie sądzę by ani wtedy ani teraz problem tkwił po stronie optyki. "


    mam nadzieje, że nie masz nic wspólnego z obsługa klienta i serwisem w sigmie, bo to co opowiadasz świadczy tylko o twojej głupocie. Profesjonalną sprzedaż i obsługę klienta poznaje się własnie po tym, jakie ma się podejście do reklamacji (między innymi).
    Klient którego obsłużono profesjonalnie na poziomie reklamacji jest zazwyczaj najwiernieszą grupą konsumencką, pewnie taki zadufany w sobie ziutek jak ty najwyraźniej tego nie wie.

    Na przykłądzie Polski, widać to doskonale po serwisie nikona, po tym co kiedyś było na żytniej (zaznaczam KIEDYŚ, bo masz kłopty z ogarnieciem czytania ze zrozumieniem) i po tym jak FN ogarnął obecnie temat serwisu tamrona, po przejęciu dystrybucji.








  39. fotofan
    fotofan 5 listopada 2018, 09:58

    Nie wiem jak się ma linia czasu jaką opisujesz do wnioskowania skoro samo ono jest błędne. Jeżeli mylisz to jak pracuje serwis producenta z kompetencjami sprzedawcy to najwyraźniej masz problemy z dość podstawową logiką. Jeśli tak, nie dziwię się, że widzisz problem tam gdzie go nie ma. Wrzuć więcej dygresji, na pewno uwiarygodnią to co piszesz a może po prostu poczujesz się lepiej bo widzę, że puszczają ci nerwy. Jesteś niestety za słaby do takiej rozmowy. Widziałem wielu takich jak ty, wy nawet mówicie zawsze tak samo.

  40. Cichy
    Cichy 8 listopada 2018, 12:21

    Brawo ! I ja też jestem zadowolony ze współpracy ;)

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.