|
 |
 |
 |
 |
 |
Producent |
Canon | Sony | Fujifilm | Panasonic | Samsung |
Model |
PowerShot G16 | DSC-RX100 II | X20 | Lumix DMC-LX7 | EX2F |
Data premiery |
2013-08-22 |
2013-06-27 |
2013-01-07 |
2012-07-18 |
2012-07-03 |
Liczba pikseli |
12 Mpix |
20 Mpix |
12 Mpix |
10 Mpix |
12 Mpix |
Dostępne rozdzielczości |
• 4000 x 3000
• 2816 x 2112
• 1600 x 1200
• 640 x 480
• 4000 x 2248 (16:9)
• Inne tryby z proporcjami 16:9, 3:2, 4:5 i 1:1 |
• 5472 x 3648
• 5472 x 3080 (16:9)
• 4864 x 3648
• 3888 x 2592
• 3648 x 3648 (1:1)
• 3648 x 2736 (4:3)
• 2736 x 1824
• 2592 x 1944 (4:3) |
• 4000 × 3000
• 4000 ×2664 (3:2)
• 4000×1584 (16:9)
• 2992×2992 (1:1)
• 2816 × 2112
• 2816 × 1864 (3:2)
• 2816×1584 (16:9)
• 2112×2112 (1:1)
• 2048× 1536
• 2048 × 1360 (3:2)
• 1920×1080 (16:9)
• 1536×1536 (1:1)
• Tryby panoramy |
• 3968 x 2232 (16:9)
• 3648 x 2736
• 3776 x 2520 (3:2)
• 3072 x 2304
• 2736 x 2736 (1:1)
• 2560 x 1920
• 2048 x 1536
• 1600 x 1200
• 640 x 480
• Dostępne także inne tryby dla : 3:2, 16:9, 1:1 |
• 4000 x 3000
• 4000 x 2672 (3:2)
• 4000 x 2248 (16:9)
• 3264 x 2448
• 2832 x 2832 (1:1)
• 2592 x 1944
• 1984 x 1488
• 1920 x 1080 (16:9)
• 1024 x 768 |
Matryca |
1/1.7 cala, BSI CMOS, 4:3, |
13.2 x 8.8 mm (CX) BSI Exmor R CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 20.9 Mpix |
2/3 cala, X-Trans CMOS II, 4:3 |
1/1.7 cala, MOS, całkowita liczba pikseli: ok. 12.7 Mpix |
1/1.7 cala (7.44 x 5.58 mm), CMOS-BSI, 4:3, całkowita liczba pikseli: 12.76 Mpix |
Procesor obrazu |
DIGIC 6 z technologią iSAPS |
BIONZ |
EXR Processor (dwurdzeniowy) |
Venus Engine VII FHD |
brak danych |
Format zapisu |
• Zdjęcia: JPEG (Exif 2.3, DCF, DPOF 1.1),
RAW (.CR2), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Superfine / Fine
• Filmy: MP4 (MPEG4-AVC / H.264),
• Dźwięk: MPEG2 AAC-LC (stereo) |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF, DPOF, DCF)
RAW (ARW2.3), RAW+JPEG
• Filmy: AVCHD / AVI MPEG4
• Dźwięk: stereo |
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF), RAW, RAW+JPEG
• Filmy: MPEG4 (MOV, H.264)
• Dźwięk: PCM stereo
|
• Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF),
RAW, RAW+JPEG,
• Zdjęcia 3D: MPO
Rodzaje JPEG: Fine/Standard
• Filmy: AVCHD, MP4
• Dźwięk: stereo |
• Zdjęcia: JPEG
RAW, RAW+JPEG
• Filmy: H.264 (MPEG-4, AVC) z dźwiękiem stereo
• Dźwięk: AAC
|
Zakres ISO |
AUTO, 80, 100, 125, 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800 ISO |
Automatyczna (ISO 160 – 12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy),
Możliwość wyboru ISO 160, 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12 800 (z rozszerzeniem do ISO 100, 125)
Wieloklatkowa redukcja szumów: automatyczna (ISO 125 – 25 600), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12 800, 25 600
Uwaga: czułość ISO 25 600 jest uzyskiwana przez nałożenie serii obrazów
|
Auto (100-3200 ISO), 100, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000*, 5000, 6400, 12800 ISO
• Bracketing ISO : +/- 1/3, 2/3, 1 EV |
Auto, i.ISO, 80, 100, 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800* ISO z możliwością zmiany w krokach co 1/3 EV
* - z funkcją Pixel Mixed Readout |
Auto, 80, 100, 200, 400, 800, 1600, 3200 ISO
W trybie rozszerzonym: 6400, 12800 ISO |
Migawka |
Auto: 1 s - 1/4000 s
250 s - 1/4000 s (pełen zakres - zależnie od trybu fotografowania)
|
30 s - 1/2000 s
• Funkcja wyzwalania migawki po rozpoznaniu uśmiechu na twarzy |
30 s – 1/4000* s
w trybie auto 1/4 s – 1/4000* s
* 1/400 przy małej przysłonie, 1/1000 s dla pełnej przysłony
|
250 - 1/4000 s (ISO80-ISO1600)
30 - 1/4000 s (ISO2000 - ISO3200)
8 - 1/4000 s (ISO4000 - ISO12800)
• Wbudowany filtr szary ND |
30 s – 1/2000 s
Wbudowany filtr szary ND
|
Konstrukcja obiektywu |
Canon,
11 elementów w 9 grupach
(1 element jednostronnie asferyczny, 1 element UD i 2 elementy dwustronnie asferyczne) |
Carl Zeiss Vario-Sonnar T*
7 elementów w 6 grupach w tym 4 elementy asferyczne (w tym soczewki AA - Advanced Aspherical) |
Fujinon Aspherical Super EBC
11 elementów w 9 grupach w tym:
(3 elementy asferyczne ze szkła odlewanego, 2 elementy ze szkła ED),
powłoki Super EBC, przysłona o 7 listkach
|
LEICA DC VARIO-SUMMILUX,
11 elementów w 10 grupach,
(5 soczewek asferycznych /9 powierzchni asferycznych)
2 elementy ED (w tym 1 asferyczny)
1 soczewka z powłokami Nano Surface |
Schneider-Kreuznach Varioplan
11 elementów w 9 grupach w tym 4 soczewki asferyczne i 2 soczewki o wysokim współczynniku załamania |
Ogniskowa obiektywu |
6.1 - 30.5 mm
(ekwiwalent małoobrazkowy 28-140 mm) |
10.4 – 37.1 mm
(ekwiwalent: 28 – 100 mm dla filmu 35 mm) |
7.1 – 28.4 mm
(ekwiwalent: 28 – 112 mm dla filmu 35 mm) |
4.7 - 17.7 mm
(ekwiwalent: 24-90 mm dla filmu 35 mm) |
5.2 – 17.2 mm
(ekwiwalent: 24 – 80 mm dla filmu 35 mm)
|
Światłosiła: |
f/1.8 - 2.8 |
f/1.8 - 4.9 |
f/2.0 - 2.8 |
f/1.4-2.3 |
f/1.4 – 2.7 |
Zoom optyczny |
5x |
3.6x |
4x |
3.8x |
3.3x |
Zoom cyfrowy |
4x |
7.2x |
2x |
4x |
4x |
Stabilizacja obrazu |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Zapis wideo |
• 1920 x 1080 pix (Full HD), z szybkością 60 lub 30 kl./s
• 1280 x 720 pix (HD), z szybkością 30 kl./s
• 640 x 480 pix (VGA), z szybkością 30 kl./s
Czas nagrywania: do 4GB lub 29 min. 59 s (FullHD, HD) lub 1 godz. (VGA, QVGA)
Film w zwolnionym tempie:
• 640 x 480 z szybkością 120 kl./s,
• 320 x 240 z szybkością 240 kl./s,
Efekt miniatury (HD, VGA): 6 kl./s, 3 kl./s, 1.5 kl./s
Hybrydowa automatyka (HD) |
• 1920 × 1080 (Full HD 60p/50p, AVCHD), 28 Mb/s
• 1920 × 1080 (Full HD 60i/50i lub 25p/24p , AVCHD), 24 lub 17 Mb/s
• 1440 × 1080 (HD MP4/AVI), z szybkością 30 lub 25 kl/s
• 1280 × 720 (HD MP4/AVI), z szybkością 30 lub 25 kl/s
• 640 × 480 (VGA MP4/AVI) z szybkością 30 lub 25 kl./s |
• 1920 x 1080 (Full HD) z szybkością 60 kl./s,
• 1280 x 720 (HD) z szybkością 60 kl./s
• 640 x 480 (VGA) z szybkością 30 kl./s
Tryby super szybkich filmów:
• z szybkością 80 kl./s,
• z szybkością 150 kl./s,
• z szybkością 250 kl./s. |
Dla systemu PAL:
• 1920 x 1080 pix. 50p (Full HD, AVCHD) z jakością 28 Mbit/s
• 1920 x 1080 pix. 50i (Full HD, AVCHD) z jakością 17 Mbit/s
• 1920 x 1080 pix. z szybkością 25 kl./s (Full HD, MP4) z jakością 20 Mbit/s
• 1280 x 720 pix. z szybkością 25 kl./s (HD, MP4) z jakością 10 Mbit/s
• 1280 x 720 pix. z szybkością 25 kl./s (HD, MP4), na wyjściu z matrycy z szybkością 100 kl./s
• 640 x 480 pix. z szybkością 25 kl./s (VGA, MP4) z jakością 4 Mbit/s |
• 1920x1080 (Full HD 1080p), z szybkością 30 kl./s
• 1280x720 (HD 720p), z szybkością 30 kl./s
• 640 x 480 (VGA), z szybkością 120 lub 30 kl./s
• 320 × 240 (QVGA), z szybkością 30 kl./s
• 384 × 288, z szybkością 240 kl./s
• 192 × 144, z szybkością 480 kl./s |
Ogniskowanie |
AF TTL z funkcją śledzenia, MF
• Tryby AF: AiAF (9-punktowy lub wykrywanie twarzy z wyborem i śledzeniem), 1-punktowy AF (dostępna każda pozycja lub ustalony środek)
• Tryby napędu AF:pojedynczy, ciągły, Servo AF/AE, śledzenie AF
• Zmiana wielkości ramki AF: normalna, mała
• Wspomaganie AF: wbudowana lampka
|
AF TTL, MF
• Obszar AF: Wielostrefowy 25 stref, Centralnie ważony, Punktowy z wyborem czujnika, Punktowy z wyborem czujnika z funkcją śledzenia, Punktowy z wyborem czujnika z funkcją śledzenia twarzy,
• Tryby AF: Pojedynczy AF-S, Ciągły AF-C, MF, DMF (Direct Manual Focus)
• Funkcja rozpoznawania twarzy i wykrywania uśmiechu
• Powiększanie fragmentu obrazu przy ręcznym nastawianiu ostrości (MF Assist)
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda |
AF hybrydowy na bazie detekcji kontrastu i detekcji fazowej, MF
• Tryby pól AF: Wielopunktowy, Jedno strefowy, Śledzenie AF
• Tryby AF: Normalny, Makro, Super Makro
• Tryb napędu AF: Pojedynczy - AF/S, Ciągły - AF/C, Ręczny MF
• Funkcja wykrywania twarzy
• Dioda wspomagająca AF |
AF lub MF,
• Tryby AF: Normalny, Makro.
• Tryby pól AF: wykrywanie twarzy, śledzenie AF, wielostrefowy (23 punkty), 1 strefowy (o zmiennej wielkości strefy),
• Szybki AF (wł./wył.),
• Ciągły AF (tylko w trybie filmowania),
• Wspomaganie AF: wbudowana lampka |
AF oparty o detekcję kontrastu, MF
• Funkcja wykrywania twarzy
• Tryby AF: Normalny, Makro
• Wspomaganie AF: wbudowana dioda |
Pomiar światła |
Tryby pomiaru:
• Wielosegmentowy (związany z ramką AF wykrywania twarzy),
• Centralnie ważony uśredniony,
• Punktowy (w centrum / w ramce wykrywania twarzy / w ramce FlexiZone) |
Tryby pomiaru:
• Matrycowy
• Centralnie ważony
• Punktowy |
Pomiar TTL 256 segmentowy
Tryby pomiaru:
• Wielosegmentowy,
• Uśredniony,
• Punktowy.
|
Tryby pomiaru:
• Wielopunktowy,
• Centralnie ważony,
• Punktowy. |
Tryby pomiaru:
• Matrycowy,
• Centralnie ważony,
• Centralny punktowy
• Na wykrytej twarzy |
Ostrość od |
AF w trybie makro (szeroki kąt): od 1 cm
|
• AF Makro: od 5 cm
|
• AF Normalny (szeroki kąt): od 50 cm do nieskończoności,
• AF Normalny (tele): od 80 cm do nieskończoności,
• AF Makro (szeroki kąt): od 10 cm do 3 m,
• AF Makro (tele): od 50 cm do 3 m.
• AF Super Macro: od 1 cm do 1 m.
|
• AF Normalny (szeroki kąt): od 50 cm do nieskończoności,
• AF Makro, MF, iA (szeroki kąt): od 1 cm do nieskończoności,
• AF Makro, MF, iA (tele): od 30 cm do nieskończoności, |
• AF Normalny, szeroki kąt: od 40 cm do nieskończoności
• AF Makro, szeroki kąt: od 1 do nieskończoności |
Balans bieli |
Auto (z balansem bieli dla twarzy), Słoneczny dzień, Pochmurny dzień, Żarówki, Światło jarzeniowe (2 rodzaje), Lampa błyskowa, Pod wodą,
• 2 ustawienia własne według wzorca
• Korekcja balansu bieli |
9 trybów |
Auto, Światło dzienne, Cień, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (3 rodzaje), Pod wodą
• ustawienia temperatury barwowej w skali Kelvina,
• korekta balansu bieli w 2 osiach czerwień-błękit (cyan) / niebieski-żółty w +/- 9 krokach
• ustawienia własne wg wzorca. |
Auto, Światło dzienne, Chmury, Zacienienie, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa,
• ustawienia własne wg wzorca (2 ustawienia),
• korekcja balansu bieli w 2 osiach. |
Auto, Światło dzienne, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe (2 rodzaje),
• ustawienia własne wg wzorca,
• ustawienia temperatury barwowej wg skali Kelvina,
• korekcja i bracketing balansu bieli |
Kompensacja ekspozycji |
• Kompensacja: +/-3 EV w krokach co 1/3 EV
Ręczna lub automatyczna korekcja zakresu dynamiki
• Bracketing: 1/3 - 2 EV w krokach co 1/3 EV |
• Kompensacja: +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV
• Bracketing: 3 klatki w krokach co 1/3 lub 2/3 EV |
• Kompensacja z zakresie +/- 2 EV z krokiem co 1/3 EV
• Bracketing: 3 klatki, +/- 1/3, 2/3 lub 1 EV
• Bracketing dynamiki tonalnej: 100, 200, 400% |
Kompensacja: +/- 3 EV w krokach co 1/3 EV,
Bracketing: 3 klatki, w krokach co 1/3 EV, zakres +/- 3 EV |
• Kompensacja: +/- 2 EV w krokach co 1/3 EV
• Bracketing: 3 zdjęcia
|
Programy |
Smart Auto (58 wykrywanych scen), Hybrydowe Auto, Programowa AE - P, Preselekcja czasu - Tv, Preselekcja przysłony - Av, Nast. ręczne - M, Ustawienia własne - C1 i C2, Film,
• Specjalne Sceny (SCN): portrety, inteligentna migawka (uśmiech, wyzwalanie mrugnięciem, samowyzwalacz dla twarzy), gwiazdy (gwiaździste niebo, gwiezdne ślady, film poklatkowy o gwiazdach), nocne ujęcie z ręki, pod wodą, śnieg, sztuczne ognie,
• Filtry kreatywne: wysoki zakres dynamiczny, nostalgia, efekt rybiego oka, efekt miniatury, efekt aparatu zabawki, rozmycie, monochromatyczny, super żywe kolory, efekt plakatu.
• Efekty fotograficzne: Moje kolory (moje kolory wyłączone, żywe, neutralne, sepia, czarno-biały, film pozytywowy, jaśniejszy odcień skóry, ciemniejszy odcień skóry, żywy niebieski, żywy zielony, żywy czerwony, kolor niestandardowy). |
iAuto, iAuto+, Program (P), Preselekcja przysłony (A), Preselekcja czasu migawki (S), Ręczny (M), Ustawienia użytkownika (MR), Filmy, Inteligentny tryb panoramy,
• Programy tematyczne (SCN): Portret, Cyfrowa stabilizacja, Zwierzęta, Krajobraz, Makro, Sport / Akcja, Zachód słońca, Nocny widok, Portret nocny, Z ręki o zmierzchu, Sztuczne ognie, Wysoka czułość, Smakosz
• Filtry cyfrowe: Zabawkowy aparat, kolor pop, posteryzacja, zdjęcie retro, high-key: miękki, częściowy kolor, obraz czarno-biały o dużym kontraście, miękka ostrość, malowidło HDR, obraz czarno-biały o bogatej gradacji, miniatura, akwarela, ilustracja. |
Auto, Zaawansowany SR Auto, Zaawansowany (Adv), Automatyka programowa (P), Ekspozycja Manualna (M), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), SP, Film, Własny (C1, C2).
• Programy tematyczne: Portret, Wzbogacony portret, Krajobraz, Zdjęcia sportowe, Sceny nocne, Sceny nocne (Statyw), Sztuczne ognie, Zachód słońca, Śnieg, Plaża, Przyjęcie, Kwiaty, Tekst, Zdjęcia podwodne.
• Tryb zaawansowany (Motion panorama360, Profesjonalne ustawianie ostrości, Profesjonalne zdjęcia przy słabym oświetleniu, Wielokrotna ekspozycja) |
Tryb Inteligentny Auto (iA), Program (P), Priorytet migawki (S), Priorytet przysłony (A), Ręczna Ekspozycja (M),
2 Tryby użytkownika (C1,C2), Tryb kreatywnej kontroli (filtry cyfrowe), Tryb kreatywnego filmowania,
• Programy tematyczne (SCN): Portret, Gładka skóra, Krajobraz, Panorama, Sport, Nocny portret, Nocny krajobraz, Nocne zdjęcia z ręki, HDR, Jedzenie, Dzieci (2 tryby), Zwierzęta, Zachód słońca, Przez szybę, Zdjęcia 3D
• Filtry cyfrowe: Ekspresyjny, Retro, Wysoka tonacja, Niska tonacja, Sepia, Dynamiczne czarno-białe, Mocny obraz, Duża dynamika, Efekt krosowania, Efekt zabawki, Efekt miniatury, Miękka ostrość, Filtr gwiezdny, Obraz jednobarwny, Rozmycie stonowane, Rozmycie radialne. |
Smart Auto, Program AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet migawki (S), Ręczna ekspozycja (M), Wi-Fi, Film
• Magic Plus: Panorama, Magiczne ramki, Zdjęcie połączone, Zdjęcie w zdjęciu, Artystyczny pędzel, HDR
• Programy tematyczne (Scene): Beauty Shot, Noc, Krajobraz, Tekst, Zachód Słońca, Świt, Pod światło, Plaża i śnieg, Zdjęcia 3D |
Zdjęcia seryjne |
• Z szybkością 12.2 kl./s do 5 klatek, następnie z szybkością 9.3 kl./s do 522 klatek
• Z AF, z szybkością 5.7 kl./s
• Z LV, z szybkością 5.9 kl./s |
Z szybkością 10 kl./s, w trybie priorytetu szybkości
W trybie ciągłym (AF-S) do 2.5 kl./s |
• Tryb TOP SH z szybkością 12 kl./s do 11 zdjęć JPEG w serii
• Tryb TOP H z szybkością 9 kl./s do 14 zdjęć JPEG w serii
• Tryb TOP M z szybkością 6 kl./s do 20 zdjęć JPEG w serii
• Tryb TOP L z szybkością 3 kl./s do 39 zdjęć JPEG w serii
|
• Tryb Normalny: szybkość 11 kl./s, maks. 12 zdjęć lub z szybkością 5 kl./s z AF z funkcją śledzenia
• Tryb Szybkie zdjęcia seryjne: szybkość 40 kl./s z rozdzielczością ograniczoną do 5 Mpix lub 60 kl./s z rozdzielczością ograniczoną do 2.5 Mpix |
Z szybkością 10, 5 lub 3 kl./s |
Lampa błyskowa |
Tryby: Auto, Włączona/wyłączona, Redukcja czerwonych oczu, Synchronizacja z długim czasem naświetlania, Synchronizacja na 2-gą kurtynę,
• Korekcja błysku: +/-2 EV w krokach co 1/3 EV,
• Ekspozycja lampy z wykrywaniem twarzy, bezpieczna ekspozycja lampy, inteligentna ekspozycja lampy
• Ręczne nastawy błysku (3 poziomy z wykorzystaniem wbudowanej lampy błyskowej, maksymalnie 19 poziomów z wykorzystaniem zewnętrznych lamp błyskowych Speedlite 270EX II i 430EX II, 22 poziomy z wykorzystaniem lamp 580EX II, 600EX i 600EX-RT)
• Zasięg błysku: od 50cm do 5 m (szeroki kąt), od 50cm do 4.5 m (tele)
• Zewnętrzne lampy błyskowe: Automatyka E-TTL dla Speedlite z serii EX, lampy błyskowe Macro Twin Lite MT-24EX, Macro Ring Lite MR-14EX, lampy błyskowe dużej mocy Canon High Power Flash HF-DC1 i HF-DC2 |
Typu Pop-up
Tryby: Automatyczny, Lampa włączona, Synchronizacja z długim czasem ekspozycji, Lampa wyłączona, Osłabianie efektu czerwonych oczu. |
Funkcje: Auto, Redukcja efektu czerwonych oczu, Błysk wymuszony, Synchronizacja z długim czasem migawki, Błysk wyłączony
• Zakres (czułość ISO Auto): 0.3-7 m (szeroki kąt), 0.5-5.0 m (tele). |
Funkcje: Auto, Auto+Redukcja efektu czerwonych oczu, Brak błysku, Błysk wymuszony, Synchronizacja z długim czasem, Synchronizacja na 1 i 2 kurtynę.
• Zasięg (Auto ISO): 0.8-8.5 m (szeroki kąt), 0.3-5.2 m (tele). |
Funkcje: Auto, Auto+Redukcja efektu czerwonych oczu, Brak błysku, Błysk wypełniający, Synchronizacja z długim czasem, Ręczne ustawienie siły błysku
• Zakres błysku (ISO Auto): 0.8-7.8 m (szeroki kąt), 0.8-4.1 m (tele) |
Złącze hot-shoe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Wyjscie statywowe |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Tak |
Samowyzwalacz |
2 lub 10 s, Nastawy użytkownika, |
2 lub 10 s |
10 lub 2s, |
2, 10 s, 10s (3 zdjęcia) |
2 s lub 10 s |
Karta pamięci |
Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
|
Karty pamięci:
• Memory Stick (Duo, PRO Duo, PRO Duo HS, PRO-HG Duo (szybkość PRO Duo))
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) |
Karty pamięci Secure Digital SD/SDHC/SDXC (UHS-I) |
Pamięć wewnętrzna ok 70MB,
• Karty pamięci: Secure Digital (SD/SDHC/SDXC) |
Pamięć wewnętrzna
• Karty pamięci Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
|
LCD |
stały, 3.0 calowy, kolorowy, PureColor II G LCD (TFT), ok. 922.000 punktów, pole obrazu 100% |
odchylany (o kąt 84° w górę lub 45° w dół), 3.0 calowy, kolorowy XtraFine TFT LCD, 1.229.000 punktów |
stały, 2.8 calowy, kolorowy TFT LCD, 460.000 punktów,
pokrycie ok. 100% kadru |
Stały, 3.0-calowy, kolorowy TFT LCD, 920.000 punktów, pole widzenia ok. 100%, powłoki przeciwodblaskowe AR, |
Odchylany i obrotowy, 3.0 calowy, kolorowy AMOLED, 614.000 punktów |
Wizjer |
Tak, optyczny z korekcją dioptrii |
Opcjonalnie wizjer elektroniczny podłączany przez stopkę Multi Interface (hot-shoe) |
Optyczny typu zoom (Wyposażony w Przezroczysty Panel Cyfrowy). Pokrycie 85% kadru, Wbudowany sensor oka |
Opcjonalne: zewnętrzny elektroniczny EVF DMW-LVF2 montowane w złączu hot-shoe |
Opcjonalnie elektroniczny |
Komunikacja i złącza |
USB 2.0 Hi-Speed (Mini-B, MTP, PTP), wyjście mini-HDMI (Typu C) / wyjście audio-wideo (PAL/NTSC)
• Wbudowana sieć bezprzewodowa Wi-Fi (IEEE802.11b/g/n)
• Opcjonalnie wężyk spustowy RS-60E3
• Obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge)
• Wsparcie dla GPS przez urządzenia przenośne (połączenie ze zgodnym smartfonem) |
Złącze uniwersalne USB 2.0 Hi-Speed / wejście zasilania, złącze Multi Terminal, wyjście HDMI Mini typu C
• Wbudowana obsługa sieci bezprzewodowej Wi-Fi
• Obsługa NFC (Near Field Communication)
• Opcjonalnie zdalne sterowanie |
Złącze USB 2.0 Hi-speed, Wejście mikrofonowe (tylko z przystawką mikrofonową MIC/ST1 sprzedawaną oddzielnie), wyjście Mini HDMI
• Obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge) |
Uniwersalne złącze USB 2.0 High-speed / wyjście audio-wideo(PAL/NTSC), wyjście mini HDMI, złącze zewnętrznego wizjera elektronicznego
• obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge) |
Uniwersalne złącze USB 2.0 / wyjście audio-wideo (PAL/NTSC) / wejście zasilacza sieciowego, wyjście HDMI 1.4
• Opcjonalnie zdalne sterownie pilotem
• Wbudowana karta sieci bezprzewodowej Wi-Fi |
Zasilanie |
Akumulator litowo-jonowy NB-10L (wydajność ok 360 zdjęć),
Opcjonalnie zasilacz sieciowy ACK-DC80 |
Akumulator litowy NP-BX1 (3.6V, pojemność 1240 mAh, wydajność ok 350 zdjęć) |
Akumulator litowo-jonowy NP-50 (3.7V, pojemność 1000 mAh, wydajność ok 270 zdjęć)
• opcjonalnie zasilacz sieciowy CP-50 poprzez adapter AC-5VX |
Akumulator litowo-jonowy (3.6V, pojemność 1250 mAh, wydajność ok 330 zdjęć),
• Opcjonalnie zasilacz sieciowy . |
Akumulator litowo-jonowy SLB-10A |
Akcesoria |
Akumulator NB-10L, ładowarka CB-2LCE, kabel USB, kabel audio-wideo, pasek, instrukcja, płyta z oprogramowaniem:
• ImageBrowser - przeglądanie, drukowanie
• Map Utility
• Digital Photo Professional - do obróbki obrazów RAW
Opcjonalnie obudowa wodoodporna (40 m) WP-DC52 |
Akumulator (NP-BX1), adapter AC-UD10, przewód USB, pasek, instrukcja |
Akumulator litowo-jonowy NP-50, ładowarka BC-50B, pasek na ramię, kabel USB, zakrywka obiektywu, CD-ROM, instrukcja |
Akumulator litowo-jonowy , ładowarka, zaślepka obiektywu, kabel USB, pasek, instrukcja, zaślepka złącza hot-shoe, oprogramowanie:
• PHOTOfunSTUDIO - 8.3 PE
• SilkyPix Developer Studio,
• sterowniki |
Akumulator litowo-jonowy SLB-10A, oprogramowanie: iLauncher, PC Auto Backup, Samsung Raw Converter
|
Waga |
356 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
254 g (sama obudowa)
281 g (z akumulatorem i kartą Memory Stick Duo)
|
333 g (bez akumulatora i karty pamięci)
353 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
269 g (bez akumulatora i karty pamięci),
ok. 298 g (z akumulatorem i kartą pamięci) |
294 g |
Wymiary |
108.8 x 75.9 x 40.3 mm |
101.6 x 58.1 x 38.3 mm |
117.0 x 69.6 x 56.8 mm |
110.5 x 67.1 x 46.6 mm |
112 x 62 x 29 mm |
Dodatkowe informacje |
Polskie menu.
Stabilizacja w 5-ciu osiach o efektywności do 3 EV (wg. producenta)
Dostępne przestrzenie kolorów: sRGB. |
Aluminiowy korpus.
Dostępne przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB
Funkcja poziomicy cyfrowej.
|
Funkcja elektronicznej poziomicy.
Cyfrowe filtry symulujące efekt klisz fotograficznych Provia, Astia o Velvia oraz tryb zdjęć czarno-białych z filtrami kolorów i bracketing tej funkcji.
Magnezowy korpus.
Stabilizacja OIS (optyczna w obiektywie).
Panorama 120, 180, 240, 300 i 360 stopni (do 11520 x 1624 pix w pionie lub 11520 x 1080 pix w poziomie). |
Polskie menu.
Stabilizacja Power O.I.S. |
Korpus magnezowy
Obsługa e-mail
Cyfrowa stabilizacja obrazu (dodatkowo poza optyczną) |
Ocena użytkowników [max. 5.00] |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|
|