|
|
|
|
|
|
Producent |
Fujifilm | Canon | Nikon | Olympus | Sony |
Model |
X-T30 II | EOS R10 | Zfc | OM-D E-M10 Mark IV | A6400 |
Data premiery |
2021-09-02 |
2022-05-24 |
2021-06-29 |
2020-08-04 |
2019-01-15 |
Liczba pikseli |
26.1 Mpix |
24.2 Mpix |
20.9 Mpix |
20.2 Mpix |
24.2 Mpix |
Dostępne rozdzielczości |
• 6240 x 4160
• 6240 x 3512 (16:9)
• 4160 x 4160 (1:1)
• Dostępne mniejsze rozdzielczości dla trybów 3:2, 16:9, 1:1 |
• RAW / C-RAW: 6000x4000,
• JPEG / HEIF:
3:2 (L) 6000x4000, (M) 3984x2656, (S1) 2976x1984, (S2) 2400x1600
4:3 (L) 5328x4000, (M) 3552x2664, (S1) 2656x1992, (S2) 2112x1600
16:9 (L) 6000x3368, (M) 3984x2240, (S1) 2976x1680, (S2) 2400x1344
1:1 (L) 4000x4000, (M) 2656x2656, (S1) 1984x1984, (S2) 1600x1600 |
• Obszar zdjęcia formatu DX (24x16): (L) 5568 x 3712 (20,7 mln), (M) 4176 x 2784 (11,6 mln) i (S) 2784 x 1856 (5,2 mln)
• Obszar zdjęcia 1 : 1 (16x16), (L) 3712 x 3712 (13,8 mln), (M) 2784 x 2784 (7,8 mln), (S) 1856 x 1856 (3,4 mln)
• Obszar zdjęcia 16 : 9 (24x14), (L) 5568 x 3128 (17,4 mln), (M) 4176 x 2344 (9,8 mln), (S) 2784 x 1560 (4,3 mln) |
• RAW: 5184 x 3888 - skompresowany, Fine (kompresja: 1/4)
• 4608 x 3456 (RAW, JPEG)
• 2560 x 1920 (JPEG)
• 1280 x 980 (JPEG)
• Tryby: 4:3, 3:2, 16:9, 1:1, 3:4
• (w trybie RAW zapisywane w EXIF) |
• 6000 x 4000 (RAW, JPEG)
• 4240 x 2832 (JPEG)
• 3008 x 2000 (JPEG)
• 6000 x 3376 (JPEG, 16:9)
• 4240 x 2400 (JPEG, 16:9)
• 3008 x 1688 (JPEG, 16:9)
• Dostępny też tryb 3:2 |
Matryca |
23.5 x 15.6 mm (APS-C) X-Trans CMOS IV, 3:2 z filtrem barw podstawowych
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków |
22.3 x 14.9 mm (APS-C), CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 25.5 Mpix
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków |
BSI CMOS APS-C (23.5 x 15.7 mm), całkowita liczba pikseli: 21.51 mln |
17.3 x 13 mm (4/3) Live-MOS, 4:3,
mechanizm samoczyszczenia matrycy za pomocą ultradźwięków (SSWF) |
23.5 x 15.6 mm (APS-C), Exmor CMOS, 3:2
• Powłoka antystatyczna na filtrze optycznym i ultradźwiękowy mechanizm wibrujący
|
Procesor obrazu |
X-Processor 4 |
DIGIC X |
EXPEED 6 |
TruePic VIII |
BIONZ X |
Format zapisu |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF), RAW 14 bit, RAW+JPEG
• Filmy: MOV (MPEG-4 AVC/H.264)
• Audio: Linearny PCM / stereo, próbkowanie 24bit / 48KHz)
|
• JPEG (2 poziomy kompresji),
• HEIF (2 poziomy kompresji),
• RAW: 14-bit
• (filmy) MP4: H.264 (4:2:0 / 8-bit), H.265 (4:2:2 / 10-bit) |
• Zdjęcia: JPEG (DCF 2.0, Exif 2.31, PictBridge), NEF (12- lub 14-bitowy, z kompresją lub bez), NEF+JPEG, TIFF (RGB)
Rodzaje JPEG: Fine/Normal/Basic + opcja kompresji "Optymalna jakość"
• Filmy: MOV, MP4, H.264/MPEG-4 AVC
• Dźwięk: Liniowy PCM, AAC |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.2, DPOF, DCF),
RAW (12-bit, pliki .ORF, bezstratna kompresja), JPEG+RAW
Rodzaje JPEG: Fine/Normal
• Zdjęcia 3D: MPO
• Filmy: MOV (MPEG-4 AVC/H.264)
• Dźwięk: stereo PCM/16-bitów, 48kHz |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0, 14 bit, MPF Baseline), RAW (pliki .ARW 2.3), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Fine/ Standard
• Filmy: MP4 / AVCHD 2.0 (MPEG4 AVC / H.264), XAVC S
• Dźwięk: AAC LC, AC3, Dolby Digital 2 CH, Linear PCM (stereo)
|
Zakres ISO |
Auto (1-3), 160-12800 ISO
80, 100, 125, 25600, 51200 ISO (tryby rozszerzone) |
Auto, 100-32000 w skoku co 1/3 lub 1 EV, rozszerzalne do 51200, |
Auto, 100-51200 ISO w skoku 1/3 lub 1/2 EV
• rozszerzalne ISO do 204800
• dostępne opcje odpowiadające około 0,3, 0,5, 0,7, 1 lub 2 EV |
• Auto, 200-25600
• Rozszerzalne do 100-25600 |
Auto (100-32000 ISO z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy),
Rozszerzone do ISO 102400 |
Migawka |
30 s - 1/4000 s, Bulb (do 60 min.)
1/32000 - migawka elektroniczna
|
• szczelinowa sterowana elektronicznie: 30 s - 1/4000 s, Bulb
• w pełni elektroniczna 30 s - 1/16000 s, Bulb
zmiany w krokach co 1/2, 1/3 lub 1 EV,
|
Mechaniczna, sterowana elektronicznie, szczelinowa o pionowym przebiegu szczeliny w płaszczyźnie ostrości
• 30-1/4000 s w krokach co 1/2, 1/3 lub 1 EV, Bulb, X200
• czas synchronizacji z lampą błyskową - 1/200 s
• elektroniczna przednia kurtynka migawki dostępna
• elektroniczna migawka do 1/4000 s |
Szczelinowa sterowana elektronicznie,
• 1/4000 s - 60 s
• Elektroniczna pierwsza kurtyna: 1/320 - 60 s
• Elektroniczna migawka: 1/16000 s - 60 s |
Szczelinowa sterowana elektronicznie, 30-1/4000 s w krokach co 1/3 EV, Bulb
|
Konstrukcja obiektywu |
Z bagnetem Fujifilm X
powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: x1.5
|
Z bagnetem Canon RF (można też podłączyć obiektywy EF i EF-S przez adapter)
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.6 |
• Z bagnetem Nikon Z
• Współpraca z obiektywami Nikon F przy użyciu adaptera FTZ |
Obiektywy systemu micro 4/3,
poprzez adapter także obiektywy systemu 4/3 lub OM
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x2.0 |
Z bagnetem Sony E, powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: x1.5 |
Ogniskowa obiektywu |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
Światłosiła: |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
n/a |
Zoom optyczny |
0x |
0x |
0x |
0x |
0x |
Zoom cyfrowy |
0x |
0x |
0x |
0x |
4x |
Stabilizacja obrazu |
Nie |
Nie |
Nie |
Tak |
Nie |
Zapis wideo |
• DCI 4K 4096 x 2160 / 29.97, 25, 24 23.98p
• 4K 3840 x 2160 / 29.97, 25, 24, 23.98p
• Full HD 2048 x 1080, 1920 x 1080 / 59.94, 50, 29.97, 25, 24, 23.98p
• Full HD1920 x 1080 / 240, 200, 120, 100p
|
Formaty:
• MP4: 4K lub Full HD (8bit MPEG4 AVC/H.264 lub 10bit MPEG4/HEVC), dźwięk: Linear PCM
Jakości:
• 4K UHD (16:9) 3840 x 2160 (23.98, 25, 29.97, 50, 59.94 kl/s) kompresja międzyklatkowa (IPB)
• 4K UHD Timelapse (16:9) 3840 x 2160 (25, 29.97 kl/s), kompresja wewnątrzklatkowa (All-I)
• Full HD (16:9) 1920 x 1080 (23.98, 25, 29.97, 50, 59.94, 100, 119.88 kl/s) kompresja międzyklatkowa (IPB)
• Full HD Timelapse (16:9) 1920 x 1080 (25, 29.97 kl/s), kompresja wewnątrzklatkowa (All-I)
Maksymalny czas nagrania: 2 godziny |
• 3840 x 2160 (4K UHD): 30p (progresywny), 25p, 24p
• 1920 x 1080: 120p, 100p, 60p, 50p, 30p, 25p, 24p.
• 1920 x 1080 (spowolnienie): 30p x4, 25p x4, 24p x5
• Wbudowany mikrofon monofoniczny lub opcjonalny zewnętrzny mikrofon stereofoniczny, możliwość regulowania czułości
• Filmy poklatkowe
• Obsługa kodu czasowego
• Elektroniczna redukcja drgań
• Funkcja D-Lighting |
• 4K 3840 x 2160 px, 30, 25, 25 kl./s
• Full HD 1920 x 1080 px, 60, 50, 30, 25, 24 kl./s
• HD 1280 x 720 px, 120, 60, 50, 30, 25, 24 kl./s
• Wbudowany mikrofon stereo
• Redukcja szumu wiatru
• Regulowana głośność nagrywania
|
• 4K (3840 x 2160), 30p, 25p, 24p
• Full HD (1920 x 1080), 120p, 60p, 60i, 30p, 24p
• HD (1280 x 720), 25p
• XAVC S 100 Mbps, ACHD 28 Mbps |
Ogniskowanie |
• Detekcja fazy i kontrastu (Intelligent Hybrid AF)
• 425-punktowy AF, strefy 3x3 / 5x5 / 7x7
• Detekcja twarzy
• Live View
• Od -3EV |
Dual Pixel CMOS AF, piksele detekcji fazy wbudowane w matrycę
• 100% pokrycia kadru
• 4503 punktów
• Wybór punktu: automatyczny wybór z wykrywaniem twarzy i śledzeniem (651 stref do wyboru), manualny wybór 1 punktu, możliwość rozszerzenia o sąsiednie punkty, wybór strefy (9 stref do wyboru), duża strefa (pozioma lub pionowa)
• Tryby AF: Auto, One-Shot AF (pojedynczy), AI Servo AF III+ (ciągły), Tryb Manualny (MF)
• zakres pracy: -4 - 20 EV (23°C, ISO 100)
• wykrywanie twarzy, wykrywanie oka, wykrywanie zwierząt, wykrywanie samochodów i motocykli
• Asysta AF: wbudowana dioda LED lub z użyciem zewnętrznej lampy błyskowej |
Hybrydowy AF z detekcją fazową/kontrastu:
• 209 pól
• 90%. pokrycie kadru w pionie i poziomie.
• Strefy AF: Precyzyjny AF, jednopolowy AF i AF z dynamicznym wyborem pola (precyzyjny AF i AF z dynamicznym wyborem pola są dostępne tylko w trybie zdjęć); szerokie pole AF (S); szerokie pole AF (L); automatyczny wybór pola AF
• Tryby napędu AF: pojedynczy AF (AF-S), tryb ciągłego AF: AF-C i AF-F (tylko film), wyprzedzające śledzenie ostrości, ręczne ustawianie ostrości (MF)
• od -4.5 do +19 EV z AF
|
AF oparty o detekcję kontrastu
• 121 punktów AF
• Tryby AF: Pojedyncze zdjęcie (S-AF), Ciągły (C-AF), Ręczny (MF), S-AF + MF, Śledzenie AF (C-AF + TR), dotykowy AF (Live View)
• Funkcja wykrywania twarzy i oka
• Wspomaganie AF - wbudowana dioda |
Fast Hybrid AF (AF z wykrywaniem fazy / AF z wykrywaniem kontrastu), MF, 4D Focus
• Obszary AF: 425 pól (AF z detekcją fazy) / 425 pól (AF z detekcją kontrastu)
• Tryby AF: Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny (MF)
• Dioda LED wspomagająca AF |
Pomiar światła |
TTL, 256-strefowy
• Wielosegmentowy
• Centralnie ważony
• Uśredniony
• Punktowy. |
384-strefowy TTL
Tryby pomiaru:
• matrycowy (384 strefy)
• centralnie ważony uśredniony
• skupiony
• punktowy
Zakres pomiaru: od -2 do 20 EV (ISO 100, 23°C) |
TTL, tryby pomiaru:
• matrycowy
• centralnie ważony: przypisanie 75% wagi pomiaru do koła o średnicy 8 mm na środku kadru
• punktowy: z obszaru o średnicy 4 mm (około 1,5% powierzchni kadru) na środku wybranego pola AF
Zakres pomiaru: od -4 do +17 EV (ISO 100, obiektyw f/2,0 przy 20°C) |
• Matrycowy
• Centralnie ważony uśredniony
• Punktowy |
Tryby pomiaru:
• wielosegmentowy,
• punktowy,
• centralnie ważony
Zakres czułości: -2-20 EV |
Ostrość od |
Zależne od obiektywu
|
zależne od obiektywu |
Zależne od obiektywu |
Zależne od obiektywu |
Zależnie od obiektywu |
Balans bieli |
Auto, cień, fine, światło fluorescencyjne (dzień, ciepła biel, zimna biel), światło żarowe, podwodne, własne (1-3), wybór temperatury barwowej (2500K-10000K) |
Auto (priorytet bieli lub klimatu sceny), Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa,
• ustawienia własne wg wzorca (możliwość zapamiętania 1 ustawienia),
• ustawienia wg skali Kelvina
• dodatkowa korekta od -9 do +9 niezależnie na osi żółty/niebieski i zielony/magenta
|
• Automatyczny (3 rodzaje) + automatyczny dla naturalnego światła, światło słoneczne, pochmurno, cień, światło żarowe, światło jarzeniowe (7 ustawień), lampa błyskowa
• Wybór temperatury barwowe: 2500-10 000 K |
Auto, Słoneczny dzień, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa |
Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, światło żarowe, światło jarzeniowe (4 rodzaje), lampa błyskowa, pod wodą, ustawienia wg skali Kelvina, własne |
Kompensacja ekspozycji |
• Zdjęcia: +/-5EV
• Wideo: +/-2EV |
Kompensacja: +/- 3.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
Bracketing: +/- 3.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV (2, 3, 5 lub 7 zdjęć) |
+/-5 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV (PASM) |
• Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3 EV
• Bracketing: 3 lub 5 klatek w skoku co 2/3 lub 1 EV |
• Kompensacja: +/-5 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
• Bracketing: 3 lub 5 klatek, w skoku co 1/3, 1/2, 2/3, 2, 3 EV, 9 klatek w skoku 1/3, 1/2, 2/3 EV |
Programy |
Automatyka programowa, Ekspozycja Manualna, Priorytet przysłony, Priorytet migawki |
• Tryby: zaawansowana automatyka ujęć, 15 programów scen tematycznych, w tym panoramy, filtry kreatywne, elastyczny priorytet AE, program AE, priorytet migawki, priorytet przysłony, tryb ręczny, Bulb, ustawienia własne (C1, C2)
• Style obrazów: automatyczny, standardowy, portrety, krajobrazy, szczegółowy, neutralny, dokładny, monochromatyczny, zdefiniowany przez użytkownika (x3) |
• Automatyka programowa (P); preselekcja czasu (S), preselekcja przysłony (A), tryb manualny (M), AUTO
• Profile obrazu: Auto, Standardowe, Neutralne, Żywe, Monochromatyczne, Portret i Krajobraz i Równomierne
• Kreatywne ustawienia Picture Control: Sen, Poranek, Pop, Niedziela, Smutek, Dramat, Cisza, Surowość, Melancholia, Czystość, Dżins, Zabawka, Sepia, Błękit, Czerwień, Róż, Węgiel, Grafit, Dwoistość, Czerń |
iAuto, Program AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Manualny (M)
• Programy tematyczne (SCN): Portret, e-portret, Krajobraz, Portret na tle krajobrazu, Makro, Zdjęcia sportowe, Sceny nocne, Portret na tle sceny nocnej, Dzieci, Makrofotografia - przyroda, Przy świecach, Zachód słońca, Dokumenty, Panorama, Sztuczne ognie, Plaża i śnieg, Tryb fotografowania z ręki przy świetle gwiazd |
Automatyka (iAuto/Superior Auto), P, A, S, M, film, panorama, scena |
Zdjęcia seryjne |
• 20 kl./s - z elektroniczną migawką
• 8 kl./s - z mechaniczną migawką
• 30 kl./s - tryb crop 1.25x, elektroniczna migawka |
• Migawka mechaniczna: do 15 kl/s (bufor na ok. 29 plików RAW lub 2460 plików JPEG)
• Migawka elektroniczna: do 23 kl/s ze śledzeniem AF (bufor na ok 21 pliki RAW lub 70 plików JPEG) |
Do 11 kl./s |
Do 15 kl./s z blokadą autofokusa po pierwszym zdjęciu, do 6.3 kl/s z autofokusem ciągłym |
Do 11 kl./s (8 kl./s w trybie cichej migawki) |
Lampa błyskowa |
• Liczba przewodnia GN7 (ISO 200)
• TTL (Auto, Standard, Synchronizacja z długimi czasami), ręczny, zdalny, 1 kurtyna, 2 kurtyna
• Czas synchronizacji 1/180 s |
• Wbudowana lampa błyskowa o liczbie przewodniej 6 (dla ISO 100) kryjąca ogniskowe od 18 mm (ekwiwalent ok. 29 mm), czas przeładowania: ok. 5 sekund,
• Kompatybilny z zew. lampami EX Speedlite, pomiar E-TTL II,
• Synchronizacja do 1/200s z migawką mechaniczną i do 1/250s z elektroniczną pierwszą kurtyną, brak synchronizacji błysku z migawką elektroniczną
• Korekcja siły błysku: +/-3 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV |
Brak wbudowanej lampy błyskowej
Możliwość sterowania zewnętrzymi lampami:
• i-TTL
• Synchronizacja dla czasu 1/200 s lub dłuższego
• Korekcja siły błysku od -3 do +1 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV
• Tryby pracy: Synchronizacja na przednią kurtynkę migawki, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja na tylną kurtynkę migawki, redukcja efektu czerwonych oczu, redukcja efektu czerwonych oczu przy synchronizacji z długimi czasami ekspozycji; synchronizacja z długimi czasami ekspozycji na tylną kurtynkę migawki, wyłączona |
Wbudowana lampa błyskowa TTL, zasięg do 7.2 m (dla ISO 200).
• Synchronizacja do 1/250 s
• Tryby pracy: AUTO, Manualny, Manualny (Pełna, 1/4, 1/16, 1/64), Redukcja efektu czerwonych oczu, Synchronizacja błysku z długimi czasami, naświetlania, z redukcją efektu czerwonych oczu, Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania, Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania na drugą kurtynę migawki, Błysk dopełniający, Wyłączenie lampy błyskowej (Brak błysku) |
Typu pop-up, TTL, GN6
• Synchronizacja do 1/160s
• Korekcja siły błysku +/- 3 EV w krokach co 1/3, 1/2 EV
• Tryby pracy: wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji, sterowanie bezprzewodowe |
Złącze hot-shoe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Wyjscie statywowe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Samowyzwalacz |
10 lub 2s |
10 lub 2 s |
2, 5, 10, 20 s, od 1 do 9 ekspozycji z interwałem 0.5, 1, 2 lub 3 s |
2 s / 12 s / definiowalne |
10, 5 lub 2 s |
Karta pamięci |
SD, SDHC, SDXC (UHS-I) |
Jedno gniazdo SD/SDHC/SDXC UHS-II |
1 karta SD UHS-I |
SD (SDHC, SDXC, UHS-I/II) |
• Memory Stick PRO Duo, PRO-HG Duo
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) |
LCD |
3.0-calowy, odchylany, proporcje obrazu 3:2, około 1.62 mln punktów, niemal 100% pokrycie pola kadru |
• W pełni rozkładany dotykowy, 2.95 cala, format obrazu 3:2, rozdzielczość ok. 1.040.000 punktów, pokrycie ok. 100%, regulacja jasności - 7 poziomów |
• Główny: rozkładany do boku, 3-calowy, kolorowy TFT LCD, 1040 tys. punktów, kąt widzenia 170 stopni, pokrycie 100% pola widzenia
|
Uchylny (180 stopni w dół, 80 w górę). 3 calowy, dotykowy, kolorowy LCD, 1.037.000 punktów, proporcje 3:2
• Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo. |
Odchylany (o 180 stopni), 3.0 calowy, dotykowy, kolorowy TFT LCD, rozdzielczość 921.600 punktów, pokrycie kadru 100%, regulacja jasności w 5 poziomach
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo |
Wizjer |
Elektroniczny, kolorowy, OLED, 0.39-calowy, rozdzielczość 2.36 mln punktów, powiększenie 0.62x, pokrycie 100% kadru, wbudowany czujnik zbliżenia oka |
OLED, 0.39 cala, 2.360.000 punktów (1024 x 768 px), powiększenie ok. 0.59x (ekwiwalent dla pełnej klatki), pokrycie kadru ok. 100%, punkt oczny ok. 22 mm, korekta dioptrii od -4 do +2 |
ok. 2.360.000 punktów, w technologii OLED, automatyczne sterowanie jasnością, 11 poziomów jasności
• powiększenie ok. 0.68x
• pokrycie kadru: ok. 100%
• korekcja dioptrażu: -3 do +3 dpt
• czujnik zbliżenia oka |
Elektroniczny, 2.360.000 punktów, pokrycie 100% pola kadru, powiększenie 0.62x |
Wizjer elektroniczny 0.39 cala, OLED Tru-Finder, kolorowy, 2.359.296 punktów, regulacja jasności i kolorystyki w 5 poziomach, 100% pokrycie kadru, powiększenie x1.07, korekcja dioptrii: od -4.0 do +3.0, punkt oczny 23 mm od soczewki wizjera (21.4 mm od ramki wizjera) |
Komunikacja i złącza |
• Złącze USB 3.2 Gen1x1 (typu C)
• HDMI typu D
• Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n
• Bluetooth 4.2
• Gniazdo 2.5 mm (mikrofon / wężyk) |
• USB 2.0 (złącze USB-C),
• mikro HDMI (typu D),
• wejście mikrofonu mini-jack (3.5 mm) stereo,
• złącze wężyka spustowego E3,
• Moduł Wi-Fi (IEEE802.11 b/g/n, 2.4 GHz)
• Bluetooth 4.2 |
• USB 3.2 Gen 1, złącze typu C
• mikro HDMI typu D
• wejście mikrofonu, jack 3.5 mm
• Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n/
• Bluetooth wersja 4.2 |
• Uniwersalne złącze USB 2.0 Hi Speed z możliwością ładowania
• Wyjście Micro HDMI
• Wbudowany modułu sieci bezprzewodowej Wi-Fi 802.11b/g/n
• Bluetooth |
• USB (MTP)
• HDMI (typu D)
• Multi Interface
• Minijack 3.5 mm
• Bluetooth 4.1
• Wi-Fi
• NFC |
Zasilanie |
Akumulator NP-W126S (1260 mAh), możliwość wykonania do 380 zdjęć, gdy zamocowany jest obiektyw XF 35 mm f/1.4R, z fotografowaniem w trybie Normal |
Akumulator litowo-jonowy LP-E17
Wydajność ok. 430 zdjęć przy włączonym ekranie oraz ok. 260 zdjęć przy korzystaniu z wizjera |
EN-EL25 |
Akumulator litowo-jonowy BLS-50, wydajność ok. 360 zdjęć
|
• Akumulator litowo-jonowy NP-FW50 (1080 mAh), wydajność do 410 zdjęć (LCD)
• Opcjonalnie zasilacz sieciowy AC-PW20 |
Akcesoria |
Akumulator, pasek na ramię, zaślepka otworu mocowania obiektywu w korpusie, zaczep do paska, zaślepka ochronna, narzędzie dołączania zaczepu, instrukcja |
Zaślepka korpusu, pasek, ładowarka, akumulator, instrukcja |
Pokrywka bagnetu korpusu BF-N1, okular wizjera DK-32, akumulator jonowo-litowy EN-EL25, ładowarka MH-32, pasek AN-DC23 |
Korpus, bateria, ładowarka, zakrywka mocowania obiektywu w korpusie, pasek na ramię, kabel USB, oprogramowanie, instrukcje obsługi, karta gwarancyjna |
Brak danych |
Waga |
• Około 378 g (z baterią i kartą pamięci)
• Około 329 g (bez baterii i karty pamięci)) |
382 g (samo body), 429 g (z baterią i kartą pamięci) |
445 g |
383 g (z akumulatorem i kartą pamięci), 335 g (samo body) |
403 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
Wymiary |
118.4 x 82.8 x 46.8 mm |
122.5 × 87.8 × 83.4 mm |
134.5 x 93.5 x 43.5 mm |
122 x 84 x 49 mm |
120.0 x 66.9 x 59.7 mm |
Dodatkowe informacje |
• Cyfrowe filtry symulujące efekt klisz fotograficznych (PROVIA/Standard, Velvia/Vivid, ASTIA/Soft, Classic Chrome, PRO
Neg.Hi, PRO Neg.Std, Czarno-biały, Czarno-biały + filtr żółty, Czarno-biały + filtr czerwony, Czarno-biały + filtr zielony, Sepia, ACROS, ACROS + filtr żółty, ACROS + filtr czerwony, ACROS + filtr zielony, ETERNA/Cinema, ETERNA Bleach Bypass, Classic Neg.)
• 35 języków w menu |
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB. |
• Polskie menu
• Zakres dozwolonych temperatur: 0-40°C
• Zakres dozwolonej wilgotności: do 85% (bez kondensacji) |
• Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB
• 5-osiowa stabilizacja obrazu o wydajności wg producenta 4.5 EV
• Polskie menu
• Tryb wielokrotnej ekspozycji
• Funkcja poziomicy (w poziomie i w pionie)
• Magnezowy korpus |
Funkcja „Real-time Eye Autofocus”
Funkcja „Real-time Tracking”
Profil obrazu HLG (Hybrid Log-Gamma)
Krzywe gamma S-Log2 i S-Log3
Funkcja „zebra” |
Ocena użytkowników [max. 5.00] |
Brak ocen |
|
|
|
Brak ocen |
Test |
|
|
|
|
|