Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Po wynikach testu aż trudno uwierzyć że to ta sama matryca co w Nikonie...
Technologia i liczba pikseli tak. Ale już ADC i kondycjonowanie sygnału jak widać zupełnie inne.
Potwierdza się (w pewnym sensie) zatem teza, że o ile to ten sam źródłowy chip to dostawy do Nikona i Pentaxa były lekko dostosowywane pod specjalne wymagania odbiorców.
Nie - wystarczy przepalić parę bezpieczników by odpowiednio skonfigurować układ... Tak się programuje właśnie układy.. programowalne.
Zresztą nie wyrokuję nic.. Po prostu dziwi mnie, że niby ta sama matryca a tak różne wyniki. Oczywiście biorę pod uwagę różnice w transmisji lustra (w D5100 transmisja w całym paśmie jest równo 100% ) i 12 czy 14 bitowym zapisie...
Wszystkiemu winne jest to lustro weneckie. Strate swiatla jakos trzeba skompensowac. Mozna wzmacniac sygnal i mozna wyciagac softem. Kto ich tam wie, co wybrali, ale i tak straty jakosci byc musza.
Filmowanie to zaleta tego sprzetu, ale znowu brak pelnego manuala.
Filmowanie to zaleta tego sprzetu, ale znowu brak pelnego manuala.
Co jest więc zaletą trybu filmowego tego aparatu? Gadżet w postaci fazowego AF?
Dla mnie zaleta jest to, ze nie trzeba filmowac gapiac sie na przeklety ekranik. W swietle dnia jest cokolwiek malo praktyczne (refleksy) i generalnie niewygodne, jesli ekranik jest nieuchylny. Kupowanie jakichs nakladek na tenze ekranik jest tylko polsrodkiem.
jesli ekranik jest nieuchylny. Kupowanie jakichs nakladek na tenze ekranik jest tylko polsrodkiem.
Jak dla mnie całkiem wygodnym i rozsądnym półśrodkiem - zwłaszcza, że pozwala mi mieć normalny, optyczny wizjer do fotografowania, a nie półśrodek w postaci EVF.
jaad75, zależy pewnie do jakich celów. Do filmowania z ręki stanowczo wolę amatorską kamerę. Podoba mi się natomiast ta kamerka APS-C, którą Sony wypuściło - niestety jest kiepsko wyważona.
Mogę was zapewnić, że filmowanie bez statywu z olejową głowicą lub choćby namiastki wózka przy ogniskowych większych niż paredziesiąt milimetrów jest jednym wielkim półśrodkiem.
AF fazowy zasze oczywiście lepiej mieć niż nie mieć, ale w niczym on nie pomoże osobie mającej ambicje na coś więcej niż tylko prostackie "kamerowanie". Jak ktoś kupuje aparat głównie do filmowania - niech sobie to będzie. Jeżeli ktoś kupuje aparat do robienia zdjęć a filmowanie jest tylko dodatkiem to ja za nic na świecie nie zgodzę się na fazowy AF okupiony kosztem prawdziwego wizjera!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12