|
 |
 |
 |
 |
Producent |
Canon | Fujifilm | OM System | Panasonic |
Model |
EOS R7 | X-H2 | OM-1 | Lumix DC-GH6 |
Data premiery |
2022-05-24 |
2022-09-08 |
2022-02-15 |
2022-02-22 |
Liczba pikseli |
32.5 Mpix |
40.2 Mpix |
20.4 Mpix |
25.21 Mpix |
Dostępne rozdzielczości |
• RAW / C-RAW: 6960x4640,
• JPEG / HEIF:
3:2 (L) 6960x4640, (M) 4800x3200, (S1) 3472x2320, (S2) 2400x1600
4:3 (L) 6160x4640, (M) 4256x3200, (S1) 3072x2320, (S2) 2112x1600
16:9 (L) 6960x3904, (M) 4800x2688, (S1) 3472x1952, (S2) 2400x1344
1:1 (L) 4640x4640, (M) 3200x3200, (S1) 2320x2320, (S2) 1600x1600 |
• Rozmiar L - (4:3) 6864 x 5152, (3:2) 7728 x 5152, (16:9) 7728 x 4344, (1:1) 5152 x 5152, (5:4) 6432x5152
• Rozmiar M - (4:3) 4864 x 3648(3:2) 5472 x 3648, (16:9) 5472 x 3080, (1:1) 3648 x 3648, (5:4) 4560x3648
• Rozmiar S - (4:3) 3464 x 2592, (3:2) 3888 x 2592, (16:9) 3888 x 2184, (1:1) 2592 x 2592, (5:4) 3264x2592
|
• RAW: 5184 x 3888
• JPEG: 5184 x 3888 ~ 1024 x 768 |
• 4:3: 5776x4336(L) / 4096x3072(M) / 2944x2208(S) / 11552x8672(XL) / 8192x6144(LL)
• 3:2: 5776x3848(L) / 4096x2728(M) / 2944x1960(S) / 11552x7696(XL) / 8192x5464(LL)
• 16:9: 5776x3248(L) / 4096x2304(M) / 2944x1656(S) / 11552x6496(XL) / 8192x4608(LL)
• 1:1: 4336x4336(L) / 3072x3072(M) / 2208x2208(S) / 8672x8672(XL) / 6144x6144(LL) |
Matryca |
22.3 x 14.8 mm (APS-C), CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 34.4 Mpix
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków
stabilizacja matrycy o wydajności do 8 EV |
23.5 x 15.6 mm (APS-C) X-Trans CMOS 5 HR, 3:2 z filtrem barw podstawowych
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków |
17.3 x 13 mm (4/3) Stacked BSI Live MOS, 4:3, całkowita liczba pikseli 22.9 Mpix
mechanizm samoczyszczenia matrycy za pomocą ultradźwięków (SSWF)
powłoka redukująca osiadanie kurzu |
17.3 x 13 mm (4/3) Live-MOS, 4:3, całkowita liczba pikseli: 26.52 MPix
mechanizm samoczyszczenia matrycy za pomocą ultradźwięków |
Procesor obrazu |
DIGIC X |
X-Processor 5 |
TruePic X |
Venus Engine |
Format zapisu |
• JPEG (2 poziomy kompresji),
• HEIF (2 poziomy kompresji),
• RAW: 14-bit
• (filmy) MP4: H.264 (4:2:0 / 8-bit), H.265 (4:2:2 / 10-bit) |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.32, DPOF, DCF 2.0), HEIF (4:2:2, 10-bit), RAW, RAW+JPEG, TIFF 8-bit / 16-bit RGB
• Filmy: MPEG-4 AVC/H.264, HEVC/H.265, ProRes 422,
• Audio: Linearny PCM / stereo, próbkowanie 24bit / 48KHz
|
• Zdjęcia: JPEG (DCF2.0, Exif2.31), RAW (12-bit, kompresja bezstratna), JPEG+RAW
• Zdjęcia High Res (50 lub 80 Mpix)
• Filmy (MOV) |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.31, DPOF, DCF), RAW, JPEG+RAW
Rodzaje JPEG: Fine/Standard
• Filmy: MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC, Apple ProRes
MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC
• Dźwięk: MOV: LPCM - 2 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity, 4 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity
MP4: AAC - 2 kanały, 48 kHz/16 bitów |
Zakres ISO |
Auto, 100-32000 w skoku co 1/3 lub 1 EV, rozszerzalne do 51200, |
• natywny zakres czułości: 125-12800 ISO
• rozszerzone czułości: 64, 80, 100, 25600, 51200 ISO
• zakres czułośc przy filmowaniu: 125-25600 ISO
• 3 tryby Auto ISO |
200 - 102400, rozszerzalny do zakresu 80 - 204800
Auto ISO
|
• Przy zdjęciach i filmowaniu: 100-25600 z możliwością rozszerzenia do ISO 50
• Przy filmowaniu w V-Log: 250-25600 z możliwością rozszerzenia do ISO 125 |
Migawka |
• szczelinowa sterowana elektronicznie: 30 s - 1/8000 s, Bulb
• w pełni elektroniczna 30 s - 1/16000 s, Bulb
zmiany w krokach co 1/2, 1/3 lub 1 EV,
|
• migawka mechaniczna: 30 s - 1/8000 s, Bulb (do 60 min.)
• migawka elektroniczna: 15 s - 1/180000 s
|
Szczelinowa sterowana elektronicznie,
Mechaniczna: 1/8000 - 60 s (ze zmianą co 1/3, 1/2 lub 1EV)
Mechaniczna z elektroniczną pierwszą kurtyną 1/320 - 60 s
Elektroniczna: 1/32000 - 60 s |
Szczelinowa
• Mechaniczna: 60 s - 1/8000 s, Bulb (do 30 minut),
• Mechaniczna z elektroniczną pierwszą kurtyną: 60 x - 1/2000 s,
• Elektroniczna 60s - 1/32000 s,
• W trybie filmowym 1/8 - 1/25000 s, |
Konstrukcja obiektywu |
Z bagnetem Canon RF (można też podłączyć obiektywy EF i EF-S przez adapter)
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.6 |
Z bagnetem Fujifilm X
powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: x1.5
|
Obiektywy systemu Mikro Cztery Trzecie,
powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: 2.0x |
Obiektywy systemu Mikro Cztery Trzecie
Mnożnik ogniskowej względem pełnej klatki: 2x |
Ogniskowa obiektywu |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
Światłosiła: |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
Zoom optyczny |
0x |
0x |
0x |
0x |
Zoom cyfrowy |
0x |
0x |
2x |
2x |
Stabilizacja obrazu |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Zapis wideo |
Formaty:
• MP4: 4K lub Full HD (8bit MPEG4 AVC/H.264 lub 10bit MPEG4/HEVC ze wsparciem Canon Log), dźwięk: Linear PCM
Jakości:
• 4K UHD (16:9) 3840 x 2160 (23.98, 25, 29.97, 50, 59.94 kl/s) kompresja międzyklatkowa (IPB)
• 4K UHD Timelapse (16:9) 3840 x 2160 (25, 29.97 kl/s), kompresja wewnątrzklatkowa (All-I)
• Full HD (16:9) 1920 x 1080 (23.98, 25, 29.97, 50, 59.94, 100, 119.88 kl/s) kompresja międzyklatkowa (IPB)
• Full HD Timelapse (16:9) 1920 x 1080 (25, 29.97 kl/s), kompresja wewnątrzklatkowa (All-I)
Maksymalny czas nagrania: 6 godzin |
• 8K UHD 7680 x 4320 / 29.97, 25, 24 23.98p
• 6.2K 16:9 6240 x 3510 / 29.97, 25, 24 23.98p
• 4K DCI 4096 x 2160 / 59.94, 50, 29.97, 25, 24 23.98p
• 4K UHD 3840 x 2160 / 59.94, 50, 29.97, 25, 24, 23.98p
• 2K DCI 2048 x 1080 / 240, 200, 120, 100, 59.94, 50, 29.97, 25, 24, 23.98p,
• Full HD 1920 x 1080 / 240, 200, 120, 100, 59.94, 50, 29.97, 25, 24, 23.98p,
• All Intra/Long-GOP |
• 4K UHD (3840 x 2160) - 24, 25, 30, 50, 60 kl/s
• 4K DCI (4096 x 2160) - 24, 25, 30, 50, 60 kl/s
• Full HD (1920 x 1080) - 24, 25, 30, 50, 60, 100, 120, 200, 240 kl/s
• Dostępne kodeki: H.264 (4:2:0 / 8-bit), H.265 (4:2:0 / 10-bit),
• Filmowe profile obrazu: płaski ("zgaszony kolor"), Hybrid Log Gamma, OM-Log400,
• Brak ograniczeń czasu nagrywania.
|
• 5.8K 4:3 (5760 x 4320) do 30 kl/s
• 5.7K 17:9 (5728 x 3024) do 60 kl/s
• 4.4K 4:3 (4352 x 3264) do 60 kl/s
• 4K DCI 17:9 (4096 x 2160) do 120 kl/s
• 4K UHD 16:9 (3840 x 2160) do 120 kl/s
• Full HD (1920 x 1080) do 240 kl/s z dźwiękiem, do 300 kl/s bez dźwięku jako slow motion
• brak ograniczeń czasu nagrywania
• profile V-Log oraz Hybrid Log Gamma
|
Ogniskowanie |
Dual Pixel CMOS AF, piksele detekcji fazy wbudowane w matrycę
• 100% pokrycia kadru
• 5915 punktów
• Wybór punktu: automatyczny wybór z wykrywaniem twarzy i śledzeniem (651 stref do wyboru), manualny wybór 1 punktu, możliwość rozszerzenia o sąsiednie punkty, wybór strefy (9 stref do wyboru), duża strefa (pozioma lub pionowa)
• Tryby AF: Auto, One-Shot AF (pojedynczy), AI Servo AF III+ (ciągły), Tryb Manualny (MF)
• zakres pracy: -5 - 20 EV (23°C, ISO 100)
• wykrywanie twarzy, wykrywanie oka, wykrywanie zwierząt, wykrywanie samochodów i motocykli
• Asysta AF: wbudowana dioda LED lub z użyciem zewnętrznej lampy błyskowej |
Autofokus hybrydowy, korzystający z zarówno detekcji fazy jak i kontrastu, 425 punktów, ustawianie ostrości od -7 EV przy detekcji fazy (od -4 EV przy detekcji kontrastu), śledzenie celu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, wykrywanie twarzy i oczu, głów i oczu zwierząt lądowych i ptaków a także pojazdów (rowery, samochody, motocykle, pociągi, samoloty), |
Hybrydowy AF oparty o detekcję kontrastu i detekcję fazową
• 1053 punkty krzyżowe
• wykrywanie obiektów: samochody, motocykle, samoloty, pociągi, ludzi (w tym twarze i oczy), zwierzęta oraz ptaki
• zakres działania: -5.5 - 18 EV,
• rodzaje obszarów: pojedynczy punkt, mały cel (9 punktów), krzyż (39 punktów), średni cel (63 punkty), duży cel (165 punktów), cel niestandardowych rozmiarów, wszystkie punkty.
• tryby: pojedynczy, pojedynczy z manualną korektą, ciągły, ciągły z manualną korektą, ręczny, śledzenie, śledzenie z manualną korektą, preset, starry sky AF, starry sky AF z manualną korektą.
• Funkcja wykrywania twarzy i oka
• Wspomaganie AF - wbudowana dioda
• Focus Peaking
• Powiększenie wybranego wycinka kadru |
Autofokus oparty o detekcję kontrastu, pracujący w zakresie od -4 do 18 EV (dla f/2.0 i ISO 100)
• Tryby: pojedynczy AF-S, ciągły AF-C, manualny MF
• Tryby AF: Śledzenie / Pełny obszar AF / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint
• Inteligentne wykrywanie obiektów (ludzie, twarze, oczy, zwierzęta, głowy i oczy zwierząt)
• Inteligentne śledzenie wybranego celu
• Technologia DFD
• Post Focus
• Focus Stacking
• Asysta AF: wbudowana dioda |
Pomiar światła |
384-strefowy TTL
Tryby pomiaru:
• matrycowy (384 strefy)
• centralnie ważony uśredniony
• skupiony
• punktowy
Zakres pomiaru: od -2 do 20 EV (ISO 100, 23°C) |
256-strefowy TTL
Wielosegmentowy, Centralnie ważony, Uśredniony, Punktowy |
324-strefowy TTL,
Tryby pomiaru:
• Cyfrowy pomiar ESP (matrycowy 324-strefowy),
• centralnie ważony uśredniony,
• punktowy,
• punktowy z jasnym tłem,
• punktowy z ciemnym tłem,
Zakres pomiaru: od -2 do 20 EV (dla obiektywu f/2.8 przy ISO 100) |
System pomiaru 1728 -strefowy,
• Tryby pomiaru: Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy /
• Zakres pomiaru: od 0 do 18 EV (dla f/2.0 i ISO 100) |
Ostrość od |
zależne od obiektywu |
Zależne od obiektywu
|
zależne od obiektywu |
Zależne od obiektywu |
Balans bieli |
Auto (priorytet bieli lub klimatu sceny), Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa,
• ustawienia własne wg wzorca (możliwość zapamiętania 1 ustawienia),
• ustawienia wg skali Kelvina
• dodatkowa korekta od -9 do +9 niezależnie na osi żółty/niebieski i zielony/magenta
|
Auto z priorytetem nastroju lub priorytetem bieli, słońce, cień, pochmurny dzień, światło fluorescencyjne (dzień, ciepła biel, zimna biel), światło żarowe, podwodne, własne (1-3), wybór temperatury barwowej |
Auto, Światło żarówek, Światło jarzeniowe 1, Słoneczny dzień, Lampa błyskowa, Zachmurzone niebo, Cień, Tryb podwodny
• Ustawienia własne wg wzorca (4 ustawienia)
• Ustawienia wg skali Kelvina (w zakresie 2000–14 000 K)
• Korekta na osi niebieski-żółty i zieleń-magenta (+/- 7 stopni z krokiem jednostkowym) |
• AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
• ustawienia wg skali Kelvina w zakresie 2500 - 10000 K z krokiem co 100 K),
• Korekcja (w 2 osiach B-A / M-G) i bracketing balansu bieli (3 klatki) |
Kompensacja ekspozycji |
Kompensacja: +/- 3.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
Bracketing: +/- 3.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV (2, 3, 5 lub 7 zdjęć) |
• +/-5EV (+/-2EV - film)
• Braketing: +/-3EV (liczba klatek: 2, 3, 5, 7, 9 Stopniowanie co 1/3EV) |
• Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3, 1/2 lub 1 EV
• Bracketing: 3 lub 5 klatek w skoku co 1/3, 2/3 lub 1 EV, 7 zdjęć ze zmianą eksp. co 1/3, 1/2 lub 2/3 EV |
Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3 EV (+/- 3.0 EV dla filmów)
Bracketing: 3 lub 5 lub 7 klatek, w skoku co 1/3, 2/3 lub 1 EV, w zakresie +/- 3 EV |
Programy |
• Tryby: zaawansowana automatyka ujęć, 13 programów scen tematycznych, w tym panoramy, filtry kreatywne, elastyczny priorytet AE, program AE, priorytet migawki, priorytet przysłony, tryb ręczny, Bulb, ustawienia własne (C1, C2, C3)
• Style obrazów: automatyczny, standardowy, portrety, krajobrazy, szczegółowy, neutralny, dokładny, monochromatyczny, zdefiniowany przez użytkownika (x3) |
Automatyka programowa, Ekspozycja Manualna, Priorytet przysłony, Priorytet migawki, Filtry artystyczne |
• Program auto, Priorytet przysłony, Priorytet czasu migawki, Manualny, Czas B, Film, HDR, Tryb użytkownika 1-4
• Filtr artystyczny: Pop Art, Zmiękczenie ostrości, Jasny i lekki kolor, Tonowanie światła, Ziarnisty film, Fotografia otworkowa, Diorama, Cross Process, Dramatyczna tonacja, Delikatna Sepia, Podkreślone krawędzie, Akwarela, Vintage, Kolorowe elementy |
Program AE (P) / Priorytet przysłony AE (A) / Priorytet migawki AE (S) / Ekspozycja manualna (M) / Creative Video (P/A/S/M) / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny |
Zdjęcia seryjne |
• Migawka mechaniczna: do 15 kl/s (bufor na ok. 51 plików RAW lub 224 pliki JPEG)
• Migawka elektroniczna: do 30 kl/s ze śledzeniem AF (bufor na ok 42 pliki RAW lub 126 plików JPEG) |
• do 15 kl./s - z mechaniczną migawką (bufor na 1000 lub więcej zdjęć JPEG lub skompresowany RAW, do 400 nieskompresowanych zdjęć RAW),
• do 13 kl./s - z elektroniczną migawką (bufor na 1000 lub więcej zdjęć niezależnie od formatu),
• do 20 kl/s - z elektroniczną migawką z przycięciem obrazu o czynnik 1.29x (bufor na 1000 lub więcej zdjęć JPEG lub skompresowany RAW, do 202 nieskompresowanych zdjęć RAW), |
• 1-10 kl/s z migawką mechaniczną
• 5, 10, 15 lub 20 kl/s z migawką elektroniczną
• 50 kl/s z migawką elektroniczną z ciągłym autofokusem (tryb SH2), działa tylko z wybranymi obiektywami
• 120 kl/s z migawką elektroniczną z zablokowaną ostrością (tryb SH1) |
Migawka mechaniczna:
• H: 14 kl./s (AFS/MF), 8 kl./s (AFC), M: 6 kl./s (AFS/MF), 5 kl./s (AFC), L: 2 kl./s (AFS/MF/AFC)
Migawka elektroniczna:
• SH75: 75 kl./s (AFS/MF), SH60: 60 kl./s (AFS/MF), SH20: 20 kl./s (AFS/MF), H: 14 kl./s (AFS/MF), 7 kl./s (AFC), M: 6 kl./s (AFS/MF), 5 kl./s (AFC), L: 2 kl./s (AFS/MF/AFC) |
Lampa błyskowa |
Brak wbudowanej lampy błyskowej,
• Kompatybilny z zew. lampami EX Speedlite, pomiar E-TTL II,
• Synchronizacja do 1/250s z migawką mechaniczną i do 1/320s z elektroniczną pierwszą kurtyną, brak synchronizacji błysku z migawką elektroniczną
• Korekcja siły błysku: +/-3 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV |
• Brak wbudowanej lampy błyskowej, obsługa lamp zewnętrznych
• Dedykowana lampa Fujifilm EF-X8 (liczba przewodnia 11 dla ISO 200 i 8 dla ISO 100),
• Synchronizacja: 1/250 s z migawką mechaniczną, 1/25 s z migawką elektroniczną,
• Synchronizacja na pierwszą lub drugą kurtynę,
• Tryby: TTL (TTL Auto / Standard / Synchronizacja z długimi czasami migawki) / Manualny / Sterowanie innymi lampami, Lampa błyskowa wyłączona |
Brak wbudowanej lampy błyskowej, możliwość użycia zewnętrznej mocowanej na gorącej stopce
• Tryby: Auto, Manualny (1/1 - 1/64), Super FP,
• Funkcje: Redukcja efektu czerwonych oczu, Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania, z redukcją efektu czerwonych oczu, Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania, Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania na drugą kurtynę migawki, Błysk dopełniający, Wyłączenie lampy błyskowej (Brak błysku), TTL-Auto, FP Manualny, FP TTL Auto
• Synchronizacja: 1/250 s z migawką mechaniczną, 1/100 s z elektroniczną,
• Kompensacja błysku: +/- 3 EV w krokach co 1/3, 1/2, 1 EV |
Zewnętrzna
• Synchronizacja do 1/250 s
• Korekcja siły błysku +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV
• Tryby pracy: Auto / auto/redukcja czerwonych oczu / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie
• Synchronizacja na 1. kurtynę migawki, Synchronizacja na 2. kurtynę migawki
• Sterowanie bezprzewodowe zewnętrznymi lampami błyskowymi
• Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej |
Złącze hot-shoe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Wyjscie statywowe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Samowyzwalacz |
10 lub 2 s |
10 lub 2s |
2 s lub 12 s lub użytkownika |
2s, 10s, 10s (3 zdjęcia), czas niestandardowy |
Karta pamięci |
Dwa gniazda: SD/SDHC/SDXC UHS-II |
• 1 gniazdo kart SD/SDHC/SDXC kompatybilne ze standardem UHS-II,
• 1 gniazdo kart CFexpress typu B, |
Podwójne gniazdo kart SD (kompatybilne z UHS-II) |
• 1 x Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) zgodne z UHS-II
• 1 x CFexpress typu B |
LCD |
• W pełni rozkładany dotykowy, 2.95 cala, format obrazu 3:2, rozdzielczość ok. 1.620.000 punktów, pokrycie ok. 100%, regulacja jasności - 7 poziomów |
• 3.0-calowy, w pełni rozkładany do boku, dotykowy, proporcje obrazu 3:2, około 1.62 tys. punktów, 100% pokrycia kadru
• górny wyświetlacz monochromatyczny o rozdzielczości 128 x 128 i przekątnej 1.28'' |
Rozkłądany do boku, 3-calowy, dotykowy, kolorowy LCD, 1.620.000 punktów, proporcje 3:2
• Jasność regulowana w 15 poziomach
• Temp. barwowa regulowana w 15 poziomach,
Kolorystyka obrazu: żywe barwy (domyślnie) / naturalna
|
W pełni rozkładany do boku, 3.0-calowy (proporcje 3:2), dotykowy, kolorowy TFT LCD, 1.840.000 punktów, 100% pokrycie kadru, regulowana jasność, kontrast i kolorystyka (w 7 poziomach) |
Wizjer |
OLED, 0.39 cala, 2.360.000 punktów (1024 x 768 px), powiększenie ok. 0.72x (ekwiwalent dla pełnej klatki), pokrycie kadru ok. 100%, punkt oczny ok. 22 mm, korekta dioptrii od -4 do +2 |
Elektroniczny, kolorowy, LCD, 0.5-calowy, rozdzielczość 5.760.000 punktów, pokrycie 100% kadru, punkt oczny 24 mm, powiększenie 0.8x (ekwiwalent dla pełnej klatki), korekcja dioptrii od -5 do +3, kąty widzenia: 40 stopni (diagonalnie), 32 stopni (horyzontalnie), wbudowany czujnik zbliżenia oka |
Elektroniczny, 5.760.000 punktów, pokrycie 100% pola kadru, powiększenie 1.66x (0.83x dla pełnej klatki), punkt oczny 21 mm (odległość od powierzchni tylnej soczewki), korekcja dioptrii od -4 do +2 |
Elektroniczny, kolorowy OLED, 3.680.000 punktów, pole widzenia: 100%, powiększenie: 0.76x (ekwiwalent dla formatu 35 mm), korekcja dioptrii: od -4.0 do +3.0, punkt oczny: 21 mm, czujnik zbliżenia oka |
Komunikacja i złącza |
• USB 3.2 Gen 2 (złącze USB-C),
• mikro HDMI (typu D),
• wejście mikrofonu mini-jack (3.5 mm) stereo,
• wyjście słuchawkowe 3.5 mm,
• złącze wężyka spustowego E3,
• Moduł Wi-Fi (IEEE802.11 b/g/n, 2.4 GHz)
• Bluetooth 4.2 |
• Złącze USB Typu-C (USB 3.2 Gen 2x1)
• Pełnowymiarowe HDMI typu A
• Wi-Fi IEEE802.11a/b/g/n/ac
• Bluetooth 4.2 (BLE)
• Gniazdo mikrofonowe jack 3.5 mm
• Gniazdo słuchawkowe jack 3.5 mm
• Gniazdo wężyka spustowego 2.5 mm
• Gniazdo synchronizacji lamp błyskowych |
• Uniwersalne złącze USB PD 3.0 typu C, wyjście HDMI (mikro HDMI typu D), wejście mikrofonu (jack 3.5 mm), wyjście słuchawkowe (jack 3.5 mm)
• Wi-Fi IEEE 802.11a/b/g/n/ac), Bluetooth Low Energy 4.2 |
Złącza:
• złącze USB 3.2 gen 2 typu C,
• wyjście HDMI typu A
• wejście mikrofonu stereo mini jack o średnicy 3.5 mm,
• wyjście słuchawek stereo mini jack o średnicy 3.5 mm
• wejście na wężyk spustowy o średnicy 2.5 mm,
• gniazdo synchronizacji lampy błyskowej, używane również jako wejście / wyjście kodu czasowego (z dołączoną przejściówką na BNC),
Komunikacja:
• Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac 2.4 oraz 5 GHz,
• Bluetooth 5.0, Bluetooth Low Energy (BLE), |
Zasilanie |
Akumulator litowo-jonowy LP-E6NH lub LP-E6N albo LP-E6
Dla LP-E6NH wydajność ok. 770 zdjęć przy włączonym ekranie oraz ok. 500 zdjęć przy korzystaniu z wizjera |
Akumulator NP-W235 (2200 mAh), wydajność ok. 680 zdjęć w trybie Eco i ok. 540 zdjęć w trybie standardowym |
Akumulator litowo-jonowy BLX-1 - 7.2 V, 2280 mAh
USB PD (USB Power Delivery) - przy odpowiednio mocnej ładowarce można naraz zasilać aparat i ładować baterię |
• Akumulator litowo-jonowy 7.2 V, 2200 mAh, 16 Wh,
• wydajność: 330-380 zdjęć w trybie normalny, 750-900 w trybie oszczędzania energii, wyniki zależą od stosowanego rodzaju kart pamięci,
• Możliwość zasilania przez USB, |
Akcesoria |
Zaślepka korpusu, pasek, ładowarka, akumulator, instrukcja |
Akumulator litowo-jonowy NP-W235, ładowarka baterii BC-W235, pasek na ramię, zaślepka otworu mocowania obiektywu w korpusie, zaczep do paska, zaślepka ochronna, narzędzie dołączania zaczepu, zaślepka gorącej stopki, zaślepka złącza pionowego uchwytu, zaślepka załączy (zdejmowana), zaślepka terminala synchronizacyjnego, zabezpieczenie kabla, Instrukcja obsługi |
Akumulator, ładowarka, lampa błyskowa, kabel USB, pasek na ramię, instrukcja obsługi |
Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, muszla oczna, osłona gniazda synchronizacji lampy błyskowej, pasek na ramię, akumulator, ładowarka, zasilacz sieciowy, kabel połączeniowy USB (A-C), uchwyt kabla, kabel konwertera BNC |
Waga |
530 g (samo body), 612 g (z baterią i kartą pamięci) |
• Około 660 g (z baterią i kartą pamięci)
• Około 579 g (bez baterii i karty pamięci)) |
511 g (samo body), 599 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
739 g (bez akumulatora i karty pamięci)
823 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
Wymiary |
132 × 90.4 × 91.7 mm |
136.3 x 92.9 x 84.6 mm |
134.8 x 91.6 x 72.7 mm |
138.4 x 100.3 x 99.6 mm |
Dodatkowe informacje |
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB. |
• Stabilizacja obrazu do max. 7 EV (wg standardów CIPA) |
• Joystick do zmiany obszaru AF
• Uszczelnienia – odporność na pył, zachlapania oraz mróz
• Live Composite
• Symulacja filtra szarego do 6 EV
• Stabilizacja o wydajności do 7 EV (samo body) lub 8 EV (we współpracy z obiektywem)
• Korpus wykonany ze stopów magnezu
|
• Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB.
• Języki: Japoński, angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, polski, czeski, węgierski, rumuński, holenderski, turecki, portugalski, fiński, duński, szwedzki, grecki
• Stabilizacja: 5-osi, Dual I.S.
• Aktywne chłodzenie |
Ocena użytkowników [max. 5.00] |
|
Brak ocen |
|
Brak ocen |
Test |
|
|
|
|