Porównanie aparatów

Producent PanasonicPanasonicCanonOM SystemSony
Model Lumix DC-G9 IILumix DC-G9EOS R7OM-1A6700
Data premiery 2023-09-12 2017-11-08 2022-05-24 2022-02-15 2023-07-12
Liczba pikseli 25.21 Mpix 20.3 Mpix 32.5 Mpix 20.4 Mpix 26 Mpix
Dostępne rozdzielczości • 4:3: 5776x4336(L) / 4096x3072(M) / 2944x2208(S) / 11552x8672(XL) / 8192x6144(LL)
• 3:2: 5776x3848(L) / 4096x2728(M) / 2944x1960(S) / 11552x7696(XL) / 8192x5464(LL)
• 16:9: 5776x3248(L) / 4096x2304(M) / 2944x1656(S) / 11552x6496(XL) / 8192x4608(LL)
• 1:1: 4336x4336(L) / 3072x3072(M) / 2208x2208(S) / 8672x8672(XL) / 6144x6144(LL)
• 5184 x 3888
• 3712 x 2784
• 2624 x 1968
• 10368 x 7776 (XL - tryb Hi Res)
• 7296 x 5472 (LL - tryb Hi Res)
• 4992 x 3744 (6K PHOTO)
• 3328 x 2496 (4K PHOTO)
• Dostępne także mniejsze rozdzielczości dla trybów 3:2, 16:9 i 1:1
• RAW / C-RAW: 6960x4640,
• JPEG / HEIF: 3:2 (L) 6960x4640, (M) 4800x3200, (S1) 3472x2320, (S2) 2400x1600
4:3 (L) 6160x4640, (M) 4256x3200, (S1) 3072x2320, (S2) 2112x1600
16:9 (L) 6960x3904, (M) 4800x2688, (S1) 3472x1952, (S2) 2400x1344
1:1 (L) 4640x4640, (M) 3200x3200, (S1) 2320x2320, (S2) 1600x1600
• RAW: 5184 x 3888
• JPEG: 5184 x 3888 ~ 1024 x 768
Proporcje 3:2
• L: 6192 × 4128 (26 M)
• M: 4384 x 2920 (13M)
• S: 3104 x 2064 (6.4M)
Matryca 17.3 x 13 mm (4/3) Live-MOS, 4:3, całkowita liczba pikseli: 26.52 MPix
mechanizm samoczyszczenia matrycy za pomocą ultradźwięków
17.3 x 13 mm (4/3) Live MOS, 4:3, całkowita liczba pikseli: 21.77 Mpix, brak filtra AA
mechanizm samoczyszczenia matrycy za pomocą ultradźwięków
22.3 x 14.8 mm (APS-C), CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 34.4 Mpix
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków
stabilizacja matrycy o wydajności do 8 EV
17.3 x 13 mm (4/3) Stacked BSI Live MOS, 4:3, całkowita liczba pikseli 22.9 Mpix
mechanizm samoczyszczenia matrycy za pomocą ultradźwięków (SSWF)
powłoka redukująca osiadanie kurzu
23.3 x 15.5 mm (APS-C), BSI CMOS Exmor R
• Powłoka chroniąca przed ładunkami elektrycznymi na filtrze optycznym i mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu
Procesor obrazu Venus Engine Venus Engine DIGIC X TruePic X BIONZ XR
Format zapisu • Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.31, DPOF, DCF), RAW, JPEG+RAW
Rodzaje JPEG: Fine/Standard
• Filmy: MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC, Apple ProRes
MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC
• Dźwięk: MOV: LPCM - 2 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity, 4 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity
MP4: AAC - 2 kanały, 48 kHz/16 bitów
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DCF),
Zdjęcia 3D: MPO, MPO+JPEG
RAW, JPEG+RAW
Rodzaje JPEG: Fine/Standard
• 6K PHOTO: MP4 (H.265/HEVC)
• 4K PHOTO: MP4 (H.264/MPEG-4 AVC)
• Filmy: AVCHD, MP4 (H.264)
• Dźwięk: Dolby Digital stereo (AVCHD), LPCM, AAC stereo (MP4)
• JPEG (2 poziomy kompresji),
• HEIF (2 poziomy kompresji),
• RAW: 14-bit
• (filmy) MP4: H.264 (4:2:0 / 8-bit), H.265 (4:2:2 / 10-bit)
• Zdjęcia: JPEG (DCF2.0, Exif2.31), RAW (12-bit, kompresja bezstratna), JPEG+RAW
• Zdjęcia High Res (50 lub 80 Mpix)
• Filmy (MOV)
• Zdjęcia: JPEG (DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 4.0)
• Filmy: XAVC S, XAVC S-I, XAVC HS
Zakres ISO • Przy zdjęciach i filmowaniu: 100-25600 z możliwością rozszerzenia do ISO 50
• Przy filmowaniu w V-Log: 250-25600 z możliwością rozszerzenia do ISO 125
Auto, 200 - 25600 ISO z krokiem co 1/3 EV, Inteligentne ISO
Tryb rozszerzony: 100 ISO
Wideo: Auto, 100 (rozszerzony), 200 - 12800 ISO
Auto, 100-32000 w skoku co 1/3 lub 1 EV, rozszerzalne do 51200, 200 - 102400, rozszerzalny do zakresu 80 - 204800
Auto ISO
Auto, 100-32000
tryb rozszerzony ISO 50, 64, 80, 51200, 102400
Migawka Szczelinowa
• Mechaniczna: 60 s - 1/8000 s, Bulb (do 30 minut),
• Mechaniczna z elektroniczną pierwszą kurtyną: 60 x - 1/2000 s,
• Elektroniczna 60s - 1/32000 s,
• W trybie filmowym 1/8 - 1/25000 s,
• Szczelinowa, 60 s - 1/8000 s, Bulb (max. 30 min.)
• Migawka elektroniczna: 1 s - 1/32000 s
• Wideo: 1/25 s - 1/16000 s
• szczelinowa sterowana elektronicznie: 30 s - 1/8000 s, Bulb
• w pełni elektroniczna 30 s - 1/16000 s, Bulb
zmiany w krokach co 1/2, 1/3 lub 1 EV,
Szczelinowa sterowana elektronicznie,
Mechaniczna: 1/8000 - 60 s (ze zmianą co 1/3, 1/2 lub 1EV)
Mechaniczna z elektroniczną pierwszą kurtyną 1/320 - 60 s
Elektroniczna: 1/32000 - 60 s
Szczelinowa sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym
• Zdjęcia: 30 s - 1/4000 s, tryb B
• Film: 1/4 s - 1/4000 s
Konstrukcja obiektywu Obiektywy systemu Mikro Cztery Trzecie
Mnożnik ogniskowej względem pełnej klatki: 2x
Obiektywy systemu micro 4/3 Z bagnetem Canon RF (można też podłączyć obiektywy EF i EF-S przez adapter)
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.6
Obiektywy systemu Mikro Cztery Trzecie,
powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: 2.0x
Z bagnetem Sony E, powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: x1.5
Ogniskowa obiektywu n/a n/a n/a n/a n/a
Światłosiła: n/a n/a n/a n/a n/a
Zoom optyczny 0x 0x 0x 0x 0x
Zoom cyfrowy 2x 4x 0x 2x 0x
Stabilizacja obrazu Tak Tak Tak Tak Tak
Zapis wideo • 5.8K 4:3 (5760 x 4320) do 30 kl/s
• 5.7K 17:9 (5728 x 3024) do 60 kl/s
• 4.4K 4:3 (4352 x 3264) do 60 kl/s
• 4K DCI 17:9 (4096 x 2160) do 120 kl/s
• 4K UHD 16:9 (3840 x 2160) do 120 kl/s
• Full HD (1920 x 1080) do 300 kl/s
• brak ograniczeń czasu nagrywania
• profile V-Log oraz Hybrid Log Gamma
MP4, AVCHD:
• 4K 3840 x 2160, 60, 30, 25 i 24 kl./s
• Full HD 1920 x 1080, 60, 30, 25 kl./s
Hi-speed (tryb Creative Video):
• 4K: 60, 50, 48 kl./s
• Full HD: 180, 150 kl./s
Formaty:
• MP4: 4K lub Full HD (8bit MPEG4 AVC/H.264 lub 10bit MPEG4/HEVC ze wsparciem Canon Log), dźwięk: Linear PCM
Jakości:
• 4K UHD (16:9) 3840 x 2160 (23.98, 25, 29.97, 50, 59.94 kl/s) kompresja międzyklatkowa (IPB)
• 4K UHD Timelapse (16:9) 3840 x 2160 (25, 29.97 kl/s), kompresja wewnątrzklatkowa (All-I)
• Full HD (16:9) 1920 x 1080 (23.98, 25, 29.97, 50, 59.94, 100, 119.88 kl/s) kompresja międzyklatkowa (IPB)
• Full HD Timelapse (16:9) 1920 x 1080 (25, 29.97 kl/s), kompresja wewnątrzklatkowa (All-I)
Maksymalny czas nagrania: 6 godzin
• 4K UHD (3840 x 2160) - 24, 25, 30, 50, 60 kl/s
• 4K DCI (4096 x 2160) - 24, 25, 30, 50, 60 kl/s
• Full HD (1920 x 1080) - 24, 25, 30, 50, 60, 100, 120, 200, 240 kl/s
• Dostępne kodeki: H.264 (4:2:0 / 8-bit), H.265 (4:2:0 / 10-bit),
• Filmowe profile obrazu: płaski ("zgaszony kolor"), Hybrid Log Gamma, OM-Log400,
• Brak ograniczeń czasu nagrywania.
• 3840 x 2160 px, 60p, 50p, 30p, 25p, 24p
• 3840 x 2160 px, 120p, 100p - crop 1.51x
• 1920 x 1080 px, 120p, 100p, 60p, 50p, 30p, 25p, 24p
• 1920 x 1080 px, 240p, 200p - crop 1.4x
Ogniskowanie Hybrydowy autofokus oparty o detekcję fazy oraz o detekcję kontrastu, pracujący w zakresie od -4 do 18 EV (dla f/2.0 i ISO 100)
• Tryby: pojedynczy AF-S, ciągły AF-C, manualny MF
• Tryby AF: Śledzenie / Pełny obszar AF / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint
• Inteligentne wykrywanie obiektów (ludzie, twarze, oczy, zwierzęta, głowy i oczy zwierząt, samochody, motocykle)
• Inteligentne śledzenie wybranego celu
• Technologia DFD
• Post Focus
• Focus Stacking
• Asysta AF: wbudowana dioda
AF oparty o detekcję kontrastu, MF, AF+MF
• 225-polowe ustawianie ostrości
• Dodatkowe funkcje: One Shot AF, Shutter AF, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, Quick AF, stale mierzony AF (podczas nagrywania filmów), Eye Sensor AF, AF+MF, MF Assist, Touch MF Assist, Focus Peaking, funkcja Touch AF/AE, Touch Pad AF, migawka dotykowa
• Zasięg EV -4 - 18 (ISO 100)
• Asysta AF: wbudowana dioda
Dual Pixel CMOS AF, piksele detekcji fazy wbudowane w matrycę
• 100% pokrycia kadru
• 5915 punktów
• Wybór punktu: automatyczny wybór z wykrywaniem twarzy i śledzeniem (651 stref do wyboru), manualny wybór 1 punktu, możliwość rozszerzenia o sąsiednie punkty, wybór strefy (9 stref do wyboru), duża strefa (pozioma lub pionowa)
• Tryby AF: Auto, One-Shot AF (pojedynczy), AI Servo AF III+ (ciągły), Tryb Manualny (MF)
• zakres pracy: -5 - 20 EV (23°C, ISO 100)
• wykrywanie twarzy, wykrywanie oka, wykrywanie zwierząt, wykrywanie samochodów i motocykli
• Asysta AF: wbudowana dioda LED lub z użyciem zewnętrznej lampy błyskowej
Hybrydowy AF oparty o detekcję kontrastu i detekcję fazową
• 1053 punkty krzyżowe
• wykrywanie obiektów: samochody, motocykle, samoloty, pociągi, ludzi (w tym twarze i oczy), zwierzęta oraz ptaki
• zakres działania: -5.5 - 18 EV,
• rodzaje obszarów: pojedynczy punkt, mały cel (9 punktów), krzyż (39 punktów), średni cel (63 punkty), duży cel (165 punktów), cel niestandardowych rozmiarów, wszystkie punkty.
• tryby: pojedynczy, pojedynczy z manualną korektą, ciągły, ciągły z manualną korektą, ręczny, śledzenie, śledzenie z manualną korektą, preset, starry sky AF, starry sky AF z manualną korektą.
• Funkcja wykrywania twarzy i oka
• Wspomaganie AF - wbudowana dioda
• Focus Peaking
• Powiększenie wybranego wycinka kadru
AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu (Hybrid AF)
• 759 pól
• Tryby: automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (ręczna regulacja ostrości), manualny
• Zakres detekcji: -4 do 20 EV (ISO 100, obiektyw f/2.0)
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda LED
• Śledzenie celu, wykrywanie twarzy i oka, śledzenie sylwetki człowieka, zwierząt, owadów, ptaków, pojazdów
Pomiar światła System pomiaru 1728 -strefowy,
• Tryby pomiaru: Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy /
• Zakres pomiaru: od 0 do 18 EV (dla f/2.0 i ISO 100)
System pomiaru 1728 -strefowy
Tryby pomiaru:
• matrycowy
• centralnie-ważony
• punktowy Zakres pomiaru: od 0 do 18 EV (f/2.0, ISO 100)
384-strefowy TTL
Tryby pomiaru:
• matrycowy (384 strefy)
• centralnie ważony uśredniony
• skupiony
• punktowy
Zakres pomiaru: od -2 do 20 EV (ISO 100, 23°C)
324-strefowy TTL,
Tryby pomiaru:
• Cyfrowy pomiar ESP (matrycowy 324-strefowy),
• centralnie ważony uśredniony,
• punktowy,
• punktowy z jasnym tłem,
• punktowy z ciemnym tłem,
Zakres pomiaru: od -2 do 20 EV (dla obiektywu f/2.8 przy ISO 100)
Tryby pomiaru:
• wielosegmentowy,
• punktowy,
• centralnie ważony
• Zakres: -3 do 20 EV (ISO 100, obiektyw f/2.0)
Ostrość od Zależne od obiektywu Zależne od obiektywu zależne od obiektywu zależne od obiektywu Zależna od obiektywu
Balans bieli • AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
• ustawienia wg skali Kelvina w zakresie 2500 - 10000 K z krokiem co 100 K),
• Korekcja (w 2 osiach B-A / M-G) i bracketing balansu bieli (3 klatki)
Auto, Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło halogenowe, Lampa błyskowa, Nastawy własne (4x), Ustawianie temperatury barwowej 2500-10000K (4x) Auto (priorytet bieli lub klimatu sceny), Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa,
• ustawienia własne wg wzorca (możliwość zapamiętania 1 ustawienia),
• ustawienia wg skali Kelvina
• dodatkowa korekta od -9 do +9 niezależnie na osi żółty/niebieski i zielony/magenta
Auto, Światło żarówek, Światło jarzeniowe 1, Słoneczny dzień, Lampa błyskowa, Zachmurzone niebo, Cień, Tryb podwodny
• Ustawienia własne wg wzorca (4 ustawienia)
• Ustawienia wg skali Kelvina (w zakresie 2000–14 000 K)
• Korekta na osi niebieski-żółty i zieleń-magenta (+/- 7 stopni z krokiem jednostkowym)
Auto, dzień, cień, pochmurnie, światło żarowe, światło fluorescencyjne (4 rodzaje), błysk, pod wodą, regulacja temperatury barwowej (2500 do 9900K), filtr barwny, własny
Kompensacja ekspozycji Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3 EV (+/- 3.0 EV dla filmów)
Bracketing: 3 lub 5 lub 7 klatek, w skoku co 1/3, 2/3 lub 1 EV, w zakresie +/- 3 EV
• Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3 EV (+/- 3.0 EV dla wideo)
• Bracketing AE: 3, 5, 7 klatek co 1/3, 2/3 lub 1 stopnia EV, maks. +/- 3.0, pojedyncze/seryjne
Kompensacja: +/- 3.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
Bracketing: +/- 3.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV (2, 3, 5 lub 7 zdjęć)
• Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3, 1/2 lub 1 EV
• Bracketing: 3 lub 5 klatek w skoku co 1/3, 2/3 lub 1 EV, 7 zdjęć ze zmianą eksp. co 1/3, 1/2 lub 2/3 EV
Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
Bracketing: 3, 5 lub 9 klatek w skoku co 1/3, 1/2, 2/3, 1.0, 2.0 lub 3.0 EV (3 i 5 klatek) oraz 1/3, 1/2, 2/3 lub 1.0 EV (9 klatek)
Programy Program AE (P) / Priorytet przysłony AE (A) / Priorytet migawki AE (S) / Ekspozycja manualna (M) / Creative Video (P/A/S/M) / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny iAuto, program AE, priorytet przysłony, priorytet migawki, ręczny • Tryby: zaawansowana automatyka ujęć, 13 programów scen tematycznych, w tym panoramy, filtry kreatywne, elastyczny priorytet AE, program AE, priorytet migawki, priorytet przysłony, tryb ręczny, Bulb, ustawienia własne (C1, C2, C3)
• Style obrazów: automatyczny, standardowy, portrety, krajobrazy, szczegółowy, neutralny, dokładny, monochromatyczny, zdefiniowany przez użytkownika (x3)
• Program auto, Priorytet przysłony, Priorytet czasu migawki, Manualny, Czas B, Film, HDR, Tryb użytkownika 1-4
• Filtr artystyczny: Pop Art, Zmiękczenie ostrości, Jasny i lekki kolor, Tonowanie światła, Ziarnisty film, Fotografia otworkowa, Diorama, Cross Process, Dramatyczna tonacja, Delikatna Sepia, Podkreślone krawędzie, Akwarela, Vintage, Kolorowe elementy
• Fotografia: Auto, Program (P), Priorytet migawki (S), Priorytet przysłony (A), Manualny (M), tryby użytkownika (1-3)
• Film: P, A, S, M, tryb slow i quick motion, tryby użytkownika
Zdjęcia seryjne Migawka mechaniczna:
• H: 14 kl./s (AFS/MF), 10 kl./s (AFC), M: 6 kl./s (AFS/AFC/MF), L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF)
Migawka mechaniczna z elektroniczną pierwszą kurtyną:
• H: 14 kl./s (AFS/MF), 9 kl./s (AFC), M: 6 kl./s (AFS/AFC/MF), L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF)
Migawka elektroniczna:
• SH75: 75 kl./s (AFS/MF), SH60: 60 kl./s (AFS/AFC/MF), SH20: 20 kl./s (AFS/AFC/MF), SH75 PRE: 75 kl./s (AFS/MF), SH60 PRE: 60 kl./s (AFS/AFC/MF), SH20 PRE: 20 kl./s (AFS/AFC/MF), H: 14 kl./s (AFS/MF), 9 kl./s (AFC), M: 6 kl./s (AFS/AFC/MF), L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF)
*Tryby z "PRE" w nazwie oznaczają możliwość zapisania klatek rejestrowanych w buforze przed wciśnięciem migawki
• Do 12 kl./s - mechaniczna migawka, AFS/MF
• Do 60 kl./s - elektroniczna migawka, AFS/MF
• Tryby: 6K PHOTO i 4K PHOTO: 60 i 30 kl./s
• Migawka mechaniczna: do 15 kl/s (bufor na ok. 51 plików RAW lub 224 pliki JPEG)
• Migawka elektroniczna: do 30 kl/s ze śledzeniem AF (bufor na ok 42 pliki RAW lub 126 plików JPEG)
• 1-10 kl/s z migawką mechaniczną
• 5, 10, 15 lub 20 kl/s z migawką elektroniczną
• 50 kl/s z migawką elektroniczną z ciągłym autofokusem (tryb SH2), działa tylko z wybranymi obiektywami
• 120 kl/s z migawką elektroniczną z zablokowaną ostrością (tryb SH1)
Do 11 kl/s z AF i AE
Lampa błyskowa Zewnętrzna
• Synchronizacja do 1/250 s
• Korekcja siły błysku +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV
• Tryby pracy: Auto / auto/redukcja czerwonych oczu / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie
• Synchronizacja na 1. kurtynę migawki, Synchronizacja na 2. kurtynę migawki
• Sterowanie bezprzewodowe zewnętrznymi lampami błyskowymi
• Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej
Obsługa lamp zewnętrznych TTL
• Synchronizacja do 1/250 s
• Tryby: auto, Auto/redukcja czerwonych oczu, włączona, redukcja czerwonych oczu, slow sync, slow sync/redukcja czerwonych oczu, wyłączona
• Synchronizacja na 1 i 2 kurtynę
• Zdalne sterowanie: modele DMW-FL200L, FL360L, FL580L
Brak wbudowanej lampy błyskowej,
• Kompatybilny z zew. lampami EX Speedlite, pomiar E-TTL II,
• Synchronizacja do 1/250s z migawką mechaniczną i do 1/320s z elektroniczną pierwszą kurtyną, brak synchronizacji błysku z migawką elektroniczną
• Korekcja siły błysku: +/-3 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV
Brak wbudowanej lampy błyskowej, możliwość użycia zewnętrznej mocowanej na gorącej stopce
• Tryby: Auto, Manualny (1/1 - 1/64), Super FP,
• Funkcje: Redukcja efektu czerwonych oczu, Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania, z redukcją efektu czerwonych oczu, Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania, Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania na drugą kurtynę migawki, Błysk dopełniający, Wyłączenie lampy błyskowej (Brak błysku), TTL-Auto, FP Manualny, FP TTL Auto
• Synchronizacja: 1/250 s z migawką mechaniczną, 1/100 s z elektroniczną,
• Kompensacja błysku: +/- 3 EV w krokach co 1/3, 1/2, 1 EV
Brak wbudowanej lampy, możliwość korzystania z zewnętrznej
• Czas synchronizacji: 1/160 s
• Kompensacja: +/- 3.0 EV
• Tryby pracy: auto, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu, HSS, wyzwalanie bezprzewodowe
Złącze hot-shoe Tak Tak Tak Tak Tak
Wyjscie statywowe Tak Tak Tak Tak Tak
Samowyzwalacz 2s, 10s, 10s (3 zdjęcia), czas niestandardowy 2s, 10s, 10s (3 zdjęcia) 10 lub 2 s 2 s lub 12 s lub użytkownika 2, 5, 10 s, samowyzwalacz seryjny, samowyzwalacz z bracketingiem, samowyzwalacz w trybie filmowym
Karta pamięci 2 x Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) zgodne z UHS-II 2 sloty na karty Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) Dwa gniazda: SD/SDHC/SDXC UHS-II Podwójne gniazdo kart SD (kompatybilne z UHS-II) Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) kompatybilna z UHS-I/II
LCD W pełni rozkładany do boku, 3.0-calowy (proporcje 3:2), dotykowy, kolorowy TFT LCD, 1.840.000 punktów, 100% pokrycie kadru,
regulowana jasność, kontrast i kolorystyka (w 7 poziomach)
Odchylany, dotykowy, 3 calowy, kolorowy TFT LCD, o rozdzielczości 1040 tys. punktów, proporcje 3:2, 100% pokrycie kadru, regulacja jasności, kontrastu i kolorystyki • W pełni rozkładany dotykowy, 2.95 cala, format obrazu 3:2, rozdzielczość ok. 1.620.000 punktów, pokrycie ok. 100%, regulacja jasności - 7 poziomów Rozkłądany do boku, 3-calowy, dotykowy, kolorowy LCD, 1.620.000 punktów, proporcje 3:2
• Jasność regulowana w 15 poziomach
• Temp. barwowa regulowana w 15 poziomach, Kolorystyka obrazu: żywe barwy (domyślnie) / naturalna
Rozkładany do boku, 3-calowy, kolorowy TFT LCD, rozdzielczość 1.03 mln punktów
• obsługa dotykiem
• regulowana jasność
Wizjer Elektroniczny, kolorowy OLED, 3.680.000 punktów, pole widzenia: 100%, powiększenie: 0.8x (ekwiwalent dla formatu 35 mm), korekcja dioptrii: od -4.0 do +2.0, punkt oczny: 21 mm, czujnik zbliżenia oka, odświeżanie 60 lub 120 Hz Elektroniczny, kolorowy, OLED, 3.680.000 punktów, pole widzenia: 100%, powiększenie: 0.83x OLED, 0.39 cala, 2.360.000 punktów (1024 x 768 px), powiększenie ok. 0.72x (ekwiwalent dla pełnej klatki), pokrycie kadru ok. 100%, punkt oczny ok. 22 mm, korekta dioptrii od -4 do +2 Elektroniczny, 5.760.000 punktów, pokrycie 100% pola kadru, powiększenie 1.66x (0.83x dla pełnej klatki), punkt oczny 21 mm (odległość od powierzchni tylnej soczewki), korekcja dioptrii od -4 do +2 EVF (elektroniczny), OLED, 100% pokrycie
• rozdzielczość 2.36 miliona punktów (1024×768 px)
• powiększenie: 0.71x, (dla 35 mm)
• odświeżanie: 60 lub 120 kl/s
Komunikacja i złącza Złącza:
• złącze USB 3.2 gen 2 typu C,
• wyjście HDMI typu A
• wejście mikrofonu stereo mini jack o średnicy 3.5 mm,
• wyjście słuchawek stereo mini jack o średnicy 3.5 mm
• wejście na wężyk spustowy o średnicy 2.5 mm,
• gniazdo synchronizacji lampy błyskowej, używane również jako wejście / wyjście kodu czasowego (z przejściówką na BNC),
Komunikacja:
•  Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac 2.4 oraz 5 GHz,
• Bluetooth 5.0, Bluetooth Low Energy (BLE),
• Złącze USB 3.0 Hi Speed
• HDMI (A)
• Wejście mikrofonowe. wyjście słuchawkowe
• Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n
• Obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge)
• USB 3.2 Gen 2 (złącze USB-C),
• mikro HDMI (typu D),
• wejście mikrofonu mini-jack (3.5 mm) stereo,
• wyjście słuchawkowe 3.5 mm,
• złącze wężyka spustowego E3,
• Moduł Wi-Fi (IEEE802.11 b/g/n, 2.4 GHz)
• Bluetooth 4.2
• Uniwersalne złącze USB PD 3.0 typu C, wyjście HDMI (mikro HDMI typu D), wejście mikrofonu (jack 3.5 mm), wyjście słuchawkowe (jack 3.5 mm)
• Wi-Fi IEEE 802.11a/b/g/n/ac), Bluetooth Low Energy 4.2
• USB 3.2 (wtyk USB-C) z opcją zasilania,
• wyjście HDMI (mikro typu D),
• wejście mikrofonowe jack 3.5 mm
• wyjście słuchawkowe jack 3.5 mm
• stopka Multi Interface
• Wi-Fi IEEE 802.11a/b/g/n/ac (pasmo 2,4 GHz / 5 GHz)
• Bluetooth 4.2
Zasilanie • Akumulator litowo-jonowy 7.2 V, 2200 mAh, 16 Wh,
• wydajność: 310-390 zdjęć w trybie normalny, 1300-1350 w trybie oszczędzania energii, wyniki zależą od stosowania karty SD lub dysku SSD podpiętego do USB jako nośnika pamięci
• Możliwość zasilania przez USB,
Akumulator litowo-jonowy, 7.2V, 1860mAh, 14Wh, wydajność ok. 400 zdjęć (monitor), ładowanie przez USB Akumulator litowo-jonowy LP-E6NH lub LP-E6N albo LP-E6
Dla LP-E6NH wydajność ok. 770 zdjęć przy włączonym ekranie oraz ok. 500 zdjęć przy korzystaniu z wizjera
Akumulator litowo-jonowy BLX-1 - 7.2 V, 2280 mAh
USB PD (USB Power Delivery) - przy odpowiednio mocnej ładowarce można naraz zasilać aparat i ładować baterię
Akumulator litowo-jonowy NP-FZ100
• Ładowanie przez USB
Akcesoria Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, osłona złącza uchwytu z akumulatorem, pasek na ramię, akumulator, zasilacz sieciowy, kabel połączeniowy USB (A-C) Brak danych Zaślepka korpusu, pasek, ładowarka, akumulator, instrukcja Akumulator, ładowarka, lampa błyskowa, kabel USB, pasek na ramię, instrukcja obsługi Akumulator NP-FZ100, pasek na ramię, przykrywka korpusu, osłona stopki akcesoriów, przewód USB-A — USB-C (USB 3.2)
Waga 575 g (bez akumulatora i karty pamięci)
658 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
658 g (z akumulatorem i kartą pamięci) 530 g (samo body), 612 g (z baterią i kartą pamięci) 511 g (samo body), 599 g (z akumulatorem i kartą pamięci) 493 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
Wymiary 134.3 × 102.3 × 90.1 mm 136.9 x 97.3 x 91.6 mm 132 × 90.4 × 91.7 mm 134.8 x 91.6 x 72.7 mm 122 x 69 x 75.1 mm
Dodatkowe informacje • Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB.
• Języki: Japoński, angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, polski, czeski, węgierski, rumuński, holenderski, turecki, portugalski, fiński, duński, szwedzki, grecki
• Stabilizacja: 5-osi, Dual I.S. o deklarowanej wydajności 8 EV
• Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB
• Technologia DFD
• Technologia Post Focus
• Funkcja Point Scope autofocusa
• Obudowa magnezowa
• 5-osiowa stabilizacja matrycy, wydajność do 6.5 EV (wg producenta)
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB. • Joystick do zmiany obszaru AF
• Uszczelnienia – odporność na pył, zachlapania oraz mróz
• Live Composite
• Symulacja filtra szarego do 6 EV
• Stabilizacja o wydajności do 7 EV (samo body) lub 8 EV (we współpracy z obiektywem)
• Korpus wykonany ze stopów magnezu
• Stabilizacja matrycy w 5-kierunkach o deklarowanej skuteczności 5 EV,
Ocena użytkowników
[max. 5.00]
Brak ocen
5.00 (1)
4.32 (5)
5.00 (2)
Brak ocen
Test
Test aparatu
Test aparatu
Test aparatu
Test aparatu
Test aparatu