Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Inne testy

Test kamer sportowych

28 czerwca 2013
Komentarze czytelników (60)
  1. hijax_pl
    hijax_pl 28 czerwca 2013, 20:22

    Sportowe - nie sportowe, ale...

    Pierwsze testy kamer :)

  2. kivirovi
    kivirovi 28 czerwca 2013, 20:31

    Chyba zaczyna sie nowa era: nie dosc ze Robert wzial sie za testowanie, to jeszcze kamery... teraz to chyba beda telefony, a potem telewizory. Chyba sobie taka kamere na rower kupie :)

  3. mav
    mav 28 czerwca 2013, 20:57

    Brakuje całej grupy GoPro......

  4. Arek
    Arek 28 czerwca 2013, 21:03

    Zawsze jak się pokazuje test zbiorczy, to zamiast cieszyć się, że jest, zaczyna się wyliczanie czego nie ma.
    5 kamer to dość roboty.

    A Robert już od dawna testuje urządzenia ekstremalne (aparaty) więc nic dziwnego, że wziął się też za tego typu kamery.

  5. pierpapier
    pierpapier 28 czerwca 2013, 21:09

    sony action cam bez wifi kupilem nowke za 180€, bije jakoscia drifta no i ma 120fps przy 720p, celowo pomineliscie?

  6. Marek_N
    Marek_N 28 czerwca 2013, 21:11

    @Arek
    Zamierzacie poszerzyc ten test o kolejne modele kamerek? Choćby wspomniane GoPro, Sony Action Cam lub PQI AirCam?

  7. Arek
    Arek 28 czerwca 2013, 21:13

    A to zależy jak będzie przyjęty ten test i jaką będzie miał oglądalność.

  8. domek
    domek 28 czerwca 2013, 21:15

    Panie Arku pominiecie go pro jest jak pominiecie w testach zbiorczych aparatow fotograficznych firmy Canon

  9. rolech
    rolech 28 czerwca 2013, 21:24

    Testow gopro sa setki. Dlatego swiadomie na poczatek wybralismy inne modele o czym zreszta napisalismy we wstepie. Sony chcielismy przetestowac ale sie nie udalo. Mam nadzieje ze uda sie w kolejnym tescie :)

  10. Arek
    Arek 28 czerwca 2013, 21:36

    domek - robiliśmy testy zbiorcze gdzie nie było aparatów firmy Canon.

  11. hijax_pl
    hijax_pl 28 czerwca 2013, 21:48

    Ja proponuje rozszerzenie o inne ekstrema. Np zamocowanie na kole garncarskim, przyczepienie do futbolowki czy tez do quadroptera ;-)

  12. mav
    mav 28 czerwca 2013, 22:11

    Sami we wstępie piszecie o GoPro ale niestesty nijak nie można się do niego w teście odnieść (ani, że jest najlepszy, ani najgorszy). To, że testy są w necie to jasne, ale tylko test w zbliżonych warunkach jako test porównawczy ma sens, a Wy powinniście to wiedzieć najlepiej :)

  13. Marek_N
    Marek_N 28 czerwca 2013, 22:17

    Zgadza się, testów GoPro są setki. Ale należało by go przetestować w formie wyznacznika dla innych kamer. Bo tak to trochę jest ten test zawieszony w próżni. Fajnie że wygrał Drift HD Ghost ale wciąż nie wiadomo czy warto go kupić czy dołożyć do GoPro H3 Black.

    Generalnie Test bardzo fajnie przeprowadzony, wiec myślę ze należało by go kontynuować o następne modele.

  14. architekt76
    architekt76 28 czerwca 2013, 22:30

    Bardzo ciekawy test, ale niestety muszę się zgodzić z przedmówcami - szkoda że nie ma odniesienia do wzorca
    Nawiązując do Waszego wstępu, to tak jakbyście zrobili test na najlepszego jeepa, w którym by nie było Jeepa...

  15. ParakW
    ParakW 28 czerwca 2013, 23:00

    Fajny test, ostatnio na jednym portalu byla do wygrania kamerka od Panasonica, moze sie uda i sam wtedy opisze jakies wrazenia z uzytkowania :)

  16. TaZeX
    TaZeX 28 czerwca 2013, 23:12

    A ja mam pytanie tego typu dlaczego nikt nie podał bitrate plików video to jedna sprawa o ktorej powinno byc nadmienione od razu :-)

  17. kannadah
    kannadah 28 czerwca 2013, 23:14

    Ciekawy test. Szczerze to pierwsze słyszę o marce GoPro. Z Adidasami faktycznie się przyjęło jak piszecie, podobnie jak z PZU płaconym w innej ubezpieczalni. Co do tego GoPro, które jak piszą inni jest jakimś guru wśród tego typu urządzeń, to wcale bym się nie zdziwił, gdyby po teście ta korona by mu się obsunęła lub wręcz spadła, a kto wie, czy wręcz jakimś dziadostwem by się nie okazało, biorąc pod uwagę jakość obrazu w ruchu.

  18. kubsztal
    kubsztal 28 czerwca 2013, 23:19

    Bardzo fajny test! Idąc za ciosem, poproszę o test kamerek z przeznaczeniem stricte do samochodu :)

  19. kivirovi
    kivirovi 28 czerwca 2013, 23:23

    Podejrzewam, ze portal Optyczne jest producentowi i dystrybutorom GoPro na razie nieznany. Taki sobie pomysl pokazywac w lipcu zdjecia z ferii zimowych :) A zainteresowani teraz skacza i nurkuja.

  20. 28 czerwca 2013, 23:38

    @ kannadah

    To jak w światku światku motoryzacyjnym nie widzieć co to VW :)

  21. MM
    MM 28 czerwca 2013, 23:41

    Brak GoPro w teście powoduje, że nawet nie chce mi się go czytać. GoPro to pewien wzorzec, wielu widziało co potrafi ta firma, wielu wie ile kosztuje. Ja akurat znam i korzystałem z jej produktów i tak jak ktoś napisał - warto wiedzieć jak konkurencja ma się do wzorca. Czy warto kupować ten nietani sprzęt? Nie chcieli dać sprzętu do testów? Nie chcą się reklamować na portalu? Zaczynacie testować dział rynku bez urządzenia, które z tym specyficznym rynkiem kojarzy się wszystkim? Dla mnie postępowanie bez sensu. Oczywiście i jak zwykle dla Redakcji sens będzie bardzo głęboki i oczywiście przemyślany. Optyczni są nieomylni i wszyscy już tę gadkę znamy do znudzenia...

  22. 28 czerwca 2013, 23:45

    Brawa za podchwycenie do testów kamerek wideo. Jednak zgodzę się że brak GoPro w bezpośrednim porównaniu to największa słabość tego testu. Jak by nie patrzeć to jest obecnie standard i punkt odniesienia dla innych producentów.

  23. kannadah
    kannadah 28 czerwca 2013, 23:56

    No to skoro to taka oczywista oczywistość, że Go Pro jest punktem odniesienia to po co jęczycie? Kupcie sobie i będzie święty spokój. Ludzie z redakcji narobili się, w dodatku pierwszy raz kamery przetestowali, a tu prawie same jęki - zupełnie jak moja stara gdy połapie się, że nowy obiektyw mam. Ja nawet o GoPro nie wiedziałem, chociaż widziałem ludzi z kamerkami na nartach czy w TV pokazali, że spadający meteoryt gdzieś ktoś taką kamerką nagrał. Nie zastanawiałem się nad tym, ot gadżet, a tu proszę - pełnowartościowy test. Gratuluję pomysłu.

  24. MM
    MM 29 czerwca 2013, 00:44

    To nie jest jęczenie tylko oczywisty wymóg. Kiedyś było wiadomo, że dobra stałka była o kilka klas lepsza od średniego zooma. Teraz te zoomy są często całkiem niezłe. Może zbliżyły się do stałki? Może stałka się pogorszyła? Warto to sprawdzić i zobaczyć czy punkt odniesienia jest faktycznie punktem odniesienia.
    GoPro to firma, którą polecę w ciemno. Może jednak wcale nie jest tak dobra albo jest zbyt droga? Tego się nie dowiemy z tego testu. Dlatego wielu nic z tych kamerek nie kupi, tylko weźmie pewniaka - czyli GoPro - choć może wcale nie jest tego wart.

  25. DonYoorando
    DonYoorando 29 czerwca 2013, 02:00

    brawo za pomysł testu kamerek. są przykładowe pliki. są fajne lokacje. może przybędzie ktoś nowy na stronę, bo MM to chyba od 20lat tu komentuje :) trzeba przyznać, że odniesienie do gopro2/3 byłoby warte grzechu. zwłaszcza w kwestii warto tą 3black kupować? mi osobiście brakuje w gopro2 możliwości ustawiania parametrów expozycji czy ostrości, i to rybie oko, i brak wymiennych obiektywów, i słaba bateria, i brak stabilizacji, i menu do kitu. gdzieś kolesie przerabiają GP3black na wymienne szkła i dodają swoje sterowanie ale to pewnie kosztuje pieniądze. dzięki za test

  26. Jackiller
    Jackiller 29 czerwca 2013, 09:14

    Wrzuciłem linkę do testu na Racingforum.pl. Myślę, że oglądalność będzie a bit większa, gdyż tam co chwila pojawiają się zapytania o taki sprzęt

  27. psik
    psik 29 czerwca 2013, 09:54

    Test bez GoPro jest dużym niedociągnięciem ze strony redakcji. Widać że chłopaki nie sa w temacie i do testu wzięli co się nawinie. GoPro myślę, że jest w ścisłej czołówce kamer tego typu i test bez tej popularnej kamerki test jest do bani. Redaktorom szanownym polecam fachową literaturę i poczytanie trochę co i jak w tym temacie.

  28. kannadah
    kannadah 29 czerwca 2013, 10:14

    Psik - weź GoPro, zrób test porównawczy z innymi tego typu urządzeniami, dla pewności wykonaj te same czynności co koledzy z optyczne i nam udostępnij. Jeśli zrobisz to tak samo dobrze to będziemy wdzięczni.
    MM - niektóre zoomy są faktycznie tak dobre lub nieco lepsze niż wybrane stałki, oczywiście nie wliczając przysłony 1.4 lub niższej. Pod APSC ostatnio sigma dała f 1.8, pod FX "najjaśniej" jest 2.8 w zoomach. Ja fotografuję tylko i wyłącznie stałkami, w większości ręcznie ustawiamą ostrość z jednego powodu - każda ma swój niepowtarzalny charakter, zupełnie jak kobieta, ma to coś, a zoom mam w nogach:) Stałka wymaga myślenia, a zoom to droga na skróty, nie zawsze łatwa i przyjemna. Ze stałek mam blisko 100% dobrych zdjęć (dosłownie kilka na kilkaset wymaga uwagi), moi koledzy pracujący na zoomach (drogich) ze stu wyrzucają połowę od razu, w dodatku pstrykają bez opamiętania - tysiące szpilek zakłują słonia ktoś kieyś powiedział. Mi wystarczy jedna:)

  29. Coman
    Coman 29 czerwca 2013, 10:43

    Fajnie że jest taki test, i fajnie by było w drugiej turze zobaczyć GP3 black, Sony i może coś jeszcze. Ja w każdym razie jestem bardzo zadowolony że taki test się ukazał.

  30. cyberant
    cyberant 29 czerwca 2013, 12:34

    Świetny test, dzięki! Przeczytałem z chęcią, ale również przyłączam się do jęczących o GO Pro. Chociażby tylko najmocniejszą wersję Hero 3 Black Edition. Jest droga, ale "podobno najlepsza", a jak każdy szczypiący się z kasą... zastanawiam się czy warto do niej dopłacić, czy może któryś tańszy odpowiednik da radę... :)

    Trzeba Robertowi lub Arkowi zasponsorować jeszcze jedną wycieczkę do Egiptu na nurkowanie. Żeby testy poszerzyli... Więc Panowie, klikamy w reklamy! :) oraz oczywiście kupujemy w reklamowanych na optyczne.pl sklepach. :D

  31. Desirer
    Desirer 29 czerwca 2013, 18:29

    O co ten lament, na yt jest sporo bezpośrednich porównań zwycięzcy testu z Hero 3. Niezbicie wynika z nich, że Drift Ghost rejestruje znacznie więcej szczegółów i lepiej odwzorowuje kolory.

  32. zbyniu
    zbyniu 29 czerwca 2013, 19:18

    Arku' może to głupie pytanie'ale porównanie takich aparatów do aparatów typu apsc.

  33. Krystiano
    Krystiano 29 czerwca 2013, 19:21

    Dobra robota, bardzo ciekawy test, mam gopro Hero 3 Black i jestem bardzo zadowolony z jakości zdjęć i filmów aczkolwiek obiektyw pokazuje aberacje hromatyczne dość duże, a kolory są trochę zbyt żółte, poza tym to niemam zastrzeżeń. Z niecierpliwością czekam na Test Gopro.


  34. DonYoorando
    DonYoorando 30 czerwca 2013, 01:51

    brawo za pomysł testu kamerek. są przykładowe pliki. są fajne lokacje. może przybędzie ktoś nowy na stronę, bo MM to chyba od 20lat tu komentuje :) trzeba przyznać, że odniesienie do gopro2/3 byłoby warte grzechu. zwłaszcza w kwestii warto tą 3black kupować? mi osobiście brakuje w gopro2 możliwości ustawiania parametrów expozycji czy ostrości, i to rybie oko, i brak wymiennych obiektywów, i słaba bateria, i brak stabilizacji, i menu do kitu. gdzieś kolesie przerabiają GP3black na wymienne szkła i dodają swoje sterowanie ale to pewnie kosztuje pieniądze. dzięki za test

  35. gamma
    gamma 30 czerwca 2013, 10:34

    dlaczego we wszystkich kameracg montuja teraz fatalne sensory CMOS?
    filmy przypominaja galarete
    link

    CMOSy z global shuuter na razie chyba nie wejda do produkcji, a CCD w kamerach sa na wymarciu ;-(

  36. 30 czerwca 2013, 11:24

    może i testów GoPro są setki ale jak przetestowaliście te to porównanie przez wasz aparat testujący mogłoby być ciekawe (GoPro Hero to lider w tej branży, możliwe że głównie ze względu na wpadającą w ucho nazwę i hardcore'owy wygląd... a może jednak zasługuje na swoją popularność, bo w końcu kamera nie od wyglądania) , a tak test jest trochę wybrakowany, niemniej jednak dobrze że jest.

  37. V07TEK
    V07TEK 30 czerwca 2013, 16:12

    GoPro, GoPro, GoPro!!
    Słyszę tylko GoPro!! Ani Canon nie jest wyrocznią w foto, ani GoPro w sportach ekstremalnych.
    Sam zamierzam kupic GoPro, ale to nie znaczy, ze są jedyni, niepowtarzalni.

    p.s. Dzięki za test. Wyszło z niego, że to syzyfowa praca, ale chylę czoła - ciężko porównać sportowe Subaru do terenowego Land Rovera.


    Zastanowiło mnie, ze Panas tak mocno dostał w d....ę.
    Producent profesjonalnych kamer filmowych został wdeptany w błoto (inaczej nie mozna tego nazwać) przez.... no właśnie, przez producentów, których nazwy są mało znane.


  38. kleofas
    kleofas 30 czerwca 2013, 17:05

    Nie umieściliście kilku kluczowych informacji:
    -Z jakim bitrate'em zapisują te kamery? (oczywiście można ściągnąć przykładowe filmy i samemu to sprawdzić, ale korona by Wam z głowy nie spadła gdybyście umieścili tą informację)
    -Czy można wyłączyć podbicie gain?
    -Czy jest tryb manualnej ekspozycji?
    -Czy można zapisywać w cropie?

  39. 30 czerwca 2013, 20:30

    @kleofas
    "-Czy można wyłączyć podbicie gain? "

    daj spokój... ;) przy takich "matryckach" lepiej nie sprawdzać
    chyba że chodzi o dźwięk

  40. espresso
    espresso 30 czerwca 2013, 21:50

    Dobry test. Świetny ruch z GoPro.

  41. karampuk
    karampuk 30 czerwca 2013, 22:22

    Dzięki za test. Fajne się go czytało. Lekko łatwo i przyjemnie.
    Z zakupem się wstrzymam, aż nieco cena spadnie. A cena leci. I to dość szybko :-)

  42. Adam Bieniasz
    Adam Bieniasz 1 lipca 2013, 09:47

    1.Nie ma w teście o możliwości wykonywania zdjęć poklatkowych.
    2. Szkoda że nic nie napisano we wstępie, lub w podsumowaniu o porównaniu własności tych kamerek do możliwości komórek lub aparatów komaktowych (a zwłaszcza do Pentaxa Q , którego zatanawiam się kupić ze względu wielkość i na możliwości podmiany na obiektyw z kamer przemysłowych)

  43. tomoa
    tomoa 1 lipca 2013, 10:25

    "Test kamer sportowych" - tytuł jest niewłaściwy. Powinien być - "Przegląd kamer sportowych cz.1" . Test można przeprowadzić, gdy wiemy co testować. Sami się przyznaliście, że nie macie doświadczenia, czy warto byście zmienili tytuł. Test możecie wykonać, gdy będziecie więcej wiedzieć o co chodzi w kamerach sportowych. To co ważne to np. kąt widzenia kamery, ilość klatek na sekundę, POV, możliwość nagrywania w 4:3, 1440p, 2.7K, slow motion (100 - 200 kl/s), wybór akcesoriów. To wszystko nie zostało uwzględnione. więc niestety to nie jest żaden test i raczej nikt nie powinien się sugerować wyborem kamery w tym przeglądzie, bo przegląd ten nie uwzględnia wielu aspektów filmowania kamer sportowych.

  44. tomoa
    tomoa 1 lipca 2013, 10:36

    Jeszcze jeden ważny czynnik to "yellow effect", który nie powinien występować w kamerach sportowych lub być bardzo minimalny. w GoPro Hero 3 Black np. do rozdzielczości full HD praktycznie nie występuje. To był jeden z czynników dla których kupiłem tą kamerę.

  45. uzurpator
    uzurpator 1 lipca 2013, 11:33

    RD32 spadła mi kiedyś z motocykla na trasie łazienkowskiej. Jeśli przetrwała upadek to gratuluję szczęśliwemu znalazcy. Gdyby nie tandetne mocowania to byłaby to całkiem fajna kamerka. Na początku sezonu kupiłem gopro i jest o niebo lepiej. Solidne mocowania (jak narazie najbardziej podoba mi się przyssawka) i dużo lepsza jakość obrazu.

  46. pinto
    pinto 1 lipca 2013, 14:19

    Co z tego, że testów GoPro są setki, chodzi o porównanie w tych samych warunkach z kamerami innych producentów! Brak GoPro jest ogromnym błędem i bardzo obniża ocenę testu. GoPro jest najpopularniejsze w takich zastosowaniach i ludzie szukajac alternatyw chcą mieć porównanie. Nic was nie usprawiedliwia z faktu pominięcia w teście GoPro.

  47. pinto
    pinto 1 lipca 2013, 14:22

    Poza tym ludzie robią bardzo często slow-motion z nagranego materiału i 30 kl/s to nieporozumienie w takich kamerach, więc to powinno było wpłynąć na obniżenie końcowej oceny.

  48. qbassa
    qbassa 2 lipca 2013, 05:06

    240 fps najnowszego "gołpro" zamiata: link

    a tutaj jak je włączyć: link

  49. lajkonik12
    lajkonik12 3 lipca 2013, 20:50

    Fakt pominiecia GoPro mozna tlumaczyc tym ze optyczne chcialo pokazac cos innego niz wlasnie najpopularniejszego producenta :) a takto macie rozne panasonici nie panasonici. Testow GoPro jest w necie niemalo a innych kamerek tego typu juz mniej :)

  50. Carlovbasic
    Carlovbasic 9 lipca 2013, 11:37

    Tego badziewia co tutaj testujecie nikt nie kupuje w Canadzie i USA.
    Zreszta cena GoPro Black Edition jest 450dol a to 1350zl.
    Sam mam Black edition i jestem bardzo zadowolony z tej kamerki.Jedynie na co mozna narzekac to krotki czas pracy na standardowej baterii. Trzeba dokupic kilka dodatkowych, lub battery pack dodatkowy, który podwaja czas pracy.

    I jeszcze chcialbym nadmienic ze ceny w Polsce sa jakies chore. Chyba robia wam laske ze wogole wysylaja towary do Polski.

  51. kris@79
    kris@79 12 lipca 2013, 12:23

    fajny test, ale bez sensu z punktu widzenia konsumenta
    jako pierwszy model powinien "iść pod nóż" GoPro , dlaczego? wielu juz tłumaczyło, to jak sprint bez Bolta...
    Jak ktoś miał styczność to wie, że GoPro deklasuje wszystkie tu wymienione urządzenia , oczywiście jest droższe, ale dla wielu to nie jest duża różnica, poza tym dla wielu materiał rejestrowany i jego jakość sa wyznacznikiem KLUCZOWYM, pomijanie "lidera" nosi znamiona nieuczciwości redakcyjnej niestety.

  52. gaelo
    gaelo 17 lipca 2013, 00:11

    Dokładnie," na GoPro świat się nie kończy". Złośliwym przykładem kiepskiej jakości kamerek GoPro , jest defilada wojsk i pokaz skoczków we Francji, podczas ostatnio święta narodowego.
    Obraz się cioł i wieszał ciągle. Pomijając fakt nie najlepszej jakości obrazu, tu czepiam się do stabilizacji obrazu. Nie wspomnę już o kształcie samej kamerki, który za cholerę nie jest aerodynamiczny, co w sportach extremalnych, ma moim zdaniem, kolosalne znaczenie. Nie wątpliwie bywa że GoPro ma w porównaniu do niektórych kamerek lepsza jakość obrazu, wykonania i funkcjonalności. Ale to nie znaczy że jest jedna z lepszych , czy najlepszych kamer.
    Co do testu, to faktycznie brakuje parę firm oferujących kamery, które warto by było porównać, jak i również tak podniecająca niektórych userów firmą GoPro

  53. rolech
    rolech 17 lipca 2013, 10:49

    kris@79 - to po co testowac GoPro skoro i tak juz uznales ze deklasuje ono wszystkie wymienione tu urzadzenia?

  54. amebka4
    amebka4 25 lipca 2013, 22:56

    Pomijaac kwestie gopro/niegopro to mam pytanie co do fragmentu o test kamerek przy zjezdzie na narty, konkretnie oceniliscie kamerke od Panasoncia na 1 pkt i a w argumentacji napisaliscie ze filmik jest zbyt ziarnisty, obejrzalem fragmenty z wszystkich kamer i jednak nie zauwazaym takowego problemu, kamerka moim zdaniem radzi sobie bardzo dobrze przy nagrywaniu ruchu i nie gubi ostrosci, co do problemu z mocowaniem to tak naprawde mogliscie ja po prostu przykleic tasma do kasku, chyba ze baliscie sie wywrotki :)

  55. fikorito
    fikorito 6 listopada 2013, 15:08

    Fajny test, szkoda tylko, że nie ma kamerki, którą sam posiadam AEE MagiCam SD21. Wg mnie jest godna zainteresowania i recenzji, na pewno wypadła by dobrze w tym teście.

  56. Rhotax
    Rhotax 10 grudnia 2013, 01:06

    Pie...przyć to GoPro. A ci co jęczą, że to 'wzorzec', ideał...to jacyś chorzy fanatycy. Nie wciskajcie mi co jest wzorcem ! Tak jak nie wciskajcie, że trzeba mieć facebooka, trzeba się zgadzać na wszystko co sobie wymyśli google korzystając z ich systemów itd. itd.
    Dobrze, że wreszcie test jakiejś alternatywy, a nie jak te barany na rzeź ślepo zamknęli mózgi na jednej nazwie/firmie.

  57. zwirek210
    zwirek210 31 października 2017, 14:59

    Super ze taki test jest ale zeby byl miarodajny dla zwyklych smiertelnikow to powinno tu byc go pro 5 i 6 oraz kamery sony. Bez porównania do liderow czasami ciezko sie odniesc czy warto dolozyc te 600 zl czy nie. Test nie kompletny jak dla mnie

  58. zwirek210
    zwirek210 31 października 2017, 15:03

    Rhotax wez leki przed pisaniem komentarzy i pogadaj z ludźmi ktorzy tych kamer używają bo to nie sa wymysly iz go pro jest dobre

  59. Groszek
    Groszek 22 lutego 2019, 18:19

    Witam. Minęło kilka lat, kamery sportowe mocno poszły do przodu... Można liczyć na jakiś test aktualnych urządzeń? Pozdrawiam.

  60. Poczatek10
    Poczatek10 20 listopada 2023, 22:30

    Bedą testy nowych Lamaxów, SJcamów?

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.


Następny rozdział