Porównanie aparatów

Producent SonyCanonNikonPentax
Model Alpha SLT-A68EOS 750DD5500K-S2
Data premiery 2015-11-05 2015-02-06 2015-01-06 2015-02-09
Liczba pikseli 24 Mpix 24.2 Mpix 24 Mpix 20.12 Mpix
Dostępne rozdzielczości • 6000 x 4000
• 6000 x 3376
• 4240 x 2832
• 4440 x 2400
• 3008 x 2000
• 3008 x 1688
• 6000 × 4000 (RAW, JPEG)
• 3984 × 2656
• 2976 × 1984
• 1920 × 1280
• 720 × 480
• 5328 × 4000 (4:3, JPEG)
• 6000 × 3368 (16:9, JPEG)
• 4000 × 4000 (1:1, JPEG)
• Dostępne także mniejsze rozdzielczości dla trybów 4:3, 16:9 i 1:1
• 6000 x 4000 (NEF, JPEG)
• 4496 x 3000 (JPEG)
• 2992 x 2000 (JPEG)
• JPEG:L(20M: 5472 x 3648), M(12M: 4224 x 2816), S(6M: 3072 x 2048)、XS(2M: 1920 x 1280)
• RAW:L(20M: 5472 x 3648)
Matryca 23,5 x 15,6 mm (APS-C), Exmor CMOS 22.3 x 14.9 mm (APS-C) CMOS, 3:2, Całkowita liczba pikseli: 24.7 Mpix
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków
23.5 x 15.6 mm (DX) CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 24.78 Mpix,
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków,
zbieranie danych porównawczych dla funkcji usuwania kurzu (wymaga opcjonalnego programu Capture NX 2)
• Aparat bez optycznego filtra dolnoprzepustowego. Dzięki temu umożliwia on uzyskanie obrazów o jak największej ostrości, jednocześnie jednak obarczony jest większym ryzykiem wystąpienia efektu mory i zniekształceń kolorów.
23.5 mm x 15.6 mm (APS-C) CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 20.42 Mpix,
• Aparat z usuniętym dolnoprzepustowym filtrem antyaliasingowym. Dzięki temu umożliwia on uzyskanie obrazów o jak największej rozdzielczości. Aparat obarczony większym ryzykiem wystąpienia efektu mory i zniekształceń kolorów. Możliwość włączenia funkcji symulującej działania filtru antyaliasingowego (poprzez mikro drgania matrycy).
Procesor obrazu BIONZ X DIGIC 6 EXPEED 4 PRIME MII
Format zapisu • RAW (Sony ARW 2.3)
• JPEG (DCF 2.0, Exif 2.3, zgodność z MPF Baseline)
• XAVC S, zgodność z formatem AVCHD 2.0, MP4
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF 1.1, DCF 2.0),
RAW (14bit, pliki .CR2), JPEG+RAW,
Rodzaje JPEG: Fine/Normal
• Filmy: MOV MPEG-4 (AVC/H.264) z dźwiękiem liniowym PCM
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0), NEF (12 lub 14-bitowy, z kompresją), NEF+JPEG,
Rodzaje JPEG: Fine/Normal/Basic
• Filmy: MOV, H.264/MPEG-4 AVC
• Dźwięk: Liniowy PCM
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0),
RAW (12bit), JPEG+RAW,
RAW skompresowany - pliki .PEF,
RAW nieskompresowany - pliki .DNG,
Rodzaje JPEG: Best/Better/Good
• Filmy: MPEG-4 AVC/H.264 (MOV)
Zakres ISO • Fotografie: ISO 100-25.600 (co 1/3 EV)
• Film: odpowiednik ISO 100-12.800 (co 1/3 EV)
Auto (ISO 100-6400), 100-12800 ISO w skoku co 1 EV,
25600 ISO (tryb rozszerzony)
Podczas filmowania: automatycznie (100–6400), 100–6400 (przyrost o cały stopień). Czułość ISO można rozszerzyć do H: 12800
Auto, 100–25600 w krokach co 1/3 EV, dostępny automatyczny dobór czułości ISO Auto, 100 - 51200 ISO w skoku co 1/3, 1/2 lub 1 EV
Migawka • Fotografie: od 1/4000 s do 30 s i B
• Filmy: od 1/4000 s do 1/4 s
szczelinowa sterowana elektronicznie,
30s - 1/4000s w krokach co 1/2 lub 1/3 EV, Bulb
Sterowana elektronicznie szczelinowa o pionowym przebiegu w płaszczyźnie ostrości,
30 s–1/4000 s w krokach co 1/2 lub 1/3 EV,
Bulb (z opcjonalnym bezprzewodowym pilotem zdalnego sterowania ML-L3)
tryb T (wymaga pilota zdalnego sterowania ML-L3)
• funkcja cichego wyzwalania migawki
Sterowana elektronicznie szczelinowa o pionowym przebiegu w płaszczyźnie ostrości,
30 s - 1/6000 s, z krokiem co 1/3 lub 1/2 EV, Bulb
Konstrukcja obiektywu Obiektywy Sony z mocowaniem A Z bagnetem Canon EF, EF-S
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.6
Z bagnetem Nikon F
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.5
obiektywy NIKKOR AF-S i AF-I: obsługa wszystkich funkcji,
inne obiektywy NIKKOR: z ograniczeniami
Bagnet Pentax KAF 2,
Obsługiwane obiektywy z bagnetem Pentax KAF 3, KAF2, KAF, KA oraz K (z ograniczeniami), obsługa obiektywów z silnikami SDM
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.5
Ogniskowa obiektywu n/a n/a n/a n/a
Światłosiła: n/a n/a n/a n/a
Zoom optyczny 0x 0x 0x 0x
Zoom cyfrowy 0x 0x 0x 0x
Stabilizacja obrazu Tak Nie Nie Tak
Zapis wideo • XAVC S Full HD 1920 x 1080, 30p, 25p, 24p, 50 Mb/s
• AVCHD Full HD 1920 x 1080, 24 Mb/s (FX), 17 Mb/s (FH) (60i/50i), 24 Mb/s (FX), 17 Mb/s (FH) (24p/25p)
• MP4 1440 x 1080, 12 Mb/s, VGA 3 Mb/s
• 1920 × 1080 (29,97, 25, 23,98 kl./s)
• 1280 × 720 (59,94, 50, 29,97 kl./s)
• 640 × 480 (29,97, 25 kl./s)
• Maks. czas trwania: 29 min 59 s; maks. rozmiar pliku: 4 GB (jeżeli rozmiar pliku przekroczy 4 GB, automatycznie zostanie utworzony nowy plik)
• 1920x1080 (Full HD 60p (progresywnie)/50p/30p/25p/24p) z szybkością 59.94, 50, 29.97, 25, 23,976 kl./s,
• 1280x720 (HD 60p/50p) z szybkością 59,94 lub 50 kl./s,
• 640x424 z szybkością 29,97, 25 kl./s,
Wbudowany mikrofon stereo lub opcjonalny mikrofon stereofoniczny (np. Nikon ME-1), możliwość regulowania czułości
• Full HD (1920 x 1080, 30p/25p/24p)
• HD (1280 x 720, 60p/50p)
• Tryb poklatkowy 4K (łączenie zdjęć w jeden plik filmowy)
Długość filmów ograniczona do 25 min.
Wbudowany mikrofon stereo, możliwość ustawienia poziomu nagrywania dźwięku
Ogniskowanie Detekcja fazowa TTL
79 pól (w tym 15 krzyżowych), czujnik AF F2,8
• Zakres detekcji od -2 EV do 18 EV (przy odpowiedniku ISO 100)
Detekcja fazowa TTL
• 19 punktowy AF (wszystkie czujniki krzyżowe),
• centralny punkt AF o zwiększonej czułości dla obiektywów o jasności f/2.8 (lub jaśniejszych),
• Możliwość automatycznego lub ręcznego wyboru punktów AF,
• Tryby AF: One-Shot AF (pojedynczy), AI Servo (ciągły), AI Focus (auto pojedynczy/ciągły), Tryb Manualny (MF)
• Zakres detekcji: od -0.5 do 18 EV (ISO 100),
• AF w trybie Live View: Hybrid CMOS AF III
• Asysta AF: lampa błyskowa,
• Podgląd głębi ostrości
Detekcja fazowa TTL, Nikon Multi-CAM 4800DX,
39 punktowy AF (w tym 9 czujników krzyżowych),
• Wybór pola AF: Jednopolowy AF, AF z dynamicznym wyborem pola (9, 21 lub 39 pól), śledzenie 3D, automatyczny wybór pola AF,
• Tryby napędu AF: Pojedynczy AF (AF-S), Ciągły AF (AF-C), Automatyczny dobór AF-S/AF-C (AF-A), Ręczne ustawianie ostrości (MF),
• Zakres detekcji: od −1 do +19 EV (ISO 100),
• Asysta AF: wbudowana dioda o zasięgu do 3 m,
• AF w trybie Live-view: wykrywanie kontrastu w dowolnej części kadru,
• Tryby AF w Live-view: AF z priorytetem ostrości twarzy, szerokie pole AF, normalne pole AF, AF ze śledzeniem obiektu
Detekcja fazowa TTL, system SAFOX X,
11-punktowy (9 punktów krzyżowych)
• Obszary AF: automatyczny wybór z 5 i 11 punktów, wybór strefy, poszerzony obszar (S, M, L), ręczny wybór, punktowy
• Tryby AF: Auto (AF-A), Pojedynczy (AF-S), Ciągły (AF-C), Manualny (MF)
• Zakres detekcji: od -3 do 18 EV (ISO 100)
• Asysta AF: wbudowana dioda LED
Pomiar światła Pomiar 1200 strefowy Czujnik pomiarowy RGB+IR, 7560 pikseli
Pomiar na obszarze podzielonym na 63 części (9×7)
• wielosegmentowy (połączony ze wszystkimi punktami AF)
• skupiony (około. 6,0% wizjera)
• punktowy (około 3,5% wizjera)
• centralnie ważony uśredniony
Zakres pomiaru: od 1 do 20 EV (dla 50mm, F1.4, ISO100)
System pomiaru ekspozycji TTL korzystający z 2016-pikselowego czujnika RGB
Tryby pomiaru:
•  Matrycowy: 3D Color Matrix II (obiektywy typu G/D),
•  Matrycowy: Color Matrix II (pozostałe obiektywy z procesorem),
• Centralny (75% czułości czujnika skupione na obszarze o średnicy 8 mm w centrum kadru),
• Punktowy (2,5% kadru, obszarze o średnicy 3.5 mm) na środku wybranego punktu AF,
Zakres pomiaru: Pomiar matrycowy lub centralny: od 0 do 20 EV, Pomiar punktowy: od 2 do 20 EV (dla F1.4, ISO 100)
Funkcja D-Lighting (Automatyczna, Bardzo wysoka, Zwiększona, Normalna, Umiarkowana i Wyłączona)
TTL, w oparciu o czujnik 77-segmentowy
Tryby pomiaru:
• matrycowy,
• centralnie ważony,
• punktowy
Zakres pomiaru: od 0 do 22 EV (dla ISO 100, 50 mm f/1.4)
Ostrość od Zależnie od obiektywu w zależności od obiektywu zależne od obiektywu zależne od obiektywu
Balans bieli Ustawienia predefiniowane Automatyczny balans bieli, światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, światło żarówek, białe światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, nastawa własna
Korekcja balansu bieli:
• niebieski/bursztynowy +/-9
• purpurowy/zielony +/-9
Balans bieli wg wzorca: możliwy zapis 1 ustawienia
• Bracketing balansu bieli (3 klatki)
Auto, Światło słoneczne, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (7 rodzajów), Lampa błyskowa,
• ustawienia własne wg wzorca,
• Korekcja i bracketing balansu bieli
Auto, Multi Auto, Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (4 tryby), Lampa błyskowa, CTE
• Ustawienia własne wg wzorca,
• Ręczne ustawienie temperatury w Kelvinach (pamięć 3 ustawień),
• Korekcja balansu bieli (w 2 osiach A-B / G-M w zakresie +/-7 kroków)
Kompensacja ekspozycji Brak danych Kompensacja: +/- 5 EV w skoku co 1/2EV lub 1/3EV,
Bracketing: +/- 2EV w skoku co 1/2EV lub 1/3EV, 3 klatki
• Tryb priorytetu jasnych partii obrazu
• Automatyczna optymalizacja oświetlenia (4 ustawienia)
• Kompensacja: +/-5 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
• Bracketing: 3 klatki, w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
• Braketing funkcji D-Lighting: 2 klatki
• Tryb HDR (szeroki zakres dynamiki)
Kompensacja: +/- 5.0 EV z krokiem co 1/2 lub 1/3 EV
Bracketing: 2, 3 lub 5 klatek
Tryby HDR (High Dynamic Range)
Możliwość wielokrotnej ekspozycji
Programy P, A, S M, Auto, Scena, Panorama, Priorytet zdjęć seryjnych, Film, Pamięć ustawień 1/2/3 Inteligentne Auto, Program AE P, Priorytet migawki Tv, Priorytet przysłony Av, Manualny M (zdjęcia i filmy)
• Programy tematyczne: bez lampy błyskowej, twórcze auto, portrety, krajobrazy, makro, sport, SCN (dzieci, żywność, światło świec, nocne portrety, zdjęcia nocne z ręki, kontrola podświetlenia HDR)
• Style obrazu: automatyczny, standardowy, portrety, krajobrazy, neutralny, dokładny, monochromatyczny, zdefiniowany przez użytkownika (x3)
Auto, Auto bez błysku, automatyka programowa z fleksją programu (P), automatyka z preselekcją przysłony (A), automatyka z preselekcją czasu (S), Manualny (M),
• Programy tematyczne: portret, krajobraz, dziecko, zdjęcia sportowe, makro, portret nocny, krajobraz nocny, przyjęcie/wnętrza, plaża/śnieg, zachód słońca, zmierzch/świt, portret zwierzaka, blask świec, kwiaty, barwy jesieni, żywność,
• Efekty specjalne: noktowizor, szkic kolorowy, efekt aparatu zabawkowego, efekt miniatury, kolor selektywny, sylwetka, rozjaśnienie, przyciemnienie, malowanie HDR.
• System Picture Control: Standardowy, Neutralny, Żywy, Monochromatyczny, Portret, Krajobraz; możliwość zmiany wybranych ustawień; przechowywanie osobistych ustawień.
Auto (Green), Program (P), Priorytet czułości (Sv), Priorytet przysłony (Av), Priorytet migawki (Tv), Priorytet migawki i przysłony (TAv), Manualny (M), Bulb (B), Własny użytkownika (USER 1-2), A-HDR, Scena (SCN)
• Tryby ekspozycji: Tryb automatyczny (Standardowy, Portret, Krajobraz Makro, Obiekt w Ruchu, Portret Nocny, Zachód Słońca, Błękitne Niebo, Las)
• Tryby Scen: Portret, Krajobraz, Makro, Las, Scena w ruchu, Scena Nocna, Nocny portret, Zachód Słońca, Błękitne Niebo, Las, Scena Nocna HDR, Jedzenie, Zwierzątko Domowe, Dzieci, Plaża & Śnieg, Sylwetka Podświetlona od Tyłu, Światło Świec, Oświetlenie sceniczne, Muzeum
• Zaawansowany tryb HDR* (Wartość ekspozycji zawarta pomiędzy ±1, ±2 lub ±3EV z możliwością wyboru )
Zdjęcia seryjne • Tryb priorytetu zdjęć seryjnych: maksymalnie 8 kl./s
• Tryb zdjęć seryjnych Hi: maks. 5 kl./s
• Tryb zdjęć seryjnych Lo: maks. 2,5 kl./s
około 5 kl./s dla około (szybkość utrzymywana w przypadku około 940 obrazów (JPEG), 8 obrazów (RAW) • Zdjęcia seryjne wolne z szybkością 3 kl./s lub
• Zdjęcia seryjne szybkie z szybkością 5 kl./s (JPEG i 12-bitowe NEF/RAW) lub 4 kl./s (14-bitowe NEF/RAW).
• Fotografowanie z interwalometrem
• Tryb szybki zdjęć seryjnych (H) - szybkość 5.5 kl./s,
maksymalnie 9 zdjęć w formacie RAW lub 30 zdjęć w formacie JPEG
• Tryb wolnych zdjęć seryjnych (M) - szybkość 3 kl./s
maksymalnie 15 zdjęć w formacie RAW lub 100 zdjęć w formacie JPEG
Lampa błyskowa Wbudowana
Liczba przewodnia 12 (m, przy ISO 100, kąt rozbłysku dostosowany do ogniskowej 16 mm)
Typu pop-up, E-TTL II, liczba przewodnia 12 (ISO 100)
• Pokrycie błyskiem: kąt widzenia obiektywu o ogniskowej 17mm,
• Synchronizacja do 1/200 s,
• Czas ładowania ok. 3 s,
• Korekcja siły błysku +/- 2EV w krokach co 1/2EV lub 1/3EV,
• Sterowanie bezprzewodowe zewnętrznymi lampami błyskowymi (zintegrowany nadajnik zdalnego sterowania)
• Tryby pracy: automatyczny, błysk ręczny, wbudowany wyzwalacz lamp Speedlite, synchronizacja błysku z drugą kurtyną
• Zgodność z zewnętrznymi lampami błyskowymi: E-TTL II z lampą błyskową Speedlite z serii EX, bezprzewodowa obsługa wielu lamp
Typu pop-up, i-TTL, liczba przewodnia 12 (ISO 100), w trybie manualnym liczba przewodnia 12 (ISO 100) .
• Synchronizacja do 1/200s,
• Korekcja siły błysku od –3 EV do +1 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV,
• Tryby pracy: Automatyczny, automatyczny z redukcją efektu czerwonych oczu, automatyczna synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, automatyczna synchronizacja z długimi czasami ekspozycji i redukcją efektu czerwonych oczu, błysk wypełniający, redukcja efektu czerwonych oczu, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji i redukcją efektu czerwonych oczu oraz synchronizacja na tylną kurtynkę migawki i synchronizacja na tylną kurtynkę migawki z długimi czasami ekspozycji, wyłączony
• Obsługa kreatywnego systemu oświetlenia firmy Nikon (CLS)
Typu pop-up, P-TTL, liczba przewodnia 12 (ISO 100).
• Synchronizacja do 1/180s
• Korekcja siły błysku od -2 do +1 EV
• Kąt pokrycia błyskiem: ok. 28 stopni
• Tryby pracy: Auto, Ręczny (wł./wył.), Redukcja efektu czerwonych oczu, Synchronizacja z długimi czasami migawki, Synchronizacja z drugą kurtyną migawki, Tryb błysku bezprzewodowego, Ręczna moc błysku
Złącze hot-shoe Tak Tak Tak Tak
Wyjscie statywowe Tak Tak Tak Tak
Samowyzwalacz 2 lub 12 s. 2 s, 10 s + zdalne, 10 s + seria zdjęć 2-10 2 s, 5 s, 10 s, 20 s; od 1 do 9 zdjęć 2s lub 12s
Karta pamięci Memory Stick PRO Duo, Memory Stick PRO-HG Duo, Memory Stick Micro (M2), SD, SDHC (zgodna z UHS-I), SDXC (zgodna z UHS-I), microSD, microSDHC, microSDXC SD, SDHC lub SDXC (UHS-I) Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) zgodne ze standardem UHS-I SD/SDHC/SDXC
Zgodne z USH-1, Eye-Fi, FLU
LCD Ruchomy, TFT LCD 2,7 cala, 460.800 punktów, regulacja kąta: maksymalnie około 135 stopni w górę, około 55 stopni w dół Odchylany i obrotowy, 3.0 calowy, dotykowy, kolorowy TFT Clear View II LCD, 1 040 000 punktów, proporcje 3:2, pokrycie 100%, kąt patrzenia 170 stopni w pionie i poziomie
Jasność regulowana w 7 poziomach
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo
uchylany, dotykowy i obrotowy, 3.2 calowy, kolorowy LCD TFT, 1 036 800 punktów, 100% pokrycia kadru, regulacja jasności, kąt widzenia do 170 stopni
• Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo
• Uchylny, 3-calowy, kolorowy TFT LCD, 921.000 punktów
powłoki AR, regulacja jasności, nasycenia i kolorów
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo
Przedni panel z hartowanego szkła
Wizjer OLED Tru-Finder, 1.440.000 punktów, 100 proc. pokrycia kadru, powiększenie ok. 0.88x (w przeliczeniu na format 35 mm: około 0.57x) Lustrzany, powiększenie: 0.82x, pokrycie: ok. 95%, korekcja dioptrii: od -3.0 do +1.0, punkt oczny: 19 mm (od środka soczewki okularu), matówka stała. Lustrzany, powiększenie: x0.82, pokrycie: ok. 95% w pionie i w poziomie, korekcja dioptrii: od -1.7 do +0.7, punkt oczny: 18 mm, matówka BriteView Clear Matte Mark VII typu B Pentapryzmatyczny, powiększenie: x0.95, pokrycie: ok. 100% kadru, korekcja dioptrii: od -2.5 do +1.5, punkt oczny: 22.3 mm od środka soczewki, matówka wymienna Natural-Brite-Matte III
Komunikacja i złącza • Stopka Multi Interface
• Złącze HDMI micro (typu D)
• Gniazdo mikrofonowe (3,5 mm stereo)
• Złącze Multi Terminal/Micro USB
• Gniazdo DC IN
• Hi-Speed USB
• Wyjście wideo PAL/ NTSC (zintegrowane ze złączem USB)
• Wyjście HDMI mini (zgodne z HDMI-CEC)
• Mikrofon zewnętrzny (mini jack 3,5 mm stereo)
• Wi-Fi 802.11b/g/n z NFC
USB 2.0 Hi-Speed / wyjście audio-wideo (PAL/NTSC), wyjście HDMI (typu C), wejście mikrofonu (stereo, minijack 3.5 mm)
• wbudowany moduł sieci bezprzewodowej Wi-Fi IEEE 802.11b/g
• opcjonalnie zdalne sterowanie poprzez przewód MC-DC2 lub za pomocą pilota WR-1 lub WR-R10,
• opcjonalnie odbiorniki GPS: GP-1/GP-1A
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge)
• Uniwersalne złącze USB 2.0 (mikro-B)
• Wyjście HDMI typu D
• Wi-Fi
• NFC
• opcjonalnie zewnętrzny moduł GPS O-GPS1
Zasilanie Akumulator NP-FM500H Akumulator litowo-jonowy LP-E17 (wydajność ok. 440 zdjęć wg. testów CIPA, AE 50%, FE 50%, 23 stopnie Celsjusza)
• opcjonalnie zasilacz prądu stałego: ACK-E18
Akumulator litowo-jonowy EN-EL14a (7.4 V, pojemność 1030 mAh)
• opcjonalnie zasilacz sieciowy: EH-5b, wymaga złącza zasilania EP-5A
Akumulator litowo-jonowy D-LI109 (wydajność ok. 480 zdjęć - bez lampy błyskowej)
• opcjonalnie zasilacz sieciowy K-AC128
Akcesoria Akumulatot, ładowarka, pasek na ramie, kabel USB, kabel wideo, instrukcja, sterowniki, oprogramowanie: Digital Photo Professional, EOS Utility, Picture Style Editor. Gumowa muszla oczna DK-25, pokrywka bagnetu korpusu BF-1B, akumulator jonowo-litowy EN-EL14a (z pokrywką styków), ładowarka MH-24 (adapter wtyczki dostarczany tylko w krajach lub regionach, w których jest wymagany; typ zależy od kraju, w którym produkt jest sprzedawany), pasek AN-DC3, kabel USB UC-E23, kabel audio-wideo EG-CP16 Akumulator litowo-jonowy D-LI109, ładowarka D-BC109, kabel AC, pasek, zaślepka wizjera, zaślepka złącza hot-shoe, zaślepka bagnetu, oprogramowanie Digital Camera Utility 5
Waga • Około 610 g (sama obudowa)
• Około 690 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
555 g (z akumulatorem i kartą pamięci) • 420 g (bez akumulatora),
• ok. 470 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
618 g (bez akumulatora i karty pamięci)
ok. 678 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
Wymiary Około 142.6 x 104.2 x 80.9 mm 131.9 × 100.7 × 77.8 mm 124 x 97 x 70 mm 122.5 mm x 91 mm x 72.5 mm
Dodatkowe informacje • Stabilizator SteadyShot INSIDE
• Temperatura w środowisku pracy: 0–40 stopni Celsjusza
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB,
25 wersji językowych menu w tym polskie
Redukcja zakłóceń (długi czas)
Redukcja zakłóceń przy wysokiej czułości ISO (4 ustawienia)
Redukcja szumów zdjęć seryjnych
Automatyczna korekcja jasności brzegów obiektywu i aberracji chromatycznej
Basic+ (zdjęcia wg wyboru otoczenia, zdjęcia wg rodzaju oświetlenia lub scenerii)
Filtry kreatywne (artystyczny olejny, akwarela, ziarnisty czarno-biały, rozmycie ostrości, efekt aparatu-zabawki, efekt miniatury, rybie oko)
Oznaczenie na innych rynkach: EOS Rebel T6i.
Polskie menu Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB.
Ustawienia czasu światowego (dla 75 miast / 28 stref czasowych)
Ocena użytkowników
[max. 5.00]
4.09 (11)
4.55 (4)
4.13 (3)
4.56 (5)
Test
Test aparatu
Test aparatu
Test aparatu
Test aparatu