|
|
|
|
|
|
Producent |
Sony | Canon | Fujifilm | Panasonic | Samsung |
Model |
DSC-RX100 | PowerShot G1 X | X10 | Lumix DMC-LX7 | EX2F |
Data premiery |
2012-06-06 |
2012-01-09 |
2011-09-01 |
2012-07-18 |
2012-07-03 |
Liczba pikseli |
20 Mpix |
14 Mpix |
12 Mpix |
10 Mpix |
12 Mpix |
Dostępne rozdzielczości |
• 5472 x 3648
• 5472 x 3080 (16:9)
• 4864 x 3648
• 3888 x 2592
• 3648 x 3648 (1:1)
• 3648 x 2736 (4:3)
• 2736 x 1824
• 2592 x 1944 (4:3) |
• 4352 x 3264
• 3072 x 2304
• 1600 x 1200
• 640 x 480
• 4352 x 2248 (16:9)
• Inne tryby z proporcjami 16:9, 3:2, 4:5 i 1:1 |
• 4000 × 3000
• 4000 ×2664 (3:2)
• 4000×1584 (16:9)
• 2992×2992 (1:1)
• 2816 × 2112
• 2816 × 1864 (3:2)
• 2816×1584 (16:9)
• 2112×2112 (1:1)
• 2048× 1536
• 2048 × 1360 (3:2)
• 1920×1080 (16:9)
• 1536×1536 (1:1)
• Tryby panoramy |
• 3968 x 2232 (16:9)
• 3648 x 2736
• 3776 x 2520 (3:2)
• 3072 x 2304
• 2736 x 2736 (1:1)
• 2560 x 1920
• 2048 x 1536
• 1600 x 1200
• 640 x 480
• Dostępne także inne tryby dla : 3:2, 16:9, 1:1 |
• 4000 x 3000
• 4000 x 2672 (3:2)
• 4000 x 2248 (16:9)
• 3264 x 2448
• 2832 x 2832 (1:1)
• 2592 x 1944
• 1984 x 1488
• 1920 x 1080 (16:9)
• 1024 x 768 |
Matryca |
13.2 x 8.8 mm (CX) Exmor CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 20.9 Mpix |
18.7 x 14.0 mm, CMOS, 4:3 |
2/3 cala, EXR CMOS, 4:3 |
1/1.7 cala, MOS, całkowita liczba pikseli: ok. 12.7 Mpix |
1/1.7 cala (7.44 x 5.58 mm), CMOS-BSI, 4:3, całkowita liczba pikseli: 12.76 Mpix |
Procesor obrazu |
BIONZ |
DIGIC 5 z technologią iSAPS |
EXR Processor (dwurdzeniowy) |
Venus Engine VII FHD |
brak danych |
Format zapisu |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF, DPOF, DCF)
RAW (ARW2.3), RAW+JPEG
• Filmy: AVCHD / AVI MPEG4
• Dźwięk: stereo |
• Zdjęcia: JPEG (Exif 2.3, DCF, DPOF 1.1),
RAW 14 bit (.CR2), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Fine / Normal
• Filmy: MOV [H.264 + Linear PCM (stereo)], iFrame |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF), RAW, RAW+JPEG
• Filmy: MPEG4 (MOV, H.264/AVC)
• Dźwięk: stereo
Możliwość edycji i konwersji plików RAW z poziomu aparatu
|
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF),
RAW, RAW+JPEG,
• Zdjęcia 3D: MPO
Rodzaje JPEG: Fine/Standard
• Filmy: AVCHD, MP4
• Dźwięk: stereo |
• Zdjęcia: JPEG
RAW, RAW+JPEG
• Filmy: H.264 (MPEG-4, AVC) z dźwiękiem stereo
• Dźwięk: AAC
|
Zakres ISO |
Auto (ISO 125-6400 z regulacją dolnego i górnego zakresu), 125, 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400 ISO
Tryb rozszerzony: 80, 100 ISO
W trybie wieloklatkowej redukcji szumu: Auto (ISO125-25600), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400,12800, 25600 ISO |
AUTO, 100, 125, 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800 ISO |
Auto (100-3200 ISO), 100, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000*, 5000*, 6400*, 12800** ISO
* - rozdzielczość ograniczona do 6 Mpix,
** - rozdzielczość ograniczona do 3 Mpix.
• Bracketing ISO : +/- 1/3, 2/3, 1 EV |
Auto, i.ISO, 80, 100, 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800* ISO z możliwością zmiany w krokach co 1/3 EV
* - z funkcją Pixel Mixed Readout |
Auto, 80, 100, 200, 400, 800, 1600, 3200 ISO
W trybie rozszerzonym: 6400, 12800 ISO |
Migawka |
30 s - 1/2000 s
• Funkcja wyzwalania migawki po rozpoznaniu uśmiechu na twarzy |
Auto: 1 s - 1/4000 s
60 s - 1/4000 s (pełen zakres - zależnie od trybu fotografowania) |
30 s – 1/4000* s
w trybie auto 1/4 s – 1/4000* s
* 1/1000 s dla pełnej przysłony
|
250 - 1/4000 s (ISO80-ISO1600)
30 - 1/4000 s (ISO2000 - ISO3200)
8 - 1/4000 s (ISO4000 - ISO12800)
• Wbudowany filtr szary ND |
30 s – 1/2000 s
Wbudowany filtr szary ND
|
Konstrukcja obiektywu |
Carl Zeiss Vario-Sonnar T*
7 elementów w 6 grupach w tym 4 elementy asferyczne (w tym soczewki AA - Advanced Aspherical) |
Canon,
11 elementów w 10 grupach w tym
2 elementy dwustronnie asferyczny UA
1 element dwustronnie asferyczny |
Fujinon Aspherical Super EBC
11 elementów w 9 grupach w tym:
(3 elementy asferyczne ze szkła odlewanego, 2 elementy ze szkła ED),
powłoki Super EBC, przysłona o 7 listkach
|
LEICA DC VARIO-SUMMILUX,
11 elementów w 10 grupach,
(5 soczewek asferycznych /9 powierzchni asferycznych)
2 elementy ED (w tym 1 asferyczny)
1 soczewka z powłokami Nano Surface |
Schneider-Kreuznach Varioplan
11 elementów w 9 grupach w tym 4 soczewki asferyczne i 2 soczewki o wysokim współczynniku załamania |
Ogniskowa obiektywu |
10.4 – 37.1 mm
(ekwiwalent: 28 – 100 mm dla filmu 35 mm) |
15.1 - 60.4 mm (ekwiwalent małoobrazkowy 28-112 mm) |
7.1 – 28.4 mm
(ekwiwalent: 28 – 112 mm dla filmu 35 mm) |
4.7 - 17.7 mm
(ekwiwalent: 24-90 mm dla filmu 35 mm) |
5.2 – 17.2 mm
(ekwiwalent: 24 – 80 mm dla filmu 35 mm)
|
Światłosiła: |
f/1.8 - 4.9 |
f/2.8 - 5.8 |
f/2.0 - 2.8 |
f/1.4-2.3 |
f/1.4 – 2.7 |
Zoom optyczny |
3.6x |
4x |
4x |
3.8x |
3.3x |
Zoom cyfrowy |
7.2x |
4x |
2x |
4x |
4x |
Stabilizacja obrazu |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Zapis wideo |
• 1920 × 1080 (Full HD 50p, AVCHD), 28 Mb/s
• 1920 × 1080 (Full HD 50i, AVCHD), 24 lub 17 Mb/s
• 1440 × 1080 (HD MP4/AVI), z szybkością 25 kl/s
• 1280 × 720 (HD MP4/AVI), z szybkością 25 kl/s
• 640 × 480 (VGA MP4/AVI) z szybkością 25 kl./s |
• 1920 x 1080 pix (Full HD), z szybkością 24 kl./s
• 1280 x 720 pix (HD), z szybkością 30 kl./s
• 640 x 480 pix (VGA), z szybkością 30 kl./s
• Efekt miniatury z jakością HD lub VGA z szybkością 6, 3 lub 1.5 kl./s
• Filmy iFrame z jakością HD.
Czas nagrywania: do 4GB lub 29 min. 59 s (Full HD i HD) lub 1 godz. (VGA) |
• 1920 x 1080 (Full HD) z szybkością 30 kl./s,
• 1280 x 720 (HD) z szybkością 30 kl./s
• 640 x 480 (VGA) z szybkością 30 kl./s
Tryby super szybkich filmów:
• z szybkością 70 kl./s,
• z szybkością 120 kl./s,
• z szybkością 200 kl./s. |
Dla systemu PAL:
• 1920 x 1080 pix. 50p (Full HD, AVCHD) z jakością 28 Mbit/s
• 1920 x 1080 pix. 50i (Full HD, AVCHD) z jakością 17 Mbit/s
• 1920 x 1080 pix. z szybkością 25 kl./s (Full HD, MP4) z jakością 20 Mbit/s
• 1280 x 720 pix. z szybkością 25 kl./s (HD, MP4) z jakością 10 Mbit/s
• 1280 x 720 pix. z szybkością 25 kl./s (HD, MP4), na wyjściu z matrycy z szybkością 100 kl./s
• 640 x 480 pix. z szybkością 25 kl./s (VGA, MP4) z jakością 4 Mbit/s |
• 1920x1080 (Full HD 1080p), z szybkością 30 kl./s
• 1280x720 (HD 720p), z szybkością 30 kl./s
• 640 x 480 (VGA), z szybkością 120 lub 30 kl./s
• 320 × 240 (QVGA), z szybkością 30 kl./s
• 384 × 288, z szybkością 240 kl./s
• 192 × 144, z szybkością 480 kl./s |
Ogniskowanie |
AF TTL, MF
• Obszar AF: Wielostrefowy 25 stref), Centralnie ważony, Punktowy z wyborem czujnika, Punktowy z wyborem czujnika z funkcją śledzenia, Sportowy z wyborem czujnika z funkcją śledzenia twarzy,
• Tryby AF: Pojedynczy AF-S, Ciągły AF-C, MF, DMF (Direct Manual Focus)
• Funkcja rozpoznawania twarzy
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda |
AF TTL z funkcją śledzenia, MF
• Tryby AF: AiAF (wykrywanie twarzy/9-punktowy), 1-punktowy AF (dostępna każda pozycja, stały centralny lub wybór i śledzenie twarzy)
• Tryby napędu AF:pojedynczy, ciągły, Servo AF/AE, śledzenie AF
• Zmiana wielkości ramki AF: normalna, mała
• Wspomaganie AF: wbudowana lampka
|
AF TTL oparty o detekcję kontrastu, MF
• Tryby pól AF: Wielopunktowy (49 strefowy), Jedno strefowy, Śledzenie AF
• Tryby AF: Normalny, Makro, Super Makro
• Tryb napędu AF: Pojedynczy - AF/S, Ciągły - AF/C (EXR Auto, Film), Ręczny MF
• Funkcja wykrywania twarzy
• Dioda wspomagająca AF |
AF lub MF,
• Tryby AF: Normalny, Makro.
• Tryby pól AF: wykrywanie twarzy, śledzenie AF, wielostrefowy (23 punkty), 1 strefowy (o zmiennej wielkości strefy),
• Szybki AF (wł./wył.),
• Ciągły AF (tylko w trybie filmowania),
• Wspomaganie AF: wbudowana lampka |
AF oparty o detekcję kontrastu, MF
• Funkcja wykrywania twarzy
• Tryby AF: Normalny, Makro
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda |
Pomiar światła |
Tryby pomiaru:
• Matrycowy
• Centralnie ważony
• Punktowy |
Tryby pomiaru:
• Wielosegmentowy (związany z ramką AF wykrywania twarzy),
• Centralnie ważony uśredniony,
• Punktowy (w centrum / w ramce wykrywania twarzy / w ramce FlexiZone) |
Pomiar TTL 256 segmentowy
Tryby pomiaru:
• Wielosegmentowy,
• Uśredniony,
• Punktowy (ok 2% centralnego obszaru w wizjerze).
|
Tryby pomiaru:
• Wielopunktowy,
• Centralnie ważony,
• Punktowy. |
Tryby pomiaru:
• Matrycowy,
• Centralnie ważony,
• Centralny punktowy
• Na wykrytej twarzy |
Ostrość od |
• AF Makro: od 5 cm
|
• AF w trybie makro (szeroki kąt): od 20 cm
|
• AF Normalny (szeroki kąt): od 50 cm do nieskończoności,
• AF Normalny (tele): od 80 cm do nieskończoności,
• AF Makro (szeroki kąt): od 10 cm do 3 m,
• AF Makro (tele): od 50 cm do 3 m.
• AF Super Macro: od 1 cm do 1 m.
|
• AF Normalny (szeroki kąt): od 50 cm do nieskończoności,
• AF Makro, MF, iA (szeroki kąt): od 1 cm do nieskończoności,
• AF Makro, MF, iA (tele): od 30 cm do nieskończoności, |
• AF Normalny, szeroki kąt: od 40 cm do nieskończoności
• AF Makro, szeroki kąt: od 1 do nieskończoności |
Balans bieli |
9 trybów |
Auto (z balansem bieli dla twarzy), Słoneczny dzień, Pochmurny dzień, Żarówki, Światło jarzeniowe (2 rodzaje), Lampa błyskowa, Pod wodą,
• 2 ustawienia własne według wzorca
• korekcja balansu bieli w trybie Smart Auto |
Auto, Światło dzienne, Cień, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (3 rodzaje), Pod wodą
• ustawienia temperatury barwowej w skali Kelvina,
• korekta balansu bieli w 2 osiach czerwień-błękit (cyan) / niebieski-żółty w +/- 9 krokach
• ustawienia własne wg wzorca. |
Auto, Światło dzienne, Chmury, Zacienienie, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa,
• ustawienia własne wg wzorca (2 ustawienia),
• korekcja balansu bieli w 2 osiach. |
Auto, Światło dzienne, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (2 rodzaje),
• ustawienia własne wg wzorca,
• ustawienia temperatury barwowej wg skali Kelvina,
• korekcja i bracketing balansu bieli |
Kompensacja ekspozycji |
• Kompensacja: +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV
• Bracketing: 3 klatki w krokach co 1/3 lub 2/3 EV |
• Kompensacja: +/-3 EV w krokach co 1/3 EV
i-Contrast dla automatycznej, dynamicznej korekcji zakresu
• Bracketing: 1/3 - 2 EV w krokach co 1/3 EV
• Filtr ND (3 stopnie) |
• Kompensacja z zakresie +/- 2 EV z krokiem co 1/3 EV
• Bracketing: 3 klatki, +/- 1/3, 2/3 lub 1 EV
• Bracketing dynamiki tonalnej: 100, 200, 400% |
Kompensacja: +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV,
Bracketing: 3 klatki, w krokach co 1/3 EV, zakres +/- 3 EV |
• Kompensacja: +/- 2 EV w krokach co 1/3 EV
• Bracketing: 3 zdjęcia
|
Programy |
iAuto, iAuto+, Program (P), Preselekcja przysłony (A), Preselekcja czasu migawki (S), Ręczny (M), Ustawienia użytkownika (MR), Filmy, Inteligentny tryb panoramy,
• Programy tematyczne (SCN): Portret, Cyfrowa stabilizacja, Zwierzęta, Krajobraz, Makro, Sport / Akcja, Zachód słońca, Nocny widok, Portret nocny, Z ręki o zmierzchu, Sztuczne ognie, Wysoka czułość, Smakosz
• Filtry cyfrowe: posteryzacja, kolor pop, zdjęcie retro, częściowy kolor, obraz czarno-biały o dużym kontraście, aparat-zabawka, high-key, miękka ostrość, HDR, obraz czarno-biały z bogatymi przejściami tonalnymi, miniatura, kolor wody, ilustracja |
Smart Auto (32 wykrywane sceny), Programowa AE, Priorytet migawki AE, Priorytet przysłony AE, Ręczny, Niestandardowy (2 tryby), SCN (Movie Digest, Portret, Krajobrazy, Dzieci i zwierzęta, Inteligentna migawka (Uśmiech, Wyzwalanie mrugnięciem, Samowyzwalacz dla twarzy), Szybka seria zdjęć w wysokiej jakości, Nocne ujęcie z ręki, Plaża, Zdjęcia podwodne, Liście, Śnieg, Fajerwerki, Panorama), Filtr kreatywny (Wysoki zakres dynamiczny, Nostalgia, Efekt rybiego oka, Efekt miniatury, Efekt aparatu zabawki, Monochromatyczny, Super żywe kolory, Efekt plakatu, Tylko jeden kolor, Zamiana koloru), Film
• Efekty fotograficzne: Moje kolory (moje kolory wyłączone, żywe, neutralne, sepia, czarno-biały, film pozytywowy, jaśniejszy odcień skóry, ciemniejszy odcień skóry, żywy niebieski, żywy zielony, żywy czerwony, kolor niestandardowy) |
Auto, EXR, Zaawansowany (Adv), Automatyka programowa (P), Ekspozycja Manualna (M), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), SP, Film, Własny (C1, C2).
• EXR: Auto, Priorytet rozdzielczości, Priorytet zakresu tonalnego, Priorytet wysokiej czułości i niskich szumów
• Programy tematyczne: Naturalne oświetlenie, Naturalne oświetlenie z lampą, Portret, Ulepszony portret, Krajobraz, Sport, Noc, Noc ze statywem, Sztuczne ognie, Zachód słońca, Śnieg, Plaża, Pod wodą, Przyjęcie, Kwiaty, Tekst. |
Tryb Inteligentny Auto (iA), Program (P), Priorytet migawki (S), Priorytet przysłony (A), Ręczna Ekspozycja (M),
2 Tryby użytkownika (C1,C2), Tryb kreatywnej kontroli (filtry cyfrowe), Tryb kreatywnego filmowania,
• Programy tematyczne (SCN): Portret, Gładka skóra, Krajobraz, Panorama, Sport, Nocny portret, Nocny krajobraz, Nocne zdjęcia z ręki, HDR, Jedzenie, Dzieci (2 tryby), Zwierzęta, Zachód słońca, Przez szybę, Zdjęcia 3D
• Filtry cyfrowe: Ekspresyjny, Retro, Wysoka tonacja, Niska tonacja, Sepia, Dynamiczne czarno-białe, Mocny obraz, Duża dynamika, Efekt krosowania, Efekt zabawki, Efekt miniatury, Miękka ostrość, Filtr gwiezdny, Obraz jednobarwny, Rozmycie stonowane, Rozmycie radialne. |
Smart Auto, Program AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Ręczna ekspozycja (M), Wi-Fi, Film
• Magic Plus: Panorama, Magiczne ramki, Zdjęcie połączone, Zdjęcie w zdjęciu, Artystyczny pędzel, HDR
• Programy tematyczne (Scene): Beauty Shot, Noc, Krajobraz, Tekst, Zachód Słońca, Świt, Pod światło, Plaża i śnieg, Zdjęcia 3D |
Zdjęcia seryjne |
Z szybkością 10 kl./s, w trybie priorytetu szybkości
W trybie ciągłym (AF-S) do 2.5 kl./s |
• W trybie szybkie zdjęcia seryjne:
z szybkością do 4.5 kl./s, do 6 zdjęć
• Normalne zdjęcia seryjne:
z szybkością 1.9 kl./s
z AF lub Lv: ok. 0.7 kl./s. |
• Tryb TOP z szybkością 7, 5 lub 3 kl./s w pełnej rozdzielczości (ograniczona liczba zdjęć),
• Tryb TOP z szybkością 10 z rozdzielczością ograniczoną do 6 Mpix (ograniczona liczba zdjęć),
• Tryb Najlepsze zdjęcie z szybkością 7, 5, lub 3 kl./s w pełnej rozdzielczości, do 8 zdjęć JPEG
• Tryb Najlepsze zdjęcie z szybkością 10, 7, 5 lub 3 kl./s z rozdzielczością ograniczoną do 6 Mpix, do 16 zdjęć JPEG |
• Tryb Normalny: szybkość 11 kl./s, maks. 12 zdjęć lub z szybkością 5 kl./s z AF z funkcją śledzenia
• Tryb Szybkie zdjęcia seryjne: szybkość 40 kl./s z rozdzielczością ograniczoną do 5 Mpix lub 60 kl./s z rozdzielczością ograniczoną do 2.5 Mpix |
Z szybkością 10, 5 lub 3 kl./s |
Lampa błyskowa |
Typu Pop-up
Tryby: Automatyczny, Lampa włączona, Synchronizacja z długim czasem ekspozycji, Lampa wyłączona, Osłabianie efektu czerwonych oczu. |
Tryby: Auto, Ręczne wł./wył., Redukcja czerwonych oczu, Synchronizacja z długimi czasami, Synchronizacja na 2-gą kurtynę,
• Korekcja błysku: +/-2 EV w krokach co 1/3 EV,
• Ręczne nastawy błysku (3 poziomy z lampą wbudowaną, do 19 z zewnętrznymi lampami Speedlite 270EX i 430EX II, do 22 z zewnętrzną lampą Speedlite 580EX II)
• Najkrótsze czasy: 1/2000 s (dla lampy wbudowanej)
1/250 s (dla lampy zewnętrznej), 1/4000 s (dla lampy zewnętrznej wspierającej tryb HSS)
• Zasięg błysku: od 50 cm do 7 m (szeroki kąt), od 1.0 m do 3.1 m (tele)
• Zewnętrzne lampy błyskowe: Automatyka E-TTL dla lamp Speedlite EX, Macro Twin Lite MT-14EX, Macro Ring Lite MR-24EX. |
Funkcje: Auto, Auto+Redukcja efektu czerwonych oczu, Błysk wymuszony, Synchronizacja z długim czasem ekspozycji, Błysk przytłumiony
• Zakres (czułość ISO 800): 0.5-7 m (szeroki kąt), 0.8-5.0 m (tele). |
Funkcje: Auto, Auto+Redukcja efektu czerwonych oczu, Brak błysku, Błysk wymuszony, Synchronizacja z długim czasem, Synchronizacja na 1 i 2 kurtynę.
• Zasięg (Auto ISO): 0.8-8.5 m (szeroki kąt), 0.3-5.2 m (tele). |
Funkcje: Auto, Auto+Redukcja efektu czerwonych oczu, Brak błysku, Błysk wypełniający, Synchronizacja z długim czasem, Ręczne ustawienie siły błysku
• Zakres błysku (ISO Auto): 0.8-7.8 m (szeroki kąt), 0.8-4.1 m (tele) |
Złącze hot-shoe |
Nie |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Wyjscie statywowe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Samowyzwalacz |
2 lub 10 s |
2 lub 10 s, Nastawy użytkownika, |
10 lub 2s, |
2, 10 s, 10s (3 zdjęcia) |
2 s lub 10 s |
Karta pamięci |
Karty pamięci:
• Memory Stick (Duo, PRO Duo, PRO Duo HS, PRO-HG Duo (szybkość PRO Duo))
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) |
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) |
Karty pamięci Secure Digital SD/SDHC/SDXC (UHS-I) |
Pamięć wewnętrzna ok 70MB,
• Karty pamięci: Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) |
Pamięć wewnętrzna
• Karty pamięci Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
|
LCD |
stały, 3.0 calowy, kolorowy XtraFine TruBlack LCD, 1.229.000 punktów |
uchylany i obrotowy, 3.0 calowy, kolorowy, PureColor LCD II VA (TFT), ok. 920.000 punktów, pole obrazu 100%, jasność regulowana w 5 poziomach |
stały, 2.8 calowy, kolorowy TFT LCD, 460.000 punktów,
pokrycie ok. 100% kadru |
Stały, 3.0-calowy, kolorowy TFT LCD, 920.000 punktów, pole widzenia ok. 100%, powłoki przeciwodblaskowe AR, |
Odchylany i obrotowy, 3.0 calowy, kolorowy AMOLED, 614.000 punktów |
Wizjer |
Brak |
Tak, optyczny z korekcją dioptrii |
Optyczny typu zoom (zmiana kąta widzenia w zależności od ogniskowej obiektywu). W konstrukcji zastosowano miedzy innymi dwa pryzmaty dachowe i 3 soczewki asferyczne. Pokrycie 85% kadru, korekcja dioptrii: od -3.5 do +1.5 (dpt). |
Opcjonalne: zewnętrzny elektroniczny EVF DMW-LVF2 montowane w złączu hot-shoe |
Opcjonalnie elektroniczny |
Komunikacja i złącza |
Złącze uniwersalne USB 2.0 Hi-Speed / wejście zasilania, wyjście HDMI Mini typu C |
USB 2.0 Hi-Speed (Mini-B, MTP, PTP) / wyjście audio-wideo (PAL/NTSC), wyjście mini-HDMI
• Opcjonalnie wężyk spustowy RS-60E3
• Obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge) |
Złącze USB 2.0 Hi-speed / wyjście audio-wideo(PAL/NTSC) / wyjście Mini HDMI
• Opcjonalnie możliwość podłączenia mechanicznego wężyka spustowego
• Obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge) |
Uniwersalne złącze USB 2.0 High-speed / wyjście audio-wideo(PAL/NTSC), wyjście mini HDMI, złącze zewnętrznego wizjera elektronicznego
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge) |
Uniwersalne złącze USB 2.0 / wyjście audio-wideo (PAL/NTSC) / wejście zasilacza sieciowego, wyjście HDMI 1.4
• Opcjonalnie zdalne sterownie pilotem
• Wbudowana karta sieci bezprzewodowej Wi-Fi |
Zasilanie |
Akumulator litowy NP-BX1 (3.6V, pojemność 1240 mAh, wydajność ok 330 zdjęć) |
Akumulator litowo-jonowy NB-10L (7.4V, pojemność 920 mAh, wydajność ok 250 zdjęć),
Opcjonalnie zasilacz sieciowy ACK-DC80 |
Akumulator litowo-jonowy NP-50 (3.7V, pojemność 1000 mAh)
• opcjonalnie zasilacz sieciowy CP-50 poprzez adapter AC-5VX |
Akumulator litowo-jonowy (3.6V, pojemność 1250 mAh, wydajność ok 330 zdjęć),
• Opcjonalnie zasilacz sieciowy . |
Akumulator litowo-jonowy SLB-10A |
Akcesoria |
Akumulator (NP-BX1), adapter AC-UD10, przewód USB, pasek, instrukcja |
Akumulator NB-10L, ładowarka CB-2LCE, kabel USB, kabel audio-wideo, pasek, instrukcja, płyta z oprogramowaniem:
• ZoomBrowser EX / ImageBrowser - przeglądanie, drukowanie
• PhotoStitch - łączenie zdjęć w panoramy,
• CameraWindow
• Movie Uploader dla YouTube
• Digital Photo Professional - do obróbki obrazów RAW
Opcjonalnie obudowa do zdjęć podwodnych WP-DC44 przeznaczona do zdjęć na głębokości do 40 m. |
Akumulator litowo-jonowy NP-50, ładowarka BC-45W, pasek, kabel USB, kabel A/V, CD-ROM, instrukcja |
Akumulator litowo-jonowy , ładowarka, zaślepka obiektywu, kabel USB, pasek, instrukcja, zaślepka złącza hot-shoe, oprogramowanie:
• PHOTOfunSTUDIO - 8.3 PE
• SilkyPix Developer Studio,
• sterowniki |
Akumulator litowo-jonowy SLB-10A, oprogramowanie: iLauncher, PC Auto Backup, Samsung Raw Converter
|
Waga |
240 g waga z akumulatorem i kartą pamięci |
534 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
330 g (bez akumulatora i karty pamięci)
350 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
269 g (bez akumulatora i karty pamięci),
ok. 298 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
294 g |
Wymiary |
101.6 x 58.1 x 35.9 mm |
116.7 x 80.5 x 64.7 mm |
117.0 x 69.6 x 56.8 mm |
110.5 x 67.1 x 46.6 mm |
112 x 62 x 29 mm |
Dodatkowe informacje |
Aluminiowy korpus.
Dostępne przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB
|
Polskie menu.
Wydajność stabilizacji wg producenta do 4 EV |
Funkcja elektronicznej poziomicy.
Cyfrowe filtry symulujące efekt klisz fotograficznych Provia, Astia o Velvia oraz tryb zdjęć czarno-białych z filtrami kolorów.
Magnezowy korpus.
Stabilizacja OIS (optyczna w obiektywie).
Panorama 120, 180, 240, 300 i 360 stopni (do 11520 x 1624 pix w pionie lub 11520 x 1080 pix w poziomie). |
Polskie menu.
Stabilizacja Power O.I.S. |
Korpus magnezowy
Obsługa e-mail
Cyfrowa stabilizacja obrazu (dodatkowo poza optyczną) |
Ocena użytkowników [max. 5.00] |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|
|