Canon Professional Services dostępny w Polsce
Canon udostępnił polskim użytkownikom profesjonalnego sprzętu foto i wideo tej firmy serwis Canon Professional Services. Umożliwia on np. naprawę zarejestrowanego sprzętu w trybie priorytetowym, wsparcie CPS podczas większych imprez, a także lokalne wsparcie CPS w wybranych krajach europejskich.
Informacja prasowa
Warszawa, 21 listopada 2013 r., Firma Canon Polska udostępnia profesjonalnym fotografom usługę Canon Professional Services. Zakres świadczeń oferowanych w ramach pakietów (Srebrny, Złoty, Platynowy) będzie stale rozwijany, dzięki czemu użytkownicy sprzętu Canon będą mieli dostęp do szeregu udogodnień w codziennej pracy.
Europejski program CPS jest bezpłatną usługą, którą Canon oferuje profesjonalnym użytkownikom sprzętu foto i wideo, dając tym samym dostęp do wielu korzyści. Wśród nich wymienić można m.in. wsparcie CPS podczas większych imprez, naprawę zarejestrowanego sprzętu w trybie priorytetowym, a także lokalne wsparcie CPS w wybranych krajach europejskich. W zależności od poziomu członkostwa (Srebrny, Złoty, Platynowy) w ramach CPS można będzie także otrzymać zastępczy sprzęt na czas naprawy.
Na początku program Canon Professional Services w Polsce będzie dostępny w pakiecie Srebrnym. Rejestracja na tym poziomie wymaga zgłoszenia dwóch body i trzech obiektywów wskazanych przez CPS. Listę zakwalifikowanego sprzętu można znaleźć na europejskiej stronie Canon Professional Services.
Każdy zarejestrowany w CPS użytkownik sprzętu profesjonalnego Canon otrzyma swój indywidualny numer oraz kartę potwierdzającą członkostwo. Czas realizacji naprawy produktów zarejestrowanych w CPS na poziomie Srebrnym wynosi 5 dni roboczych. Sprzęt zastępczy wydawany będzie w miarę dostępności.
Naprawy w ramach CPS w Polsce realizowane będą przez „Centrum Serwisowo Informacyjne Foto i Video", ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa, tel. +48 22 379 20 90, fax. +48 22 379 20 91, e-mail: info@e-csi.pl, www.e-csi.pl
Szczegółowe informacje dostępne są na poniższych stronach
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Wy chyba sobie żartujecie.
A kto na Żytniej naprawia sprzęt?
jest coś takiego jak "zaplanowane awarie " ( dziś to norma a kiedyś zwykła usterka )
Wielokrotnie po naprawie wadliwej części firma gwarantuje że ta część już nigdy nie zepsuje się !
Najbardziej psują sie taśmy FLEX ( obiektywy, połączenia elektroniki kamer i aparatów fotograficznych )
Tak tylko dlaczego wymiana na żytnie taśmy FLEX w obiektywie 24-105/4L kosztuje prawie 700 zł???????
Gdy koszt samej taśmy to 4 US$.
Nie od dzisiaj wiadomo, że za naprawę, wymianę płaci się często znacznie więcej niż za samą część.
Zawsze możesz samemu wymienić za 4$
@hlynur
Z tego co gdzieś czytałem, taśma jest zintegrowana bodajże z modułem stabilizacji i trzeba wymienić całość. W serwisach niezależnych istotnie jest często taniej.
Z własnego doświadczenia z serwisem na Żytniej: naprawy dokonali szybko i sprzęt działa do dziś - spadła mi lampa błyskowa, potłukła się szybka, mechanizm zoom i osłona samego palnika. Zapłaciłem coś koło stówy - a spodziewałem się, że lampa pójdzie na śmietnik.
Błąd jest jeszcze jeden: Twój komentarz dotyczy innej sprawy :)
Ops.... Sorki..... :)
Prosze admina o wrzucenie ostatnich 2 wypodziedzi do watku o promocji Adobe....
@ Matt
Mi dokładnie za to samo co napisałeś zażyczyli sobie prawie 680 zł......
To dokładnie połowa ceny nowej lampy..........................
W Berlinie zapłaciłem 43 Euro.
Piszecie: Profesjonalizm???????
W czym?
Wnioski proszę pozostawić sobie.
Co za skrzywiony naród. Producent sprzętu wprowadza program wspomagający użytkowników, internauci narzekają i trollują.
W tym kraju nie wolno być zadowolonym z niczego...wieczne miałczenie, dąsy i fochy (w temacie często i tak czegoś, co miałczącego nie dotyczy) to obowiązującą postawa.
W tym kraju jest za dużo życiowych przegranych, mających ze wszystkim zawsze problem...
ale cps nie oferuje nic poza tym ze naprawia sprzet w 6 dni co jest kpina dla profesjonalistow. jako posiadacz platinium od kilku miesiecy (tak, cps dziala w polsce od pewnego czasu, nie wiem dlaczego teraz puscili informacje) nie przysluguje mi nic, wiec po cholere sie w ogole rejestrowac?
A co nie jest kpiną dla profesjonalistów? Wygląda na to, że dla polskich: wszystko, oprócz ich własnego ego.
Dostajesz za darmo jakąś tam deklarację priorytetowej naprawy, możliwości otrzymania sprzętu zastępczego, wsparcie na imprezach masowych i dalej "po cholerę"?
Co nie będzie "po cholerę"? Prezes Cwaniona ma na klęczkach dostarczyć paletę 1DX`ów? Japanese Adult Idol ma zrobić laskę?
Zawsze źle, zawsze za mało...
priorytetowej? 6dni? bez sprzetu zastepczego ( bo w cps go nie ma u nas przy serwisie, wypozyczyc mozesz oddzielnie). wsparcie na imprezach masowych jest ok, przyznaje, ale bylo i bez cps
Totus jak to po co się rejestrować? Rejestrujesz się po to aby podać maila a oni w zamian obsypią cię reklamami zgodnie z wybranym pakietem. W platynie tradycyjnie masz wszystko na full :-)