|
 |
 |
 |
 |
 |
Producent |
Nikon | Canon | Fujifilm | Olympus | Sony |
Model |
Zfc | EOS M6 Mark II | X-E4 | OM-D E-M10 Mark IV | A6400 |
Data premiery |
2021-06-29 |
2019-08-28 |
2021-01-27 |
2020-08-04 |
2019-01-15 |
Liczba pikseli |
20.9 Mpix |
32.5 Mpix |
26.1 Mpix |
20.2 Mpix |
24.2 Mpix |
Dostępne rozdzielczości |
• Obszar zdjęcia formatu DX (24x16): (L) 5568 x 3712 (20,7 mln), (M) 4176 x 2784 (11,6 mln) i (S) 2784 x 1856 (5,2 mln)
• Obszar zdjęcia 1 : 1 (16x16), (L) 3712 x 3712 (13,8 mln), (M) 2784 x 2784 (7,8 mln), (S) 1856 x 1856 (3,4 mln)
• Obszar zdjęcia 16 : 9 (24x14), (L) 5568 x 3128 (17,4 mln), (M) 4176 x 2344 (9,8 mln), (S) 2784 x 1560 (4,3 mln) |
• JPEG 3:2: (L) 6960 x 4640, (M) 4800 x 3200, (S1) 3472 x
2320, (S2) 2400 x 1600, (RAW/CRAW) 6960 x 4640
• JPEG 4:3: (L) 6160 x 4640, (M) 4256x3200, (S1)
3072x2320, (S2) 2112x1600, (RAW/CRAW) 6960 x 4640
• JPEG 16:9: (L) 6960x3904, (M) 4800x2688, (S1)
3472x1952, (S2) 2400x1344, (RAW/CRAW) 6960 x 4640
• JPEG 1:1: (L) 4646x4646, (M) 3200x3200, (S1)
2320x2320, (S2) 1600x1600, (RAW/CRAW) 6960 x 4640 |
• 6240 x 4160
• 6240 x 3512 (16:9)
• 4160 x 4160 (1:1)
• Dostępne mniejsze rozdzielczości dla trybów 3:2, 16:9, 1:1 |
• RAW: 5184 x 3888 - skompresowany, Fine (kompresja: 1/4)
• 4608 x 3456 (RAW, JPEG)
• 2560 x 1920 (JPEG)
• 1280 x 980 (JPEG)
• Tryby: 4:3, 3:2, 16:9, 1:1, 3:4
• (w trybie RAW zapisywane w EXIF) |
• 6000 x 4000 (RAW, JPEG)
• 4240 x 2832 (JPEG)
• 3008 x 2000 (JPEG)
• 6000 x 3376 (JPEG, 16:9)
• 4240 x 2400 (JPEG, 16:9)
• 3008 x 1688 (JPEG, 16:9)
• Dostępny też tryb 3:2 |
Matryca |
BSI CMOS APS-C (23.5 x 15.7 mm), całkowita liczba pikseli: 21.51 mln |
22.3 × 14.9 mm(APS-C) Dual Pixel CMOS |
23.5 x 15.6 mm (APS-C) X-Trans CMOS IV, 3:2 z filtrem barw podstawowych
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków |
17.3 x 13 mm (4/3) Live-MOS, 4:3,
mechanizm samoczyszczenia matrycy za pomocą ultradźwięków (SSWF) |
23.5 x 15.6 mm (APS-C), Exmor CMOS, 3:2
• Powłoka antystatyczna na filtrze optycznym i ultradźwiękowy mechanizm wibrujący
|
Procesor obrazu |
EXPEED 6 |
DIGIC 8 |
X-Processor 4 |
TruePic VIII |
BIONZ X |
Format zapisu |
• Zdjęcia: JPEG (DCF 2.0, Exif 2.31, PictBridge), NEF (12- lub 14-bitowy, z kompresją lub bez), NEF+JPEG, TIFF (RGB)
Rodzaje JPEG: Fine/Normal/Basic + opcja kompresji "Optymalna jakość"
• Filmy: MOV, MP4, H.264/MPEG-4 AVC
• Dźwięk: Liniowy PCM, AAC |
• JPEG: (Exif 2.31)
• RAW: RAW (14bit, CR3), |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.32, DPOF, DCF 2.0), RAW 14 bit, RAW+JPEG
• Filmy: MOV (MPEG-4 AVC/H.264)
• Audio: Linearny PCM / stereo, próbkowanie 24bit / 48KHz)
|
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.2, DPOF, DCF),
RAW (12-bit, pliki .ORF, bezstratna kompresja), JPEG+RAW
Rodzaje JPEG: Fine/Normal
• Zdjęcia 3D: MPO
• Filmy: MOV (MPEG-4 AVC/H.264)
• Dźwięk: stereo PCM/16-bitów, 48kHz |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0, 14 bit, MPF Baseline), RAW (pliki .ARW 2.3), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Fine/ Standard
• Filmy: MP4 / AVCHD 2.0 (MPEG4 AVC / H.264), XAVC S
• Dźwięk: AAC LC, AC3, Dolby Digital 2 CH, Linear PCM (stereo)
|
Zakres ISO |
Auto, 100-51200 ISO w skoku 1/3 lub 1/2 EV
• rozszerzalne ISO do 204800
• dostępne opcje odpowiadające około 0,3, 0,5, 0,7, 1 lub 2 EV |
100-25600, rozszerzone 51200 |
Auto (1-3), 160-12800 ISO
80, 100, 125, 25600, 51200 ISO (tryby rozszerzone) |
• Auto, 200-25600
• Rozszerzalne do 100-25600 |
Auto (100-32000 ISO z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy),
Rozszerzone do ISO 102400 |
Migawka |
Mechaniczna, sterowana elektronicznie, szczelinowa o pionowym przebiegu szczeliny w płaszczyźnie ostrości
• 30-1/4000 s w krokach co 1/2, 1/3 lub 1 EV, Bulb, X200
• czas synchronizacji z lampą błyskową - 1/200 s
• elektroniczna przednia kurtynka migawki dostępna
• elektroniczna migawka do 1/4000 s |
• Szczelinowa sterowana elektronicznie o przebiegu pionowym, 30 - 1/4000 sec, bulb
• Elektroniczna, 30 - 1/16000 sec
|
15 min - 1/4000 s, Bulb (do 60 min.) - migawka mechaniczna
15 min - 1/32000 - migawka elektroniczna
|
Szczelinowa sterowana elektronicznie,
• 1/4000 s - 60 s
• Elektroniczna pierwsza kurtyna: 1/320 - 60 s
• Elektroniczna migawka: 1/16000 s - 60 s |
Szczelinowa sterowana elektronicznie, 30-1/4000 s w krokach co 1/3 EV, Bulb
|
Konstrukcja obiektywu |
• Z bagnetem Nikon Z
• Współpraca z obiektywami Nikon F przy użyciu adaptera FTZ |
Z bagnetem Canon EF-M
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.6 |
Z bagnetem Fujifilm X
powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: 1.5x
|
Obiektywy systemu micro 4/3,
poprzez adapter także obiektywy systemu 4/3 lub OM
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x2.0 |
Z bagnetem Sony E, powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: x1.5 |
Ogniskowa obiektywu |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
Światłosiła: |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
Zoom optyczny |
0x |
0x |
0x |
0x |
0x |
Zoom cyfrowy |
0x |
0x |
0x |
0x |
4x |
Stabilizacja obrazu |
Nie |
Nie |
Nie |
Tak |
Nie |
Zapis wideo |
• 3840 x 2160 (4K UHD): 30p (progresywny), 25p, 24p
• 1920 x 1080: 120p, 100p, 60p, 50p, 30p, 25p, 24p.
• 1920 x 1080 (spowolnienie): 30p x4, 25p x4, 24p x5
• Wbudowany mikrofon monofoniczny lub opcjonalny zewnętrzny mikrofon stereofoniczny, możliwość regulowania czułości
• Filmy poklatkowe
• Obsługa kodu czasowego
• Elektroniczna redukcja drgań
• Funkcja D-Lighting |
• 4K (3840 x 2160) 29.97 fps
• Full HD (1920 x 1080) 119.88 fps
• HD (1280 x 720) 59.94 fps
• HDR (1920 x 1080) 29.97 fps
Maksymalna długość 29min 59sec, maksymalny rozmiar pliku 4GB |
• 4K DCI (4096 x 2160) / 29.97, 25, 24 23.98p
• 4K UHD (3840 x 2160) / 29.97, 25, 24, 23.98p
• 2K DCI (2048 x 1080) / 59.94, 50, 29.97, 25, 24, 23.98p
• Full HD (1920 x 1080) / 240, 200, 120, 100, 59.94, 50, 29.97, 25, 24, 23.98p
Próbkowanie 4:2:0/8-bit, bitrate do 200 Mbit/s |
• 4K 3840 x 2160 px, 30, 25, 25 kl./s
• Full HD 1920 x 1080 px, 60, 50, 30, 25, 24 kl./s
• HD 1280 x 720 px, 120, 60, 50, 30, 25, 24 kl./s
• Wbudowany mikrofon stereo
• Redukcja szumu wiatru
• Regulowana głośność nagrywania
|
• 4K (3840 x 2160), 30p, 25p, 24p
• Full HD (1920 x 1080), 120p, 60p, 60i, 30p, 24p
• HD (1280 x 720), 25p
• XAVC S 100 Mbps, ACHD 28 Mbps |
Ogniskowanie |
Hybrydowy AF z detekcją fazową/kontrastu:
• 209 pól
• 90%. pokrycie kadru w pionie i poziomie.
• Strefy AF: Precyzyjny AF, jednopolowy AF i AF z dynamicznym wyborem pola (precyzyjny AF i AF z dynamicznym wyborem pola są dostępne tylko w trybie zdjęć); szerokie pole AF (S); szerokie pole AF (L); automatyczny wybór pola AF
• Tryby napędu AF: pojedynczy AF (AF-S), tryb ciągłego AF: AF-C i AF-F (tylko film), wyprzedzające śledzenie ostrości, ręczne ustawianie ostrości (MF)
• od -4.5 do +19 EV z AF
|
• Tryb Dual Pixel CMOS AF - wykrywanie twarzy i śledzenie AF, FlexiZone-Multi, FlexiZone-Single, czułość śledzenia od -3 do +3 i szybkość filmowego Serwo AF od -7 do +2, czułość -5 - 18 EV |
• Detekcja fazy i kontrastu (Intelligent Hybrid AF)
• 425-punktowy AF, strefy 3x3 / 5x5 / 7x7
• Detekcja twarzy i oka
• Działanie od -7EV (z obiektywem XF 50 mm f/1.0) |
AF oparty o detekcję kontrastu
• 121 punktów AF
• Tryby AF: Pojedyncze zdjęcie (S-AF), Ciągły (C-AF), Ręczny (MF), S-AF + MF, Śledzenie AF (C-AF + TR), dotykowy AF (Live View)
• Funkcja wykrywania twarzy i oka
• Wspomaganie AF - wbudowana dioda |
Fast Hybrid AF (AF z wykrywaniem fazy / AF z wykrywaniem kontrastu), MF, 4D Focus
• Obszary AF: 425 pól (AF z detekcją fazy) / 425 pól (AF z detekcją kontrastu)
• Tryby AF: Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny (MF)
• Dioda LED wspomagająca AF |
Pomiar światła |
TTL, tryby pomiaru:
• matrycowy
• centralnie ważony: przypisanie 75% wagi pomiaru do koła o średnicy 8 mm na środku kadru
• punktowy: z obszaru o średnicy 4 mm (około 1,5% powierzchni kadru) na środku wybranego pola AF
Zakres pomiaru: od -4 do +17 EV (ISO 100, obiektyw f/2,0 przy 20°C) |
Czujnik 384 stref (24 x 16)
Tryby pomiaru:
• Pomiar wielosegmentowy (połączony ze wszystkimi punktami AF)
• Pomiar skupiony (około. 6,0% wizjera)
• Pomiar punktowy (około 3,8% wizjera na środku)
• Pomiar centralnie ważony uśredniony
Zakres: -2-20 EV zdjęcia, 0-20 EV film
|
TTL, 256-strefowy
• Wielosegmentowy
• Centralnie ważony
• Uśredniony
• Punktowy. |
• Matrycowy
• Centralnie ważony uśredniony
• Punktowy |
Tryby pomiaru:
• wielosegmentowy,
• punktowy,
• centralnie ważony
Zakres czułości: -2-20 EV |
Ostrość od |
Zależne od obiektywu |
Zależne od obiektywu |
Zależne od obiektywu
|
Zależne od obiektywu |
Zależnie od obiektywu |
Balans bieli |
• Automatyczny (3 rodzaje) + automatyczny dla naturalnego światła, światło słoneczne, pochmurno, cień, światło żarowe, światło jarzeniowe (7 ustawień), lampa błyskowa
• Wybór temperatury barwowe: 2500-10 000 K |
AWB (priorytet atmosfery/bieli), światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, światło żarówki, biel
światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, nastawa własna, ustawienie temperatury barwowej
Korekcja balansu bieli:
• niebieski/bursztynowy +/-9
• purpurowy/zielony +/-9 |
Auto (priorytet bieli, nastroju albo wybór automatyczny), cień, słońce, światło fluorescencyjne (dzień, ciepła biel, zimna biel), światło żarowe, podwodne, własne (1-3), wybór temperatury barwowej (2500K-10000K) |
Auto, Słoneczny dzień, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa |
Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, światło żarowe, światło jarzeniowe (4 rodzaje), lampa błyskowa, pod wodą, ustawienia wg skali Kelvina, własne |
Kompensacja ekspozycji |
+/-5 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV (PASM) |
• Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
• Tryb priorytetu jasnych partii obrazu
• Automatyczna optymalizacja oświetlenia (4 ustawienia)
• Bracketing: 2, 3, 5 lub 7 klatek, +/- 3.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
|
do +/-3EV
|
• Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3 EV
• Bracketing: 3 lub 5 klatek w skoku co 2/3 lub 1 EV |
• Kompensacja: +/-5 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
• Bracketing: 3 lub 5 klatek, w skoku co 1/3, 1/2, 2/3, 2, 3 EV, 9 klatek w skoku 1/3, 1/2, 2/3 EV |
Programy |
• Automatyka programowa (P); preselekcja czasu (S), preselekcja przysłony (A), tryb manualny (M), AUTO
• Profile obrazu: Auto, Standardowe, Neutralne, Żywe, Monochromatyczne, Portret i Krajobraz i Równomierne
• Kreatywne ustawienia Picture Control: Sen, Poranek, Pop, Niedziela, Smutek, Dramat, Cisza, Surowość, Melancholia, Czystość, Dżins, Zabawka, Sepia, Błękit, Czerwień, Róż, Węgiel, Grafit, Dwoistość, Czerń |
Tryby: Zaawansowana automatyka ujęć (zdjęcia i filmy), bez lampy błyskowej, twórcze auto, SCN (portrety, krajobrazy, makro, sport, nocne portrety, zdjęcia nocne z ręki, regulacja podświetlenia HDR, żywność, dzieci, światło świec), filtry twórcze, programowa AE, preselekcja czasu, preselekcja przysłony, ręczny (zdjęcia i filmy), tryb Bulb, niestandardowy |
Automatyka programowa, Ekspozycja Manualna, Priorytet przysłony, Priorytet migawki |
iAuto, Program AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Manualny (M)
• Programy tematyczne (SCN): Portret, e-portret, Krajobraz, Portret na tle krajobrazu, Makro, Zdjęcia sportowe, Sceny nocne, Portret na tle sceny nocnej, Dzieci, Makrofotografia - przyroda, Przy świecach, Zachód słońca, Dokumenty, Panorama, Sztuczne ognie, Plaża i śnieg, Tryb fotografowania z ręki przy świetle gwiazd |
Automatyka (iAuto/Superior Auto), P, A, S, M, film, panorama, scena |
Zdjęcia seryjne |
Do 11 kl./s |
• Szybkość do 14 kl./s
• Wbudowany interwałometr - liczba zdjęć do wyboru od 1 do 99 lub bez ograniczeń; timer trybu Bulb
|
• 30 kl./s - z elektroniczną migawką i dodatkowym cropem 1.25x
• 20 kl./s - z elektroniczną migawką
• 8 kl./s - z mechaniczną migawką
• 30 kl./s - tryb crop 1.25x, elektroniczna migawka |
Do 15 kl./s z blokadą autofokusa po pierwszym zdjęciu, do 6.3 kl/s z autofokusem ciągłym |
Do 11 kl./s (8 kl./s w trybie cichej migawki) |
Lampa błyskowa |
Brak wbudowanej lampy błyskowej
Możliwość sterowania zewnętrzymi lampami:
• i-TTL
• Synchronizacja dla czasu 1/200 s lub dłuższego
• Korekcja siły błysku od -3 do +1 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV
• Tryby pracy: Synchronizacja na przednią kurtynkę migawki, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja na tylną kurtynkę migawki, redukcja efektu czerwonych oczu, redukcja efektu czerwonych oczu przy synchronizacji z długimi czasami ekspozycji; synchronizacja z długimi czasami ekspozycji na tylną kurtynkę migawki, wyłączona |
Typu pop-up, liczba przewodnia 4.6 (ISO 100).
• Synchronizacja do 1/250s
• Korekcja siły błysku +/- 3 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV
• Zakres pokrycia błyskiem: jak dla obiektywu o ogniskowej 28 mm (dla ekwiwalentu klatki 35 mm)
• Czas ładowania wbudowanej lampy: ok. 4 s
• Zewnętrzne lampy błyskowe E-TTL II (synchronizacja błysku w trybie HSS (FP) z krótkimi czasami migawki)
• Sterowanie bezprzewodowe zewnętrznymi lampami błyskowymi (zintegrowany nadajnik zdalnego sterowania)
• Obsługiwane tryby: automatyczny, błysk ręczny, wbudowany wyzwalacz lamp Speedlite, redukcja efektu czerwonych oczu |
• Liczba przewodnia GN7 (ISO 200)
• TTL (Auto, Standard, Synchronizacja z długimi czasami), ręczny, zdalny, 1 kurtyna, 2 kurtyna
• Czas synchronizacji 1/180 s |
Wbudowana lampa błyskowa TTL, zasięg do 7.2 m (dla ISO 200).
• Synchronizacja do 1/250 s
• Tryby pracy: AUTO, Manualny, Manualny (Pełna, 1/4, 1/16, 1/64), Redukcja efektu czerwonych oczu, Synchronizacja błysku z długimi czasami, naświetlania, z redukcją efektu czerwonych oczu, Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania, Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania na drugą kurtynę migawki, Błysk dopełniający, Wyłączenie lampy błyskowej (Brak błysku) |
Typu pop-up, TTL, GN6
• Synchronizacja do 1/160s
• Korekcja siły błysku +/- 3 EV w krokach co 1/3, 1/2 EV
• Tryby pracy: wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji, sterowanie bezprzewodowe |
Złącze hot-shoe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Wyjscie statywowe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Samowyzwalacz |
2, 5, 10, 20 s, od 1 do 9 ekspozycji z interwałem 0.5, 1, 2 lub 3 s |
2s lub 10 s |
10 lub 2s |
2 s / 12 s / definiowalne |
10, 5 lub 2 s |
Karta pamięci |
1 karta SD UHS-I |
Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) UHS-II
|
Pojedyncze gniazdo na karty SD/SDHC/SDXC, kompatybilne ze standardem UHS-I |
SD (SDHC, SDXC, UHS-I/II) |
• Memory Stick PRO Duo, PRO-HG Duo
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) |
LCD |
• Główny: rozkładany do boku, 3-calowy, kolorowy TFT LCD, 1040 tys. punktów, kąt widzenia 170 stopni, pokrycie 100% pola widzenia
|
Odchylany i obrotowy, 3 calowy, dotykowy, kolorowy TFT Clear View II, 1.040.000 punktów (proporcje 3:2), pokrycie 100%, kąt widzenia ok. 170 stopni w pionie i poziomie
Jasność regulowana w 7 poziomach.
|
3.0-calowy, odchylany, proporcje obrazu 3:2, około 1.62 mln punktów, dotykowy |
Uchylny (180 stopni w dół, 80 w górę). 3 calowy, dotykowy, kolorowy LCD, 1.037.000 punktów, proporcje 3:2
• Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo. |
Odchylany (o 180 stopni), 3.0 calowy, dotykowy, kolorowy TFT LCD, rozdzielczość 921.600 punktów, pokrycie kadru 100%, regulacja jasności w 5 poziomach
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo |
Wizjer |
ok. 2.360.000 punktów, w technologii OLED, automatyczne sterowanie jasnością, 11 poziomów jasności
• powiększenie ok. 0.68x
• pokrycie kadru: ok. 100%
• korekcja dioptrażu: -3 do +3 dpt
• czujnik zbliżenia oka |
Opcjonalny EVF-DC1, EVF-DC2 |
• Elektroniczny, kolorowy, OLED,
• 0.39 cala,
• rozdzielczość 2.36 mln punktów,
• powiększenie 0.62x,
• pokrycie 100% kadru,
• wbudowany czujnik zbliżenia oka,
• odstęp źrenicy 17.5 mm,
• regulacja dioptrii od -4 do +2 |
Elektroniczny, 2.360.000 punktów, pokrycie 100% pola kadru, powiększenie 0.62x |
Wizjer elektroniczny 0.39 cala, OLED Tru-Finder, kolorowy, 2.359.296 punktów, regulacja jasności i kolorystyki w 5 poziomach, 100% pokrycie kadru, powiększenie x1.07, korekcja dioptrii: od -4.0 do +3.0, punkt oczny 23 mm od soczewki wizjera (21.4 mm od ramki wizjera) |
Komunikacja i złącza |
• USB 3.2 Gen 1, złącze typu C
• mikro HDMI typu D
• wejście mikrofonu, jack 3.5 mm
• Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n/
• Bluetooth wersja 4.2 |
USB Hi-Speed 2.0 / wyjście wideo (PAL/NTSC), wyjście HDMI mini typu C (zgodne z HDMI-CEC), wejście stereo mikrofonu zewnętrznego (3.5 mm typu mini-jack), wyjście słuchawkowe 3.5 mm,
• wbudowany moduł sieci bezprzewodowej Wi-Fi
• Bluetooth® 4.1
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge) |
• Złącze USB 3.2 (typu C)
• Mikro HDMI typu D
• Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n
• Bluetooth 4.2
• Gniazdo 3.5 mm (mikrofon / wężyk) |
• Uniwersalne złącze USB 2.0 Hi Speed z możliwością ładowania
• Wyjście Micro HDMI
• Wbudowany modułu sieci bezprzewodowej Wi-Fi 802.11b/g/n
• Bluetooth |
• USB (MTP)
• HDMI (typu D)
• Multi Interface
• Minijack 3.5 mm
• Bluetooth 4.1
• Wi-Fi
• NFC |
Zasilanie |
EN-EL25 |
Akumulator litowo-jonowy Li-ion LP-E17, wydajność do305 zdjęć, bez lampy, 23 st.C, przy użyciu ekranu LCD)
|
Akumulator NP-W126S (1260 mAh), możliwość wykonania do 460 zdjęć lub nagrania ok 60 min. filmu 4K lub 75 min. filmu Full HD |
Akumulator litowo-jonowy BLS-50, wydajność ok. 360 zdjęć
|
• Akumulator litowo-jonowy NP-FW50 (1080 mAh), wydajność do 410 zdjęć (LCD)
• Opcjonalnie zasilacz sieciowy AC-PW20 |
Akcesoria |
Pokrywka bagnetu korpusu BF-N1, okular wizjera DK-32, akumulator jonowo-litowy EN-EL25, ładowarka MH-32, pasek AN-DC23 |
Akumulator, ładowarka, pasek na ramie, kabel USB, kabel audio-wideo, instrukcja, sterowniki, zaślepka mocowania obiektywu, oprogramowanie |
Akumulator, pasek na ramię, zaślepka bagnetu, kabel USB, adapter do podłączania słuchawek (USB-C - jack 3.5 mm), instrukcja obsługi |
Korpus, bateria, ładowarka, zakrywka mocowania obiektywu w korpusie, pasek na ramię, kabel USB, oprogramowanie, instrukcje obsługi, karta gwarancyjna |
Brak danych |
Waga |
445 g |
408 g |
• Około 364 g (z baterią i kartą pamięci)
• Około 315 g (bez baterii i karty pamięci)) |
383 g (z akumulatorem i kartą pamięci), 335 g (samo body) |
403 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
Wymiary |
134.5 x 93.5 x 43.5 mm |
119.6 x 70.0 x 49.2 mm |
121.3 x 72.9 x 32.7 mm |
122 x 84 x 49 mm |
120.0 x 66.9 x 59.7 mm |
Dodatkowe informacje |
• Polskie menu
• Zakres dozwolonych temperatur: 0-40°C
• Zakres dozwolonej wilgotności: do 85% (bez kondensacji) |
|
• Cyfrowe filtry symulujące efekt klisz fotograficznych (PROVIA/Standard, Velvia/Vivid, ASTIA/Soft, Classic Chrome, PRO
Neg.Hi, PRO Neg.Std, Czarno-biały, Czarno-biały + filtr żółty, Czarno-biały + filtr czerwony, Czarno-biały + filtr zielony, Sepia, ACROS, ACROS + filtr żółty, ACROS + filtr czerwony, ACROS + filtr zielony, ETERNA/Cinema)
• 35 języków w menu |
• Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB
• 5-osiowa stabilizacja obrazu o wydajności wg producenta 4.5 EV
• Polskie menu
• Tryb wielokrotnej ekspozycji
• Funkcja poziomicy (w poziomie i w pionie)
• Magnezowy korpus |
Funkcja „Real-time Eye Autofocus”
Funkcja „Real-time Tracking”
Profil obrazu HLG (Hybrid Log-Gamma)
Krzywe gamma S-Log2 i S-Log3
Funkcja „zebra” |
Ocena użytkowników [max. 5.00] |
|
Brak ocen |
Brak ocen |
|
Brak ocen |
Test |
|
|
|
|
|