|
 |
 |
 |
 |
 |
Producent |
Sony | Fujifilm | Nikon | Olympus | Panasonic |
Model |
A6400 | X-T30 | D7500 | PEN-F | Lumix DC-G90 |
Data premiery |
2019-01-15 |
2019-02-14 |
2017-04-12 |
2016-01-27 |
2019-04-05 |
Liczba pikseli |
24.2 Mpix |
26.1 Mpix |
20.9 Mpix |
20.3 Mpix |
20.3 Mpix |
Dostępne rozdzielczości |
• 6000 x 4000 (RAW, JPEG)
• 4240 x 2832 (JPEG)
• 3008 x 2000 (JPEG)
• 6000 x 3376 (JPEG, 16:9)
• 4240 x 2400 (JPEG, 16:9)
• 3008 x 1688 (JPEG, 16:9)
• Dostępny też tryb 3:2 |
• 6240 x 4160
• 6240 x 3512 (16:9)
• 4160 x 4160 (1:1)
• Dostępne mniejsze rozdzielczości dla trybów 3:2, 16:9, 1:1 |
• 5568 x 3712
• 4176 x 2784
• 2784 x 1856
Obszar zdjęcia 1.3x:
• 4272 x 2848
• 3200 x 2136
• 2128 x 1424
Zdjęcia DX podczas filmowania:
• 5568 x 3128
• 4176 x 2344
• 2784 x 1560
Zdjęcia o obszarze 1.3x podczas filmowania:
• 4272 x 2400
• 3200 x 1800
• 2128 x 1192 |
RAW:
• 5184 x 3888 px
• 5184 x 3888 px Fine (kompresja: 1/4)
• 5184 x 3888 px Normal (kompresja: 1/8)
• 10368 x 7776 px*
• JPEG: 8160 x 6120 px*
* Tryb Hi Res Shot - 8 zdjęć wykonanych z przesunięciem sensora złożonych w 1 fotografię
• Współczynnik proporcji 4:3 / 3:2 / 16:9 / 6:6 / 3:4 |
• 5184 x 3888 (4:3)
• 5184 x 3456 (3:2)
• 5184 x 2920 (16:9)
• 3888 x 3888 (1:1)
• Dostępne także mniejsze rozdzielczości dla trybów 4:3, 3:2, 16:9 i 1:1 |
Matryca |
23.5 x 15.6 mm (APS-C), Exmor CMOS, 3:2
• Powłoka antystatyczna na filtrze optycznym i ultradźwiękowy mechanizm wibrujący
|
23.5 x 15.6 mm (APS-C) X-Trans CMOS IV, 3:2 z filtrem barw podstawowych
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków |
23.5 x 15.7 mm (DX) CMOS, 3:2, bez filtra dolnoprzepustowego, całkowita liczba pikseli: 21.51 Mpix,
Czyszczenie matrycy, zbieranie danych porównawczych dla funkcji usuwania kurzu (wymaga programu Capture NX-D). |
• 17.4 x 13 mm (4/3) Live-MOS, 4:3, całkowita liczba pikseli: 21.8 MPix
• Mechanizm samoczyszczenia matrycy za pomocą ultradźwięków (SSWF)
• Filtr barw podstawowych (RGB) |
17.3 x 13 mm (4/3) Live MOS, 4:3, całkowita liczba pikseli: 21.77 Mpix, brak filtra AA
mechanizm samoczyszczenia matrycy za pomocą ultradźwięków |
Procesor obrazu |
BIONZ X |
X-Processor 4 |
EXPEED 5 |
TruePic VII |
Venus Engine |
Format zapisu |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0, 14 bit, MPF Baseline), RAW (pliki .ARW 2.3), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Fine/ Standard
• Filmy: MP4 / AVCHD 2.0 (MPEG4 AVC / H.264), XAVC S
• Dźwięk: AAC LC, AC3, Dolby Digital 2 CH, Linear PCM (stereo)
|
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF), RAW 14 bit, RAW+JPEG
• Filmy: MOV (MPEG-4 AVC/H.264)
• Audio: Linearny PCM / stereo, próbkowanie 24bit / 48KHz)
|
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0), NEF (12- lub 14-bitowy, z kompresją lub bez), NEF+JPEG,
Rodzaje JPEG: Fine/Normal/Basic
• Filmy: MOV, MP4 (H.264/MPEG-4 AVC)
• Dźwięk: Liniowy PCM stereo |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF, DPOF, DCF),
RAW (12-bit, pliki .ORF, bezstratna kompresja), JPEG+RAW
Rodzaje JPEG: Fine/Normal
• Zdjęcia 3D: MPO
• Filmy: MOV (MPEG‑4AVC/H.264), AVI (Motion JPEG)
• Dźwięk: Wave (Stereo, linearny PCM/16-bit, częstotliwość próbkowania 48kHz) |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.31, DCF),
Zdjęcia 3D: MPO, MPO+JPEG
RAW, JPEG+RAW
Rodzaje JPEG: Fine/Standard
• Filmy: AVCHD, MP4
• Dźwięk: Dolby Digital stereo (AVCHD), AAC stereo (MP4) |
Zakres ISO |
Auto (100-32000 ISO z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy),
Rozszerzone do ISO 102400 |
Auto (1-3), 160-12800 ISO
80, 100, 125, 25600, 51200 ISO (tryby rozszerzone) |
• Auto, ISO 100-51200 w krokach co 1/3 lub 1/2 EV
• Tryb rozszerzony: odpowiednik ISO 1640000 |
Auto (80-25600 ISO, przystosowalne, domyślnie 80-1600 ISO)
Ręcznie: 180-25600 ISO w krokach co 1/3 lub 1 EV
Bracketing ISO, 3 klatki, do wyboru co 1/3, 2/3, lub 1.0 EV |
Auto, 200 - 25600 ISO z krokiem co 1/3 EV, Inteligentne ISO
Tryb rozszerzony: 100 ISO |
Migawka |
Szczelinowa sterowana elektronicznie, 30-1/4000 s w krokach co 1/3 EV, Bulb
|
30 s - 1/4000 s, Bulb (do 60 min.)
1/32000 - migawka elektroniczna
|
Sterowana elektronicznie, szczelinowa o pionowym przebiegu szczeliny w płaszczyźnie ostrości
30s - 1/8000s w krokach co 1/2, 1/3 EV, Bulb |
Skomputeryzowana migawka szczelinowa
60 s-1/8000 s w krokach co 1/3, 1/2 lub 1 EV, Bulb (max 30 min.) |
• Szczelinowa, 60 s - 1/4000 s, Bulb
• Migawka elektroniczna: 1 s - 1/16000 s / filmy: 1/25 s - 1/16000 s |
Konstrukcja obiektywu |
Z bagnetem Sony E, powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: x1.5 |
Z bagnetem Fujifilm X
powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: x1.5
|
Z bagnetem Nikon F
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.5 |
Obiektywy systemu micro 4/3,
poprzez adapter także obiektywy systemu 4/3 lub OM
powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: x2.0 |
Obiektywy systemu micro 4/3 |
Ogniskowa obiektywu |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
Światłosiła: |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
Zoom optyczny |
0x |
0x |
0x |
0x |
0x |
Zoom cyfrowy |
4x |
0x |
0x |
2x |
4x |
Stabilizacja obrazu |
Nie |
Nie |
Nie |
Tak |
Tak |
Zapis wideo |
• 4K (3840 x 2160), 30p, 25p, 24p
• Full HD (1920 x 1080), 120p, 60p, 60i, 30p, 24p
• HD (1280 x 720), 25p
• XAVC S 100 Mbps, ACHD 28 Mbps |
• DCI 4K 4096 x 2160 / 29.97, 25, 24 23.98p
• 4K 3840 x 2160 / 29.97, 25, 24, 23.98p
• Full HD 2048 x 1080, 1920 x 1080 / 59.94, 50, 29.97, 25, 24, 23.98p
• Full HD1920 x 1080 / 120, 100p
|
• 3840 x 2160 (4K UHD): 30p (progresywny), 25p, 24p
• 1920 x 1080 (Full HD): 60p, 50p, 30p, 25p, 24p; 1280 x 720: 60p, 50p
• Rzeczywista liczba klatek odpowiednio: 59.94, 50, 29.97, 25 i 23.976 kl./s. |
• Poklatkowy: 4k, 1080p, 720p (AVI Motion JPEG)
• 1920 x 1080 px (Full HD 1080p 16:9) 30p, 25p, 24p / ALL-I(A-I), IPB(SF, F, N) (MOV)
• 1920 x 1080 px (Full HD 1080p 16:9) 60p, 50p / IPB (SF, F, N) (MOV)
• 1280 x 720 px (HD 16:9) 60p, 50p, 30p, 25p, 24p / ALL-I(A-I), IPB(SF, F, N) (MOV)
• 1280 x 720 px (HD 16:9) 30p (MOV)
• 640 x 480 px, 30p (AVI otion JPEG)
maks. czas nagrania: 29 min. (MOV), 7 min. (HD - AVI Motion JPEG), 14 min. (SD),
Maksymalna wielkość pliku: 4 GB MOV, 2 GB Motion JPEG
Wbudowany mikrofon stereo
Kontrola ekspozycji dla filmów: P / A / S / M / Filtr artystyczny
Redukcja szumu wiatru
Regulacja poziom nagrania dźwięku |
• 3840 x 2160, 30p, 25p, 24p (MP4)
• 1920 x 1080, 60p, 50p, 50i, 30p, 24p (MP4, AVCHD)
• 1280 x 720, 30p, 25p |
Ogniskowanie |
Fast Hybrid AF (AF z wykrywaniem fazy / AF z wykrywaniem kontrastu), MF, 4D Focus
• Obszary AF: 425 pól (AF z detekcją fazy) / 425 pól (AF z detekcją kontrastu)
• Tryby AF: Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny (MF)
• Dioda LED wspomagająca AF |
• Detekcja fazy i kontrastu (Intelligent Hybrid AF)
• 425-punktowy AF, strefy 3x3 / 5x5 / 7x7
• Detekcja twarzy
• Live View
• Od -3EV |
Nikon Advanced Multi-CAM 3500 II z detekcją fazową TTL
• 51 pól AF (w tym 15 pól krzyżowych; przy przysłonie f/8 działa 1 pole AF, dioda wspomagająca AF (zasięg ok. 0.5–3 m).
• Punkty AF: Jednopolowy AF, AF z dynamicznym wyborem pola (9, 21 lub 51 pól), śledzenie 3D, wybór pola AF z grupy, automatyczny wybór pola AF
• Tryby napędu AF: Ciągły AF (AF-C), automatyczny wybór AF-S/AF-C (AF-A), wyprzedzające śledzenie ostrości, ręczne ustawianie ostrości (M)
• Zakres detekcji: Od –3 do +19 EV (ISO 100, 20°C)
• AF w podglądzie na żywo: Autofokus (AF): pojedynczy AF (AF-S), tryb ciągłego AF (AF-F), ręczne ustawianie ostrości (M)
• Tryby pól AF w podglądzie na żywo: AF z priorytetem twarzy, szerokie pole AF, normalne pole AF, AF ze śledzeniem obiektu |
81-polowy AF oparty o detekcję kontrastu, MF
• Tryb wyboru punktu ostrości: Wszystkie pola, Grupa pól (9 punktów), Pojedyncze pole (normalne), Pojedyncze pole (małe)
• Tryby AF: Manualne ustawianie ostrości, Pojedynczy AF, Ciągły AF, Pojedynczy AF + MF, Śledzenie AF
• Funkcja wykrywania twarzy
• Funkcja wykrywania oka (Wył. / Priorytet bliższego oka / Priorytet prawego oka / Priorytet lewego oka)
• Peaking ostrości: wybór kolorów (biały, czarny, czerwony, żółty)
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda |
AF oparty o detekcję kontrastu
• AFS, AFF, AFC, MF
• Tryby AF: wykrywanie twarzy/oczu / śledzenie / 49-obszarowy / Custom Multi / 1-obszarowy / Pinpoint
• Asysta AF: wbudowana dioda
• Post Focus
• Focus Stacking
• Starlight AF
• Technologia DFD |
Pomiar światła |
Tryby pomiaru:
• wielosegmentowy,
• punktowy,
• centralnie ważony
Zakres czułości: -2-20 EV |
TTL, 256-strefowy
• Wielosegmentowy
• Centralnie ważony
• Uśredniony
• Punktowy. |
Czujnik RGB o rozdzielczości ok. 180000 pikseli, TTL,
Tryby pomiaru:
• matrycowy 3D Color Matrix III - obiektywy Nikkor typu G/E/D
• matrycowy 3D Color Matrix III - pozostałe obiektywy z procesorem
• punktowy w kole o średnicy 3,5 mm (2.5% kadru),
• centralnie ważony (75% czułości czujnika skupione na obszarze o średnicy 6, 8, 10, lub 13 mm w centrum kadru) lub pomiar na podstawie uśrednienia całego kadru,
Zakres pomiaru: matrycowy lub centralnie ważony od 0 do 20 EV, pomiar punktowy od 2 do 20 EV (F1.4, ISO100, +20°C)
Funkcja Active D-Lighting (poziomy: auto, bardzo wysoki, wysoki, normalny, niski, wyłączony) |
324-strefowy TTL,
Tryby pomiaru:
• Cyfrowy ESP (matrycowy 324-strefowy),
• centralnie ważony uśredniony,
• punktowy,
• punktowy z kontrolą świateł,
• punktowy z kontrolą cieni.
Zakres pomiaru: od -2 do 20 EV (dla 17 mm, f/2.8, ISO 100) |
• 1728-strefowy
• Wielokrotny
• Centralnie ważony
• Punktowy |
Ostrość od |
Zależnie od obiektywu |
Zależne od obiektywu
|
zależne od obiektywu |
zależne od obiektywu |
Zależne od obiektywu |
Balans bieli |
Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, światło żarowe, światło jarzeniowe (4 rodzaje), lampa błyskowa, pod wodą, ustawienia wg skali Kelvina, własne |
Auto, cień, fine, światło fluorescencyjne (dzień, ciepła biel, zimna biel), światło żarowe, podwodne, własne (1-3), wybór temperatury barwowej (2500K-10000K) |
• Automatyczny (2 rodzaje), światło żarowe, światło jarzeniowe (7 rodzajów), światło słoneczne, lampa błyskowa, pochmurno, cień, pomiar manualny (maks. 6 wartości), wybór temperatury barwowej (2500-10 000 K)
• wszystkie tryby z dokładną regulacją |
Auto, Światło żarówek, Światło jarzeniowe, Słoneczny dzień, Lampa błyskowa, Zachmurzone niebo, Cień, Tryb podwodny
• 2 ustawienia własne wg wzorca
• ustawienia wg skali Kelvina (2000K - 14000K)
• Bracketing balansu bieli (3 zdjęcia ze zmianą co 2, 4, 6 kroki). |
AWB, AWBc, AWBw, światło dzienne, pochmurno, cień, żarówka, lampa błyskowa, ustawienie bieli (4 opcje), ustawienie temperatury barwowej (4 opcje) |
Kompensacja ekspozycji |
• Kompensacja: +/-5 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
• Bracketing: 3 lub 5 klatek, w skoku co 1/3, 1/2, 2/3, 2, 3 EV, 9 klatek w skoku 1/3, 1/2, 2/3 EV |
• Zdjęcia: +/-5EV
• Wideo: +/-2EV |
Regulacja w zakresie od –5 do +5 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV w trybach P, S, A, M, SCENE i EFFECTS |
Kompensacja: +/- 5 EV w skoku co 1/3, 1/2 lub 1 EV
Bracketing: 2, 3 lub 5 klatek, w skoku co 1/3, 1/2, 2/3 lub 1 EV lub 7 zdjęć w skoku co 1/3 lub 2/3 EV
|
• Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3 EV (+/- 3.0 EV dla filmów)
• 3, 5, 7 zdjęć co 1/3, 2/3 lub 1 EV |
Programy |
Automatyka (iAuto/Superior Auto), P, A, S, M, film, panorama, scena |
Automatyka programowa, Ekspozycja Manualna, Priorytet przysłony, Priorytet migawki |
• Automatyka programowa z fleksją programu (P), automatyka z preselekcją czasu (S), automatyka z preselekcją przysłony (A), manualny (M); U1 (ustawienia użytkownika 1); U2 (ustawienia użytkownika 2)
• Tryby automatyczne: automatyczny, automatyczny bez błysku
• Programy tematyczne: portret, krajobraz, dziecko, zdjęcia sportowe, makro, portret nocny, krajobraz nocny, przyjęcie/wnętrza, plaża/śnieg, zachód słońca, zmierzch/świt, portret zwierzaka, blask świec, kwiaty, barwy jesieni, żywność
• Tryby efektów specjalnych: noktowizor, żywe kolory, pop, ilustracja, efekt aparatu zabawkowego, efekt miniatury, kolor selektywny, sylwetka, rozjaśnienie, przyciemnienie |
iAuto, Program AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Manualny (M), Czas B, Live Composite, Filtry artystyczne (ART), Film, HDR, Fotostory, Mój tryb
• Programy tematyczne (SCN): Portret, e-portret, Krajobraz, Portret na tle krajobrazu, Makro, Zdjęcia sportowe, Sceny nocne, Portret na tle sceny nocnej, Dzieci, Tryb jasnej tonacji, Tryb ciemnej tonacji, Cyfrowa stabilizacja obrazu, Makrofotografia - przyroda, Przy świecach, Zachód słońca, Dokumenty, Panorama, Sztuczne ognie, Plaża i śnieg, Konwerter Rybie oko, Konwerter makro
3D, Konwerter szerokokątny, Z ręki przy świetle gwiazd, Panorama
• Filtry artystyczne: Pop Art, Zmiękczenie ostrości, Jasny i lekki kolor, Tonowanie światła, Ziarnisty film, Fotografia otworkowa, Diorama, Cross Process, Dramatyczna tonacja, Delikatna Sepia, Podkreślone krawędzie, Akwarela, Vintage, Kolorowe elementy
|
• Program AE, priorytet przysłony, priorytet migawki, ręczny
• Tryby 4K Photo |
Zdjęcia seryjne |
Do 11 kl./s (8 kl./s w trybie cichej migawki) |
• 20 kl./s - z elektroniczną migawką
• 8 kl./s - z mechaniczną migawką
• 30 kl./s - tryb crop 1.25x, elektroniczna migawka |
• Maksymalnie 8 kl./s
• Tryb CL: 1-7 kl./s
• Tryb CH: 8 kl./s |
• Tryb seryjnych zdjęć H: z szybkością do 10 kl./s (do 16 zdjęć RAW)
• Tryb seryjnych zdjęć L: z szybkością do 5 kl./s (do zapełnienia karty pamięci - tryb JPG / L) |
• Do 9 kl./s
• 30 kl./s w trybie 4K Photo |
Lampa błyskowa |
Typu pop-up, TTL, GN6
• Synchronizacja do 1/160s
• Korekcja siły błysku +/- 3 EV w krokach co 1/3, 1/2 EV
• Tryby pracy: wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji, sterowanie bezprzewodowe |
• Liczba przewodnia GN7 (ISO 200)
• TTL (Auto, Standard, Synchronizacja z długimi czasami), ręczny, zdalny, 1 kurtyna, 2 kurtyna
• Czas synchronizacji 1/180 s |
Typu pop-up, i-TTL, liczba przewodnia 12 (ISO 100, 20˚C).
• Synchronizacja do 1/250s
• Korekcja siły błysku od - 3 EV do +1 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV
• Tryby pracy lampy: automatyczny, automatyczny z redukcją efektu czerwonych oczu, automatyczna synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, automatyczna synchronizacja z długimi czasami ekspozycji i redukcją efektu czerwonych oczu, błysk wypełniający, redukcja efektu czerwonych oczu, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji i redukcją efektu czerwonych oczu, synchronizacja na tylną kurtynkę migawki, synchronizacja na tylną kurtynkę migawki z długimi czasami ekspozycji, wyłączony, automatyczna synchronizacja z krótkimi czasami migawki |
Brak wbudowanej lampy błyskowej, w komplecie zewnętrzna FL‑LM3
• Czas synchronizacji błysku: 1/250 s / 1/8000 s (tryb Super FP)
• Tryb działania: Auto, Czerwone oczy, Wymuszenie, Wyłączony, Czerwone oczy w synchronizacji Slow (na 1. kurtynę), Synchronizacja Slow (na 1. kurtynę), Synchronizacja Slow ( na 2. kurtynę), Manualnie - 1/1FULL, 1/64, Błysk dopełniający
• Tryby sterowania dla zewnętrznej lampy błyskowej: TTL Auto, Auto, Manualny, FP-TTL-AUTO, FP-MANUAL
• Bezprzewodowa kontrola błysku: Dostępne (4 kanały, 4 grupy)
Przy bezprzewodowym sterowaniu błyskiem znajdująca się w komplecie lampa błyskowa pełni rolę centralnego flesza
• Kompensacja błysku: +/- 3 EV w krokach co 1/3, 1/2, 1 EV |
Typu pop-up, TTL, zasięg 6.40 m (ISO 100)
• Synchronizacja do 1/200 s
• Tryby: Auto, auto/redukcja czerwonych oczu, wł. wymuszenie, wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu, powolna synchronizacja, powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu, wył. wymuszenie
• Regulacja mocy: 1/3 EV z krokiem +/- 3.0 EV |
Złącze hot-shoe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Wyjscie statywowe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Samowyzwalacz |
10, 5 lub 2 s |
10 lub 2s |
2, 5, 10, 20 s
od 1 do 9 ekspozycji przy interwałach 0.5, 1, 2 lub 3 s |
2 s lub 12 s, własne (czas oczekiwania 1-30 sek., interwał wyzwalania 0, 1/8, 1/4, 1/2, 1, 2, 4, 8, 15. 30 s.) |
2s, 10s, 10s (3 zdjęcia) |
Karta pamięci |
• Memory Stick PRO Duo, PRO-HG Duo
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) |
SD, SDHC, SDXC (UHS-I) |
SD, SDHC (zgodne z UHS-I), SDXC (zgodne z UHS-I) |
Secure Digital (SDHC, SDXC, UHS-I/II) |
Karty pamięci: Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
Zgodne ze standardem UHS-I / UHS II / Speed Class 3 |
LCD |
Odchylany (o 180 stopni), 3.0 calowy, dotykowy, kolorowy TFT LCD, rozdzielczość 921.600 punktów, pokrycie kadru 100%, regulacja jasności w 5 poziomach
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo |
3.0-calowy, odchylany, proporcje obrazu 3:2, około 1.04 mln punktów, niemal 100% pokrycie pola kadru |
• Główny: odchylany, dotykowy, 3.2 calowy, kolorowy TFT LCD, 922.000 punktów (VGA), kąt widzenia 170 stopni
• Regulowana jasność LCD
• Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo
• Pomocniczy: podświetlany, monochromatyczny |
Odchylany, 3 calowy, dotykowy, kolorowy LCD, 1.037.000 punktów, proporcje 16:9
Jasność regulowana w 14 poziomach
Temp. barwowa regulowana 14 poziomach,
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo, 100% pokrycie pola kadru |
Odchylany, dotykowy, 3-calowy, OLED, o rozdzielczości 1040 tys. punktów, 100% pokrycie kadru |
Wizjer |
Wizjer elektroniczny 0.39 cala, OLED Tru-Finder, kolorowy, 2.359.296 punktów, regulacja jasności i kolorystyki w 5 poziomach, 100% pokrycie kadru, powiększenie x1.07, korekcja dioptrii: od -4.0 do +3.0, punkt oczny 23 mm od soczewki wizjera (21.4 mm od ramki wizjera) |
Elektroniczny, kolorowy, OLED, 0.39-calowy, rozdzielczość 2.36 mln punktów, powiększenie 0.62x, pokrycie 100% kadru, wbudowany czujnik zbliżenia oka |
Z pryzmatem pentagonalnym, powiększenie: x0.94, pokrycie: ok. 100%, korekcja dioptrii: od -2.0 do +1.0, punkt oczny: 18.5 mm (od okularu wizjera), matówka BriteView Clear Matte Mark II typu B z ramkami pól AF (można wyświetlić siatkę kadrowania) |
Elektroniczny, 2.360.000 px, regulacja -4.0 - +2.0 dioptrii, pole widzenia około 100%, powiększenie maks. 1.23x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność przy -1 dioptrii, punkt oczny 20 mm przy -1 dioptrii od soczewki wizjera |
Elektroniczny, OLED, 2360 tys. punktów, pole widzenia: 100%, powiększenie: 0.74x, czujnik oka |
Komunikacja i złącza |
• USB (MTP)
• HDMI (typu D)
• Multi Interface
• Minijack 3.5 mm
• Bluetooth 4.1
• Wi-Fi
• NFC |
• Złącze USB 3.1 (typu C)
• HDMI typu D
• Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n
• Bluetooth 4.2
• Gniazdo 2.5 mm (mikrofon / wężyk) |
• USB Hi-Speed mikro B, wyjście HDMI (typu C), złącze akcesoriów, wejście audio stereo (mini jack 3.5 mm), wyjście audio stereo (mini jack 3.5 mm)
• Wi-Fi - IEEE 802.11b, IEEE 802.11g
• Bluetooth 4.1
• Obsługiwane: bezprzewodowe piloty zdalnego sterowania WR-1, WR-R10 (sprzedawany oddzielnie), przewód zdalnego sterowania MC-DC2 (sprzedawany oddzielnie), moduł GPS GP-1/GP-1A (sprzedawane oddzielnie) |
• Uniwersalne złącze: USB 2.0 Hi Speed, mikro HDMI typu-D, złącze akcesoriów AP2
• Wi-Fi
• Obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge), PIM III |
• Złącze USB 2.0 Hi Speed
• microHDMI (Typu D)
• Gniazda: mikrofonowe i słuchawkowe 3.5 mm
• Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n
• Bluetooth 4.2 (LE)
• Wejście zdalnego sterowania 2,5 mm
• Obsługa wydruku bezpośredniego PictBridge
|
Zasilanie |
• Akumulator litowo-jonowy NP-FW50 (1080 mAh), wydajność do 410 zdjęć (LCD)
• Opcjonalnie zasilacz sieciowy AC-PW20 |
Akumulator NP-W126S (1260 mAh), możliwość wykonania do 380 zdjęć, gdy zamocowany jest obiektyw XF 35 mm f/1.4R, z fotografowaniem w trybie Normal |
Akumulator litowo-jonowy EN-EL15a |
Akumulator litowo-jonowy BLN-1, wydajność ok. 330 zdjęć |
Akumulator litowo-jonowy, wydajność ok. 290 zdjęć (wyświetlacz tylny) |
Akcesoria |
Brak danych |
Akumulator, pasek na ramię, zaślepka otworu mocowania obiektywu w korpusie, zaczep do paska, zaślepka ochronna, narzędzie dołączania zaczepu, instrukcja |
Gumowa muszla oczna DK-28, pokrywka bagnetu korpusu BF-1B, akumulator jonowo-litowy EN-EL15a z pokrywką styków, ładowarka MH-25a (dostarczana z adapterem wtyczki lub kablem zasilającym typu odpowiedniego dla kraju lub regionu sprzedaży), pokrywka okularu DK-5, pasek na szyję AN-DC3 BK, kabel USB E20 |
Korpus (kolor srebrny lub czarny), lampa FL‑LM3, bateria BLN‑1, ładowarka BCN‑1, zakrywka mocowania obiektywu, pasek na ramię, kabel USB, oprogramowanie, instrukcja, karta gwarancyjna |
Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, akumulator, ładowarka, kabel połączeniowy USB, pasek na ramię |
Waga |
403 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
• Około 383 g (z baterią i kartą pamięci)
• Około 333 g (bez baterii i karty pamięci)) |
640 g (bez akumulatora)
ok. 720 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
373 g (bez akumulatora)
ok. 427 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
533 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
Wymiary |
120.0 x 66.9 x 59.7 mm |
118.4 x 82.8 x 46.8 mm |
135.5 x 104 x 72,5 mm |
124.8 x 72.1 x 37.3 mm (bez elementów wystających) |
130.4 x 93.5 x 77.4 mm |
Dodatkowe informacje |
Funkcja „Real-time Eye Autofocus”
Funkcja „Real-time Tracking”
Profil obrazu HLG (Hybrid Log-Gamma)
Krzywe gamma S-Log2 i S-Log3
Funkcja „zebra” |
• Cyfrowe filtry symulujące efekt klisz fotograficznych (PROVIA/Standard, Velvia/Vivid, ASTIA/Soft, Classic Chrome, PRO
Neg.Hi, PRO Neg.Std, Czarno-biały, Czarno-biały + filtr żółty, Czarno-biały + filtr czerwony, Czarno-biały + filtr zielony, Sepia, ACROS, ACROS + filtr żółty, ACROS + filtr czerwony, ACROS + filtr zielony, ETERNA/Cinema)
• 35 języków w menu |
• Polskie menu
• Temperatura pracy od 0°C do +40°C |
Skuteczność stabilizacji wg producenta do 5 EV (stabilizacja 5-osiowa) |
• Obudowa odporna na kurz i zachlapanie
• Przestrzeń barw sRGB, AdobeRGB
• 5-osiowa stabilizacja obrazu |
Ocena użytkowników [max. 5.00] |
Brak ocen |
|
|
Brak ocen |
Brak ocen |
Test |
|
|
|
|
|