|
|
|
|
|
|
Producent |
Fujifilm | Sony | Panasonic | Olympus | Olympus |
Model |
XF1 | DSC-HX50V | Lumix DMC-TZ57 | Stylus SH-50 | Stylus XZ-10 |
Data premiery |
2012-09-17 |
2013-04-24 |
2015-01-05 |
2013-01-08 |
2013-01-30 |
Liczba pikseli |
12 Mpix |
20.1 Mpix |
16 Mpix |
16 Mpix |
12 Mpix |
Dostępne rozdzielczości |
• 4000 × 3000
• 4000 ×2664 (3:2)
• 4000 x 2248 (16:9)
• 2992×2992 (1:1)
• 2816 × 2112
• 2816 × 1864 (3:2)
• 2816×1584 (16:9)
• 2112×2112 (1:1)
• 2048× 1536
• 2048 × 1360 (3:2)
• 1920×1080 (16:9)
• 1536×1536 (1:1)
• Tryby panoramy |
• 5184 x 3888
• 3648 x 2736
• 2592 x 1944
• 1920 x 1080 (16:9)
• 640 x 480
• Tryby dla panoramy 2D |
• 4608 x 3456
• 4608 x 3072 (3:2)
• 4608 x 2592 (16:9)
• 3456 x 3456 (1:1)
• 3264 x 2448
• 2048 x 1536
• 640 x 480
• Tryby 1:1, 16:9 i 3:2 dostępne także dla mniejszych rozdzielczości |
• 4608 x 3456
• 3264 x 2448
• 2048 x 1536
• 640 x 480
• Dostępne także inne tryby o proporcjach: 4:3, 3:2, 16:9 i 1:1 |
• 3968×2976 (RAW)
• 3968×2976 - 640×480 (JPEG)
• Proporcje obrazu: 4:3 (domyślnie), 3:2, 16:9, 1:1 |
Matryca |
2/3 cala, EXR CMOS, 4:3 |
1/2.3 cala, Exmor R CMOS, 4:3, |
1/2.33 cala, MOS, 4:3, całkowita liczba pikseli: 17.5 Mpix |
1/2.3 cala, CMOS BSI, 4:3, całkowita liczba pikseli: 16.8 Mpix |
1/2.3 cala, CMOS, 4:3, całkowita liczba pikseli 12.76 Mpix |
Procesor obrazu |
EXR Processor |
BIONZ |
Venus Engine |
TruePic VI |
TruePic VI |
Format zapisu |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF), RAW, RAW+JPEG
• Filmy: MOV (H.264)
• Dźwięk: stereo
|
• Zdjęcia: JPEG (EXIF, DPOF, DCF)
• Filmy: AVCHD, MP4
• Dźwięk: stereo |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF),
Jakość JPEG: Fina, Standard
• Filmy: MP4
• Dźwięk: mono |
• Zdjęcia: JPEG (Exif, DCF, DPOF)
• Filmy: QuickTime Motion JPEG
• Dźwięk: PCM Stereo |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.2, DPOF, DCF),
RAW (12-bit, bezstratna kompresja), RAW+JPEG
Jakość JPEG: Fine / Normal
• Filmy: MOV (MPEG-4 AVC/H.264)
• Dźwięk: Wave (Stereo, linearny PCM/16-bit, częstotliwość próbkowania 48 kHz)
|
Zakres ISO |
Auto (100-3200 ISO), 100, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000*, 5000*, 6400*, 12800** ISO
* - rozdzielczość ograniczona do 6 Mpix,
** - rozdzielczość ograniczona do 3 Mpix.
• Bracketing ISO : +/- 1/3, 2/3, 1 EV |
• iAuto: 80 - 3200 ISO,
• zaawansowana automatyka: 80 - 12 800 ISO
• autoprogram: 80 - 1600 ISO |
Auto, i.ISO, 100, 200, 400, 800, 1600, 3200 ISO
W trybie wysoka czułość od ISO 1600-6400 |
Auto, Wysokie Auto, 125, 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400 ISO |
Auto (100-6400 ISO, możliwość dostosowania zakresu),
Ręcznie: 100-6400 ISO z krokiem co 1/3 EV |
Migawka |
30 s – 1/4000* s
w trybie auto 1/4 s – 1/4000* s
* 1/1000 s dla pełnej przysłony
|
4 s - 1/1600 s (w trybie iauto)
1 s - 1/1600 s (w trybie Autoprogram)
|
4 s - 1/2000s
15 s / 30 s w trybie gwieździstego nieba |
1/4 - 1/2000 s,
Tryb ręczny M: <15 s,
Funkcjonalność dotykowej migawki |
Migawka centralna
30 s – 1/2000 s
|
Konstrukcja obiektywu |
Fujinon
7 elementów w 6 grupach w tym:
(4 elementy asferyczne, 3 elementy za szkła ED)
Przysłona 6 listkowa
|
Sony G
|
LUMIX DC VARIO,
12 elementów w 10 grupach
w tym 3 elementy asferyczne (6 asferycznych powierzchni), 2 elementy ED) |
Olympus zoom
11 elementów w 10 grupach (w tym 3 elementy asferyczne, 3 elementy ze szkła ED) |
i.ZUIKO DIGITAL
10 elementów w 8 grupach
w tym 6 soczewek asferycznych
|
Ogniskowa obiektywu |
6.4 – 25.6 mm
(ekwiwalent: 25 – 100 mm dla filmu 35 mm) |
4.3 – 129 mm
(ekwiwalent: 24 – 720 mm dla filmu 35 mm) |
4.3 - 86 mm
(ekwiwalent: 24 - 480 mm dla klatki 35mm)
(ekwiwalent dla zapisu filmów: 28 - 560 mm dla klatki 35mm ) |
4.5 - 108.0 mm
(ekwiwalent małoobrazkowy 25 - 600 mm) |
4.7 – 23.5 mm
(ekwiwalent: 26 – 130 mm dla filmu 35 mm) |
Światłosiła: |
f/1.8 - 4.9 |
f/3.5-6.3 |
f/3.3-6.4 |
f/3.0 - 6.9 |
f/1.8 – 2.7 |
Zoom optyczny |
4x |
30x |
20x |
24x |
5x |
Zoom cyfrowy |
2x |
4x |
4x |
4x |
4x |
Stabilizacja obrazu |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Zapis wideo |
• 1920 x 1080 (Full HD) z szybkością 30 kl./s,
• 1280 x 720 (HD) z szybkością 30 kl./s
• 640 x 480 (VGA) z szybkością 30 kl./s
Tryby super szybkich filmów:
• z szybkością 70 kl./s,
• z szybkością 120 kl./s,
• z szybkością 200 kl./s. |
• 1920 x 1080 (AVCHD Full HD 50p), 28 Mbit/s
• 1920 x 1080 (AVCHD Full HD 50i), 24 lub 17 Mbit/s
• 1440 x 1080 (AVCHD HD 50i), 9 Mbit/s
• 1440 x 1080 (MP4 HD), z szybkością 25 kl./s
• 1280 x 720 (MP4 HD), z szybkością 30 kl/s
• 640 x 480 (MP4 VGA) z szybkością 25 kl./s |
W trybie PAL:
• 1920 x 1080 (Full HD, MP4, 25 kl./s), 20 Mbit/s,
• 1280 x 720 (HD, MP4, 25 kl./s), 10 Mbit/s
• 640 x 480 (VGA, MP4), z szybkością 30 kl./s, 4 Mbit/s
Wbudowany mikrofon mono. |
• 1920 x 1080 (Full HD 1080/60i lub 1080/30p),
• 1280 x 720 (HD 720p),
• 640 x 480 pix (VGA).
max. rozmiar pliku 4 GB.
czas nagrania ograniczony do 29 min. (dla trybu Full HD i HD).
Tryby szybkich filmów:
• 640 x 480 pix (VGA) z szybkością 120 kl./s do 20 s
• 320 x 240 pix (QVGA) z szybkością 240 kl./s do 20 s |
• 1920 x 1080 pix (Full HD 1080p 16:9) z szybkością 30 kl./s
• 1280 x 720 pix (HD 16:9) 9 Mbit/s z szybkością 30 kl./s
czas zapisu do 29 min.
Wbudowany mikrofon stereo
Szybkie zdjęcia:
• 432x324 pix z szybkością 240 kl./s przez 20 s,
• 1280x768 pix z szybkością 120 kl./s przez 20 s,
|
Ogniskowanie |
AF TTL oparty o detekcję kontrastu, MF
• Tryby pól AF: Wielopunktowy, Jedno strefowy dla wybranej strefy, Śledzenie AF
• Tryby AF: Normalny, Makro, Super Makro
• Tryb napędu AF: Pojedynczy - AF/S, Ciągły - AF/C (EXR Auto, Film), Ręczny MF
• Funkcja wykrywania i rozpoznawania twarzy
• Dioda wspomagająca AF |
AF TTL, MF
• Obszar AF: Wielostrefowy, Centralnie ważony, Punktowy, Punktowy z wyborem czujnika,
• Funkcja rozpoznawania twarzy i wykrywania uśmiechu
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda |
AF oparty o detekcje kontrastu,
• Tryby AF: Normalny, Makro, Makro zoom, Szybki AF (wł), Ciągły AF (tylko w trybie filmów),
• Tryby pól AF: rozpoznawanie twarzy, wielostrefowy (21-punktowy), jedno strefowy, punktowy, z funkcją śledzenia
• Wspomaganie AF: wbudowana, dedykowana dioda |
Autofocus TTL iESP z detekcją kontrastu,
• Tryby pól AF: Wielopunktowy iESP, Wykrywanie twarzy, Punktowy, Śledzenie AF, Dotykowy AF
• Tryby AF: Standardowy, Super makro
• Zaawansowany tryb wykrywania twarzy
• Tryb wykrywania zwierząt
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda |
AF oparty o detekcję kontrastu, MF
• Strefy AF: 35 punktów AF
• Wybór punktu AF: automatyczny wielopolowy AF / ręczny wybór pojedynczego pola
• Tryby ustawiania ostrości: Pojedynczy AF (AF) / Manualne ustawianie ostrości (MF) / Tryb Super Makro,
• Wykrywanie twarzy
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda |
Pomiar światła |
Pomiar TTL 256 segmentowy
Tryby pomiaru:
• Wielosegmentowy,
• Uśredniony,
• Punktowy.
|
Tryby pomiaru:
• Matrycowy
• Centralnie ważony
• Punktowy |
Tryby pomiaru:
• Inteligentny wielostrefowy,
• Centralnie ważony,
• Punktowy |
Tryby pomiaru:
• matrycowy ESP,
• punktowy. |
Tryby pomiaru:
• Cyfrowy ESP (matrycowy),
• centralnie ważony
• punktowy
Zakres pomiaru: od -3 do 17 EV |
Ostrość od |
• AF Normalny (szeroki kąt): od 50 cm do nieskończoności,
• AF Normalny (tele): od 80 cm do nieskończoności,
• AF Makro (szeroki kąt): od 3 cm do 3 m,
• AF Makro (tele): od 50 cm do 3 m.
|
• iAuto/Autoprogram (szeroki kąt): od 5 cm do nieskończoności
• iAuto/Autoprogram (tele): od 200 cm do nieskończoności
|
• AF Normalny (szeroki kąt): od 50 cm do nieskończoności,
• AF Normalny (tele): od 200 cm do nieskończoności,
• AF Makro lub iA (szeroki kąt): od 3 cm do nieskończoności,
• AF Makro lub iA (tele): od 100 cm do nieskończoności. |
• Tryb Standardowy (szeroki kąt): od 10 cm do nieskończoności
• Tryb Standardowy (tele): od 40 cm do nieskończoności
• Tryb Super makro: od 3 cm |
• AF Normalny, szeroki kąt: od 10 cm do nieskończoności,
• AF Normalny, tele: od 30 cm do nieskończoności,
• AF Super Makro, szeroki kąt: od 1 cm do 60 cm |
Balans bieli |
Auto, Ładna pogoda, Cień, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (3 rodzaje), Pod wodą
• ustawienia temperatury barwowej w skali Kelvina,
• ustawienia własne wg wzorca. |
Auto, Światło dzienne, Chmury, Światło jarzeniowe (3 ustawienia), Światło żarówki, Lampa błyskowa
• Ustawienia własne wg wzorca bieli
• Kompensacja balansu bieli |
Auto, Światło dzienne, Chmury, Cień, Światło jarzeniowe, • ustawienia własne wg wzorca
• korekcja balansu bieli |
Auto, Słońce, Chmury, Żarówka, Światło jarzeniowe
• Ustawienia własne wg wzorca |
Auto, Światło słoneczne, Cień, Chmury, Światło jarzeniowe, Światło żarowe, Lampa błyskowa
• 2 ustawienia własne wg wzorca,
• ustawienia wg skali Kelvina (w zakresie 2000–14 000 K),
• Korekcja (w dwóch osiach A-B, G-M, w +/- 7 krokach) i bracketing balansu bieli |
Kompensacja ekspozycji |
• Kompensacja z zakresie +/- 2 EV z krokiem co 1/3 EV
• Bracketing: 3 klatki, +/- 1/3, 2/3 lub 1 EV
• Bracketing dynamiki tonalnej: 100, 200, 400%
• Funkcja wielokrotnej ekspozycji |
Kompensacja: +/- 2 EV w krokach co 1/3 EV
• Korygowanie światła w tle techniką HDR |
Kompensacja: +/- 2 EV w krokach co 1/3 EV,
Bracketing: 3 klatki, +/- 0.3 - 1 EV, max. +/- 1 EV |
Kompensacja: +/- 2 EV w kroku co 1/3 EV |
• Kompensacja: +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV
• Bracketing: 3 klatki co 1/3, 2/3, 1.0 EV
• Technologia kompensacji cienia
|
Programy |
Auto, EXR, Zaawansowany (Adv), Automatyka programowa (P), Ekspozycja Manualna (M), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), SP, Film, Własny (C1, C2).
• EXR: Auto, Priorytet rozdzielczości, Priorytet zakresu tonalnego, Priorytet wysokiej czułości i niskich szumów
• Programy tematyczne: Naturalne oświetlenie, Naturalne oświetlenie i błysk lampy, Portret, Wzbogacanie portretu, Krajobraz, Sport, Nocna sceneria, Nocna sceneria (statyw), Sztuczne ognie, Zachód słońca, Śnieg, Plaża, Przyjęcie, Kwiaty, Tekst, Fotografia podwodna.
• Filtry cyfrowe: Kolorystyka Pop, Zabawkowy aparat, Miniatura, Jasna tonacja, Dynamiczna tonacja oraz sześć opcji częściowego koloru (fotografowanie w trybie czarno-białym oraz jeden z następujących kolorów: czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski, fioletowy) |
iAuto, iAuto+, Program (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Ręczny (M), MR, Filmy, Inteligentny tryb panoramy,
• Programy tematyczne (SCN): Duża czułość, Scena nocna, Zdjęcia z ręki o zmierzchu, Portret nocą, Krajobraz, Miękkie ujęcie, Gładka skóra, Wyraźny ruch, Korygowanie światła w tle techniką HDR, Plaża, Śnieg, Ognie sztuczne, Zaawansowany sport, Kulinaria, Zwierzęta.
• Filtry cyfrowe: Malowidło HDR, Cz-b o bogatej grad., Miniatura, Zabawkowy aparat, Kolor pop, Kolor częściowy, High-key: Miękki, Akwarela, Ilustracja. |
Tryb Inteligentnej automatyki, P, A, S, M, C1 (niestandardowy), C2 (niestandardowy), zdjęcie panoramiczne, wybór sceny, tryb ustawień kreatywnych
• Programy tematyczne (SCN): portret, gładka skóra, krajobraz, sport, nocny portret, nocna sceneria, zdjęcie nocne z ręki, jedzenie, dziecko 1, dziecko 2, zwierzęta, zachód słońca, wysoka czułość, przez szkło, HDR, gwiaździste niebo
• Filtry cyfrowe: ekspresyjny, retro, dawne czasy. jasne tony. ciemne tony. sepia, dynamiczny monochromatyczny, impresjonistyczny, szeroki zakres dynamiczny, cross processing, efekt zabawki, efekt miniatury, miękka ostrość, filtr gwiazdkowy, kolor punktowy (15 filtrów) |
i-Auto, Program automatyki, P+Film, Zaawansowany film, Panorama, Magiczne filtry, Z ręki przy gwieździstym niebie, Ręczny
• Programy tematyczne: Portret, Upiększenie, Krajobraz, Sceny nocne, Portret na tle sceny nocnej, Zdjęcia sportowe, Wnętrze, Autoportret, Zachód słońca, Sztuczne ognie, Potrawy, Dokumenty, Plaża i śnieg, Zwierzęta (kot i pies), Super Makro, Pod światło HDR.
• Filtry cyfrowe: Pop-art, Fotografia otworkowa, Rybie oko, Zmiękczenie ostrości, Punk, Migotanie, Akwarela, Odbicie, Miniatura, Fragmentacja, Dramatyczna tonacja. |
iAuto, Program AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Ręczna ekspozycja (M), Filtry artystyczne (ART), Fotostory, Film
• Programy tematyczne (SCN): Portret, e-Portret, Krajobraz, Sport, Podręczne światło gwiazd, Scena nocna, Portret na tle sceny nocnej, Zachód słońca, Dokumenty, Panorama, Fajerwerki, Plaża i śnieg, Wielokrotna ekspozycja, Pod światło HDR.
• Filtry artystyczne: PopArt, Zmiękczenie ostrości, Jasny i lekki kolor, Tonowanie światła, Ziarnisty film, Fotografia otworkowa, Diorama, Przetwarzanie Crossowe, Delikatna sepia, Dramatyczna tonacja, Podkreślone krawędzie. |
Zdjęcia seryjne |
• Tryb TOP z szybkością 7, 5 lub 3 kl./s w pełnej rozdzielczości (do 16 zdjęć z rozdzielczością do 6 Mpix lub do 8 zdjęć z pełną rozdzielczością),
• Tryb TOP z szybkością 10 z rozdzielczością ograniczoną do 6 Mpix (do 16 zdjęć z rozdzielczością 3 Mpix lub do 8 zdjęć z rozdzielczością 6 Mpix). |
Z szybkością 10 kl./s |
• Tryb Normalny: szybkość 10 kl./s (pełna rozdzielczość)
• Tryb Normalny ze śledzeniem AF: szybkość 2 kl./s, (pełna rozdzielczość)
• Tryb podwyższona szybkość: do 10 kl./s (zapisane w rozdzielczości 3 M dla 4:3)
• Zdjęcia seryjne z lampą |
• Z szybkością 60 lub 15 kl./s do 60 zdjęć (z rozdzielczością ograniczoną do 3 MPix)
• Z szybkością 10 kl./s do 16 zdjęć (z pełną rozdzielczością)
• Z szybkością 2.5 kl./s do 200 zdjęć (z pełną rozdzielczością) |
• Z szybkością 5 kl./s do 4 zdjęć RAW lub 200 zdjęć JPEG
• Tryb szybkich zdjęć seryjnych z szybkością 15 kl./s |
Lampa błyskowa |
Funkcje:
Redukcja czerwonych oczu wyłączona: Auto, Błysk dopełniający, Brak błysku, Synchronizacja z długimi czasami migawki,
Redukcja czerwonych oczu włączona: Automatyka z redukcją czerwonych oczu, Redukcja czerwonych oczu i błysk dopełniający, Brak błysku, Redukcja czerwonych oczu i Synchronizacja z długimi czasami migawki
• Zakres (czułość ISO 800): 0.5-7.4 m (szeroki kąt), 0.8-2.7 m (tele). |
Tryby: Automatyczny, lampa włączona, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, lampa wyłączona, zaawansowana lampa błyskowa, Osłabianie efektu czerwonych oczu,
• Zakres (Auto ISO): 0.25-5.6 m (szeroki kąt), 2.0-3.0 m (tele) |
Tryby: Auto, Włączona, Wyłączona, Redukcja czerwonych oczu, Synchronizacja z długimi czasami,
• Zakres (Auto ISO): od 60 cm do 6.0 m szeroki kąt, od 1.0 m do 3.1 m tele |
Tryby pracy: AUTO, Redukcja efektu czerwonych oczu, Błysk dopełniający, Wyłączenie lampy błyskowej (Brak błysku)
• Zasięg błysku (ISO 3200): 0.1-13.2 m (szeroki kąt), 0.4-5.7 m (tele).
|
Funkcje: Auto, Manualny, Redukcja efektu czerwonych oczu, Błysk dopełniający, Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania z redukcją efektu czerwonych oczu, Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania, Manualny (Pełna, 1/2, 1/4, 1/8, 1/16, 1/32, 1/64) |
Złącze hot-shoe |
Nie |
Tak |
Nie |
Nie |
Nie |
Wyjscie statywowe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Samowyzwalacz |
10 lub 2s, |
2 lub 10 s |
2s lub 10s |
2 lub 12 s lub wyzwolenie po wykryciu zwierzaka |
2 s lub 12 s |
Karta pamięci |
Pamięć wewnętrzna (około 25 MB)
• Karty pamięci Secure Digital SD/SDHC/SDXC (UHS-I) |
Karty pamięci:
• Memory Stick (Duo, PRO Duo, PRO Duo HS, PRO-HG Duo, XC-HG Duo, Micro)
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) lub MicroSD (SD/SDHC) |
• Karty pamięci: Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
• Pamięć wewnętrzna: Ok. 78 MB
|
Wbudowana pamięć 43 MB
• Karty pamięci Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
Kompatybilność z kartami Eye-Fi i UHS-I |
Wbudowana pamięć 39 MB,
• Karty pamięci Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
Kompatybilne z UHS-I, Flash Air i Eye-Fi.
|
LCD |
stały, 3.0 calowy, kolorowy TFT LCD, 460.000 punktów,
pokrycie ok. 100% kadru |
stały, 3.0 calowy, kolorowy XtraFine TruBlack LCD, 921.600 punktów |
odchylany do góry o 180 stopni, 3 calowy, LCD TFT, 1.400.000 punktów, pole widzenia: 100%. |
stały, dotykowy, 3.0 calowy, kolorowy TFT LCD, 460.000 punktów
Jasność regulowana w 5 poziomach |
stały, dotykowy, 3.0 calowy, kolorowy TFT LCD, 920.000 punktów, proporcje 3:2, jasność regulowana w 5 poziomach, kolorystyka regulowana w 7 poziomach |
Wizjer |
Brak |
brak |
Brak |
brak |
brak |
Komunikacja i złącza |
Złącze USB 2.0 Hi-speed / wyjście audio-wideo(PAL/NTSC) / wyjście Mini HDMI
• Obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge) |
Złącze uniwersalne (wielozłącze) Micro USB 2.0 Hi-Speed, wyjście Micro HDMI,
• Wbudowany odbiornik GPS (model HX50V, model HX50 bez modułu GPS)
• Wbudowana karta sieci bezprzewodowej WiFi
• obsługa wydruku - PIM |
Uniwersalne złącze USB 2.0 Hi-speed / wyjście audio-wideo (PAL/NTSC), wyjście mikro HDMI,
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge)
• Wbudowana karta sieciowa Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n |
Uniwersalne złącze USB 2.0 Hi-speed / wyjście audio-wideo (NTSC/PAL), wyjście HDMI typu D, wejście zasilacza AC (DC-IN). |
Uniwersalne złącze: USB 2.0 Hi Speed / wyjście wideo (NTSC/PAL) / wejście na wężyk, wyjście mikro HDMI (typ D),
• opcjonalnie zdalne sterowanie za pomocą wężyka RM-UC1
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge), PIM III |
Zasilanie |
Akumulator litowo-jonowy NP-50A (3.7V, pojemność 1000 mAh, wydajność ok 300 zdjęć)
• opcjonalnie zasilacz sieciowy CP-50 poprzez adapter AC-5VX |
Akumulator litowy NP-BX1 (wydajność ok 400 zdjęć) |
Akumulator litowo-jonowy (3.6 V, pojemność 1250 mAh, wydajność 350 zdjęć),
• Ładowanie przez USB |
Akumulator litowo-jonowy LI-90B
• Ładowanie akumulatora poprzez USB |
Akumulator litowo-jonowy LI-50B (wydajność ok 240 zdjęć) |
Akcesoria |
Akumulator litowo-jonowy NP-50A, ładowarka BC-50B, pasek na rękę, zakrywka obiektywu, kabel USB, CD-ROM, instrukcja |
Akumulator NP-BX1, zasilacz sieciowy, przewód Micro USB, osłona stopki, instrukcja obsługi, oprogramowanie: PlayMemories Home |
Akumulator litowo-jonowy, adapter AC, kabel USB, pasek, płyta z oprogramowaniem |
Akumulator litowo-jonowy LI-90B,
|
Akumulator litowo-jonowy LI-50B, zasilacz sieciowy F-2AC , kabel USB, pasek na rękę, CD-ROM (OLYMPUS Viewer 3), instrukcja obsługi, karta gwarancyjna |
Waga |
204 g (bez akumulatora i karty pamięci)
225 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
245 g (bez akumulatora i karty)
272 g waga z akcesoriami |
223 g (bez akumulatora)
ok. 249 g (z akumulatorem i kartą SD) |
244 g |
221 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
Wymiary |
107.9 x 61.5 x 33.0 mm |
108.1 x 64.3 x 38.3 mm |
107.9 x 59.9 x 32.1 mm |
106.3 x 69.2 x 39.7mm |
102.4 x 61.1 x 34.3 mm |
Dodatkowe informacje |
Funkcja elektronicznej poziomicy.
Cyfrowe filtry symulujące efekt klisz fotograficznych Provia, Astia o Velvia oraz tryb zdjęć czarno-białych z filtrami kolorów.
Aluminiowy korpus.
Panorama 120, 180 i 360 stopni (do 11520 x 1624 pix w pionie lub 11520 x 1080 pix w poziomie).
Dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: czarnej, czerwonej oraz brązowej. |
Polskie menu.
Inteligentny tryb panoramy.
Dostępny w kolorze czarnym lub srebrnym. |
Stabilizacja POWER O.I.S.
Polskie menu.
Oznaczenie na innych rynkach: DMC-ZS45 / TZ58 |
Dostępny w kolorze białym, srebrnym lub czarnym.
Hybrydowa, 5 osiowa stabilizacja obrazu w trybie filmowania,
Notatki głosowe do 4s.
Metalowy korpus.
Cyfrowa redukcja szumu, winietowania i dystorsji. |
Zdjęcie z dźwiękiem.
Wielokrotna ekspozycja (2 klatki).
Polskie menu.
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB i Adobe RGB.
Metalowy korpus.
Dostępny w trzech kolorach: czarnym, brązowym i białym. |
Ocena użytkowników [max. 5.00] |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|
|