70-lecie marki Tokina
Firma Tokina świętuje w bieżącym roku 70-lecie obecności na rynku. Poza informacją o obchodach tej rocznicy, marka przygotowała też infografikę prezentującą zaplanowane na najbliższy okres premiery obiektywów.
INFORMACJA PRASOWA
Tokina Co., Ltd. z siedzibą w Tokio, to część międzynarodowego koncernu Kenko Tokina Co. Ltd. Firma została założona w maju 1950 roku początkowo pod nazwą Tokyo Koki Manufacturing. Od początku swojej działalności zajmowała się produkcją i projektowaniem układów optycznych oraz obiektywów. Dziś zajmuje się wytwarzaniem wysokiej jakości obiektywów do współczesnych lustrzanek oraz bezlusterkowców.
Rok 2020 jest szczególny dla marki Tokina ponieważ obchodzi swoją 70 rocznicę istnienia. Centralna część obchodów, planowana była na czas targów CP+ w Jokohamie (Japonia) podczas której miały zostać zaprezentowane nowe obiektywy. Niestety z powodu epidemii CoVid2019 targi CP+ zostały odwołane, a informacja na temat nowych produktów została udostępniona w formie komunikatu prasowego.
Poniższa grafika prezentuje plany związane z nowymi obiektywami jakie pojawią się w sprzedaży w tym roku. Więcej informacji na ich temat będziemy publikować bezpośrednio przed premierami.
Klienci mogą spodziewać się też ofert specjalnych związanych z obchodami 70-lecia firmy. Serdecznie zapraszamy do śledzenia aktualności na stronie polskiego dystrybutora marki – firmy Next77.
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Jak widać, Tokina chce wypuścić szkła na podobno umarłe, psiakrew, luszczanki. Zapewne prognozują, że będzie popyt przez następne dziesięć la co najmniej :-)
Szału nie ma...
Nie wiem jak ich marketing, ale nie wykorzystują szansy w nowych systemach. Jakby w tym roku zrobili zooma szerokokątnego dla Nikon Z DX to by nie miał konkurencji (Nikon nawet jeszcze nie ma tego szkła w planach). Podobno są luki w innych systemach - m43 do tej pory też nie ma budżetowego zooma szerokokątnego (najtańszy to ok 3K zł). Kiedyś po wejściu na rynek APS-C i DX zrobili fajny 12-24 f/4 i 50-135 f/2.8. Firma się robi coraz bardziej niszowa.
Szkła 23, 33 i 56 to zapowiedziane wcześniej Viltroxy.
Szkoda Tokiny... :(
@olaieryk - to prawda takie małe firmy powinny właśnie szybciej niż giganty reagować na potrzeby rynku i w tym szukać swoich przewag. Zrozumiała to Sigma i teraz przestała być producentem kundelków a stała się kreatorem potrzeb. Tonkina jak widać nie dorosła do tego - ciekawe czy braki zarządu/inż czy może powiązania korporacyjne jak Tamrona ?
@baron13: „Jak widać, Tokina chce wypuścić szkła na podobno umarłe, psiakrew, luszczanki.”
– jakie nowe modele do lustrzankowych bagnetów widzisz na tym plakacie? Bo z nowych widzę tylko jeden, pozostałe dwa są już na rynku. Do bezlustrerkowców zapowiedzianych jest 6 nowych modeli na cztery bagnety.
Z czego większość to zapowiedziane wcześniej Viltroxy.