Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Canon Professional Services dostępny w Polsce

Canon Professional Services dostępny w Polsce
21 listopada
2013 10:59

Canon udostępnił polskim użytkownikom profesjonalnego sprzętu foto i wideo tej firmy serwis Canon Professional Services. Umożliwia on np. naprawę zarejestrowanego sprzętu w trybie priorytetowym, wsparcie CPS podczas większych imprez, a także lokalne wsparcie CPS w wybranych krajach europejskich.

Informacja prasowa

Canon udostępnia serwis CPS w Polsce

Warszawa, 21 listopada 2013 r., Firma Canon Polska udostępnia profesjonalnym fotografom usługę Canon Professional Services. Zakres świadczeń oferowanych w ramach pakietów (Srebrny, Złoty, Platynowy) będzie stale rozwijany, dzięki czemu użytkownicy sprzętu Canon będą mieli dostęp do szeregu udogodnień w codziennej pracy.

Europejski program CPS jest bezpłatną usługą, którą Canon oferuje profesjonalnym użytkownikom sprzętu foto i wideo, dając tym samym dostęp do wielu korzyści. Wśród nich wymienić można m.in. wsparcie CPS podczas większych imprez, naprawę zarejestrowanego sprzętu w trybie priorytetowym, a także lokalne wsparcie CPS w wybranych krajach europejskich. W zależności od poziomu członkostwa (Srebrny, Złoty, Platynowy) w ramach CPS można będzie także otrzymać zastępczy sprzęt na czas naprawy.

Na początku program Canon Professional Services w Polsce będzie dostępny w pakiecie Srebrnym. Rejestracja na tym poziomie wymaga zgłoszenia dwóch body i trzech obiektywów wskazanych przez CPS. Listę zakwalifikowanego sprzętu można znaleźć na europejskiej stronie Canon Professional Services.

Każdy zarejestrowany w CPS użytkownik sprzętu profesjonalnego Canon otrzyma swój indywidualny numer oraz kartę potwierdzającą członkostwo. Czas realizacji naprawy produktów zarejestrowanych w CPS na poziomie Srebrnym wynosi 5 dni roboczych. Sprzęt zastępczy wydawany będzie w miarę dostępności.

Naprawy w ramach CPS w Polsce realizowane będą przez „Centrum Serwisowo Informacyjne Foto i Video", ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa, tel. +48 22 379 20 90, fax. +48 22 379 20 91, e-mail: info@e-csi.pl, www.e-csi.pl

Szczegółowe informacje dostępne są na poniższych stronach


Komentarze czytelników (13)
  1. hlynur
    hlynur 21 listopada 2013, 11:12

    Wy chyba sobie żartujecie.
    A kto na Żytniej naprawia sprzęt?

  2. ncc23marek
    ncc23marek 21 listopada 2013, 11:27

    jest coś takiego jak "zaplanowane awarie " ( dziś to norma a kiedyś zwykła usterka )
    Wielokrotnie po naprawie wadliwej części firma gwarantuje że ta część już nigdy nie zepsuje się !
    Najbardziej psują sie taśmy FLEX ( obiektywy, połączenia elektroniki kamer i aparatów fotograficznych )

  3. hlynur
    hlynur 21 listopada 2013, 11:38

    Tak tylko dlaczego wymiana na żytnie taśmy FLEX w obiektywie 24-105/4L kosztuje prawie 700 zł???????
    Gdy koszt samej taśmy to 4 US$.

  4. Adiks
    Adiks 21 listopada 2013, 11:42

    Nie od dzisiaj wiadomo, że za naprawę, wymianę płaci się często znacznie więcej niż za samą część.
    Zawsze możesz samemu wymienić za 4$

  5. Matt
    Matt 21 listopada 2013, 12:24

    @hlynur

    Z tego co gdzieś czytałem, taśma jest zintegrowana bodajże z modułem stabilizacji i trzeba wymienić całość. W serwisach niezależnych istotnie jest często taniej.

    Z własnego doświadczenia z serwisem na Żytniej: naprawy dokonali szybko i sprzęt działa do dziś - spadła mi lampa błyskowa, potłukła się szybka, mechanizm zoom i osłona samego palnika. Zapłaciłem coś koło stówy - a spodziewałem się, że lampa pójdzie na śmietnik.

  6. Matt
    Matt 21 listopada 2013, 14:06

    Błąd jest jeszcze jeden: Twój komentarz dotyczy innej sprawy :)

  7. zedpmd
    zedpmd 21 listopada 2013, 15:11

    Ops.... Sorki..... :)
    Prosze admina o wrzucenie ostatnich 2 wypodziedzi do watku o promocji Adobe....

  8. hlynur
    hlynur 21 listopada 2013, 18:16

    @ Matt

    Mi dokładnie za to samo co napisałeś zażyczyli sobie prawie 680 zł......

    To dokładnie połowa ceny nowej lampy..........................

    W Berlinie zapłaciłem 43 Euro.

    Piszecie: Profesjonalizm???????

    W czym?

    Wnioski proszę pozostawić sobie.

  9. jagular
    jagular 23 listopada 2013, 13:41

    Co za skrzywiony naród. Producent sprzętu wprowadza program wspomagający użytkowników, internauci narzekają i trollują.
    W tym kraju nie wolno być zadowolonym z niczego...wieczne miałczenie, dąsy i fochy (w temacie często i tak czegoś, co miałczącego nie dotyczy) to obowiązującą postawa.
    W tym kraju jest za dużo życiowych przegranych, mających ze wszystkim zawsze problem...

  10. totus
    totus 23 listopada 2013, 16:59

    ale cps nie oferuje nic poza tym ze naprawia sprzet w 6 dni co jest kpina dla profesjonalistow. jako posiadacz platinium od kilku miesiecy (tak, cps dziala w polsce od pewnego czasu, nie wiem dlaczego teraz puscili informacje) nie przysluguje mi nic, wiec po cholere sie w ogole rejestrowac?

  11. jagular
    jagular 23 listopada 2013, 17:27

    A co nie jest kpiną dla profesjonalistów? Wygląda na to, że dla polskich: wszystko, oprócz ich własnego ego.
    Dostajesz za darmo jakąś tam deklarację priorytetowej naprawy, możliwości otrzymania sprzętu zastępczego, wsparcie na imprezach masowych i dalej "po cholerę"?
    Co nie będzie "po cholerę"? Prezes Cwaniona ma na klęczkach dostarczyć paletę 1DX`ów? Japanese Adult Idol ma zrobić laskę?
    Zawsze źle, zawsze za mało...

  12. totus
    totus 23 listopada 2013, 17:51

    priorytetowej? 6dni? bez sprzetu zastepczego ( bo w cps go nie ma u nas przy serwisie, wypozyczyc mozesz oddzielnie). wsparcie na imprezach masowych jest ok, przyznaje, ale bylo i bez cps

  13. Rafaelito
    Rafaelito 24 listopada 2013, 22:31

    Totus jak to po co się rejestrować? Rejestrujesz się po to aby podać maila a oni w zamian obsypią cię reklamami zgodnie z wybranym pakietem. W platynie tradycyjnie masz wszystko na full :-)

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.