|
|
|
|
|
Producent |
Olympus | Fujifilm | Canon | Samsung |
Model |
XZ-1 | X10 | PowerShot S100 | EX1 |
Data premiery |
2011-01-06 |
2011-09-01 |
2011-09-15 |
2010-02-21 |
Liczba pikseli |
10 Mpix |
12 Mpix |
12 Mpix |
10 Mpix |
Dostępne rozdzielczości |
• 3648x2736
• 3200x2400
• 2560x1920
• 1600x1200
• 1280x960
• 1024x768
• 640x480
• Tryby: 4:3, 3:2, 16:9, 6:6 |
• 4000 × 3000
• 4000 ×2664 (3:2)
• 4000×1584 (16:9)
• 2992×2992 (1:1)
• 2816 × 2112
• 2816 × 1864 (3:2)
• 2816×1584 (16:9)
• 2112×2112 (1:1)
• 2048× 1536
• 2048 × 1360 (3:2)
• 1920×1080 (16:9)
• 1536×1536 (1:1)
• Tryby panoramy |
• 4000 x 3000
• 2816 x 2112
• 1600 x 1200
• 640 x 480
• 4000 x 2248 (16:9)
• 4000 x 2664 (3:2)
• 2992 x 2992 (1:1)
• Dostępne także mniejsze rozdzielczości dla trybów 16:9, 3:2 i 1:1 |
• 3648x2736
• 3648x2432 (3:2)
• 3648x2048 (16:9)
• 3264x2448
• 2736x2736 (1:1)
• 2592x1944
• 2048x1536
• 1920x1080 (16:9)
• 1024x768 |
Matryca |
1/1.63 cala, HS CCD, 4:3, całkowita liczba pikseli 11.3 Mpix |
2/3 cala, EXR CMOS, 4:3 |
1/1.7 cala, CMOS, 4:3 |
1/1.7 cala, CCD, 4:3 |
Procesor obrazu |
TruePic V |
EXR Processor (dwurdzeniowy) |
DIGIC 5 z technologią iSAPS |
DRIMe III |
Format zapisu |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF, DPOF, DCF),
RAW (12-bit, bezstratna kompresja), RAW+JPEG
Jakość JPEG: Fine / Normal
• Filmy: AVI Motion JPEG
• Dźwięk: Stereo PCM/16bit, 44.1kHz, WAVE
|
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF), RAW, RAW+JPEG
• Filmy: MPEG4 (MOV, H.264/AVC)
• Dźwięk: stereo
Możliwość edycji i konwersji plików RAW z poziomu aparatu
|
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DCF, DPOF 1.1)
RAW (pliki .CR2), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Fine / Normal
• Filmy: MOV (H.264 + Linear PCM stereo) |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.21, DPOF 1.1, DCF),
RAW, RAW+JPEG
Jakość JPEG: Super Fine / Fine / Normal
• Filmy: H.264 (MPEG-4, AVC) z dźwiękiem mono
• Dźwięk: AAC
|
Zakres ISO |
Auto (100-800 ISO), 100-6400 ISO z krokiem co 1/3 EV, Filmowanie ISO |
Auto (100-3200 ISO), 100, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000*, 5000*, 6400*, 12800** ISO
* - rozdzielczość ograniczona do 6 Mpix,
** - rozdzielczość ograniczona do 3 Mpix.
• Bracketing ISO : +/- 1/3, 2/3, 1 EV |
AUTO, 80 - 6400 ISO z krokiem co 1/3 EV |
Auto, 80, 100, 200, 400, 800, 1600, 3200 ISO |
Migawka |
60 s – 1/2000 s, Bulb do 16 min.
|
30 s – 1/4000* s
w trybie auto 1/4 s – 1/4000* s
* 1/1000 s dla pełnej przysłony
|
1 s - 1/2000 s
15 s - 1/2000 s (pełen zakres - zależnie od trybu fotografowania)
Filtr ND (3 stopnie) |
16 s – 1/1500 s
• Auto: 1/8 s - 1/1500 s
• Tryb fajerwerków: 2 s
|
Konstrukcja obiektywu |
i.ZUIKO DIGITAL
11 elementów w 8 grupach
w tym 6 powierzchni asferycznych |
Fujinon Aspherical Super EBC
11 elementów w 9 grupach w tym:
(3 elementy asferyczne ze szkła odlewanego, 2 elementy ze szkła ED),
powłoki Super EBC, przysłona o 7 listkach
|
Canon Zoom,
7 elementów w 6 grupach
(1 element dwustronnie asferyczny, 1 element UA dwustronnie asferyczny, 1 element jednostronnie asferyczny) |
Schneider-Kreuznach Varioplan |
Ogniskowa obiektywu |
6.0 – 24.0 mm
(ekwiwalent: 28 – 112 mm dla filmu 35 mm)
• Opcjonalnie telekonwerter TCON17 (1.7 x) |
7.1 – 28.4 mm
(ekwiwalent: 28 – 112 mm dla filmu 35 mm) |
5.2 - 26 mm
(ekwiwalent: 24 - 120 mm dla filmu 35 mm) |
5.2 – 15.6 mm
(ekwiwalent: 24 – 72 mm dla filmu 35 mm)
|
Światłosiła: |
f/1.8 – 2.5 |
f/2.0 - 2.8 |
f/2.0 - 5.9 |
f/1.8 – 2.4 |
Zoom optyczny |
4x |
4x |
5x |
3x |
Zoom cyfrowy |
4x |
2x |
4x |
3x |
Stabilizacja obrazu |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Zapis wideo |
• 1280 x 720 (HD, bez przeplotu), z szybkością 30 kl./s
• 640 x 480 (VGA), z szybkością 30 kl./s
czas zapisu HD do 7 min., VGA do 14 min.
maks. rozmiar pliku 2 GB
Wbudowany mikrofon mono
• Opcjonalnie zewnętrzny mikrofon stereo SEMA-1 |
• 1920 x 1080 (Full HD) z szybkością 30 kl./s,
• 1280 x 720 (HD) z szybkością 30 kl./s
• 640 x 480 (VGA) z szybkością 30 kl./s
Tryby super szybkich filmów:
• z szybkością 70 kl./s,
• z szybkością 120 kl./s,
• z szybkością 200 kl./s. |
• 1920 x 1024 (Full HD), z szybkością 24 kl./s,
• 1280 x 720 (HD), z szybkością 30 kl./s,
• 640 x 480 (VGA), z szybkością 30 kl./s,
Czas nagrywania: do 4GB lub 29 min. 59 s w trybie Full HD i HD lub 1 godz. w pozostałych trybach
• Efekt miniatury (HD, VGA): 6, 3, 1.5 kl./s
• Szybkie filmy (Super Slow Motion) z szybkością 120 kl./s i rozdzielczością 640x480 pix.
• Szybkie filmy (Super Slow Motion) z szybkością 240 kl./s i rozdzielczością 320x240 pix.
• Filmy iFrame (HD) |
• 640 x 480 (VGA), z szybkością 30 lub 15 kl./s
• 320 × 240 (QVGA), z szybkością 30 lub 15 kl./s
czas zapisu do 20 min. |
Ogniskowanie |
AF oparty o detekcję kontrastu, MF
• Strefy AF: 11 punktów AF
• Wybór punktu AF: Automatyczny wybór z 11 punktów AF, Pojedynczy punkt AF wybierany ręcznie z 11 dostępnych, Automatyczny gdy włączona jest funkcja detekcji twarzy, Swobodny wybór (spośród 225 punktów) , gdy wybrany jest tryb powiększonego podglądu.
• Tryby AF: Pojedynczy AF (AF) / Manualne ustawianie ostrości (MF) / Tryb makro / Tryb SuperMakro / Śledzący AF (TR)
• Funkcja wykrywania twarzy (do 8 twarzy) |
AF TTL oparty o detekcję kontrastu, MF
• Tryby pól AF: Wielopunktowy (49 strefowy), Jedno strefowy, Śledzenie AF
• Tryby AF: Normalny, Makro, Super Makro
• Tryb napędu AF: Pojedynczy - AF/S, Ciągły - AF/C (EXR Auto, Film), Ręczny MF
• Funkcja wykrywania twarzy
• Dioda wspomagająca AF |
AF TTL, MF
• System AF / Punkty: AiAF (Wykrywanie twarzy / 9-punktowy), 1-punktowy AF (dowolna pozycja / stały centralny / wybór twarzy i jej śledzenie)
• Tryby AF: Pojedynczy, Ciągły (dostępny tylko w trybie auto), Servo AF/AE, Śledzenie AF
• Wybieranie punktu AF: Wybór ręczny z wykorzystaniem funkcji FlexiZone AF/AE, rozmiar (normalny, mały)
• Wspomaganie AF: wbudowana lampka |
TTL AF, MF
• Strefy AF: Wielostrefowy (9 stref), Centralny, Ręcznie wskazana strefa
• Funkcja rozpoznawania twarzy i inteligentnego rozpoznawania twarzy
• Funkcja śledzenia AF
• Tryby AF: Normalny, Makro, Auto Makro
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda |
Pomiar światła |
324-strefowy TTL,
Tryby pomiaru:
• Cyfrowy ESP (matrycowy 324-strefowy),
• centralnie ważony uśredniony,
• punktowy (około 1% powierzchni kadru),
• punktowy z jasnym tłem,
• punktowy z ciemnym tłem,
Zakres pomiaru: od 0 do 17 EV |
Pomiar TTL 256 segmentowy
Tryby pomiaru:
• Wielosegmentowy,
• Uśredniony,
• Punktowy (ok 2% centralnego obszaru w wizjerze).
|
Tryby pomiaru:
• Wielosegmentowy (związany z ramką AF wykrywania twarzy),
• Centralnie ważony uśredniony,
• Punktowy (centralny lub na wykrytej twarzy lub w ramce FlexiZone) |
Tryby pomiaru:
• Matrycowy,
• Centralnie ważony,
• Centralny punktowy |
Ostrość od |
• AF Normalny: od 60 cm do nieskończoności,
• AF Makro, szeroki kąt: od 10 cm do do nieskończoności
• AF Makro, tele: od 30 cm do do nieskończoności |
• AF Normalny (szeroki kąt): od 50 cm do nieskończoności,
• AF Normalny (tele): od 80 cm do nieskończoności,
• AF Makro (szeroki kąt): od 10 cm do 3 m,
• AF Makro (tele): od 50 cm do 3 m.
• AF Super Macro: od 1 cm do 1 m.
|
W trybie AF Makro (szeroki kąt): od 3 cm
|
• AF Normalny, szeroki kąt: od 80 cm do nieskończoności,
• AF Normalny, tele): od 80 cm do nieskończoności,
• AF Makro, szeroki kąt: od 5 do 80 cm
• AF Makro, tele: od 50 do 80 cm
• AF Auto Makro, szeroki kąt: od 5 cm do nieskończoności
• AF Auto Makro, tele: od 50 cm do nieskończoności
• MF, szeroki kąt: od 5 cm do nieskończoności
• MF, tele: od 50 cm do nieskończoności |
Balans bieli |
Auto, Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło jarzeniowe (2 rodzaje), Automatyka dla fotografii podwodnej
• ustawienia własne wg wzorca,
• Korekcja (w dwóch osiach A-B, G-M, w +/- 7 krokach) i bracketing balansu bieli |
Auto, Światło dzienne, Cień, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (3 rodzaje), Pod wodą
• ustawienia temperatury barwowej w skali Kelvina,
• korekta balansu bieli w 2 osiach czerwień-błękit (cyan) / niebieski-żółty w +/- 9 krokach
• ustawienia własne wg wzorca. |
Auto (z balasem bieli dla twarzy), Słoneczny dzień, Pochmurny dzień, Żarówki, Światło jarzeniowe (2 rodzaje), Lampa błyskowa, Pod wodą,
• ustawienie własne według wzorca |
Auto, Światło dzienne, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (2 rodzaje),
• ustawienia własne wg wzorca,
• ustawienia temperatury barwowej wg skali Kelvina,
• korekcja i bracketing balansu bieli |
Kompensacja ekspozycji |
• Kompensacja: +/- 2 EV w krokach co 1/3 EV
• Bracketing: 3 klatki w zakresie 0.3-1.7 EV
• Filtr ND 3 EV (wł/wył)
|
• Kompensacja z zakresie +/- 2 EV z krokiem co 1/3 EV
• Bracketing: 3 klatki, +/- 1/3, 2/3 lub 1 EV
• Bracketing dynamiki tonalnej: 100, 200, 400% |
• Kompensacja: +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV
i-Contrast - automatyczna korekta zakresu dynamiki
• Bracketing: 3 klatki, 1/3 - 2 EV w krokach co 1/3 EV
|
• Kompensacja: +/- 2 EV w krokach co 1/3 EV
• Bracketing: 3 zdjęcia
|
Programy |
iAuto, Program AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Ręczna ekspozycja (M), Słabe oświetlenie, Filtry artystyczne,
• Programy tematyczne (SCN): Portret, e-Portret, Krajobraz, Sceny Nocne, Sceny nocne + Portret, W pomieszczeniach, Autoportret, Zdjęcia sportowe, Zachód słońca, Sztuczne ognie, Wielokrotna ekspozycja, Potrawy, Dokumenty, Plaża i Śnieg, Szerokokątne zdjęcia podwodne, Podwodna makrofotografia, Zwierzaki, Panorama. |
Auto, EXR, Zaawansowany (Adv), Automatyka programowa (P), Ekspozycja Manualna (M), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), SP, Film, Własny (C1, C2).
• EXR: Auto, Priorytet rozdzielczości, Priorytet zakresu tonalnego, Priorytet wysokiej czułości i niskich szumów
• Programy tematyczne: Naturalne oświetlenie, Naturalne oświetlenie z lampą, Portret, Ulepszony portret, Krajobraz, Sport, Noc, Noc ze statywem, Sztuczne ognie, Zachód słońca, Śnieg, Plaża, Pod wodą, Przyjęcie, Kwiaty, Tekst. |
Smart Auto (wykrywa 32 rodzaje scen), Programowa AE (P), Preselekcja migawki (Tv), Preselekcja przysłony (Av), Ręczna ekspozycja (M), Własny użytkownika (C), Film
• Programy tematyczne (SCN): Movie Digest, Portret, Krajobraz, Dzieci i zwierzęta, Prosta migawka (Uśmiech, Samowyzwolenie bez mrugnięcia oczami, Samowyzwolenie po wykryciu twarzy), Szybkie zdjęcia seryjne (wysoka jakość), Zdjęcia nocne z ręki, Plaża, Pod wodą, Liście, Śnieg, Sztuczne ognie, Wysoki zakres dynamiki, Nostalgia, Asystent łączenia (panorama), Filtry kreatywne (Wysokie nasycenie koloru, Efekt Plakatu, Akcent koloru, Zamiana koloru, Efekt rybiego oka, Efekt miniatury, Efekt aparatu zabawki, Czarno-biały). |
Smart Auto, Program AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Ręczna ekspozycja (M), Podwójna stabilizacja, Film
• Smart Auto: Biały, Makro kolor, Fajerwerki,
Portret, Nocny portret, Portret podświetlony, Portret
makro, Podświetlenie, Pejzaż, Ruch, Statyw, Noc,
Makro, Makro tekst, Błękitne niebo, Zachód słońca,
Naturalna zieleń,
• Programy tematyczne (SCN): Wskaźnik ramki, Portret,
Pejzaż, Zbliżenie, Tekst, Zachód, Świt, Pod światło,
Fajerwerki, Plaża i śnieg |
Zdjęcia seryjne |
• Tryb ciągły, z szybkością 2 kl./s do 8 zdjęć RAW
• Tryb szybko1, z szybkością 7 kl./s zdjęć JPEG z rozdzielczością ograniczoną do 5 Mpix.
• Tryb szybko2, z szybkością 15 kl./s zdjęć JPEG z rozdzielczością ograniczoną do 1.2 Mpix.
|
• Tryb TOP z szybkością 7, 5 lub 3 kl./s w pełnej rozdzielczości (ograniczona liczba zdjęć),
• Tryb TOP z szybkością 10 z rozdzielczością ograniczoną do 6 Mpix (ograniczona liczba zdjęć),
• Tryb Najlepsze zdjęcie z szybkością 7, 5, lub 3 kl./s w pełnej rozdzielczości, do 8 zdjęć JPEG
• Tryb Najlepsze zdjęcie z szybkością 10, 7, 5 lub 3 kl./s z rozdzielczością ograniczoną do 6 Mpix, do 16 zdjęć JPEG |
• Z szybkością 2.3 kl./s - ze stałą ostrością (taką jak na pierwszym zdjęciu)
• Z szybkością 0.8 kl./s - z automatycznym ustawianiem ostrości
• Z szybkością 0.8 kl./s - z podglądem na żywo
• Tryb szybkie zdjęcia seryjne: z szybkością 9.6 kl./s do 8 zdjęć, z pełną rozdzielczością |
Tak |
Lampa błyskowa |
Wbudowana
• Funkcje: Auto, Redukcja efektu czerwonych oczu, Redukcja efektu czerwonych oczu przy długich czasach naświetlania, Synchronizacja na pierwszą i drugą kurtynę migawki, Błysk dopełniający, Wyłączenie błysku.
• Kompensacja błysku: +/- 2 EV z krokiem co 1/3 EV
• Kompatybilne zewnętrzne lampy błyskowe: FL-36R, FL-20, FL-14, FL-50R* (*Może być używana tylko bezprzewodowo) |
Funkcje: Auto, Auto+Redukcja efektu czerwonych oczu, Błysk wymuszony, Synchronizacja z długim czasem ekspozycji, Błysk przytłumiony
• Zakres (czułość ISO 800): 0.5-7 m (szeroki kąt), 0.8-5.0 m (tele). |
Wbudowana, Tryby: Auto, Redukcja efektu czerwonych oczu, Brak błysku, Błysk wypełniający, Synchronizacja z długim czasem, Synchronizacja na drugą kurtynę,
• Kompensacja: +/- 2 EV w krokach co 1/3 EV
• Synchronizacja: do 1/2000 s
• Korekta dla wykrytych twarzy. Bezpieczny błysk (Safety FE).
• Ręczna regulacja siły błysku w 3 poziomach
• Zasięg błysku: 0.5 - 7.0 m (szeroki kąt), 0.5 - 2.3 m (tele)
• Opcjonalnie zewnętrzne lampy błyskowe Canon HF-DC2 |
Funkcje: Auto, Auto+Redukcja efektu czerwonych oczu, Brak błysku, Błysk wypełniający, Synchronizacja z długim czasem, Ręczna siła błysku
• Czas ładowania: ok 4 s
• Kompensacja błysku: +/- 1 EV z krokiem co 1/2 EV
• Zakres błysku (ISO Auto): 0.2-6.2 m (szeroki kąt), 0.5-5.1 m (tele) |
Złącze hot-shoe |
Tak |
Tak |
Nie |
Tak |
Wyjscie statywowe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Samowyzwalacz |
2 s lub 12 s |
10 lub 2s, |
2 s lub 10 s lub nastawy użytkownika |
2 s lub 10 s |
Karta pamięci |
Wbudowana pamięć 55 MB,
• Karty pamięci Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
|
Karty pamięci Secure Digital SD/SDHC/SDXC (UHS-I) |
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
|
Pamięć wewnętrzna: 22 MB
• Karty pamięci Secure Digital (SD/SDHC)
|
LCD |
Stały, 3.0 calowy, kolorowy OLED, 614.000 punktów, proporcje 3:2, pokrycie pola kadru 100%, jasność regulowana w 5 poziomach |
stały, 2.8 calowy, kolorowy TFT LCD, 460.000 punktów,
pokrycie ok. 100% kadru |
Stały, 3.0-calowy, kolorowy PureColor LCD II G TFT, 461.000 punktów,
regulacja jasności w 5 poziomach
pole widzenia 100% |
Odchylany i obrotowy, 3.0 calowy, kolorowy AMOLED, 920.000 punktów |
Wizjer |
Opcjonalnie zewnętrzny VF-2, elektroniczny, 1.440.000 punktów, pokrycie 100% pola kadru, odchylany o 90 stopni, montowany w złączu hot-shoe. |
Optyczny typu zoom (zmiana kąta widzenia w zależności od ogniskowej obiektywu). W konstrukcji zastosowano miedzy innymi dwa pryzmaty dachowe i 3 soczewki asferyczne. Pokrycie 85% kadru, korekcja dioptrii: od -3.5 do +1.5 (dpt). |
brak |
Brak |
Komunikacja i złącza |
Uniwersalne złącze: USB 2.0 Hi Speed / wyjście wideo (NTSC/PAL) / wejście na wężyk, wyjście mikro HDMI (typ D), złącze akcesoriów (wizjera VF-2, mikrofonu lub zestawu oświetleniowego dla makrofotografii MAL-1),
• opcjonalnie zdalne sterowanie za pomocą wężyka RM-UC1
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge), PIM III |
Złącze USB 2.0 Hi-speed / wyjście audio-wideo(PAL/NTSC) / wyjście Mini HDMI
• Opcjonalnie możliwość podłączenia mechanicznego wężyka spustowego
• Obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge) |
Złącze USB 2.0 High-speed (Mini-B, MTP, PTP) / wyjście audio-wideo(PAL/NTSC), wyjście mini-HDMI-CEC
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBride) |
Uniwersalne złącze USB 2.0 / wyjście audio-wideo (PAL/NTSC) / wejście zasilacza sieciowego, wyjście HDMI 1.4
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge 1.0)
• Opcjonalnie zdalne sterownie pilotem |
Zasilanie |
Akumulator litowo-jonowy Li-50B (3.6V, pojemność 925 mAh, wydajność ok 320 zdjęć)
• Opcjonalnie zasilacz sieciowy F-3AC |
Akumulator litowo-jonowy NP-50 (3.7V, pojemność 1000 mAh)
• opcjonalnie zasilacz sieciowy CP-50 poprzez adapter AC-5VX |
Akumulator litowo-jonowy NB-5L (3.7V, pojemność 1120 mAh, wydajność ok 200 zdjęć),
opcjonalnie zestaw zasilający ACK-DC30 |
Akumulator litowo-jonowy SLB-11A (3.8 V, pojemność 1130 mAh, wydajność ok 240 zdjęć)
• Zasilacz sieciowy SAC-48 |
Akcesoria |
Akumulator litowo-jonowy Li-50B, zakrywka obiektywu, pasek zakrywki obiektywu, zasilacz F2AC , wielofunkcyjny kabel USB/wideo, pasek na ramię, płyta CD-ROM (oprogramowanie [ib] oraz OLYMPUS Viewer2), instrukcja obsługi.
• Opcjonalnie obudowa do fotografii podwodnej PT-050 |
Akumulator litowo-jonowy NP-50, ładowarka BC-45W, pasek, kabel USB, kabel A/V, CD-ROM, instrukcja |
Akumulator litowo-jonowy NB-5L , ładowarka CB-2LXE, pasek na nadgarstek, kabel USB, kabel audio-wideo, instrukcja, CD z oprogramowaniem:
• ZoomBrowser EX / ImageBrowser
• PhotoStitch - łączenie zdjęć w panoramy
• Digital Photo Professional - do obróbki obrazów RAW
Opcjonalnie obudowa wodoodporna (40 m) WP-DC43 |
Akumulator litowo-jonowy SLB-11A, zasilacz/ładowarka SAC-48, pasek na rękę, instrukcja, oprogramowanie: Intelli-studio, Samsung RAW Converter, sterowniki, kabel USB, osłona obiektywu.
|
Waga |
275 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
330 g (bez akumulatora i karty pamięci)
350 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
ok. 198 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
356 g (bez akumulatora i karty pamięci) |
Wymiary |
110.6 x 64.8 x 42.3 mm |
117.0 x 69.6 x 56.8 mm |
98.9 x 59.8 x 26.7 mm |
114.4 x 64.6 x 30 mm |
Dodatkowe informacje |
Elektroniczna stabilizacja obrazu z funkcją Multi-motion (dodatkowo poza optyczną).
Skuteczność stabilizacji wg producenta ok. 2 EV.
Zdjęcie z dźwiękiem do 30 s.
Wielokrotna ekspozycja.
6 filtrów artystycznych.
Polskie menu.
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB.
Dostępny w kolorze czarnym i białym z czarnymi elementami. |
Funkcja elektronicznej poziomicy.
Cyfrowe filtry symulujące efekt klisz fotograficznych Provia, Astia o Velvia oraz tryb zdjęć czarno-białych z filtrami kolorów.
Magnezowy korpus.
Stabilizacja OIS (optyczna w obiektywie).
Panorama 120, 180, 240, 300 i 360 stopni (do 11520 x 1624 pix w pionie lub 11520 x 1080 pix w poziomie). |
Polskie menu.
Przestrzeń kolorów: sRGB.
Wbudowany GPS.
Konfigurowalny pierścień obiektywu (możliwość przypisania zmiany różnych funkcji).
Skuteczność stabilizacji wg producenta: do 4 EV.
Dostępne kolory: czarny i srebrny. |
Dyktafon (maks. 10 godz.)
Cyfrowa stabilizacja obrazu (dodatkowo poza optyczną).
Notatka głosowa do zdjęcia (maks. 10s)
Dostępny w kolorze czarnym i szarym.
Oznaczenie na rynku amerykańskim: TL500 |
Ocena użytkowników [max. 5.00] |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|