Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Jedno z większych stoisk na targach należało do Nikona. Było ono w większości stonowane wizualnie, co dobrze pasowało do wykończonych w stylu retro korpusów, takich jak Nikon Zf czy Zfc. Podobnie jak na innych dużych stoiskach, także i tu odwiedzający mieli do dyspozycji kilka różniących się scenek testowych.
W tym przypadku największymi nowościami były zdecydowanie obiektywy 28-135 mm f/4 PZ i 35 mm f/1.2 S, a także mające swój wydzielony sektor „Z Cinema” kamery niedawno zakupionej przez Nikona marki RED po raz pierwszy występujące z mocowaniem obiektywów Nikon Z.
Sporo uwagi i miejsca poświęcono także na prezentację zdjęć wykonanych sprzętem Nikona, a w jednym z narożników stoiska tradycyjnie znalazła się przestrzeń wykładowa.
Swoje sekcje miały też łączność bezprzewodowa i aplikacje mobilne, profile obrazu czy też organizowany przez firmę konkurs pionowych filmów.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.