Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Sigma wprowadzi do oferty obiektywy z mocowaniem L

Sigma wprowadzi do oferty obiektywy z mocowaniem L
26 lutego
2019 11:21

11 stałoogniskowych obiektywów Sigmy z linii Art pojawi się wkrótce także z mocowaniem L-mount.

Informacja prasowa

Nowa linia obiektywów SIGMA L-Mount.

K-Consult Sp. z o.o. autoryzowany dystrybutor obiektywów SIGMA w Polsce z przyjemnością ogłasza wprowadzenie na rynek nowej linii obiektywów SIGMA L-Mount, przeznaczone do współpracy z aparatami PANASONIC, LEICA oraz SIGMA wyposażonych w to mocowanie. Użytkownicy systemu L-Mount będą mieli możliwość pracowania z obiektywami z dobrze znanej i cenionej linii obiektywów SIGMA ART.

Poza genialną jakością obrazu, obiektywy będą oferowały pełną współpracę w zakresie pracy AF włącznie z funkcją AF-C, automatyczną korekcją aberracji oraz winietowania, rejestracją danych EXIF, a także kompatybilność z systemami stabilizacji matryc.

W skład oferty kierowanej do użytkowników aparatów L-Mount wejdzie 11 stałoogniskowych obiektywów SIGMA ART w zakresie ogniskowych od 14mm do 135 mm. Tak szeroka oferta pozwoli na swobodną pracę w wielu dziedzinach fotografii począwszy od szerokokątnych zdjęć krajobrazowych, poprzez wyzwania reporterskie i portretowe na videofilmowaniu kończąc.

Lista obiektywów SIGMA ART L-Mount

  • SIGMA 14mm F1.8 DG HSM | Art
  • SIGMA 20mm F1.4 DG HSM | Art
  • SIGMA 24mm F1.4 DG HSM | Art
  • SIGMA 28mm F1.4 DG HSM | Art
  • SIGMA 35mm F1.4 DG HSM | Art
  • SIGMA 40mm F1.4 DG HSM | Art
  • SIGMA 50mm F1.4 DG HSM | Art
  • SIGMA 70mm F2.8 DG MACRO | Art
  • SIGMA 85mm F1.4 DG HSM | Art
  • SIGMA 105mm F1.4 DG HSM | Art
  • SIGMA 135mm F1.8 DG HSM | Art

Niebawem zostaną podane dalsze szczegóły dotyczące terminów dostępności oraz cen poszczególnych produktów.


Komentarze czytelników (25)
  1. PDamian
    PDamian 26 lutego 2019, 11:56

    A pozostałe 3 Sigmy link w tym roku to 16, 30 i 56mm ///1.4?

  2. matzll
    matzll 26 lutego 2019, 12:17

    L-mount jest pełnoklatkowy, to po co tam obiektywy aps-c?

  3. komor
    komor 26 lutego 2019, 12:24

    @matzll, bo są i ktoś może je mieć. To (prawie) nic nie kosztuje w implementacji.

  4. mate
    mate 26 lutego 2019, 12:25

    @matzll
    "L-mount jest pełnoklatkowy, to po co tam obiektywy aps-c?"

    Bo są aparaty aps-c z tym mocowaniem?

  5. Pokoradlasztuki
    Pokoradlasztuki 26 lutego 2019, 12:31

    matzll

    L-mount jest pełnoklatkowy, to po co tam obiektywy aps-c?
    -----------------

    w notce jest mowa o AF-C a nie aps-c

    wymienione obiektywy DG obsluguja format FF , nie wyminiono obiektywow DC - pod aps-c

  6. mate
    mate 26 lutego 2019, 12:39

    @Pokoradlasztuki
    "w notce jest mowa o AF-C a nie aps-c "

    Nie rozumiesz co czytasz, prawda?
    matzll nie odnosił się do treści notki tylko do komentarza PDamiana, który wspomniał o 16, 30 i 56, które są obiektywami aps-c.

  7. TRI-X
    TRI-X 26 lutego 2019, 12:49

    L-mount jest pełnoklatkowy więc po co? A o Leice TL słyszał, do której są orginalne obiektywy ale po byku drogie. Poza tym, pniektóre pełnoklatkowce mają możliwość cropu wykorzystywanę do filmowania w szybkim klatkowaniem.

  8. mate
    mate 26 lutego 2019, 12:55

    @TRI-X
    "A o Leice TL słyszał"

    Nie tylko TL, bo wcześniej jeszcze T, a obecnie jest jeszcze CL. Niektórzy chyba naprawdę nie ogarniają, że aparaty z bagnetem L istnieją na rynku prawie 5 lat, że pierwszym aparatem z tym mocowaniem była właśnie puszka aps-c, czyli Leica T, że na 5 aparatów Leiki, 4 są cropowe i tylko jeden ff, że Panasoniki wcale nie są pierwszymi puszkami z tym bagnetem itd. itd. :)

  9. PDamian
    PDamian 26 lutego 2019, 13:05

    Równie dobrze to mogą być: 14-24, 24-70 i 70-200mm ///2.8 z przyspawanymi dupkami.
    [o których plotkuje się na SAR]

  10. focjusz
    focjusz 26 lutego 2019, 13:08

    Systemik L szybko się rozwija choć nadal nikogo jeszcze na ulicy z nim nie widziałem :)
    Generalnie to trzymam kciuki bo konkurencja jest dobra. Ciekaw jestem tylko jak sprawują się adaptery na i z L na inne systemy.

  11. mate
    mate 26 lutego 2019, 13:22

    @focjusz
    "Ciekaw jestem tylko jak sprawują się adaptery na i z L na inne systemy."

    Jakie adaptery z L na inne systemy? O czym znowu bredzisz? Nie ma takich adapterów.
    A adaptery z innych systemów do L z przeniesieniem automatyki AF są raptem 3, 2 Novoflexy z bagnetów EF i F (dosyć słabe) i jeden firmowy Leiki z S do L za raptem 1300$.

  12. hajmanek
    hajmanek 26 lutego 2019, 13:33

    "K-Consult Sp. z o.o. autoryzowany dystrybutor obiektywów SIGMA w Polsce z przyjemnością ogłasza wprowadzenie na rynek nowej linii obiektywów SIGMA L-Mount, przeznaczone do współpracy z aparatami PANASONIC, LEICA oraz SIGMA wyposażonych w to mocowanie."

    Czyli wkrótce możemy się spodziewać premiery pełnoklatkowego aparatu Sigmy z mocowaniem L?

  13. Pokoradlasztuki
    Pokoradlasztuki 26 lutego 2019, 14:28




    mate
    @Pokoradlasztuki
    "w notce jest mowa o AF-C a nie aps-c "

    Nie rozumiesz co czytasz, prawda?
    matzll nie odnosił się do treści notki tylko do komentarza PDamiana, który wspomniał o 16, 30 i 56, które są obiektywami aps-c.
    ------------------------------------------------------------------------

    no , nie... , oczywiscie masz racje.
    to sa tak zawile wywody intelektualne, ze Taki mozdzek jak moj nie jest w stanie tego zrozumiec. Tutaj potrzebny jest Taki tytan intelektu jak mate.
    jak zawsze masz racje , teraz i w przyszlosci i na wieki...

  14. Avalone
    Avalone 26 lutego 2019, 15:05

    Wszystko fajnie tylko szkoda że Sigma nie zrobiła jeszcze od podstaw konstrukcji do pełnoklatkowego bezlustra. Wszystko to przeróbki na tokarce szkieł konstruowanych pod lustra. Czyli duże i ciężkie.

  15. Cichy
    Cichy 26 lutego 2019, 15:06

    Ja tu czegoś nie rozumiem. Nie mają mocy przerobowych, żeby produkować odpowiednie ilości obiektywów do Canona, Nikona i Sony a zaczynają się bawić w kolejny bagnet :(

  16. mav
    mav 26 lutego 2019, 15:13

    Za to jak już zrobią coś dla bezlusterkowców, to pewnie też pod wszystkie systemy. Byłoby nielogiczne, gdyby tego nie zrobili.

  17. Youkin
    Youkin 26 lutego 2019, 15:14

    Bo ten NOWY (ma lat kilka) zdominuje C,N,S
    wystarczy, że MC 21 pomoże w przejściu z EF na bagnet L...

  18. 26 lutego 2019, 15:50

    @Youkin

    Nic nie zdominuje bo niby co w tym systemie jest takiego aby miał dominować? Nawet szkła to będą w większość lustrzankowe Sigmy z dospawaną tuleją.

  19. mate
    mate 26 lutego 2019, 15:55

    @Youkin
    "Bo ten NOWY (ma lat kilka) zdominuje C,N,S "

    Póki co to w tym systemie nie ma ani jednej puszki z sensownym AF-C, a to wystarczy żeby wielu powstrzymać przed zmianą puszki.

  20. hajmanek
    hajmanek 26 lutego 2019, 22:03

    Super news

    link

  21. mate
    mate 26 lutego 2019, 22:18

    @hajmanek
    3 artykuły niżej masz informację o tym adapterze.

  22. hajmanek
    hajmanek 26 lutego 2019, 22:22

    @mate
    Przegapilem ;)

  23. sanescobar
    sanescobar 27 lutego 2019, 16:56

    @Pokora


    "no , nie... , oczywiscie masz racje.
    to sa tak zawile wywody intelektualne, ze Taki mozdzek jak moj nie jest w stanie tego zrozumiec."

    Czy ty nawet normalnie do błędu nie potrafisz się przyznać? My to możemy sobie tych komentów nie czytać ale rodzina to chyba cię unika.
    Nie wiem co gorsze opowidanie głupot JdG czy twoje farmazony o tym ze fotodiody na matrycy pracuja jako fotorezystory.
    Chyba za mało w te szachy z komputerem przegrywasz robiac przypadkjowe ruchy na szachownicy, kompletny fejspalm.

  24. Flash69
    Flash69 28 lutego 2019, 13:20

    Na razie testy AF były robione na przedprodukcyjnym Firmware. Ja to bym jednak poczekał na ocenę. Może być tak, że za pół roku to Nikon i Canon będą miały dużo słabszy AF. Popatrzcie jak działa AF Panasonika na 4/3.

  25. mate
    mate 28 lutego 2019, 13:57

    @Flash69
    "Może być tak, że za pół roku to Nikon i Canon będą miały dużo słabszy AF."

    Nie, nie będą. Panasonic nie doda updatem firmware czujników detekcji fazowej.

    "Popatrzcie jak działa AF Panasonika na 4/3. "

    No właśnie w AF-C działa źle/zauważalnie gorzej od puszek wyposażonych PDAF na matrycy.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.