Fujifilm X-Pro3 - zdjęcia przykładowe
Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć przykładowych wykonanych nowym bezlusterkowcem Fujifilm - X-Pro3.
W aparacie tradycyjnie ustawiliśmy najniższy dostępny poziom wyostrzania i odszumiania.
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/2.8, exp. 1/60 sek., ISO 1600 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 13.34 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/2.8, exp. 1/60 sek., ISO 4000 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 14.05 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/4.0, exp. 1/60 sek., ISO 5000 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 15.02 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/2.8, exp. 1/60 sek., ISO 4000 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 14.2 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/2.8, exp. 1/60 sek., ISO 12800 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 14.69 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/2.8, exp. 1/110 sek., ISO 12800 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 14.59 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/2.8, exp. 1/85 sek., ISO 12800 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 14.65 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/5.0, exp. 1/90 sek., ISO 51200 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 15.9 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/4.0, exp. 1/90 sek., ISO 160 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 10.71 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/5.6, exp. 1/60 sek., ISO 500 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 16.29 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/5.6, exp. 1/150 sek., ISO 160 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 11.47 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/2.8, exp. 1/60 sek., ISO 400 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 11.56 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/4.0, exp. 1/60 sek., ISO 400 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 12.74 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/4.0, exp. 1/60 sek., ISO 320 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 13.06 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/2.8, exp. 1/60 sek., ISO 160 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 11.75 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/2.8, exp. 1/60 sek., ISO 3200 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 14.56 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/2.8, exp. 1/60 sek., ISO 320 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 11.83 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/4.0, exp. 1/60 sek., ISO 3200 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 13.09 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/2.0, exp. 1/60 sek., ISO 1000 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 13.13 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/2.8, exp. 1/60 sek., ISO 800 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 12.13 MB |
Aparat: X-Pro3 + 23 mm f/2 WR
Parametry: 23 mm, f/4.0, exp. 1/60 sek., ISO 8000 Plik: JPEG, 6240x4160 pix, 16.73 MB |
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Czy tylko ja mam tak ninormalne postrzeganie kolorow po przesiadce z "zoltego" D700 na Fuji?
Wszystko w cieniu wpada w niebieskosci, wschod/zachod slonca - raczej w rozowy niz cieplo zolty?
Od XT-1 bez zmian...
Wydaje się ze Transy trochę mniej przepalają swiatła róznica mała ale jest , włsciwie jeśli chodzi oswiatła to chyba warto kupować albo starsze korpusy które nie maja tak gładkich świateł jak te najnowsze mocno odszumione albo Fuji Trans
Rewolucji w zakresie obrazowania nie należało się spodziewać, bo elektronika to X-T3 (który jest bardziej niż udanym aparatem). Według mnie jest bardzo dobrze. Oczywiście kolory fuji mogą, ale nie muszą się podobać każdemu. Jeżeli uznamy jednak jakość obrazu za zaletę to cena i okrojone z premedytacją funkcjonalności skutecznie odpychają od systemu Fuji.
cena tak odpycha ale producenci niezależni dość mocno wchodzą z obiektywami pod bezlustra Apsc i wtedy robi się ciekawiej tylko czy akurat matryca w takiej obudowie to inna sprawa
@deel77
"Jeżeli uznamy jednak jakość obrazu za zaletę to cena i okrojone z premedytacją funkcjonalności skutecznie odpychają od systemu Fuji."
Aż tak bym nie przesadzał. To tylko X-Pro zaczyna robić za biżuterię i tak chcą za niego kasować. Reszta jest obecnie wyceniona względnie sensownie jeżeli chodzi o puszki. Oczywiście mamy też do czynienia z globalnym zjawiskiem zacierania się różnic cenowych pomiędzy różnymi formatami matryc i tu już każdy indywidualnie musi sobie odpowiedzieć.
@SKkamil
"ale producenci niezależni dość mocno wchodzą z obiektywami pod bezlustra Apsc"
Ci niezależni dużo mocniej wchodzą w optykę ff do bezluster, a jeżeli chodzi o Fuji, to tymi niezależnymi są głownie producenci manualnej optyki z małymi wyjątkami w postaci Viltroxa i czy dawnej przygody Zeissa z bagnetem X. Jakoś np. Sigma się nie kwapi do tego mocowania.
lord13
Nie będę się sprzeczał czy mocno wchodzą czy nie ale wydaje mi się ze jak chcesz kupić obiektyw od niezależnego producenta pod FF to taniej wyjdzie pod lustrzankę z tego powodu ze wszelkie sigmy sa drogie , samyangi tez sa drogie stosunkowo pod bezlustrra FF bo mają AF no chyba ze jakies samyangi ze światłem 2,8 ; czyli ogólnie jest tak ze łatwiej wychaczyć taniego i dobrego manuala pod lustrzankę FF i odwrotnie pod bezlustro APSC - ale to tylko moja opinia dość pobieżna ( nie mam czasu sprawdzać wszystkiego )
@SKkamil
"Nie będę się sprzeczał czy mocno wchodzą czy nie ale wydaje mi się ze jak chcesz kupić obiektyw od niezależnego producenta pod FF to taniej wyjdzie pod lustrzankę"
Ale ja nie odnosiłem się do lustrzanek, tylko do bezluster ff i aps-c. Napisałeś, że producenci niezależni mocno wchodzą w segment bezluster aps-c, co tylko częściowo jest prawdą, bo są to to głównie manualne stałki i dosłownie jeden ciemny zoom Tamrona sprzed lat (a w przypadku Fuji, to nawet stałek z AF jest jak kot napłakał), gdy tymczasem pod bezlustra ff taki Tamron zdążył zrobić już całą serię zoomów od 17 mm do 180 mm ze stałym f/2.8.
"czyli ogólnie jest tak ze łatwiej wychaczyć taniego i dobrego manuala pod lustrzankę FF i odwrotnie pod bezlustro APSC"
No tutaj też nie bardzo się zgadza. Niemal wszystkie manualne stałki pod lustrzanki ff mają też swoje wersje pod bezlustra (nie trzeba dodawać, że chodzi głównie o bagnet FE), a jak nie mamy wstrętu do adaptera, to już w ogóle można przebierać jak w ulęgałkach.
Kolejny zestaw za 10k zł, który nie powala i niczego nie udowadnia ;)
Ciekawe co na to Ambasadorowie marki Fuji ;)
Jak za podobne pieniądze do X-T3 z 16-55/2.8 można kupić Nikona Z6 z 24-70/4 (który ma stabilizację)
to trudno wróżyć temu systemowi że teraz nagle zwiększy swój mikry udział w rynku
i inni duzi producenci zechcą wprowadzić jakieś obiektywy AF do niego.
Sigma wybrała Canona link
Tylko ze ten aparat jest ladny, az chce sie go miec, najlepiej w 2 kolorach.
I nie za bardzo mnie interesuje czy zdjecia beda perfekcyjne, wazne by sie nim fajnie bawilo. Tak go widze.
@Deadi
Ambasadorowie marki Fuji to samo co Olympusa na kolejnym wideo youtube, np.: „ I abandoned FF for Fuji and I'm in love”.
@PDamian
Tak Z6 z obiektywem po promocji kusi bardzo, wręcz wszystkie produkty premium m43 i apsc pow.1500 eur za korpus, z tym Fuji włącznie przy nim to śmiech na sali. Za wolno jednak Nikon działa z prezentacją nowych obiektywów. Tamron by też mógł te zoomy co na FE zaadaptować, by ktoś nie związany z Nikonem wczesniej miał co natywnego podpiąć.
@staytuned
Ceny cenami, ale ergonomia i chęć używania danego korpusu też dużo daje. Canon FF był sobie odłożony, rzadko go nosiłem. X-T2 za to jest ze mną prawie zawsze i właśnie przez ergonomię zmusiłem się do kupna. Każdy ma jakieś potrzeby i zachcianki i naśmiewanie się jest bez sensu. Co mi z tańszego FF np. Sony, jeżeli nie cierpię sposobu "operowania" korpusem? ;)
Fuji chyba położyło sprzedaż X-H1 wprowadzając za wcześnie X-T3 z nową matrycą
i teraz muszą nawet obniżać ceny obiektywów sprzedawanych z nim w zestawie link
FUJIFILM X-H1 za 999 pieniadza ? mhm, wyglada ze to tak samo genialny pomysl jak Z50 Nikona :)
^i to z gripem.
W zestawie z X-H1
XF 90/2 kosztuje 550$ (-300$ od obniżonej link )
XF18-135: 500$ (-300$ od obniżonej już)
XF16-55/2.8: 700$ (-300$ od obniżonej)
XF8-16/2.8: 1300$ (-400$ od obniżonej)
link
^
XF8-16/2.8: 1300$ (-500$ od obniżonej) 😉
akurat xh1 w takiej obniżonej cenie to fajna sprawa :)
Pytacie po co wam FF ? Ta galeria zdjęć pokazuje różnice między cropem a FF. To jest przepaść link . Wszystko na tym samym obiektywie .
lord13
to nie jest tak ze wszystkie obiektywy sa pod bezlusterkowce przykładem jest sigma 500 link
przecież 2 -3 lata temu bagnet Sony E był na tyle popularny ze mogli spokojnie ten obiektyw oferowac np do profesjonalnego modelu sony 9 ;
Oczywiscie dla każdego cos dobrego ; ale akurat manuale które można przez przejściówki podpiać warto kupować z bagnetem lustrzankowym bo można kupic dodatkowy tani analogowy korpus i poczuc jak na analogu pracują nowsze obiektywy ..ale co kto lubi to ma
PDamian
Roznica miedzy X-T3 z 16-55/2.8 a Nikona Z6 z 24-70/4 (który ma stabilizację) jest prawie £500. Kupa kasy dla amatora entuzjasty.
@BieLLu
Niby przepaść, ale jak ktoś nie lubi ergonomii Sony to i tak coś innego weźmie. Parametry to jedno, "fun" z użytkowania to drugie. Od lat nikt tu tego nie rozumie, więc chuba nie ma co brudzić w piaskownicy dużych chłopców. Spadam stąd ;) Miło było Panowie!
@BieLLu "Ta galeria zdjęć pokazuje różnice między cropem a FF. To jest przepaść "
Masz na myśli, że akurat w tym przykładzie lepiej wygląda zdjęcie z Fuji X-T2? Ale przecież tak nie musi być zawsze. Jak ktoś chce FF, to mu pozwól.
Soniak10
Aronson w książce Człowiek istota społeczna przedstawia bardzo ciekawy eksperyment , mianowicie osoby badane mają ułożyć w odpowiedniej kolejności trzy wyraźnie różnej długości odcinki. Od najkrótszego do najdłuższego . Pomimo skrajnie różnych dlugosci kilku idiotów pod wpływem opinii innych układają kolejność wbrew temu co postrzega ich oko. Czy czujesz paralele ?
@BieLLu
Co dla Ciebie oznacza "przepaść" pomiędzy APS-C i małym obrazkiem? To że w przypadku Fuji, przy tej samej wartości przysłony GO jest większa? To chyba oczywiste, ale nie każdemu w zdjęciach chodzi o mikro-GO. Jeśli chodzi o różnicę w ostrości to odpowiedź zawarta jest w teście X-T2.
"Wycinki konkurencji są wprawdzie ostrzejsze, lecz – jak pokazaliśmy w rozdziale czwartym – wyostrzanie w bezlusterkowcach Olympusa i Sony jest silniejsze od tego, które aplikuje aparat Fujifilm."
Porównanie dotyczyło A6300, ale A7R2 także wyostrza jpg, pomimo wyłączenia tej opcji w menu.
Te interpolowanie w blokach 3x3 w X-Trans zamiast w 2x2 piksele zabiera detal.
BieLLu widzc jakie glupoty wypisujesz pewnie nie ulozylbys nawet 1 odcinka....
@SKkamil
"to nie jest tak ze wszystkie obiektywy sa pod bezlusterkowce przykładem jest sigma 500"
A gdzie ja pisałem, że wszystkie obiektywy są pod bezlustra, zwłaszcza Sigmy? Napisałem, że większość manualnych stałek do lustrzanek (czytaj Samyang, Laowa, Mitakon itp.) ma też wersje natywne na bezlustra, choć przy manualach użycie adaptera już w ogóle nie nastręcza problemu.
"ale akurat manuale które można przez przejściówki podpiać warto kupować z bagnetem lustrzankowym bo można kupic dodatkowy tani analogowy korpus i poczuc jak na analogu pracują nowsze obiektywy"
Teoretycznie tak, choć moim zdaniem zabawa z analogowym małym obrazkiem dzisiaj nie ma sensu. Jeżeli już sięgać po film, to przynajmniej 6x7 w górę, żeby faktycznie doświadczyć czegoś innego.