Porównanie aparatów

Producent FujifilmCanonNikonOlympusSony
Model X-T30 IIEOS R10ZfcOM-D E-M10 Mark IVA6400
Data premiery 2021-09-02 2022-05-24 2021-06-29 2020-08-04 2019-01-15
Liczba pikseli 26.1 Mpix 24.2 Mpix 20.9 Mpix 20.2 Mpix 24.2 Mpix
Dostępne rozdzielczości • 6240 x 4160
• 6240 x 3512 (16:9)
• 4160 x 4160 (1:1)
• Dostępne mniejsze rozdzielczości dla trybów 3:2, 16:9, 1:1
• RAW / C-RAW: 6000x4000,
• JPEG / HEIF: 3:2 (L) 6000x4000, (M) 3984x2656, (S1) 2976x1984, (S2) 2400x1600
4:3 (L) 5328x4000, (M) 3552x2664, (S1) 2656x1992, (S2) 2112x1600
16:9 (L) 6000x3368, (M) 3984x2240, (S1) 2976x1680, (S2) 2400x1344
1:1 (L) 4000x4000, (M) 2656x2656, (S1) 1984x1984, (S2) 1600x1600
• Obszar zdjęcia formatu DX (24x16): (L) 5568 x 3712 (20,7 mln), (M) 4176 x 2784 (11,6 mln) i (S) 2784 x 1856 (5,2 mln)
• Obszar zdjęcia 1 : 1 (16x16), (L) 3712 x 3712 (13,8 mln), (M) 2784 x 2784 (7,8 mln), (S) 1856 x 1856 (3,4 mln)
• Obszar zdjęcia 16 : 9 (24x14), (L) 5568 x 3128 (17,4 mln), (M) 4176 x 2344 (9,8 mln), (S) 2784 x 1560 (4,3 mln)
• RAW: 5184 x 3888 - skompresowany, Fine (kompresja: 1/4)
• 4608 x 3456 (RAW, JPEG)
• 2560 x 1920 (JPEG)
• 1280 x 980 (JPEG)
• Tryby: 4:3, 3:2, 16:9, 1:1, 3:4
• (w trybie RAW zapisywane w EXIF)
• 6000 x 4000 (RAW, JPEG)
• 4240 x 2832 (JPEG)
• 3008 x 2000 (JPEG)
• 6000 x 3376 (JPEG, 16:9)
• 4240 x 2400 (JPEG, 16:9)
• 3008 x 1688 (JPEG, 16:9)
• Dostępny też tryb 3:2
Matryca 23.5 x 15.6 mm (APS-C) X-Trans CMOS IV, 3:2 z filtrem barw podstawowych
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków
22.3 x 14.9 mm (APS-C), CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 25.5 Mpix
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków
BSI CMOS APS-C (23.5 x 15.7 mm), całkowita liczba pikseli: 21.51 mln 17.3 x 13 mm (4/3) Live-MOS, 4:3,
mechanizm samoczyszczenia matrycy za pomocą ultradźwięków (SSWF)
23.5 x 15.6 mm (APS-C), Exmor CMOS, 3:2
• Powłoka antystatyczna na filtrze optycznym i ultradźwiękowy mechanizm wibrujący
Procesor obrazu X-Processor 4 DIGIC X EXPEED 6 TruePic VIII BIONZ X
Format zapisu • Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF), RAW 14 bit, RAW+JPEG
• Filmy: MOV (MPEG-4 AVC/H.264)
• Audio: Linearny PCM / stereo, próbkowanie 24bit / 48KHz)
• JPEG (2 poziomy kompresji),
• HEIF (2 poziomy kompresji),
• RAW: 14-bit
• (filmy) MP4: H.264 (4:2:0 / 8-bit), H.265 (4:2:2 / 10-bit)
• Zdjęcia: JPEG (DCF 2.0, Exif 2.31, PictBridge), NEF (12- lub 14-bitowy, z kompresją lub bez), NEF+JPEG, TIFF (RGB)
Rodzaje JPEG: Fine/Normal/Basic + opcja kompresji "Optymalna jakość"
• Filmy: MOV, MP4, H.264/MPEG-4 AVC
• Dźwięk: Liniowy PCM, AAC
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.2, DPOF, DCF),
RAW (12-bit, pliki .ORF, bezstratna kompresja), JPEG+RAW
Rodzaje JPEG: Fine/Normal
• Zdjęcia 3D: MPO
• Filmy: MOV (MPEG-4 AVC/H.264)
• Dźwięk: stereo PCM/16-bitów, 48kHz
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0, 14 bit, MPF Baseline), RAW (pliki .ARW 2.3), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Fine/ Standard
• Filmy: MP4 / AVCHD 2.0 (MPEG4 AVC / H.264), XAVC S
• Dźwięk: AAC LC, AC3, Dolby Digital 2 CH, Linear PCM (stereo)
Zakres ISO Auto (1-3), 160-12800 ISO
80, 100, 125, 25600, 51200 ISO (tryby rozszerzone)
Auto, 100-32000 w skoku co 1/3 lub 1 EV, rozszerzalne do 51200, Auto, 100-51200 ISO w skoku 1/3 lub 1/2 EV
• rozszerzalne ISO do 204800
• dostępne opcje odpowiadające około 0,3, 0,5, 0,7, 1 lub 2 EV
• Auto, 200-25600
• Rozszerzalne do 100-25600
Auto (100-32000 ISO z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy),
Rozszerzone do ISO 102400
Migawka 30 s - 1/4000 s, Bulb (do 60 min.)
1/32000 - migawka elektroniczna
• szczelinowa sterowana elektronicznie: 30 s - 1/4000 s, Bulb
• w pełni elektroniczna 30 s - 1/16000 s, Bulb
zmiany w krokach co 1/2, 1/3 lub 1 EV,
Mechaniczna, sterowana elektronicznie, szczelinowa o pionowym przebiegu szczeliny w płaszczyźnie ostrości
• 30-1/4000 s w krokach co 1/2, 1/3 lub 1 EV, Bulb, X200
• czas synchronizacji z lampą błyskową - 1/200 s
• elektroniczna przednia kurtynka migawki dostępna
• elektroniczna migawka do 1/4000 s
Szczelinowa sterowana elektronicznie,
• 1/4000 s - 60 s
• Elektroniczna pierwsza kurtyna: 1/320 - 60 s
• Elektroniczna migawka: 1/16000 s - 60 s
Szczelinowa sterowana elektronicznie, 30-1/4000 s w krokach co 1/3 EV, Bulb
Konstrukcja obiektywu Z bagnetem Fujifilm X
powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: x1.5
Z bagnetem Canon RF (można też podłączyć obiektywy EF i EF-S przez adapter)
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.6
• Z bagnetem Nikon Z
• Współpraca z obiektywami Nikon F przy użyciu adaptera FTZ
Obiektywy systemu micro 4/3,
poprzez adapter także obiektywy systemu 4/3 lub OM
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x2.0
Z bagnetem Sony E, powiększenie w stosunku do klatki 35 mm: x1.5
Ogniskowa obiektywu n/a n/a n/a n/a n/a
Światłosiła: n/a n/a n/a n/a n/a
Zoom optyczny 0x 0x 0x 0x 0x
Zoom cyfrowy 0x 0x 0x 0x 4x
Stabilizacja obrazu Nie Nie Nie Tak Nie
Zapis wideo • DCI 4K 4096 x 2160 / 29.97, 25, 24 23.98p
• 4K 3840 x 2160 / 29.97, 25, 24, 23.98p
• Full HD 2048 x 1080, 1920 x 1080 / 59.94, 50, 29.97, 25, 24, 23.98p
• Full HD1920 x 1080 / 240, 200, 120, 100p
Formaty:
• MP4: 4K lub Full HD (8bit MPEG4 AVC/H.264 lub 10bit MPEG4/HEVC), dźwięk: Linear PCM
Jakości:
• 4K UHD (16:9) 3840 x 2160 (23.98, 25, 29.97, 50, 59.94 kl/s) kompresja międzyklatkowa (IPB)
• 4K UHD Timelapse (16:9) 3840 x 2160 (25, 29.97 kl/s), kompresja wewnątrzklatkowa (All-I)
• Full HD (16:9) 1920 x 1080 (23.98, 25, 29.97, 50, 59.94, 100, 119.88 kl/s) kompresja międzyklatkowa (IPB)
• Full HD Timelapse (16:9) 1920 x 1080 (25, 29.97 kl/s), kompresja wewnątrzklatkowa (All-I)
Maksymalny czas nagrania: 2 godziny
• 3840 x 2160 (4K UHD): 30p (progresywny), 25p, 24p
• 1920 x 1080: 120p, 100p, 60p, 50p, 30p, 25p, 24p.
• 1920 x 1080 (spowolnienie): 30p x4, 25p x4, 24p x5
• Wbudowany mikrofon monofoniczny lub opcjonalny zewnętrzny mikrofon stereofoniczny, możliwość regulowania czułości
• Filmy poklatkowe
• Obsługa kodu czasowego
• Elektroniczna redukcja drgań
• Funkcja D-Lighting
• 4K 3840 x 2160 px, 30, 25, 25 kl./s
• Full HD 1920 x 1080 px, 60, 50, 30, 25, 24 kl./s
• HD 1280 x 720 px, 120, 60, 50, 30, 25, 24 kl./s
• Wbudowany mikrofon stereo
• Redukcja szumu wiatru
• Regulowana głośność nagrywania
• 4K (3840 x 2160), 30p, 25p, 24p
• Full HD (1920 x 1080), 120p, 60p, 60i, 30p, 24p
• HD (1280 x 720), 25p
• XAVC S 100 Mbps, ACHD 28 Mbps
Ogniskowanie • Detekcja fazy i kontrastu (Intelligent Hybrid AF)
• 425-punktowy AF, strefy 3x3 / 5x5 / 7x7
• Detekcja twarzy
• Live View
• Od -3EV
Dual Pixel CMOS AF, piksele detekcji fazy wbudowane w matrycę
• 100% pokrycia kadru
• 4503 punktów
• Wybór punktu: automatyczny wybór z wykrywaniem twarzy i śledzeniem (651 stref do wyboru), manualny wybór 1 punktu, możliwość rozszerzenia o sąsiednie punkty, wybór strefy (9 stref do wyboru), duża strefa (pozioma lub pionowa)
• Tryby AF: Auto, One-Shot AF (pojedynczy), AI Servo AF III+ (ciągły), Tryb Manualny (MF)
• zakres pracy: -4 - 20 EV (23°C, ISO 100)
• wykrywanie twarzy, wykrywanie oka, wykrywanie zwierząt, wykrywanie samochodów i motocykli
• Asysta AF: wbudowana dioda LED lub z użyciem zewnętrznej lampy błyskowej
Hybrydowy AF z detekcją fazową/kontrastu:
• 209 pól
• 90%. pokrycie kadru w pionie i poziomie.
• Strefy AF: Precyzyjny AF, jednopolowy AF i AF z dynamicznym wyborem pola (precyzyjny AF i AF z dynamicznym wyborem pola są dostępne tylko w trybie zdjęć); szerokie pole AF (S); szerokie pole AF (L); automatyczny wybór pola AF
• Tryby napędu AF: pojedynczy AF (AF-S), tryb ciągłego AF: AF-C i AF-F (tylko film), wyprzedzające śledzenie ostrości, ręczne ustawianie ostrości (MF)
• od -4.5 do +19 EV z AF
AF oparty o detekcję kontrastu
• 121 punktów AF
• Tryby AF: Pojedyncze zdjęcie (S-AF), Ciągły (C-AF), Ręczny (MF), S-AF + MF, Śledzenie AF (C-AF + TR), dotykowy AF (Live View)
• Funkcja wykrywania twarzy i oka
• Wspomaganie AF - wbudowana dioda
Fast Hybrid AF (AF z wykrywaniem fazy / AF z wykrywaniem kontrastu), MF, 4D Focus
• Obszary AF: 425 pól (AF z detekcją fazy) / 425 pól (AF z detekcją kontrastu)
• Tryby AF: Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny (MF)
• Dioda LED wspomagająca AF
Pomiar światła TTL, 256-strefowy
• Wielosegmentowy
• Centralnie ważony
• Uśredniony
• Punktowy.
384-strefowy TTL
Tryby pomiaru:
• matrycowy (384 strefy)
• centralnie ważony uśredniony
• skupiony
• punktowy
Zakres pomiaru: od -2 do 20 EV (ISO 100, 23°C)
TTL, tryby pomiaru:
• matrycowy
• centralnie ważony: przypisanie 75% wagi pomiaru do koła o średnicy 8 mm na środku kadru
• punktowy: z obszaru o średnicy 4 mm (około 1,5% powierzchni kadru) na środku wybranego pola AF
Zakres pomiaru: od -4 do +17 EV (ISO 100, obiektyw f/2,0 przy 20°C)
• Matrycowy
• Centralnie ważony uśredniony
• Punktowy
Tryby pomiaru:
• wielosegmentowy,
• punktowy,
• centralnie ważony
Zakres czułości: -2-20 EV
Ostrość od Zależne od obiektywu zależne od obiektywu Zależne od obiektywu Zależne od obiektywu Zależnie od obiektywu
Balans bieli Auto, cień, fine, światło fluorescencyjne (dzień, ciepła biel, zimna biel), światło żarowe, podwodne, własne (1-3), wybór temperatury barwowej (2500K-10000K) Auto (priorytet bieli lub klimatu sceny), Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa,
• ustawienia własne wg wzorca (możliwość zapamiętania 1 ustawienia),
• ustawienia wg skali Kelvina
• dodatkowa korekta od -9 do +9 niezależnie na osi żółty/niebieski i zielony/magenta
• Automatyczny (3 rodzaje) + automatyczny dla naturalnego światła, światło słoneczne, pochmurno, cień, światło żarowe, światło jarzeniowe (7 ustawień), lampa błyskowa
• Wybór temperatury barwowe: 2500-10 000 K
Auto, Słoneczny dzień, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, światło żarowe, światło jarzeniowe (4 rodzaje), lampa błyskowa, pod wodą, ustawienia wg skali Kelvina, własne
Kompensacja ekspozycji • Zdjęcia: +/-5EV
• Wideo: +/-2EV
Kompensacja: +/- 3.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
Bracketing: +/- 3.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV (2, 3, 5 lub 7 zdjęć)
+/-5 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV (PASM) • Kompensacja: +/- 5.0 EV w skoku co 1/3 EV
• Bracketing: 3 lub 5 klatek w skoku co 2/3 lub 1 EV
• Kompensacja: +/-5 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
• Bracketing: 3 lub 5 klatek, w skoku co 1/3, 1/2, 2/3, 2, 3 EV, 9 klatek w skoku 1/3, 1/2, 2/3 EV
Programy Automatyka programowa, Ekspozycja Manualna, Priorytet przysłony, Priorytet migawki • Tryby: zaawansowana automatyka ujęć, 15 programów scen tematycznych, w tym panoramy, filtry kreatywne, elastyczny priorytet AE, program AE, priorytet migawki, priorytet przysłony, tryb ręczny, Bulb, ustawienia własne (C1, C2)
• Style obrazów: automatyczny, standardowy, portrety, krajobrazy, szczegółowy, neutralny, dokładny, monochromatyczny, zdefiniowany przez użytkownika (x3)
• Automatyka programowa (P); preselekcja czasu (S), preselekcja przysłony (A), tryb manualny (M), AUTO
• Profile obrazu: Auto, Standardowe, Neutralne, Żywe, Monochromatyczne, Portret i Krajobraz i Równomierne
• Kreatywne ustawienia Picture Control: Sen, Poranek, Pop, Niedziela, Smutek, Dramat, Cisza, Surowość, Melancholia, Czystość, Dżins, Zabawka, Sepia, Błękit, Czerwień, Róż, Węgiel, Grafit, Dwoistość, Czerń
iAuto, Program AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Manualny (M)
• Programy tematyczne (SCN): Portret, e-portret, Krajobraz, Portret na tle krajobrazu, Makro, Zdjęcia sportowe, Sceny nocne, Portret na tle sceny nocnej, Dzieci, Makrofotografia - przyroda, Przy świecach, Zachód słońca, Dokumenty, Panorama, Sztuczne ognie, Plaża i śnieg, Tryb fotografowania z ręki przy świetle gwiazd
Automatyka (iAuto/Superior Auto), P, A, S, M, film, panorama, scena
Zdjęcia seryjne • 20 kl./s - z elektroniczną migawką
• 8 kl./s - z mechaniczną migawką
• 30 kl./s - tryb crop 1.25x, elektroniczna migawka
• Migawka mechaniczna: do 15 kl/s (bufor na ok. 29 plików RAW lub 2460 plików JPEG)
• Migawka elektroniczna: do 23 kl/s ze śledzeniem AF (bufor na ok 21 pliki RAW lub 70 plików JPEG)
Do 11 kl./s Do 15 kl./s z blokadą autofokusa po pierwszym zdjęciu, do 6.3 kl/s z autofokusem ciągłym Do 11 kl./s (8 kl./s w trybie cichej migawki)
Lampa błyskowa • Liczba przewodnia GN7 (ISO 200)
• TTL (Auto, Standard, Synchronizacja z długimi czasami), ręczny, zdalny, 1 kurtyna, 2 kurtyna
• Czas synchronizacji 1/180 s
• Wbudowana lampa błyskowa o liczbie przewodniej 6 (dla ISO 100) kryjąca ogniskowe od 18 mm (ekwiwalent ok. 29 mm), czas przeładowania: ok. 5 sekund,
• Kompatybilny z zew. lampami EX Speedlite, pomiar E-TTL II,
• Synchronizacja do 1/200s z migawką mechaniczną i do 1/250s z elektroniczną pierwszą kurtyną, brak synchronizacji błysku z migawką elektroniczną
• Korekcja siły błysku: +/-3 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV
Brak wbudowanej lampy błyskowej
Możliwość sterowania zewnętrzymi lampami:
• i-TTL
• Synchronizacja dla czasu 1/200 s lub dłuższego
• Korekcja siły błysku od -3 do +1 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 EV
• Tryby pracy: Synchronizacja na przednią kurtynkę migawki, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja na tylną kurtynkę migawki, redukcja efektu czerwonych oczu, redukcja efektu czerwonych oczu przy synchronizacji z długimi czasami ekspozycji; synchronizacja z długimi czasami ekspozycji na tylną kurtynkę migawki, wyłączona
Wbudowana lampa błyskowa TTL, zasięg do 7.2 m (dla ISO 200).
• Synchronizacja do 1/250 s
• Tryby pracy: AUTO, Manualny, Manualny (Pełna, 1/4, 1/16, 1/64), Redukcja efektu czerwonych oczu, Synchronizacja błysku z długimi czasami, naświetlania, z redukcją efektu czerwonych oczu, Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania, Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania na drugą kurtynę migawki, Błysk dopełniający, Wyłączenie lampy błyskowej (Brak błysku)
Typu pop-up, TTL, GN6
• Synchronizacja do 1/160s
• Korekcja siły błysku +/- 3 EV w krokach co 1/3, 1/2 EV
• Tryby pracy: wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji, sterowanie bezprzewodowe
Złącze hot-shoe Tak Tak Tak Tak Tak
Wyjscie statywowe Tak Tak Tak Tak Tak
Samowyzwalacz 10 lub 2s 10 lub 2 s 2, 5, 10, 20 s, od 1 do 9 ekspozycji z interwałem 0.5, 1, 2 lub 3 s 2 s / 12 s / definiowalne 10, 5 lub 2 s
Karta pamięci SD, SDHC, SDXC (UHS-I) Jedno gniazdo SD/SDHC/SDXC UHS-II 1 karta SD UHS-I SD (SDHC, SDXC, UHS-I/II) • Memory Stick PRO Duo, PRO-HG Duo
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
LCD 3.0-calowy, odchylany, proporcje obrazu 3:2, około 1.62 mln punktów, niemal 100% pokrycie pola kadru • W pełni rozkładany dotykowy, 2.95 cala, format obrazu 3:2, rozdzielczość ok. 1.040.000 punktów, pokrycie ok. 100%, regulacja jasności - 7 poziomów • Główny: rozkładany do boku, 3-calowy, kolorowy TFT LCD, 1040 tys. punktów, kąt widzenia 170 stopni, pokrycie 100% pola widzenia Uchylny (180 stopni w dół, 80 w górę). 3 calowy, dotykowy, kolorowy LCD, 1.037.000 punktów, proporcje 3:2
• Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo.
Odchylany (o 180 stopni), 3.0 calowy, dotykowy, kolorowy TFT LCD, rozdzielczość 921.600 punktów, pokrycie kadru 100%, regulacja jasności w 5 poziomach
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo
Wizjer Elektroniczny, kolorowy, OLED, 0.39-calowy, rozdzielczość 2.36 mln punktów, powiększenie 0.62x, pokrycie 100% kadru, wbudowany czujnik zbliżenia oka OLED, 0.39 cala, 2.360.000 punktów (1024 x 768 px), powiększenie ok. 0.59x (ekwiwalent dla pełnej klatki), pokrycie kadru ok. 100%, punkt oczny ok. 22 mm, korekta dioptrii od -4 do +2 ok. 2.360.000 punktów, w technologii OLED, automatyczne sterowanie jasnością, 11 poziomów jasności
• powiększenie ok. 0.68x
• pokrycie kadru: ok. 100%
• korekcja dioptrażu: -3 do +3 dpt
• czujnik zbliżenia oka
Elektroniczny, 2.360.000 punktów, pokrycie 100% pola kadru, powiększenie 0.62x Wizjer elektroniczny 0.39 cala, OLED Tru-Finder, kolorowy, 2.359.296 punktów, regulacja jasności i kolorystyki w 5 poziomach, 100% pokrycie kadru, powiększenie x1.07, korekcja dioptrii: od -4.0 do +3.0, punkt oczny 23 mm od soczewki wizjera (21.4 mm od ramki wizjera)
Komunikacja i złącza • Złącze USB 3.2 Gen1x1 (typu C)
• HDMI typu D
• Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n
• Bluetooth 4.2
• Gniazdo 2.5 mm (mikrofon / wężyk)
• USB 2.0 (złącze USB-C),
• mikro HDMI (typu D),
• wejście mikrofonu mini-jack (3.5 mm) stereo,
• złącze wężyka spustowego E3,
• Moduł Wi-Fi (IEEE802.11 b/g/n, 2.4 GHz)
• Bluetooth 4.2
• USB 3.2 Gen 1, złącze typu C
• mikro HDMI typu D
• wejście mikrofonu, jack 3.5 mm
• Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n/
• Bluetooth wersja 4.2
• Uniwersalne złącze USB 2.0 Hi Speed z możliwością ładowania
• Wyjście Micro HDMI
• Wbudowany modułu sieci bezprzewodowej Wi-Fi 802.11b/g/n
• Bluetooth
• USB (MTP)
• HDMI (typu D)
• Multi Interface
• Minijack 3.5 mm
• Bluetooth 4.1
• Wi-Fi
• NFC
Zasilanie Akumulator NP-W126S (1260 mAh), możliwość wykonania do 380 zdjęć, gdy zamocowany jest obiektyw XF 35 mm f/1.4R, z fotografowaniem w trybie Normal Akumulator litowo-jonowy LP-E17
Wydajność ok. 430 zdjęć przy włączonym ekranie oraz ok. 260 zdjęć przy korzystaniu z wizjera
EN-EL25 Akumulator litowo-jonowy BLS-50, wydajność ok. 360 zdjęć • Akumulator litowo-jonowy NP-FW50 (1080 mAh), wydajność do 410 zdjęć (LCD)
• Opcjonalnie zasilacz sieciowy AC-PW20
Akcesoria Akumulator, pasek na ramię, zaślepka otworu mocowania obiektywu w korpusie, zaczep do paska, zaślepka ochronna, narzędzie dołączania zaczepu, instrukcja Zaślepka korpusu, pasek, ładowarka, akumulator, instrukcja Pokrywka bagnetu korpusu BF-N1, okular wizjera DK-32, akumulator jonowo-litowy EN-EL25, ładowarka MH-32, pasek AN-DC23 Korpus, bateria, ładowarka, zakrywka mocowania obiektywu w korpusie, pasek na ramię, kabel USB, oprogramowanie, instrukcje obsługi, karta gwarancyjna Brak danych
Waga • Około 378 g (z baterią i kartą pamięci)
• Około 329 g (bez baterii i karty pamięci))
382 g (samo body), 429 g (z baterią i kartą pamięci) 445 g 383 g (z akumulatorem i kartą pamięci), 335 g (samo body) 403 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
Wymiary 118.4 x 82.8 x 46.8 mm 122.5 × 87.8 × 83.4 mm 134.5 x 93.5 x 43.5 mm 122 x 84 x 49 mm 120.0 x 66.9 x 59.7 mm
Dodatkowe informacje • Cyfrowe filtry symulujące efekt klisz fotograficznych (PROVIA/Standard, Velvia/Vivid, ASTIA/Soft, Classic Chrome, PRO Neg.Hi, PRO Neg.Std, Czarno-biały, Czarno-biały + filtr żółty, Czarno-biały + filtr czerwony, Czarno-biały + filtr zielony, Sepia, ACROS, ACROS + filtr żółty, ACROS + filtr czerwony, ACROS + filtr zielony, ETERNA/Cinema, ETERNA Bleach Bypass, Classic Neg.)
• 35 języków w menu
Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB. • Polskie menu
• Zakres dozwolonych temperatur: 0-40°C
• Zakres dozwolonej wilgotności: do 85% (bez kondensacji)
• Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB
• 5-osiowa stabilizacja obrazu o wydajności wg producenta 4.5 EV
• Polskie menu
• Tryb wielokrotnej ekspozycji
• Funkcja poziomicy (w poziomie i w pionie)
• Magnezowy korpus
Funkcja „Real-time Eye Autofocus”
Funkcja „Real-time Tracking”
Profil obrazu HLG (Hybrid Log-Gamma)
Krzywe gamma S-Log2 i S-Log3
Funkcja „zebra”
Ocena użytkowników
[max. 5.00]
Brak ocen
4.12 (5)
4.40 (1)
4.00 (1)
Brak ocen
Test
Test aparatu
Test aparatu
Test aparatu
Test aparatu
Test aparatu