Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Skoro po raz kolejny pojawia się wpływ podnoszenia lustra, to czy rozważaliście testowanie aparatów mających podnoszenie lustra, bez włączenia tej opcji?
Oczywiście jako dodatkowego testu zapewniającego porównywalność z aparatami nie mającymi podnoszenia lustra.
no z tego co wiem to te modele wlasnie maja ta sama matryce i nie byly pierwszymi, w ktorych sie na to zdecydowano, wiec te czasy to juz nadeszly kawalek czasu temu nie ma po co kilka razy projektowac matryce 12mpix aps-c
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Wto 29 Cze, 2010
wzbudziła we mnie uśmiech analiza w podsumowaniu, znaczy próba zrozumienia "ruchów" sony do jakiego klienta ma trafić ten model. Ja bym tego nie analizował, bo prawdopodobnie fachoffcy z marketingu Sony sami dokładnie nie wiedzą(a nasz grajdołek mają w poważaniu) a przeciętny konsument (nie mający pojęcia o fotografii) i tak się nie pokusi o analizę.
p.s. komentarz ten napisałem w odniesieniu do konsumenta w naszym kraju.
za to pozowanie na zblazowanego obserwatora rynku foto zawsze w cenie
mnie ciekawi czemu na chustce w a450 kolory mają wokół 185:45:45, w a550 wokół 135:65:45
niebieski na niebie to 100:150:170 vs 145:160:160.
w części o balansie bieli nie znalazłem zaznaczenia różnic w nasyceniu kolorów.
no to o co chodzi? i skoro bawimy się w laboratorium.. to jak się to ma do szumu?
ghost ton w jakim zgłaszasz swoje pretensje jest po prostu niegrzeczny. Czy ty im płacisz za ten test i przed zapłatą określiłeś czego od nich wymagasz?
ale to nie moja sprawa żeby dbać o wysoką jakość testów na optycznych. ja widzę różnicę między a450 a 550/50D. zmierzyłem z nudów i dla czerwonego potrafi ona wynieść 50%. więc pytam skąd się to bierze, skoro oba aparaty podobnie odwzorowują kolory.
jeżeli optyczni nie chcą takich pytań - niech nie prowadzą forum
no i pytanie było nie do Ciebie, tylko do autora / innego redaktora.
Ja bym tego nie analizował, bo prawdopodobnie fachoffcy z marketingu Sony sami dokładnie nie wiedzą(a nasz grajdołek mają w poważaniu) a przeciętny konsument (nie mający pojęcia o fotografii) i tak się nie pokusi o analizę.
ghost przypuszczam że jednak widzisz różnicę między obcesowym zadawaniem pytań a próbą uzyskania odpowiedzi. Czy pytający robi komuś łaskę zadając pytanie obcesowym tonem? Tylko na to chciałem zwrócić uwagę. Szanujmy wysiłek robiących testy również formą zadawanych pytań, no chyba że nie chodzi nam o uzyskanie odpowiedzi lecz o "wylanie swojej żółci".
skoro optyczni zwykle rozważają, czy raw jest wyostrzany, to dziwi mnie pominięcie rozbieżności w nasyceniu. jeżeli jpgi z 550 i 450 wyglądają podobnie, to skąd różnica w RAWach?
a co do oceny moich intencji i tonu - proszę zaprzestań, bo racji nie masz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10