Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Jedno z większych stoisk na targach należało do firmy Canon. Jego najbardziej rzucającym się w oczy fragmentem była spora arena, na której na zmianę ćwiczyli koszykarze oraz występowały cheerleaderki. Wokół areny ustawiono stanowiska pozwalające testować różne modele aparatów i obiektywów. Na arenę wychodził także obecny na stoisku „balkon”, gdzie ulokowano teleobiektywy.
Zdecydowanie największym zainteresowaniem cieszył się omówiony przez nas tutaj korpus PowerShot V1, ale na stoisku nie zabrakło też innych nowości, takich jak choćby obiektyw RF 16-28 mm f/2.8 IS STM.
Sporą wydzieloną sekcję i „kino” miały też obiektywy do filmowania stereoskopowego. Resztę sprzętu filmowego ulokowano natomiast w nieco bardziej kameralnej scenerii. Co ciekawe, tam również dostępny był jeden egzemplarz PowerShota V1.
Z innych elementów stoiska warto też wymienić sekcję poświęconą wydrukowi, punkt czyszczenia i drobnych napraw sprzętu, bardziej statyczną portretową scenkę testową czy też przestrzeń wykładową, gdzie przez cały dzień odbywały się prelekcje.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.