SIGMA przedłuża akcję promocyjną „5 lat gwarancji bezpłatnie”
Polski dystrybutor marki SIGMA informuje, że akcja w ramach której klienci dokonujący zakupu obiektywów SIGMA mogą odebrać 5-letnią gwarancję bezpłatnie została przedłużona do 31 lipca.
INFORMACJA PRASOWA
K-Consult sp. z o.o., wyłączny autoryzowany dystrybutor marki SIGMA informuje o przedłużeniu akcji promocyjnej, w ramach której Klienci dokonujący zakupu obiektywów SIGMA, mogą odebrać 5-letnią gwarancję bezpłatnie. Oferta została przedłużona do 31 lipca i dotyczy obiektywów z prestiżowej serii Art (A), Sport (S) oraz Contemporary (C).
„W ciągu ostatnich dni zauważamy znaczące ożywienie branży fotograficznej, co nas oczywiście bardzo cieszy. Wiemy, że decyzje zakupowe dotyczące sprzętu fotograficznego wstrzymywane były z uwagi na obecną sytuację na świecie. Fotografia ślubna i dziecięca znacząco odczuła te skutki. Przedłużając promocję w dużej mierze kierujemy ją do osób, które dopiero teraz decydują się na zakup obiektywów” – wyjaśnia Łukasz Mikulski – Category Manager marki.
Standardowo zakup sprzętu fotograficznego, po jego rejestracji na stronie https://gwarancja.sigma-foto.pl/, obejmuje 3 lata gwarancji na wszystkie obiektywy marki SIGMA z linii Contemporary (C), Art (A) i Sport (S). Warunkiem skorzystania z promocji jest zakup obiektywu pochodzącego z autoryzowanej polskiej dystrybucji. Rozbudowane programy gwarancyjne, przygotowane przez polskiego dystrybutora marki SIGMA, obowiązujące wyłącznie na terenie Polski, uwzględniają możliwość wydłużenia okresu gwarancji aż do 5 lat. Poza promocją koszt wydłużenia gwarancji do 5 lat wynosi 299zł.
Promocję można połączyć z akcją „Wiosenna promocja Sigma”, w ramach której Klienci przy zakupie obiektywów SIGMA będą mogli otrzymać akcesoria fotograficzne światowych marek Vanguard, Marumi, Slik oraz Xtorm nawet za 650 zł w prezencie.
Szczegóły promocji zawarte są na stronie http://sigma-foto.pl/blog/wiosenna-promocja-sigma/
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Brawa dla dystrybutora. Nie dość, że udało się utrzymać ceny sprzętu na dotychczasowym poziomie (w zasadzie wszyscy inni zmuszeni byli podnieść) to jeszcze miły dodatek w postaci przedłużenia gwarancji.
Niuans taki, że niektórych, zwłaszcza cenionych modeli w magazynie brak, tak więc promo częściowo na razie jest teoretyczna.
Których modeli jest brak ? Wszystkie bestsellery są dostępne.
105/1.4/nikon i 85/1.4/nikon. Dostawa miała ponoć być w drugiej połowie maja.
w swojej krótkiej karierze foto-amatora miałem około 30 szkieł i 6 korpusów (nie licząc kompaktów) żaden nigdy nie wymagał naprawy gwarancyjnej. Jeśli szkło nie zostanie uszkodzone mechanicznie to naprawdę ciężko jest je zajeździć. Taka promocja w stylu damy bo i tak mało kto skorzysta. O wiele lepszy byłby cashback, ale z tego to skorzysta każdy kupujący więc takiej promocji nie ma. Za co brawa ?
@Józef
Z tego co widzę nie powinno być problemu z zakupem tych szkieł.
powinni już dawno pogonić produkcję szkieł ze światłem 1.8 / 2, tak, żeby stalki Sigmy przestały być jedynie do pracy. Ludzie tu czekają na coś dobrego optycznie, dużo lżejszego i może tańszego niż jaśniejsze odpowiedniki, żeby sobie to można było podpiąć do aparatu i wyjść na spacer albo zabrać na wakacje.
@Cichy - no właśnie jest. Próbowałem w dwóch sklepach, gdzie niby mieli w swych magazynach. Zamówiłem i dostałem info że sorry ale brak w magazynie dystrybutora. Próba druga miała miejsce wczoraj i dotyczyła 105.
@Józef Szwejk - Spróbuj w poniedziałek. Jutro wjeżdża dostawa. Ilości nie za duże ale są w niej oba modele.
@Józef Szwejk
Zadzwoń do mnie to się załatwi :)
@Cichy
Jak ta dostawa nie wyklaruje się na dniach to zadzwonię :)
@monangel, napisał:
"w swojej krótkiej karierze foto-amatora miałem około 30 szkieł i 6 korpusów (nie licząc kompaktów) żaden nigdy nie wymagał naprawy gwarancyjnej. Jeśli szkło nie zostanie uszkodzone mechanicznie to naprawdę ciężko jest je zajeździć."
To widac mało fotografujesz no i nie potrafisz korzystać z google, co już wczesniej udowodniłeś.
Awarie, rozjustowania, odłażące gumy, kalibracje, uszkodzone moduły stabilizacji, blokujące się pierścienie, blokujące się listki i wymieniać mozna by sporo, to wszystko spotyka normalnych użytkowników, którzy nawet specjalnie nie zajeżdżają swoich sprzętów.
Zdarzają się mydlące obiektywy od nowości ale np. tylko po jednej stronie albo i takie których nie da się skalibrować "idealnie" a zaledwie tylko poprawnie. Muchy w eLkach, zasysające pyłki na potęgę, czy nawet blokowanie się przysłony.
Fora foto są tego pełne a także narzekań na serwisy, to się zdarza we wszystkich markach obiektywów. Pogratulować ci tylko szczęscia więc taka akcja jest jak najbardziej na miejscu i dodatkowo dobrze świadczy o producencie.