Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Voigtlander Nokton 50 mm f/1.2 Aspherical dla Sony E

Voigtlander Nokton 50 mm f/1.2 Aspherical dla Sony E
28 lutego
2019 08:50

Zaprezentowany jakiś czas temu obiektyw Voigtlander Nokton 50 mm f/1.2 Aspherical dla Leiki M pojawił się ostatnio z bagnetem Sony E.

Specyfikacja jest dostępna w naszej bazie:

Informacja prasowa

Zaprezentowany niedawno obiektyw NOKTON 50 mm f/1,2 VM spotkał się z niezwykle ciepłym i entuzjastycznym przyjęciem wśród fotografów i filmowców na całym świecie. Dlatego też niezmiernie miło jest nam zaprezentować wersję obiektywu wyposażoną w mocowanie Sony E.

NOKTON 50mm f/1,2 Aspherical do Sony E to superjasny obiektyw manualny, zoptymalizowany do współpracy zaparatami wyposażonymi w nowoczesne matryce cyfrowe o dużych rozdzielczościach. Jego konstrukcja optyczna skorygowana została według współczesnych standardów, zapewniając najwyższą jakość obrazowania. Użycie elementów asferycznych umożliwiło uzyskanie niewielkich wymiarów obiektywu, przy zachowaniu dużego otworu względnego.

Wersja obiektywu przystosowana do aparatów Sony zapewnia wsparcie dla 5-osiowej stabilizacji obrazu, systemu potwierdzenia ostrości, a także przekazuje do korpusu dane EXIF. Miłośników filmowania ucieszy możliwość przełączania rodzaju pracy pierścienia przysłony pomiędzy trybem płynnym i skokowym.

Główne atuty:

  • pokrycie obrazem matrycy aparatu pełnoklatkowego
  • skorygowany, zapewniający najwyższą jakość obrazu układ optyczny wykorzystujący elementy asferyczne
  • zaprojektowany do współpracy z nowoczesnymi matrycami aparatów cyfrowych
  • niezwykle solidna, całkowicie metalowa budowa
  • płynna lub skokowa regulacja otworu przysłony
  • ręczne ustawianie ostrości dla jeszcze większej precyzji
  • minimalna odległość ostrzenia wynosząca 45 cm
  • dwunastolistkowa przysłona zapewniająca przepiękne rozmycia nieostrości


Komentarze czytelników (14)
  1. Pokoradlasztuki
    Pokoradlasztuki 25 lutego 2019, 14:25

    oj,oj,oj,...wracja wspomnienia z dziecinstwa.
    piekny jak bog slonca - Helios.

  2. musimisie
    musimisie 25 lutego 2019, 14:43

    Mam to szkło od prawie roku. Jest bardzo przyjemne w obcowaniu, ale mam wrażenie, że obrzeżach zdjęcia mogłoby być ostrzej, chyba że mam jakiś problem z matrycą w SONY A7RII. Można to jakoś sprawdzić skorygować?

  3. Pokoradlasztuki
    Pokoradlasztuki 25 lutego 2019, 15:17

    gdyby to byl Problem matrycy , to po przymknieciu przyslony do 5,6 obraz rowniez musialby byc na brzegach rozmyty.

    Zapewne tak nie jest. Obiektyw o swiatlosile 1,2 na brzegach bedzie rysowal slabiej. Po przymknieciu o 2 stopnie efekt powinen praktycznie zniknac lub co najmniej winna byc widoczna poprawa..

  4. Cichy
    Cichy 25 lutego 2019, 16:25

    @musimisie

    Jak to masz to szkło od prawie roku ? :D Wersja LM pojawiła się na koniec roku w sprzedaży, a wersja Sony dopiero wejdzie.

  5. 25 lutego 2019, 16:32

    @Cichy

    Antycypował :)

  6. musimisie
    musimisie 25 lutego 2019, 19:49

    @Cichy
    Racja, mam 40mm:)

  7. musimisie
    musimisie 25 lutego 2019, 19:51

    @Pokoradlasztuki
    To chyba raczej mam coś z matrycą, bo te rozmycia widzę na przesłonie 5,6 i 8,0

  8. ikit
    ikit 25 lutego 2019, 21:21

    Wszystkie Twoje obiektywy tak mają na aparacie? Jest większa szansa że to raczej obiektyw jest przekoszony.

  9. obcyr
    obcyr 26 lutego 2019, 08:47

    Nie rozumiem. Nie lepiej kupić wersje LM +adapter Techarta żeby mieć namiastkę AFu?

  10. Cichy
    Cichy 26 lutego 2019, 09:49

    @obcyr

    Można, ale można też kupić LM + zwykłą przejściówkę i będzie sporo taniej, zarówno niż wersja z Techartem, jak i wersja FE ;)

  11. Pokoradlasztuki
    Pokoradlasztuki 26 lutego 2019, 11:44

    ikit
    25 lutego 2019, 21:21 

    Wszystkie Twoje obiektywy tak mają na aparacie? Jest większa szansa że to raczej obiektyw jest przekoszony.
    ---------------------------------------------------------

    racja.

  12. Betelgeuse
    Betelgeuse 26 lutego 2019, 12:38

    Ja mam 40/1.2. Jak chcesz to mogę podesłać poglądową fotkę na 5.6 i 8.0

  13. 26 lutego 2019, 13:47

    @obcyr

    Tylko po co wydawać dodatkowe 1500 PLN na jakieś namiastki?

  14. Manio
    Manio 10 kwietnia 2019, 09:37

    Zamiast sprzeczać się o bagnet , światło, cenę , kupcie sobie Canon nFD 1.2/85 L z pierwszej wersji za około 2000zł , a obiecuje że zapomnicie o w/w obiektywie.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.