Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Nowe obiektywy filmowe Canon

Nowe obiektywy filmowe Canon
12 kwietnia
2022 15:41

Oferta pełnoklatkowych obiektywów filmowych Canon powiększyła się o modele CN-E20-50 mm T2.4 L F / FP oraz CN-E45-135 mm T2.4 L F / FP oferujące odpowiednio zakresy ogniskowych 20-50 oraz 45-135 mm.

INFORMACJA PRASOWA

Canon Europe rozszerza ofertę produktów do produkcji filmowych,
wprowadzając pierwsze pełnoklatkowe obiektywy typu cine-zoom

Canon Europe wprowadza na rynek pierwsze pełnoklatkowe obiektywy zmiennoogniskowe klasy premium przeznaczone do profesjonalnych produkcji kinowych – serię Flex Zoom. CN-E20-50MM T2.4 L F / FP i CN-E45-135MM T2.4 L F / FP oferują wyjątkową wydajność i imponującą jakość w produkcjach HDR, 4K i 8K. Wprowadzając te obiektywy, Canon wzbogaca swoją ofertę, by zaspokoić różne potrzeby filmowców, zapewniając im jeszcze większe bogactwo możliwości oraz ułatwiając tworze­nie wysokiej jakości treści w różnych kontekstach zdjęciowych. Oba obiektywy zapewniają stałą, szybką transmisję światła T2.4 w całym zakresie ogniskowych, jak również pokrywają ogniskowe najczęściej używane przez filmowców w różnych produkcjach.

Kinowa jakość i szybkość w pełnym zakresie

Seria Flex Zoom, stworzona z myślą o doskonałości optycznej, jest dowodem zaangażowania Canon w tworzenie filmowych narracji. Obiektywy nadają się do kamer pełnoklatkowych oraz Super 35 mm i oferują niesamowitą jakość rejestracji obrazu w standardach 4K i 8K – od środka po krawędź kadru. Co więcej, przysłony obu obiektywów mają po 11 listków, co pozwala uzyskać naturalną i filmową głębię ostrości oraz piękne refleksy świetlne.

Oba obiektywy są pierwszymi pełnoklatkowymi manualnymi obiektywami typu cine-zoom produkcji Canon – o najwyższym w branży stałym współczynniku T2.4 w pełnym zakresie ogniskowych. Stanowią ideal­ny wybór w przypadku wielu scenariuszy zdjęciowych i oferują szeroki zakres ogniskowych, od szeroko­kątnego CN-E20-50MM T2.4 L F / FP do średnioogniskowego zakresu CN-E45-135MM T2.4 L F / FP, obejmujący ogniskowe najczęściej wykorzystywane w filmach i produkcjach kinowych.

Oba obiektywy typu cine-zoom odziedziczyły tę samą subtelną, ciepłą tonację barwną, tak charak­terystyczną dla pełnej gamy obiektywów Cinema firmy Canon – kompatybilność ułatwia filmowcom korzystanie z różnych obiektywów podczas produkcji, bez wpływu na ogólny balans kolorów. Podczas gorączkowej pracy na planie zmniejsza to potrzebę późniejszej czasochłonnej postprodukcji, zapewniając spójność wszystkich materiałów filmowych.

Nowe obiektywy filmowe Canon

Efektywny przepływ pracy

Seria Flex Zoom jest zgodna ze standardowymi w branży formatami metadanych dzięki funkcji komunikacji między obiektywem a mocowaniem aparatu, m.in. z technologią Cooke /i Technology™ oraz meta­danymi ZEISS eXtended Data™ (na mocowaniu PL) i metadanymi Canon (na mocowaniu EF). Umożliwia to użytkownikom wyświetlanie lub zapisywanie informacji o obiektywie – w przypadku komunikacji EF poz­wala to na korzystanie z takich funkcji jak korekcja aberracji i korekcja oświetlenia peryferyjnego w zgod­nych kamerach Cinema EOS. Komunikacja z uchwytem umożliwia także korzystanie z funkcji Dual Pixel Focus Guide, która zwiększa wygodę korzystania i precyzję podczas ręcznego ustawiania ostrości. Jest to szczególnie przydatne w przypadku ustawiania ostrości krytycznej podczas kręcenia produkcji 4K kamerą pełnoklatkową.

Nowe obiektywy filmowe Canon

Wszechstronność i operatywność

Zarówno CN-E20-50MM T2.4 L F / FP, jak i CN-E45-135MM T2.4 L F / FP są dostępne z mocowaniem EF lub PL – mocowanie jest wymienne, za pośrednictwem autoryzowanych firm zewnętrznych oraz centrów serwiso­wych Canon[1] – oferując szerokie możliwości kompatybilności dla twórców zarówno przy produkcji seriali, jak i filmów pełnometrażowych. Obiektywy Flex Zoom charakteryzują się ujednoliconą konstrukc­ją, stałą średnicą przednią, pozycjami oraz kątami obrotu zębatek, a także oraz dużą wytrzymałością – dzięki temu oba obiektywy doskonale nadają się do profesjonalnego użytku w różnych warunkach zdjęcio­wych. Pierścienie ustawiania ostrości, zoomu i przysłony są wyposażone w standardowe zębatki o skoku 0,8 mm, co umożliwia stosowanie akcesoriów innych producentów, takich jak silniki i systemy follow focus. Na obiek­tywy naniesiono dodatkowo świecące w ciemności oznaczenia metryczne i anglosaskie, co ułatwia pracę w warunkach słabego oświetlenia. Wysokiej klasy konstrukcja oraz znakomite elementy optyczne i komponenty zapewniają szybkie i precyzyjne działanie oraz trwałość we wszystkich przypadkach profesjo­nalnej rejestracji obrazu.

Canon informuje też dziś o premierze najnowszego obiektywu telewizyjnego do transmisji 4K, UHD DIGISUPER 122AF, który charakteryzuje się niewiarygodnym 122-krotnym współczynnikiem zoomu i zaawan­so­waną technologią automatycznego ustawiania ostrości, dzięki czemu obiektyw osiąga niewiarygodny zakres ogniskowych od 8,2 do 1000 mm. Od lipca 2022 roku dostępna jest również najnowsza aktualizacja oprogramowania sprzętowego dla profesjonalnego monitora referencyjnego DP-V1830 obsługującego jakość 4K HDR w wysokiej klasy produkcjach kinowych i telewizyjnych.

Więcej informacji o modelach CN-E20-50MM T2.4 L F / FP oraz CN-E45-135MM T2.4 L F / FP opublikowano na stronach: 

[1] Wymienne pomiędzy EF i PL. Jest to usługa płatna, dostępna wyłącznie za pośrednictwem autoryzowanych podmiotów zewnętrznych i centrów serwisowych Canon.


Komentarze czytelników (9)
  1. deel77
    deel77 12 kwietnia 2022, 17:16

    Cena to 18 900 Euro + Vat.

  2. deel77
    deel77 12 kwietnia 2022, 17:17

    W/w cena jest taka sama w obu przypadkach (podałem cenę za 1 obiektyw).

  3. PDamian
    PDamian 12 kwietnia 2022, 17:27

    Pól darmo
    link
    link

  4. mav
    mav 12 kwietnia 2022, 17:37

    Wow, no i w końcu marzenia o 20-50 zostały spełnione :D
    szkoda tylko, że w taki sposób, że nigdy tego obiektywu nie kupię :(

  5. Amadi
    Amadi 12 kwietnia 2022, 17:48

    @mav - dokładnie to samo sobie pomyślałem.

    Zostaje nam czekanie aż zrobi to Tamron, Samyang albo Sigma

  6. Piter
    Piter 12 kwietnia 2022, 18:59

    Cóż, takie szkła sprzedaje się w ilościach 30-40 sztuk głównie do wypożyczalni więc cena nie dziwi.

  7. domek
    domek 12 kwietnia 2022, 19:54

    jak by były x2 konpresja to kto wie może zaczoł bym zbierać no i wtedy ten bełkot marketingu miał by sens przynajmniej zrobili by szkła raz dla filmu a tak to
    niewiem najnowsze iryxy albo tokiny albo starsze canony

  8. Rafiki
    Rafiki 13 kwietnia 2022, 17:09

    @Piter
    "Cóż, takie szkła sprzedaje się w ilościach 30-40 sztuk głównie do wypożyczalni więc cena nie dziwi."
    Myślę, że w znacznie, znacznie większych ilościach

  9. abes
    abes 13 kwietnia 2022, 17:53

    @domek
    Bełkotem jest Twój wpis - "polski trudny języka"?

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.