Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Pentax 11-18 mm f/2.8 i 35 mm f/2.0 - przedsprzedaż z promocją

Pentax 11-18 mm f/2.8 i 35 mm f/2.0 - przedsprzedaż z promocją
21 lutego
2019 14:27

Przy okazji informacji o przedsprzedaży obiektywów Pentax HD DA 11-18 mm f/2.8 ED DC AW oraz HD FA 35 mm f/2.0, firma Ricoh wspomina o akcji promocyjnej, w ramach której można otrzymać przedłużoną gwarancję na oba modele.

Informacja prasowa

Promocja „PRZEDSPRZEDAŻ 2+2 lata gwarancji” na wybrane obiektywy Pentax.

Warszawa, 21 lutego 2019 r. - 22 lutego rusza przedsprzedażowa oferta promocyjna na premierowe obiektywy HD PENTAX DA★ 11-18mm F2.8 ED DC AW oraz HD PENTAX FA 35mm F2.0. W ramach akcji promocyjnej „PRZEDSPRZEDAŻ 2+2 lata gwarancji” każdy uczestnik, który spełni określone w regulaminie warunki, otrzyma przedłużoną gwarancję na wymienione produkty.

Sugerowana przez producenta cena detaliczna obiektywów wyniesie:

  • 5999 zł dla HD PENTAX DA★ 11-18mm F2.8 ED DC AW.
  • 1349 zł dla HD PENTAX FA 35mm F2.0.

Organizatorem promocji jest Ricoh Polska, oficjalny dystrybutor marki Pentax w Polsce. Promocja potrwa od 22 lutego 2019 r. do 17 marca 2019r., a promocyjne produkty można nabyć w sieci autoryzowanych sklepów partnerskich organizatora. Listę sklepów biorących udział w promocji, warunki udziału oraz regulamin można znaleźć na stronie www.pentax.pl.


Komentarze czytelników (36)
  1. LR
    LR 21 lutego 2019, 14:34

    Ciekawe ile się sprzeda DA* 11-18 bo cena wysoka, natomiast FA 35/2 cena wydaje się rewelacyjna ;-)

  2. PDamian
    PDamian 21 lutego 2019, 14:59

    *Zakładając że Pentax będzie jeszcze cztery lata istnieć. ;)

  3. sosin
    sosin 21 lutego 2019, 15:07

    ja się tym nie będę przejmował i kupie sobie 35tkę :P

  4. LR
    LR 21 lutego 2019, 15:09

    PDamianku, już tyle razy tego PENTAXA grzebałeś do grobu, a tu od tego czasu kilka nowych body i obiektywów się pojawiło. Wczoraj chyba trzy nowe aparaty Ricoha zostały zaprezentowane. Chyba jesz za dużo winogrona ;-)

  5. druid
    druid 21 lutego 2019, 16:01

    Ciekawe co takiego jest z tym Pentaxem, że generalnie można uznać go za niszową markę, która niby jakoś jeszcze ciągnie (ale to pewnie po przejęciu prze Ricoh) ale kompletnie nie potrafią czymś zaskoczyć czy też przyciągnąć klientów.

  6. LR
    LR 21 lutego 2019, 16:15

    @druid

    Pobaw się K-1 przez okres minimum dwóch tygodni tak na maxa a zobaczysz jak dobrze przemyślany jest ten aparat.

  7. PDamian
    PDamian 21 lutego 2019, 16:16

    Saab po przejęciu przez GM rebrandując Vectrę wciąż miał grono wiernych sympatyków.
    [pewnie dzięki 'Night Panel' ;)]

  8. LR
    LR 21 lutego 2019, 16:20

    PDamian

    Ty to taki spiskowiec jesteś heheh ;-)

  9. PDamian
    PDamian 21 lutego 2019, 16:32

    Nie rozumiem ciebie.
    Pentax czekał 14 lat link żeby wszyscy uzbierali pieniążki na DA* 11-18mm.

  10. TRI-X
    TRI-X 21 lutego 2019, 16:57

    35/2 ho ho ho ale nowość. Mogliby zamiast tego zaproponować nową wersję legendarnego AF 24/2. Pentax nie ma nic z ultraszerokich stałek na FF. Pewnie liczą się że wiernopoddani używają stare manualne szkła jak 15/3,5 czy 18/3.5. Jedyne co mozna powiedziec pozytywnego o obecnych objektywach Pentaxa to kompaktowe stałki DA do APC-S ale Fuji ze swoją serią WR 16/2.8, 23/2, 35/2 i 50/2 pokazał drogę. Uszczelniony korpus, wewnętrzne ogniskowanie, szybki i cichy AF.
    Byłem fanem Ricoha i jego GXR z wymiennymi modułami z unikalną centralną migawką ( synchroflash do 1/4000 sec na pełnym gwizku) ale olali tą unikalność więc pora na Fudżika

  11. 21 lutego 2019, 19:10

    @ PDamian
    Pentax czekał 14 lat link żeby wszyscy uzbierali pieniążki na DA* 11-18mm.


    Ci co uzbierali pieniądze to już dawno są w innych systemach :)

  12. mikmac
    mikmac 21 lutego 2019, 19:41

    35/2 - rewela obiektyw. maleńki, taniusi - super!

  13. PDamian
    PDamian 21 lutego 2019, 20:08

    Nowusi i stareńki zarazem.

  14. LR
    LR 21 lutego 2019, 20:32

    Info o Pentaxie i PDamianek dostaje pobudzenia i klepie żeby klepać.
    Może weź go przytul albo weź się napij 😉

  15. PDamian
    PDamian 21 lutego 2019, 20:50
  16. koń który mówi
    koń który mówi 21 lutego 2019, 21:00

    Poczekam na jakiś test. Pewnie nie tu.

  17. sosin
    sosin 21 lutego 2019, 22:20

    @LR czy ty masz 15 lat? Przeszkadza ci to, że ta marka podupadła i właściwie dogorywa? To naprawdę taki problem w robieniu zdjęć?
    Widzę nie pozbierałeś się jeszcze po info że twój limited to padaka na brzegach a i w centrum trzeba go przymknąć jak sam niefortunnie zauważyłeś.

    @LR
    "Pobaw się K-1 przez okres minimum dwóch tygodni tak na maxa a zobaczysz jak dobrze przemyślany jest ten aparat. "

    no jest, własciwie był tańszy od d810 gdyby nie af mozna by go jakoś porównywać. To świetne body ma swoje zalety mimo braków w tym systemie w szkalrni. Jak ktoś godzi się na pewne ustępstwa na korzyść tego czego w tej cenie nie dostanie się w nikonie to jak najbardziej. Mi pasuje, chcociaż chciałby się mieć normalne 80-400 albo 100-400.


    @LR
    "Info o Pentaxie i PDamianek dostaje pobudzenia i klepie żeby klepać.
    Może weź go przytul albo weź się napij 😉 "

    Bo akurat napisał prawdę z tym nowym a zarazem starusieńkim, tyle że mi to nie będzie uniemożliwiało robienia zdjęć a ty widzę masz straszny ból w tylnej częśc na pogodzenie się z faktami.




  18. Negatyw
    Negatyw 22 lutego 2019, 07:43

    @sosin
    "Bo akurat napisał prawdę z tym nowym a zarazem starusieńkim, tyle że mi to nie będzie uniemożliwiało robienia zdjęć a ty widzę masz straszny ból w tylnej częśc na pogodzenie się z faktami."

    Z jakimi faktami? Z takimi, że Pentax nie dotrzyma 4 letniej gwarancji bo wcześniej zbankrutuje? Ty to nazywasz faktami? Nie masz Swojego rozumu i wszystko co napisze @PDamian to są dla Ciebie fakty? Jakaś wyrocznia co zna fakty, które będą miały miejsce za 4 lata.

  19. BlindClick
    BlindClick 22 lutego 2019, 08:04

    "Promocja „PRZEDSPRZEDAŻ 2+2 lata gwarancji” na wybrane obiektywy Pentax." - to moze byc zapowiedz smierci :(
    Szkoda mi Pentaxa bo nie wiem czemu ale lubie Ta marke.
    Teraz to mogliby wejsc w ML = kazdy wchodzi, inwestuje - jak sie myla to wiekszosc bedzie tracic...
    Ciekawe czy ty lat przerwy nie zaszkodzilo ?

  20. Kuba Nowak
    Kuba Nowak 22 lutego 2019, 08:26

    Pentax dla Pana Damiana jest jak wiatrak dla Don Kochot'a, a Canon to jego Dulcynea :)

  21. sosin
    sosin 22 lutego 2019, 08:30

    @Negatyw
    "Z jakimi faktami? "

    z tymi, które akurat cytowałem. To jest "nowy i stary obiektyw"

    @Negatyw
    "Z takimi, że Pentax nie dotrzyma 4 letniej gwarancji bo wcześniej zbankrutuje? "

    Czytasz czyjąś wypowiedź zanim podejmujesz próbę jej zrozumienia? Czy klepiesz głupoty bo ci tak wygodniej?
    Mam to gdzieś czy pentax dotrwa do końca przedłużonej gwarancji, ja sobie ten obiektyw kupię i będę nim robił zdjęcia i powiewa mi to czy ricoh opchnie pentaxa czy zlikwiduje jakiś oddział, czy opchnie go jak hoya.

    @Negatyw zanim naklepiesz swoje głupoty przeczytaj sobie dokładnie co cytowałeś i do czego się odnosi moja wypowiedź. Nie wymagam już od ciebie żebyś sobie porównywał nową i starą 35tkę bo to cię kompletnie przerasta.




  22. Deadi
    Deadi 22 lutego 2019, 08:46

    O Pentaxie najwięcej biadolą Ci co go nigdy w łapach nie trzymali.
    Z resztą tutaj najwięcej biadolą Ci co najmniej w życiu zdjęć narobili, więc to w sumie jest jakaś prawidłowość. "Cwanon" zły, Nikon w sumie też, Sony szumi, m3/4 tragedia, Panas jakiś taki byle jaki, a Fuji jakby drogie. Jakby się przyjrzeć to na Optycznych to prawie same nosacze polskości i fotografii.
    A ja jako początkujący lustrzany fotograf, zacząłem swoją przygodę właśnie od Kredki, z obiektywem, który ma tyle lat co ja, czyli F35-70. I co mogę powiedzieć? Kiedyś miałem Sony HX1 czyli epoka Kredki, rok temu wymieniałem go na Pansa FZ200, jednak nie dawało mi to zadowalających rezultatów, dlatego postanowiłem nabyć pierwsze w życiu lustro. I co? Kredka z trzydziestoletnim obiektywem rozszarpała Pansa jak Rekszo szynkę. Co ciekawe czytając wiele for, spotkałem się z wieloma opiniami, że Pentax umiera - czytałem takie wpisy z przed 8-10 lat :D jak widać Pentax żyje i ma się całkiem nieźle. Czy brakuje mi szkieł? Nie! Czy brakuje mi pieniezy na szkła? TAK! :D
    Do moich potrzeb potrzebuję jeszcze średniej klasy tele (DA 55-300 lub F70-210) oraz Tamrona 90mm f2.8 macro, od biedy wymiana kita na T/S 17-20 f2.8 lub na jakiś szeroki kąt. Zatem czy problemem są szkła? Jak dla mnie i pewnie 95% userów Pentaxa raczej nie. Czy moja puszka sprzed 9 lat kupiona za 600zł w stanie bardzo dobrym jest zła? Wg mnie ma wszystko co przeciętny entuzjasta fotografii potrzebuje, aby robić ładne zdjęcia w zróżnicowanych warunkach. Zatem Panowie teoretycy - po co powtarzać dziesięciokrotnie te same brednie skoro na moim przykładzie (i pewnie nie tylko moim) nie mają one pokrycia z rzeczywistoscią?

  23. PeterLeonard
    PeterLeonard 22 lutego 2019, 08:51

    @LR

    "Info o Pentaxie i PDamianek dostaje pobudzenia i klepie żeby klepać.
    Może weź go przytul albo weź się napij 😉"

    Tylko że Ty też klepiesz żeby klepać jak tylko zobaczysz że PDamian coś napisał ;)

  24. mate
    mate 22 lutego 2019, 09:28

    @LR
    "Pobaw się K-1 przez okres minimum dwóch tygodni tak na maxa a zobaczysz jak dobrze przemyślany jest ten aparat."

    A tobie ile razy trzeba jeszcze napisać, że system to coś więcej niż puszka? Co z tego, że puszki Pentaksa są całkiem fajne (i nikt temu nie przeczy), skoro jak się spojrzy na szklarnię i system jako całość, to stosunek możliwości do ceny robi się wybitnie niekorzystny?

  25. Negatyw
    Negatyw 22 lutego 2019, 10:09

    @Negatyw
    "Z jakimi faktami? "

    @sosin
    "z tymi, które akurat cytowałem. To jest "nowy i stary obiektyw" "

    To gdzie @LR napisał, że to zupełnie nowa konstrukcja. Wszystkim wiadomo, że to odświeżenie starego modelu. Canon, Nikon, Sigma, Tamron też tak robią i nikt nie robi z tego sensacji.

    Cytat ze starych aktualności:
    "Ricoh podkreśla, że nowy obiektyw zachował rozmiar starszego modelu smc Pentax-FA 35 mm f/2 AL, ale z zewnątrz jest to zupełnie nowy projekt - zbliżony do prezentowanych ostatnio nowych modeli z serii DA i D FA"

    Można dyskutować na ile z zewnątrz jest to nowy projekt, wygląd ma podobny, ale to obiektyw, więc nie o wygląd tu chodzi. Producent nic nie mówi o zmianach w środku (albo ja nie znalazłem), ale ze zdjęć, które linkował PDamian widać, że są inne powłoki.

  26. SKkamil
    SKkamil 22 lutego 2019, 10:16

    Tez mam wrażenie ,ze kolega Damian oglada TVN i reklamę o przytulaniu ; Z pentaxem tak nie jest on jest z metalu ;

  27. SKkamil
    SKkamil 22 lutego 2019, 10:22

    Deali
    Racja Pentax się rozwija w takim tempie na ile pozwalają mu jego odbiorcy , jeśli ktoś siega po Pentaxa to tak zwane nowinki techniczne mniej go interesują a raczej patrzy na funkcjonalność

  28. LR
    LR 22 lutego 2019, 10:32

    @mate
    @sosin

    Napinanie muskułów słabo wam wychodzi, niestety ;-)

  29. sosin
    sosin 22 lutego 2019, 10:33


    @Negatyw
    "Można dyskutować na ile z zewnątrz jest to nowy projekt, wygląd ma podobny, ale to obiektyw, więc nie o wygląd tu chodzi. Producent nic nie mówi o zmianach w środku (albo ja nie znalazłem), ale ze zdjęć, które linkował PDamian widać, że są inne powłoki."

    Tak, tylko powłoki są nowe, to najprawdopodobiej jedyna zmiana. Zresztą było o tym nawet na tym portalu.


    @Negatyw, weź może prześledź kontekst dyskusji, zanim zabierzesz głos.



    @PeterLeonard
    "Tylko że Ty też klepiesz żeby klepać jak tylko zobaczysz że PDamian coś napisał ;) "
    Nic dodać, nic ująć. +1


    @mate
    "A tobie ile razy trzeba jeszcze napisać, że system to coś więcej niż puszka?"

    Zrozum też gdy komuś wystarczą 3-4 szkła i nie ma specyficznych potrzeb na jakieś ogniskowe i nie potrzebuje zabójczego af-u jak z nikonów a np. zależy mu na solidności i bardzo dobrej jakości obrazowania to K-1 może spokojnie zaspokoić potrzeby nawet kogoś kto od okazji do okazji na tym zarabia.
    Cenie sobie jakość obrazowania z serii A ale te aparaty są dla mnie za małe a budżet miałem niższy na starcie żeby zacząć z nikonem d810.
    Teraz d800 mozna wyrwać nawet z przebiegeiem 40tys.za prawie 3,5-4tys, gdybym może teraz kupował byłby to nikon.


  30. BlindClick
    BlindClick 22 lutego 2019, 10:53

    @PDamian "Saab po przejęciu przez GM rebrandując Vectrę wciąż miał grono wiernych sympatyków. [pewnie dzięki 'Night Panel' ;)]"

    Masz racje, ale nie do konca ;), Bo jakby Saab zgodzil sie sprzedawac Vectre ze znaczkiem Saaba to by tak spszedawal do dzis, ale Oni na to nie poszli.
    Saab posiadany przez GM posiadal swoje niezalezne centrum badawcze i wypuscil sam, niezaleznie od GM fure. 9-3 z 2004r. !!!!
    Fure do ktorej GM nie mial zadnych praw, to byl 100% Saab, GM jedynie zajumal patenty Saaba jak i mnostwa firm ktore wykonczyl wczesniej, popatrz na historie GM.

  31. SKkamil
    SKkamil 22 lutego 2019, 11:33

    No tak ..motoryzacja ..mocno odjechalismy ;

  32. sanescobar
    sanescobar 22 lutego 2019, 13:29


    @Kuba Nowak, napisał:
    "Pentax dla Pana Damiana jest jak wiatrak dla Don Kochot'a, a Canon to jego Dulcynea :) "

    @dcs, to pomyłka czy rzeczywiście przerzuciłeś się na canona?

  33. PDamian
    PDamian 22 lutego 2019, 21:28

    Gorzej!
    Od prawie 3 lat angażuje mnie robienie własnym 9,5x 12".

  34. PDamian
    PDamian 22 lutego 2019, 21:51


    Dlaczego w tym temacie zostały skasowane dwa moje posty?
    [bezpośrednio przed tym z 21 lutego 2019, 20:50:

    Pierwszy:
    " link

    link "

    źródło: pentaxever.com

    Drugi:
    " link

    link "

    źródło : ricoh-imaging.co.jp


    Co to za cenzura?

  35. Negatyw
    Negatyw 23 lutego 2019, 09:48


    @PDamian:
    "Dlaczego w tym temacie zostały skasowane dwa moje posty?"

    @PDamian, nie tolerujemy pornografii. Z powodu tych Twoich linków niektórzy się za bardzo podniecili.

  36. 25 lutego 2019, 20:19

    I już po "rewelacyjnej" cenie za 35/2. Wzrosła na 1749zł bez żadnego słowa. Z tego co wiem, to pomylono się przy tworzeniu informacji. Wstyd jakich mało... Co z osobami, co kupiły zachęceni poprzednią ceną?

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.