|
|
|
|
|
Producent |
Sony | Canon | Nikon | Pentax |
Model |
Alpha SLT-A68 | EOS 750D | D5500 | K-S2 |
Data premiery |
2015-11-05 |
2015-02-06 |
2015-01-06 |
2015-02-09 |
Liczba pikseli |
24 Mpix |
24.2 Mpix |
24 Mpix |
20.12 Mpix |
Dostępne rozdzielczości |
• 6000 x 4000
• 6000 x 3376
• 4240 x 2832
• 4440 x 2400
• 3008 x 2000
• 3008 x 1688 |
• 6000 × 4000 (RAW, JPEG)
• 3984 × 2656
• 2976 × 1984
• 1920 × 1280
• 720 × 480
• 5328 × 4000 (4:3, JPEG)
• 6000 × 3368 (16:9, JPEG)
• 4000 × 4000 (1:1, JPEG)
• Dostępne także mniejsze rozdzielczości dla trybów 4:3, 16:9 i 1:1 |
• 6000 x 4000 (NEF, JPEG)
• 4496 x 3000 (JPEG)
• 2992 x 2000 (JPEG) |
• JPEG:L(20M: 5472 x 3648), M(12M: 4224 x 2816), S(6M: 3072 x 2048)、XS(2M: 1920 x 1280)
• RAW:L(20M: 5472 x 3648)
|
Matryca |
23,5 x 15,6 mm (APS-C), Exmor CMOS |
22.3 x 14.9 mm (APS-C) CMOS, 3:2, Całkowita liczba pikseli: 24.7 Mpix
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków |
23.5 x 15.6 mm (DX) CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 24.78 Mpix,
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków,
zbieranie danych porównawczych dla funkcji usuwania kurzu (wymaga opcjonalnego programu Capture NX 2)
• Aparat bez optycznego filtra dolnoprzepustowego. Dzięki temu umożliwia on uzyskanie obrazów o jak największej ostrości, jednocześnie jednak obarczony jest większym ryzykiem wystąpienia efektu mory i zniekształceń kolorów. |
23.5 mm x 15.6 mm (APS-C) CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 20.42 Mpix,
• Aparat z usuniętym dolnoprzepustowym filtrem antyaliasingowym. Dzięki temu umożliwia on uzyskanie obrazów o jak największej rozdzielczości. Aparat obarczony większym ryzykiem wystąpienia efektu mory i zniekształceń kolorów. Możliwość włączenia funkcji symulującej działania filtru antyaliasingowego (poprzez mikro drgania matrycy). |
Procesor obrazu |
BIONZ X |
DIGIC 6 |
EXPEED 4 |
PRIME MII |
Format zapisu |
• RAW (Sony ARW 2.3)
• JPEG (DCF 2.0, Exif 2.3, zgodność z MPF Baseline)
• XAVC S, zgodność z formatem AVCHD 2.0, MP4 |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF 1.1, DCF 2.0),
RAW (14bit, pliki .CR2), JPEG+RAW,
Rodzaje JPEG: Fine/Normal
• Filmy: MOV MPEG-4 (AVC/H.264) z dźwiękiem liniowym PCM |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0), NEF (12 lub 14-bitowy, z kompresją), NEF+JPEG,
Rodzaje JPEG: Fine/Normal/Basic
• Filmy: MOV, H.264/MPEG-4 AVC
• Dźwięk: Liniowy PCM |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0),
RAW (12bit), JPEG+RAW,
RAW skompresowany - pliki .PEF,
RAW nieskompresowany - pliki .DNG,
Rodzaje JPEG: Best/Better/Good
• Filmy: MPEG-4 AVC/H.264 (MOV)
|
Zakres ISO |
• Fotografie: ISO 100-25.600 (co 1/3 EV)
• Film: odpowiednik ISO 100-12.800 (co 1/3 EV) |
Auto (ISO 100-6400), 100-12800 ISO w skoku co 1 EV,
25600 ISO (tryb rozszerzony)
Podczas filmowania: automatycznie (100–6400), 100–6400 (przyrost o cały stopień). Czułość ISO można rozszerzyć do H: 12800 |
Auto, 100–25600 w krokach co 1/3 EV, dostępny automatyczny dobór czułości ISO |
Auto, 100 - 51200 ISO w skoku co 1/3, 1/2 lub 1 EV |
Migawka |
• Fotografie: od 1/4000 s do 30 s i B
• Filmy: od 1/4000 s do 1/4 s
|
szczelinowa sterowana elektronicznie,
30s - 1/4000s w krokach co 1/2 lub 1/3 EV, Bulb |
Sterowana elektronicznie szczelinowa o pionowym przebiegu w płaszczyźnie ostrości,
30 s–1/4000 s w krokach co 1/2 lub 1/3 EV,
Bulb (z opcjonalnym bezprzewodowym pilotem zdalnego sterowania ML-L3)
tryb T (wymaga pilota zdalnego sterowania ML-L3)
• funkcja cichego wyzwalania migawki |
Sterowana elektronicznie szczelinowa o pionowym przebiegu w płaszczyźnie ostrości,
30 s - 1/6000 s, z krokiem co 1/3 lub 1/2 EV, Bulb |
Konstrukcja obiektywu |
Obiektywy Sony z mocowaniem A
|
Z bagnetem Canon EF, EF-S
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.6 |
Z bagnetem Nikon F
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.5
obiektywy NIKKOR AF-S i AF-I: obsługa wszystkich funkcji,
inne obiektywy NIKKOR: z ograniczeniami |
Bagnet Pentax KAF 2,
Obsługiwane obiektywy z bagnetem Pentax KAF 3, KAF2, KAF, KA oraz K (z ograniczeniami), obsługa obiektywów z silnikami SDM
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.5 |
Ogniskowa obiektywu |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
Światłosiła: |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
Zoom optyczny |
0x |
0x |
0x |
0x |
Zoom cyfrowy |
0x |
0x |
0x |
0x |
Stabilizacja obrazu |
Tak |
Nie |
Nie |
Tak |
Zapis wideo |
• XAVC S Full HD 1920 x 1080, 30p, 25p, 24p, 50 Mb/s
• AVCHD Full HD 1920 x 1080, 24 Mb/s (FX), 17 Mb/s (FH) (60i/50i), 24 Mb/s (FX), 17 Mb/s (FH) (24p/25p)
• MP4 1440 x 1080, 12 Mb/s, VGA 3 Mb/s |
• 1920 × 1080 (29,97, 25, 23,98 kl./s)
• 1280 × 720 (59,94, 50, 29,97 kl./s)
• 640 × 480 (29,97, 25 kl./s)
• Maks. czas trwania: 29 min 59 s; maks. rozmiar pliku: 4 GB (jeżeli rozmiar pliku przekroczy 4 GB, automatycznie zostanie utworzony nowy plik)
|
• 1920x1080 (Full HD 60p (progresywnie)/50p/30p/25p/24p) z szybkością 59.94, 50, 29.97, 25, 23,976 kl./s,
• 1280x720 (HD 60p/50p) z szybkością 59,94 lub 50 kl./s,
• 640x424 z szybkością 29,97, 25 kl./s,
Wbudowany mikrofon stereo lub opcjonalny mikrofon stereofoniczny (np. Nikon ME-1), możliwość regulowania czułości |
• Full HD (1920 x 1080, 30p/25p/24p)
• HD (1280 x 720, 60p/50p)
• Tryb poklatkowy 4K (łączenie zdjęć w jeden plik filmowy)
Długość filmów ograniczona do 25 min.
Wbudowany mikrofon stereo, możliwość ustawienia poziomu nagrywania dźwięku
|
Ogniskowanie |
Detekcja fazowa TTL
79 pól (w tym 15 krzyżowych), czujnik AF F2,8
• Zakres detekcji od -2 EV do 18 EV (przy odpowiedniku ISO 100) |
Detekcja fazowa TTL
• 19 punktowy AF (wszystkie czujniki krzyżowe),
• centralny punkt AF o zwiększonej czułości dla obiektywów o jasności f/2.8 (lub jaśniejszych),
• Możliwość automatycznego lub ręcznego wyboru punktów AF,
• Tryby AF: One-Shot AF (pojedynczy), AI Servo (ciągły), AI Focus (auto pojedynczy/ciągły), Tryb Manualny (MF)
• Zakres detekcji: od -0.5 do 18 EV (ISO 100),
• AF w trybie Live View: Hybrid CMOS AF III
• Asysta AF: lampa błyskowa,
• Podgląd głębi ostrości |
Detekcja fazowa TTL, Nikon Multi-CAM 4800DX,
39 punktowy AF (w tym 9 czujników krzyżowych),
• Wybór pola AF: Jednopolowy AF, AF z dynamicznym wyborem pola (9, 21 lub 39 pól), śledzenie 3D, automatyczny wybór pola AF,
• Tryby napędu AF: Pojedynczy AF (AF-S), Ciągły AF (AF-C), Automatyczny dobór AF-S/AF-C (AF-A), Ręczne ustawianie ostrości (MF),
• Zakres detekcji: od −1 do +19 EV (ISO 100),
• Asysta AF: wbudowana dioda o zasięgu do 3 m,
• AF w trybie Live-view: wykrywanie kontrastu w dowolnej części kadru,
• Tryby AF w Live-view: AF z priorytetem ostrości twarzy, szerokie pole AF, normalne pole AF, AF ze śledzeniem obiektu |
Detekcja fazowa TTL, system SAFOX X,
11-punktowy (9 punktów krzyżowych)
• Obszary AF: automatyczny wybór z 5 i 11 punktów, wybór strefy, poszerzony obszar (S, M, L), ręczny wybór, punktowy
• Tryby AF: Auto (AF-A), Pojedynczy (AF-S), Ciągły (AF-C), Manualny (MF)
• Zakres detekcji: od -3 do 18 EV (ISO 100)
• Asysta AF: wbudowana dioda LED |
Pomiar światła |
Pomiar 1200 strefowy |
Czujnik pomiarowy RGB+IR, 7560 pikseli
Pomiar na obszarze podzielonym na 63 części (9×7)
• wielosegmentowy (połączony ze wszystkimi punktami AF)
• skupiony (około. 6,0% wizjera)
• punktowy (około 3,5% wizjera)
• centralnie ważony uśredniony
Zakres pomiaru: od 1 do 20 EV (dla 50mm, F1.4, ISO100) |
System pomiaru ekspozycji TTL korzystający z 2016-pikselowego czujnika RGB
Tryby pomiaru:
• Matrycowy: 3D Color Matrix II (obiektywy typu G/D),
• Matrycowy: Color Matrix II (pozostałe obiektywy z procesorem),
• Centralny (75% czułości czujnika skupione na obszarze o średnicy 8 mm w centrum kadru),
• Punktowy (2,5% kadru, obszarze o średnicy 3.5 mm) na środku wybranego punktu AF,
Zakres pomiaru: Pomiar matrycowy lub centralny: od 0 do 20 EV, Pomiar punktowy: od 2 do 20 EV (dla F1.4, ISO 100)
Funkcja D-Lighting (Automatyczna, Bardzo wysoka, Zwiększona, Normalna, Umiarkowana i Wyłączona) |
TTL, w oparciu o czujnik 77-segmentowy
Tryby pomiaru:
• matrycowy,
• centralnie ważony,
• punktowy
Zakres pomiaru: od 0 do 22 EV (dla ISO 100, 50 mm f/1.4) |
Ostrość od |
Zależnie od obiektywu |
w zależności od obiektywu |
zależne od obiektywu |
zależne od obiektywu |
Balans bieli |
Ustawienia predefiniowane |
Automatyczny balans bieli, światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, światło żarówek, białe światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, nastawa własna
Korekcja balansu bieli:
• niebieski/bursztynowy +/-9
• purpurowy/zielony +/-9
Balans bieli wg wzorca: możliwy zapis 1 ustawienia
• Bracketing balansu bieli (3 klatki) |
Auto, Światło słoneczne, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (7 rodzajów), Lampa błyskowa,
• ustawienia własne wg wzorca,
• Korekcja i bracketing balansu bieli |
Auto, Multi Auto, Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (4 tryby), Lampa błyskowa, CTE
• Ustawienia własne wg wzorca,
• Ręczne ustawienie temperatury w Kelvinach (pamięć 3 ustawień),
• Korekcja balansu bieli (w 2 osiach A-B / G-M w zakresie +/-7 kroków)
|
Kompensacja ekspozycji |
Brak danych |
Kompensacja: +/- 5 EV w skoku co 1/2EV lub 1/3EV,
Bracketing: +/- 2EV w skoku co 1/2EV lub 1/3EV, 3 klatki
• Tryb priorytetu jasnych partii obrazu
• Automatyczna optymalizacja oświetlenia (4 ustawienia) |
• Kompensacja: +/-5 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
• Bracketing: 3 klatki, w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
• Braketing funkcji D-Lighting: 2 klatki
• Tryb HDR (szeroki zakres dynamiki)
|
Kompensacja: +/- 5.0 EV z krokiem co 1/2 lub 1/3 EV
Bracketing: 2, 3 lub 5 klatek
Tryby HDR (High Dynamic Range)
Możliwość wielokrotnej ekspozycji |
Programy |
P, A, S M, Auto, Scena, Panorama, Priorytet zdjęć seryjnych, Film, Pamięć ustawień 1/2/3 |
Inteligentne Auto, Program AE P, Priorytet migawki Tv, Priorytet przysłony Av, Manualny M (zdjęcia i filmy)
• Programy tematyczne: bez lampy błyskowej, twórcze auto, portrety, krajobrazy, makro, sport, SCN (dzieci, żywność, światło świec, nocne portrety, zdjęcia nocne z ręki, kontrola podświetlenia HDR)
• Style obrazu: automatyczny, standardowy, portrety, krajobrazy, neutralny, dokładny, monochromatyczny, zdefiniowany przez użytkownika (x3) |
Auto, Auto bez błysku, automatyka programowa z fleksją programu (P), automatyka z preselekcją przysłony (A), automatyka z preselekcją czasu (S), Manualny (M),
• Programy tematyczne: portret, krajobraz, dziecko, zdjęcia sportowe, makro, portret nocny, krajobraz nocny, przyjęcie/wnętrza, plaża/śnieg, zachód słońca, zmierzch/świt, portret zwierzaka, blask świec, kwiaty, barwy jesieni, żywność,
• Efekty specjalne: noktowizor, szkic kolorowy, efekt aparatu zabawkowego, efekt miniatury, kolor selektywny, sylwetka, rozjaśnienie, przyciemnienie, malowanie HDR.
• System Picture Control: Standardowy, Neutralny, Żywy, Monochromatyczny, Portret, Krajobraz; możliwość zmiany wybranych ustawień; przechowywanie osobistych ustawień. |
Auto (Green), Program (P), Priorytet czułości (Sv), Priorytet przysłony (Av), Priorytet migawki (Tv), Priorytet migawki i przysłony (TAv), Manualny (M), Bulb (B), Własny użytkownika (USER 1-2), A-HDR, Scena (SCN)
• Tryby ekspozycji: Tryb automatyczny (Standardowy, Portret, Krajobraz Makro, Obiekt w Ruchu, Portret Nocny, Zachód Słońca, Błękitne Niebo, Las) • Tryby Scen: Portret, Krajobraz, Makro, Las, Scena w ruchu, Scena Nocna, Nocny portret, Zachód Słońca, Błękitne Niebo, Las, Scena Nocna HDR, Jedzenie, Zwierzątko Domowe, Dzieci, Plaża & Śnieg, Sylwetka Podświetlona od Tyłu, Światło Świec, Oświetlenie sceniczne, Muzeum
• Zaawansowany tryb HDR* (Wartość ekspozycji zawarta pomiędzy ±1, ±2 lub ±3EV z możliwością wyboru ) |
Zdjęcia seryjne |
• Tryb priorytetu zdjęć seryjnych: maksymalnie 8 kl./s
• Tryb zdjęć seryjnych Hi: maks. 5 kl./s
• Tryb zdjęć seryjnych Lo: maks. 2,5 kl./s |
około 5 kl./s dla około (szybkość utrzymywana w przypadku około 940 obrazów (JPEG), 8 obrazów (RAW) |
• Zdjęcia seryjne wolne z szybkością 3 kl./s lub
• Zdjęcia seryjne szybkie z szybkością 5 kl./s (JPEG i 12-bitowe NEF/RAW) lub 4 kl./s (14-bitowe NEF/RAW).
• Fotografowanie z interwalometrem |
• Tryb szybki zdjęć seryjnych (H) - szybkość 5.5 kl./s,
maksymalnie 9 zdjęć w formacie RAW lub 30 zdjęć w formacie JPEG
• Tryb wolnych zdjęć seryjnych (M) - szybkość 3 kl./s
maksymalnie 15 zdjęć w formacie RAW lub 100 zdjęć w formacie JPEG |
Lampa błyskowa |
Wbudowana
Liczba przewodnia 12 (m, przy ISO 100, kąt rozbłysku dostosowany do ogniskowej 16 mm) |
Typu pop-up, E-TTL II, liczba przewodnia 12 (ISO 100)
• Pokrycie błyskiem: kąt widzenia obiektywu o ogniskowej 17mm,
• Synchronizacja do 1/200 s,
• Czas ładowania ok. 3 s,
• Korekcja siły błysku +/- 2EV w krokach co 1/2EV lub 1/3EV,
• Sterowanie bezprzewodowe zewnętrznymi lampami błyskowymi (zintegrowany nadajnik zdalnego sterowania)
• Tryby pracy: automatyczny, błysk ręczny, wbudowany wyzwalacz lamp Speedlite, synchronizacja błysku z drugą kurtyną
• Zgodność z zewnętrznymi lampami błyskowymi: E-TTL II z lampą błyskową Speedlite z serii EX, bezprzewodowa obsługa wielu lamp |
Typu pop-up, i-TTL, liczba przewodnia 12 (ISO 100), w trybie manualnym liczba przewodnia 12 (ISO 100) .
• Synchronizacja do 1/200s,
• Korekcja siły błysku od –3 EV do +1 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV,
• Tryby pracy: Automatyczny, automatyczny z redukcją efektu czerwonych oczu, automatyczna synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, automatyczna synchronizacja z długimi czasami ekspozycji i redukcją efektu czerwonych oczu, błysk wypełniający, redukcja efektu czerwonych oczu, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji i redukcją efektu czerwonych oczu oraz synchronizacja na tylną kurtynkę migawki i synchronizacja na tylną kurtynkę migawki z długimi czasami ekspozycji, wyłączony
• Obsługa kreatywnego systemu oświetlenia firmy Nikon (CLS) |
Typu pop-up, P-TTL, liczba przewodnia 12 (ISO 100).
• Synchronizacja do 1/180s
• Korekcja siły błysku od -2 do +1 EV
• Kąt pokrycia błyskiem: ok. 28 stopni
• Tryby pracy: Auto, Ręczny (wł./wył.), Redukcja efektu czerwonych oczu, Synchronizacja z długimi czasami migawki, Synchronizacja z drugą kurtyną migawki, Tryb błysku bezprzewodowego, Ręczna moc błysku |
Złącze hot-shoe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Wyjscie statywowe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Samowyzwalacz |
2 lub 12 s. |
2 s, 10 s + zdalne, 10 s + seria zdjęć 2-10 |
2 s, 5 s, 10 s, 20 s; od 1 do 9 zdjęć |
2s lub 12s |
Karta pamięci |
Memory Stick PRO Duo, Memory Stick PRO-HG Duo, Memory Stick Micro (M2), SD, SDHC (zgodna z UHS-I), SDXC (zgodna z UHS-I), microSD, microSDHC, microSDXC |
SD, SDHC lub SDXC (UHS-I) |
Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) zgodne ze standardem UHS-I |
SD/SDHC/SDXC
Zgodne z USH-1, Eye-Fi, FLU |
LCD |
Ruchomy, TFT LCD 2,7 cala, 460.800 punktów, regulacja kąta: maksymalnie około 135 stopni w górę, około 55 stopni w dół |
Odchylany i obrotowy, 3.0 calowy, dotykowy, kolorowy TFT Clear View II LCD, 1 040 000 punktów, proporcje 3:2, pokrycie 100%, kąt patrzenia 170 stopni w pionie i poziomie
Jasność regulowana w 7 poziomach
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo |
uchylany, dotykowy i obrotowy, 3.2 calowy, kolorowy LCD TFT, 1 036 800 punktów, 100% pokrycia kadru, regulacja jasności, kąt widzenia do 170 stopni
• Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo |
• Uchylny, 3-calowy, kolorowy TFT LCD, 921.000 punktów
powłoki AR, regulacja jasności, nasycenia i kolorów
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo
Przedni panel z hartowanego szkła
|
Wizjer |
OLED Tru-Finder, 1.440.000 punktów, 100 proc. pokrycia kadru, powiększenie ok. 0.88x (w przeliczeniu na format 35 mm: około 0.57x) |
Lustrzany, powiększenie: 0.82x, pokrycie: ok. 95%, korekcja dioptrii: od -3.0 do +1.0, punkt oczny: 19 mm (od środka soczewki okularu), matówka stała. |
Lustrzany, powiększenie: x0.82, pokrycie: ok. 95% w pionie i w poziomie, korekcja dioptrii: od -1.7 do +0.7, punkt oczny: 18 mm, matówka BriteView Clear Matte Mark VII typu B
|
Pentapryzmatyczny, powiększenie: x0.95, pokrycie: ok. 100% kadru, korekcja dioptrii: od -2.5 do +1.5, punkt oczny: 22.3 mm od środka soczewki, matówka wymienna Natural-Brite-Matte III |
Komunikacja i złącza |
• Stopka Multi Interface
• Złącze HDMI micro (typu D)
• Gniazdo mikrofonowe (3,5 mm stereo)
• Złącze Multi Terminal/Micro USB
• Gniazdo DC IN |
• Hi-Speed USB
• Wyjście wideo PAL/ NTSC (zintegrowane ze złączem USB)
• Wyjście HDMI mini (zgodne z HDMI-CEC)
• Mikrofon zewnętrzny (mini jack 3,5 mm stereo)
• Wi-Fi 802.11b/g/n z NFC |
USB 2.0 Hi-Speed / wyjście audio-wideo (PAL/NTSC), wyjście HDMI (typu C), wejście mikrofonu (stereo, minijack 3.5 mm)
• wbudowany moduł sieci bezprzewodowej Wi-Fi IEEE 802.11b/g
• opcjonalnie zdalne sterowanie poprzez przewód MC-DC2 lub za pomocą pilota WR-1 lub WR-R10,
• opcjonalnie odbiorniki GPS: GP-1/GP-1A
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge) |
• Uniwersalne złącze USB 2.0 (mikro-B)
• Wyjście HDMI typu D
• Wi-Fi
• NFC
• opcjonalnie zewnętrzny moduł GPS O-GPS1 |
Zasilanie |
Akumulator NP-FM500H |
Akumulator litowo-jonowy LP-E17 (wydajność ok. 440 zdjęć wg. testów CIPA, AE 50%, FE 50%, 23 stopnie Celsjusza)
• opcjonalnie zasilacz prądu stałego: ACK-E18 |
Akumulator litowo-jonowy EN-EL14a (7.4 V, pojemność 1030 mAh)
• opcjonalnie zasilacz sieciowy: EH-5b, wymaga złącza zasilania EP-5A
|
Akumulator litowo-jonowy D-LI109 (wydajność ok. 480 zdjęć - bez lampy błyskowej)
• opcjonalnie zasilacz sieciowy K-AC128 |
Akcesoria |
|
Akumulatot, ładowarka, pasek na ramie, kabel USB, kabel wideo, instrukcja, sterowniki, oprogramowanie: Digital Photo Professional, EOS Utility, Picture Style Editor. |
Gumowa muszla oczna DK-25, pokrywka bagnetu korpusu BF-1B, akumulator jonowo-litowy EN-EL14a (z pokrywką styków), ładowarka MH-24 (adapter wtyczki dostarczany tylko w krajach lub regionach, w których jest wymagany; typ zależy od kraju, w którym produkt jest sprzedawany), pasek AN-DC3, kabel USB UC-E23, kabel audio-wideo EG-CP16 |
Akumulator litowo-jonowy D-LI109, ładowarka D-BC109, kabel AC, pasek, zaślepka wizjera, zaślepka złącza hot-shoe, zaślepka bagnetu, oprogramowanie Digital Camera Utility 5 |
Waga |
• Około 610 g (sama obudowa)
• Około 690 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
555 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
• 420 g (bez akumulatora),
• ok. 470 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
618 g (bez akumulatora i karty pamięci)
ok. 678 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
|
Wymiary |
Około 142.6 x 104.2 x 80.9 mm |
131.9 × 100.7 × 77.8 mm |
124 x 97 x 70 mm |
122.5 mm x 91 mm x 72.5 mm |
Dodatkowe informacje |
• Stabilizator SteadyShot INSIDE
• Temperatura w środowisku pracy: 0–40 stopni Celsjusza |
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB,
25 wersji językowych menu w tym polskie
Redukcja zakłóceń (długi czas)
Redukcja zakłóceń przy wysokiej czułości ISO (4 ustawienia)
Redukcja szumów zdjęć seryjnych
Automatyczna korekcja jasności brzegów obiektywu i aberracji chromatycznej
Basic+ (zdjęcia wg wyboru otoczenia, zdjęcia wg rodzaju oświetlenia lub scenerii)
Filtry kreatywne (artystyczny olejny, akwarela, ziarnisty czarno-biały, rozmycie ostrości, efekt aparatu-zabawki, efekt miniatury, rybie oko)
Oznaczenie na innych rynkach: EOS Rebel T6i. |
Polskie menu
|
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB.
Ustawienia czasu światowego (dla 75 miast / 28 stref czasowych) |
Ocena użytkowników [max. 5.00] |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|