Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Artykuły

Panasonic LUMIX FZ2000 okiem filmowca

Panasonic LUMIX FZ2000 okiem filmowca
12 lipca 2017

1. Panasonic LUMIX FZ2000 okiem filmowca

Panasonic LUMIX FZ2000 pojawiał się na naszych łamach już wielokrotnie. Kilka dni po premierze dzieliliśmy się naszymi pierwszymi wrażeniami z jego użytkowania. Potem pojawił się artykuł opisujący jego możliwości fotograficzne, które mieliśmy okazję sprawdzić podczas wyjazdu na Islandię. O modelu tym wspominaliśmy też w naszym obszernym poradniku dotyczącym fotografowania zorzy polarnej, bowiem okazało się, że nawet zaawansowanym kompaktem możemy uwiecznić to zjawisko na naszych zdjęciach.

Jest jednak jedna bardzo ważna cecha, którą w tych wszystkich tekstach pominęliśmy. Mowa tu o trybie wideo 4K i możliwościach, jakie FZ2000 oferuje miłośnikom filmowania. Dlatego też przekazaliśmy aparat naszemu współpracującemu filmowcowi, aby spojrzał na niego pod kątem wykorzystania go w produkcji wideo. Zobaczcie, co z tego wyszło.



- - - - - - - - - - - - - - - - - - R E K L A M A - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Materiał powstał na zlecenie firmy Panasonic Polska.



Poprzedni rozdział